לידים איכותיים, לידים AAA

לידים איכותיים מעולם אחר לעסק שלכם.

אנחנו מתמחים בייצור לידים בתחומים : הלוואות, משכנתא (חדשה, מחזורים) רפואה, ענף הרכב, נדל"ן, ביטוחים ועוד. כל הלידים שאנחנו מייצרים מבלי יוצא מן הכלל מגיעים מקמפיינים טריים שרצים בהווה ברשת וייחודיים ללקוח. הלידים יכולים להיות מנותבים לדואר אלקטרוני של הלקוחות או לחלופין מתקבלים במערכת CRM על פי הצורך

ניהול לידים ומעקב – היתרונות:

  • מעקב מדויק יותר מתמיד מאפשר לראות מילת מפתח של השיחה שהתקבלה.
  • ייעול מערך מכירות – המערכת מאפשרת הזנת שיחות בצורה נוחה ביותר.
  • המערכת מונעת ויכוחים עתידיים מול ספקי לידים שונים היות וניתן לשמוע את השיחות.

צילום מסך – כך נראית המערכת:

לידים
צילום מסך של לידים בשיחות נכנסות

יתרונות עבודה במודל CPL:

  • מבוסס תוצאות אמת בשטח – אין תשלום על חשיפה או על הקלקה.
  • פיילוט זול – ניתן לרכוש רק 50 לידים ולהבין את טיבם.
  • חוסך זמן – התנהלות מול ספקי קמפיינים שונים
  • Time to market – זמן שווה כסף. במודל CPL מקימים קמפיין תוך שבועיים. אין צורך לחכות שנה לתוצאות כדוגמת SEO.

ולידציה טלפונית או באמצעות הודעות טקסט

בבי פירסט ניתן להזמין לידים לאחר ולידציה טלפונית ו/או ולידציה ב-SMS כלומר, לאחר שהגולש מילא פרטים בדף נחיתה הוא ישאל בשאלות רלוונטיות בהודעות SMS ובשיטה הזו ניתן יהיה לקבל לידים איכותיים ומסוננים היטב בהתאם לפרופיל של הלקוחות שלנו.

שיתוף פעולה איתנו:

במקרים מסוימים אנו עובדים בשותפות עם לקוחותינו במודל WIN WIN, אנחנו עושים את מה שאנו הכי טובים בו 🙂 MARKETING ואתם כמובן בניהול החברה שלכם. לפרטים נוספים ולשאלות בנושא שיתוף פעולה יש ליצור קשר.

חוששים מלידים לא טובים? יש לנו מה להגיד לכם

לא פעם לקוחות סיפרו לנו שהם חוששים לבצע עסקת לידים חלקם בגלל ניסיונות לא טובים מעבר וחלק נוסף בגלל שהם אף פעם לא קנו לידים בעבר,  אז יש לנו מה להגיד לכם:  גם לנו לא משתלם לבצע ללקוח עסקת לידים חד פעמית וההסבר לכך הוא נורא פשוט: 

עסקאות לידים בדרך כלל מתחילות בחבילות של 100 עד 500 לידים, בחלק ממקרים אנחנו צריכים לבצע מול הלקוח החדשים את השלבים הבאים:

1. הסבר על הלידים ומשא ומתן – תוריד לי, למה זה כל כך יקר:) מה קורה עם לידים לא טובים?, בלה בלה בלה

2. התממשקות ב-api בדרך כלל אנחנו צריכים להפעיל מתכנת.

3. הסבר על המערכת לידים שלנו, איך משתמשים ואיך להוסיף סטטוסים וכו….

4. בחלק ממקרים אנחנו צריכים להזמין עבור לקוח כתבות תוכן, עבודות סטודיו, דפי נחיתה, לעדכן ולפתח שאלונים  אינטרנטיים (הוצאות ושעות עבודה רבות).

6. שיחת תאום ציפיות והגדרת יעדים – יחסי המרה, אחוז פגישות, שווי לקוח חדש, ROI

לאחר הפיילוט יש עוד הרבה עבודה כמו אוטומציות והטמעת מערכות בקרה של קמפיינים אבל לזה אין טעם להכנס.

איך שלא נסתכל על זה יש כאן לא מעט עבודה, אז אם נגלה שאתם מספיק רציניים ומקצועיים בתחומכם ובעיקר אתם באים לטרוף את השוק ולהצליח אנחנו לעולם לא נוותר עליכם.

להצעת מחיר ללידים איכותיים הזינו את הפרטים: