פרסום באאוטבריין

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

למה לפרסם באאוטבריין ?

ככה תופיעו בכל אתרי החדשות הגדולים בעולם:

אחת הדרכים החדשות יותר לייצור לידים או מודעות ברשת היא דרך פלטפורמת אאוטבריין – החברה שהונפקה לפני מספר חודשים בשווי של כמיליארד דולר לרשת ניירות ערך האמריקאית, להלן קישור לכתבה באתר themarker.

מה זה אאוטבריין והאם ניתן לפרסם ללא עזרה של אנשי שיווק ?

ראשית – תמיד עדיף לפנות למומחה שידע לעשות לכם את העבודה במיוחד כאשר מדובר בתקציבים גדולים כי שם באמת אין מקום לטעויות ולא לתלמידים חדשים והזאת מכמה סיבות:

  • בטרם התחלתם בקמפיין אאוטבריין עליכם להחליט מה היא בדיוק מטרת הקמפיין, לידים, מודעות, באז?
  • מה התקציב פרסום שלכם וכמה לידים/חשיפה אתם מצפים לגייס מהקמפיין?
  • מי עורך לכם את הכתבה? דבר החשוב ביותר להצלחת קמפיין אאוטבריין הוא ללא ספק הכתבה עצמה..

להצעת מחיר ב2 דקות להקמת קמפיין אאוטבריין הזינו את הטלפון:


במידה ואין לכם תקציבים גדולים או בחרת בכל זאת לעלות קמפיין תוכן באאוטבריין להלן סרטון הסבר המפרט שלב אחר שלב איך יוצרים קמפיין אפקטיבי באאוטבריין :

במידה ואתם עדיין לא מכירים את אאוטבריין בסרטון הבא תוכלו לקבל מידע נוסף

דוגמאות בשטח:

ככה נראה תוכן ממומן ממערכת אאוטבריין באתר YNET:

קישור לכתבה המקורית

אאוטבריין מאתר YNET

 

ככה נראית כתבה ממומנת דרך אאוטבריין

אתר גלובס – מערכת טאבולה המתחרה:

קישור לכתבה המקורית באתר גלובס

צילום מסך של טאבולה מאתר גלובס

 

צילום מסך של טאבולה מאתר גלובס

חזרה לדף הראשי לחץ כאן

מפרסמים באאוטבריין? אולי יעניין אותכם גם פרסום בטאבולה

אל תנסו לפרסם עם דפי נחיתה דלי תוכן באאוטבריין

הקמפיינים אשר מופנים לדפי נחיתה דלי תוכן לא יעברו את האישור, צריך לזכור כי אאטבריין היא מערכת להמלצות תוכן ולא מערכת להמלצות דפי נחיתה ויש בכך הגיון רב.

הגדרת תקציב פרסום

מדובר בצילום מסך של חשבון מלפני כשנה ובא ניתן לראות עד כמה אאטובריין העלו את המחירים של הפרסום במערכת שלהם, כאשר מלפני שנה המחיר של 20 סנט היה נחשב ל-bid סטנדרטי עכשיו כבר אנחנו רואים מחיר מומלץ שנע בין 50 ל 1.75 סנט לקליק.

אאוטבריין צילום מסך

אפשרויות טירגוט מוגבלות מאד

בעצם יש לנו אפשרות של טירגוט אחת בלבד, מיקום גיאורגרפי שזה מקשה ומייקר מאד למפרסמים שרוצים להגיע לקהל ממוקד.

למה אתם לא משפרים את זה אאוטבריין?

אנחנו ולא בדיוק יודעים איפה אתם הולכים להציג את המודעות שלנו הפרסום וגם אם נדע בעתיד דרך אנליטיקס לא בטוח שאנחנו נוכל לשלוט בזה, רק האלוגריתמים של אאוטבריין יחליטו איפה יוצגו המודעות שלנו, זה יכול להיות באתרים מובילים כמו YNET או באתרים פשוטים משמעותית שלא בטוח כלל שאנחנו רוצים להופיע שם ובטח לא במחיר של 1.74 סנט לקליק.

אפשרויות טירגוט באאטובריין

לסיכום – פרסום באאוטבריין יכול להתאים בעיקר למפרסמים שרוצים להופיע באתרים מובילים ברשת, זה כלי מדהים לפוליטיקאים שרוצים לפרסם את עצמם או את הכתבות השלישיות של המתחרים הפוליטיים שלהם, אבל עד כמה שזה cost effective לחברות שרוצים לגייס לידים איכותיים? שוב, אצלנו זה עבר proof of concept בקמפיינים בודדים בלבד.

להצעת מחיר ללידים אנא הזינו את הפרטים:

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: