פרסום באאוטבריין

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

למה לפרסם באאוטבריין ?

ככה תופיעו בכל אתרי החדשות הגדולים בעולם:

אחת הדרכים החדשות יותר לייצור לידים או מודעות ברשת היא דרך פלטפורמת אאוטבריין – החברה שהונפקה לפני מספר חודשים בשווי של כמיליארד דולר לרשת ניירות ערך האמריקאית, להלן קישור לכתבה באתר themarker.

מה זה אאוטבריין והאם ניתן לפרסם ללא עזרה של אנשי שיווק ?

ראשית – תמיד עדיף לפנות למומחה שידע לעשות לכם את העבודה במיוחד כאשר מדובר בתקציבים גדולים כי שם באמת אין מקום לטעויות ולא לתלמידים חדשים והזאת מכמה סיבות:

  • בטרם התחלתם בקמפיין אאוטבריין עליכם להחליט מה היא בדיוק מטרת הקמפיין, לידים, מודעות, באז?
  • מה התקציב פרסום שלכם וכמה לידים/חשיפה אתם מצפים לגייס מהקמפיין?
  • מי עורך לכם את הכתבה? דבר החשוב ביותר להצלחת קמפיין אאוטבריין הוא ללא ספק הכתבה עצמה..

להצעת מחיר ב2 דקות להקמת קמפיין אאוטבריין הזינו את הטלפון:


במידה ואין לכם תקציבים גדולים או בחרת בכל זאת לעלות קמפיין תוכן באאוטבריין להלן סרטון הסבר המפרט שלב אחר שלב איך יוצרים קמפיין אפקטיבי באאוטבריין :

במידה ואתם עדיין לא מכירים את אאוטבריין בסרטון הבא תוכלו לקבל מידע נוסף

דוגמאות בשטח:

ככה נראה תוכן ממומן ממערכת אאוטבריין באתר YNET:

קישור לכתבה המקורית

אאוטבריין מאתר YNET

 

ככה נראית כתבה ממומנת דרך אאוטבריין

אתר גלובס – מערכת טאבולה המתחרה:

קישור לכתבה המקורית באתר גלובס

צילום מסך של טאבולה מאתר גלובס

 

צילום מסך של טאבולה מאתר גלובס

חזרה לדף הראשי לחץ כאן

מפרסמים באאוטבריין? אולי יעניין אותכם גם פרסום בטאבולה

אל תנסו לפרסם עם דפי נחיתה דלי תוכן באאוטבריין

הקמפיינים אשר מופנים לדפי נחיתה דלי תוכן לא יעברו את האישור, צריך לזכור כי אאטבריין היא מערכת להמלצות תוכן ולא מערכת להמלצות דפי נחיתה ויש בכך הגיון רב.

הגדרת תקציב פרסום

מדובר בצילום מסך של חשבון מלפני כשנה ובא ניתן לראות עד כמה אאטובריין העלו את המחירים של הפרסום במערכת שלהם, כאשר מלפני שנה המחיר של 20 סנט היה נחשב ל-bid סטנדרטי עכשיו כבר אנחנו רואים מחיר מומלץ שנע בין 50 ל 1.75 סנט לקליק.

אאוטבריין צילום מסך

אפשרויות טירגוט מוגבלות מאד

בעצם יש לנו אפשרות של טירגוט אחת בלבד, מיקום גיאורגרפי שזה מקשה ומייקר מאד למפרסמים שרוצים להגיע לקהל ממוקד.

למה אתם לא משפרים את זה אאוטבריין?

אנחנו ולא בדיוק יודעים איפה אתם הולכים להציג את המודעות שלנו הפרסום וגם אם נדע בעתיד דרך אנליטיקס לא בטוח שאנחנו נוכל לשלוט בזה, רק האלוגריתמים של אאוטבריין יחליטו איפה יוצגו המודעות שלנו, זה יכול להיות באתרים מובילים כמו YNET או באתרים פשוטים משמעותית שלא בטוח כלל שאנחנו רוצים להופיע שם ובטח לא במחיר של 1.74 סנט לקליק.

אפשרויות טירגוט באאטובריין

לסיכום – פרסום באאוטבריין יכול להתאים בעיקר למפרסמים שרוצים להופיע באתרים מובילים ברשת, זה כלי מדהים לפוליטיקאים שרוצים לפרסם את עצמם או את הכתבות השלישיות של המתחרים הפוליטיים שלהם, אבל עד כמה שזה cost effective לחברות שרוצים לגייס לידים איכותיים? שוב, אצלנו זה עבר proof of concept בקמפיינים בודדים בלבד.

להצעת מחיר ללידים אנא הזינו את הפרטים:

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר
כללי
Ian Smith

חברת לידים

חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות צריך לצפות ואיך עושים זאת. עסקים רבים המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלהם, נוהרים לשיווק

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים איכותיים ROI

מסתבכים עם ה-ROI בשיווק דיגיטלי? כנראה שאין לכם לידים איכותיים! לצד הוצאות נלוות של תשלומי ריטיינר לסונות השיווק, עלויות הקמת מערך השיווק ותקציבי פרסום…ללא ייצור

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה ההבדל בין סוכנות שיווק שמייצרת אך ורק לידים איכותיים לבין סוכנות שיווק שרק מייצרת לידים

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים סופר איכותיים

עסקים מגדילים מחזורים, עם לידים ‘סופר איכותיים’! לייצר לידים בזירה המקוונת, זו לא חוכמה. לייצר לידים איכותיים, עם אחוזי המרה גבוהים…זה כבר אמנות! אז איך

קרא עוד »

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר