לידים איכותיים, לידים AAA ככה תרכשו לידים איכותיים ב-100%

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים איכותיים מעולם אחר לעסק שלכם.

אנחנו מתמחים בייצור לידים איכותיים בתחומים : הלוואות, משכנתא (חדשה, מחזורים) רפואה, ענף הרכב, נדל"ן, ביטוחים ועוד. כל הלידים שאנחנו מייצרים מבלי יוצא מן הכלל מגיעים מקמפיינים טריים שרצים בהווה ברשת וייחודיים ללקוח. הלידים יכולים להיות מנותבים לדואר אלקטרוני של הלקוחות או לחלופין מתקבלים במערכת CRM על פי הצורך 

לפני הכל – מה זה לידים?

ליד (באנגלית Lead) למעשה זה לקוח פוטנציאלי המתעניין בשרות או במוצר כלשהו עבור חברה או עסק מסוים, לדוגמא ליד לרואה חשבון הוא אדם אשר מתעניין בשרותי ראיית חשבון, עבור עו״ד ליד זה לקוח פיטנציאלי המתעניין בשרותי עו״ד, לרוב שמדברים על לידים מתכוונים ללידים חמים/לקחות שממש ברגע זה מתעניינים בשרות או במוצר מסויים. מטרת מקבל הליד הוא למעשה סגירת עסקה וביצוע מכירה.

איך יודעים אם הלידים טובים או לא טובים?

ככל שסוגרים יותר עסקאות מתוך איקס לידים שחברה קיבלה, כך הרכישה של הלידים תחשב לכלכלית יותר. נהוג לחשב יחסי המרה בין כמות הלידים לכמות עסקאות שנסגרו בפעול.

לדוגמא אם מתוך 1000 לידים נסגרו 100 עסקאות אז היחס המרה בין ליד לעסקה הוא 10%.

מה זה לידים קרים?

דאטה, רשומות של שמות ופרטי יצרית קשר של אנשים אשר התעניינו בעבר בשרות או במוצר מסוים, זה יכול להיות רשומות שנסרקות באמצעות תוכנות שונות, או מאגרי מידע, ככל שהדאטה חמה כך היא תחשב לדאטה יקרה יותר, ככל שעובר הזמן מאז לקוח התעניין בשרות או במוצר מסוים כך הערך שלו יורד. 

איזה לידים טובים יותר ואיזה פחות? 

ככל שליד עבור תהליך ארוך וקשה יותר לפני שהוא מגיע להחלטה להשאיר פרטים כך הוא יחשב לליד איכותי יותר, לדוגמא ליד מחיפוש של גוגל נחשב איכותי בעיקר בגלל שאותו לקוח פוטנציאלי חיפש את השרות או את המוצר לפני שהוא בחר להשאיר פרטים, אך בשנים האחרונות יש טכניקות שונות לייצור לידים, באמצעות כתבות תוכן, שאלונים ואפליקציות, לידים שקוראים כתבה או רואים סרטון נחשבים ללידים איכותיים.

כמה עולה ליד? 

מחירי לידים נקבעים לפי מספר פרטמים, החשובים שבהם: 

  1. קושי ייצור ליד (ככל שתחום פופולרי כך יהיה יותר קל לייצר אותו)
  2. עלויות מדיה – ככל שהמדיה יקרה בתחום, לדוגמא מחיר לקליק – כך מחיר ליד צפוי שיהיה יקר יותר.

יש לנו מחירון לידים זמין באתר, הוא לא תמיד מעודכן, אבל לאינדיקציה זה בהחלט מספיק.

איזה שאלות מומלץ לשאול את היצרני הלידים ?

  1. מאיפה הלידים מגיעים? רצוי להבין אם הלידים מגיעים דרך כתבת תוכן איכותית או דרך טופס לידים של פייסבוק.
  2. לו״ז – תוך כמה זמן תוכלו לספק לנו את הלידים ואיזה כמות כל יום
  3. יכולת ייצור לידים – כמות לידים שספק יכול לספק לכם – מה המקסימום 10 ביום 300 ביום? 
  4. ניסיון של של חברה בייצור לידים, חשוב לבדוק אם החברה עוסקת בכמה דברים ועל הדרך גם מוכרת לידים או שזה עיסוק עיקרי שלה.
  5. מה הכמות המינימלית להזמנה ראשונה? קורה לא פעם שאתם רוצים להזמין פיילוט לבדוק את האיכות של הלידים ופתאום אומרים לכם שאתם צריכים להזמין מינימום 300 לידים עשיתם חשבון וגיליתם שאתם צריכים להשקיע 20,000 ₪ בשביל לבדוק את הלידים, האמת שגם אנחנו ברוב המקרים מבקשים מינימום גבוה להזמנה, הרי לא נתחיל להזמין כתבות לעלות קמפיינים עבודות סטודיו, איטגרציות,  בישביל לקוח שרוצה לרכוש לידים ב 1,000 ₪, יתרה מזאת:
    1. החברה לא תתייחס ברצינות ללקוח שרוצה להזמין כמות כל כך קטנה של הלידים.
    2. כמות קטנה של הלידים לא באמת תתן לכם את האינדיקציה שאתם צריכים סטיית תקן יכולה לטעות את המספרים.

קצת על בי פירסט

ניהול לידים ומעקב – היתרונות:

  • מעקב מדויק יותר מתמיד מאפשר לראות מילת מפתח של השיחה שהתקבלה.
  • ייעול מערך מכירות – המערכת מאפשרת הזנת שיחות בצורה נוחה ביותר.
  • המערכת מונעת ויכוחים עתידיים מול ספקי לידים שונים היות וניתן לשמוע את השיחות.

צילום מסך – כך נראית המערכת:

לידים
צילום מסך של לידים בשיחות נכנסות

יתרונות עבודה במודל CPL:

  • מבוסס תוצאות אמת בשטח – אין תשלום על חשיפה או על הקלקה.
  • פיילוט זול – ניתן לרכוש רק 50 לידים ולהבין את טיבם.
  • חוסך זמן – התנהלות מול ספקי קמפיינים שונים
  • Time to market – זמן שווה כסף. במודל CPL מקימים קמפיין תוך שבועיים. אין צורך לחכות שנה לתוצאות כדוגמת SEO.

ולידציה טלפונית או באמצעות הודעות טקסט

בבי פירסט ניתן להזמין לידים לאחר ולידציה טלפונית ו/או ולידציה ב-SMS כלומר, לאחר שהגולש מילא פרטים בדף נחיתה הוא ישאל בשאלות רלוונטיות בהודעות SMS ובשיטה הזו ניתן יהיה לקבל לידים איכותיים ומסוננים היטב בהתאם לפרופיל של הלקוחות שלנו.

שיתוף פעולה איתנו:

במקרים מסוימים אנו עובדים בשותפות עם לקוחותינו במודל WIN WIN, אנחנו עושים את מה שאנו הכי טובים בו 🙂 MARKETING ואתם כמובן בניהול החברה שלכם. לפרטים נוספים ולשאלות בנושא שיתוף פעולה יש ליצור קשר.

חוששים מלידים לא טובים? יש לנו מה להגיד לכם

לא פעם לקוחות סיפרו לנו שהם חוששים לבצע עסקת לידים חלקם בגלל ניסיונות לא טובים מעבר וחלק נוסף בגלל שהם אף פעם לא קנו לידים בעבר,  אז יש לנו מה להגיד לכם:  גם לנו לא משתלם לבצע ללקוח עסקת לידים חד פעמית וההסבר לכך הוא נורא פשוט: 

עסקאות לידים בדרך כלל מתחילות בחבילות של 100 עד 500 לידים, בחלק ממקרים אנחנו צריכים לבצע מול הלקוח החדשים את השלבים הבאים:

1. הסבר על הלידים ומשא ומתן – תוריד לי, למה זה כל כך יקר:) מה קורה עם לידים לא טובים?, בלה בלה בלה

2. התממשקות ב-api בדרך כלל אנחנו צריכים להפעיל מתכנת.

3. הסבר על המערכת לידים שלנו, איך משתמשים ואיך להוסיף סטטוסים וכו….

4. בחלק ממקרים אנחנו צריכים להזמין עבור לקוח כתבות תוכן, עבודות סטודיו, דפי נחיתה, לעדכן ולפתח שאלונים  אינטרנטיים (הוצאות ושעות עבודה רבות).

6. שיחת תאום ציפיות והגדרת יעדים – יחסי המרה, אחוז פגישות, שווי לקוח חדש, ROI

לאחר הפיילוט יש עוד הרבה עבודה כמו אוטומציות והטמעת מערכות בקרה של קמפיינים אבל לזה אין טעם להכנס.

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: