רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה
ההבדל בין סוכנות שיווק שמייצרת אך ורק לידים איכותיים לבין סוכנות שיווק שרק מייצרת לידים נקבע, לא רק לאחר שרכשתם חבילת לידים אלא שניתן לזהות את ההבדלים כבר בהתחלה.
אולי יעניין אותך גם>>לידים לעסקים
הרי שכל מי שרוכש לידים והתקדם משיטות שיווק דיגיטליות מיושנות ויקרות יודע עד כמה חשוב זה ‘איכות הליד’ אבל למרבה הצער, עסקים רבים עדיין צריכים לקחת סיכון כלכלי, לרכוש חבילת לידים ולקוות לטוב. מה אם יכולתם לזהות סממנים מקדימים לגבי סוכנות השיווק שאיתה אתם עתידים לעשות עסקים שיעזרו לכם לוודא שזו תספק לכם לידים איכותיים, כבר מחבילת הלידים הראשונה?
מתמחים בתחום
לפני שרוכשים את חבילת הלידים הראשונה, כל בעל עסק חייב זאת לעצמו, לוודא כי סוכנות השיווק שתייצר עבורו לידים, אכן מתמחה בתחום עיסוקו.
לא פעם שנתקלים בסוכנויות שיווק אשר יודעות לייצר לידים אך שאיכותם ירודה רק מהסיבה שסוכנות השיווק אינה בקיאה ברזי תחום הנישה שממנה מייצרת לידים.
סוכנות שייוק אשר מתמחה בצורה מקצועית בנישה הרלוונטית תוכל לייצר לידים איכותיים באופן עקבי כשעיקר תשומת הלב השיווקית מתרכזת ברלוונטיות הליד, אחוזי המרה גבוהים והכי חשוב…שהליד יהיה “טרי, מהיום”!
מסננים את העיקר מהטפל
לפני שאתם מתחילים לעבוד מול סוכנות שיווק המתמחה בייצור לידים, מומלץ לכם לשאול מה הן שיטות הסינון שהיא משתמשת בתהליך ייצור הלידים.
בי-פירסט לא מצאה את עצמה בקדמת דפי התוצאות של גוגל רק מייצור למעלה מ-,1,000,000 לידים במערכת עבור לקוחותיה בשנה הנוכחית אלא בזכות שיטות סינון מתקדמות, מצליחה לייצר אך ורק לידים איכותיים.
אם זה ע”י שאלונים, מיקוד קהל רלוונטי, תכנים חדים כתער…בי-פירסט יודעת לפסל את הלקוח המושלם של בעל העסק ולבנות עבורו מערך שיווק עתיר מסננים כך שבסופו של יום, תתקבלנה תוצאה אחת ברורה…ליד איכותי בלבד!
…ומרוויחים הרבה יותר!
מוקד טיוב לידים טלפוני- מוודאים עבורכם את המספרים
סוכנות שיווק מקצועים תספק עבורכם שירותי טיוב לידים. מוקד זה יוודא שכל הנתונים שהלקוח הפוטנציאלי השאיר בפרטי יצירת הקשר אכן נכונים כך שאתם לא תבזבזו משאבים יקרים וזמן יקר על לידים תקולים!
סוד ההצלחה טמון בערוצי תקשורת
להבדיל ממרבית סוכנויות שיווק שמייצרות לידים, בי-פירסט זכתה לגלות את סוד ההצלחה בייצור לידים איכותיים אשר גדלים בצורה אקספוננציאלית.
למרות שלקוחות בי-פירסט מתחילים לקבל לידים איכותיים כבר על ההתחלה, בי-פירסט תמיד שואפת לשלמות ולהשיג את את ‘חד-קרן’ של הלידים האיכותיים ולשם כך, היא צריכה את עזרת לקוחותיה.
כשערותי התקשורת, בין בי-פירסט ללקוחות שלה פתוחים לרווחה…הפידבק שלקוות החברה מספקים לגבי הלידים האיכותיים שמקבלים עוזר לצוות בי-פירסט להשחיז את מערכי השיווק שיצרו עבורם עוד יותר, לחדד ולמקד את “זווית התקיפה” על הלקוחות הפוטנציאלים המחכים בקוצר רוח שיצרו עימם קשר.
מה שזול, בסוף עולה ביוקר- איך מבדילים בין מקצוענים לחובבנים?
במקום לקחת סיכון ולשלם על חבילת לידים ולקוות שסוכנות השיווק אכן עומדת מאחורי כל ההצהרות שלה…ישנם מספר סימני היכר, כבר מההתחלה שבזכותם ניתן לזהות עם מי אתם הולכים לעשות עסקים!
סוכנויות שיווק מקצועיות מציעות מגוון שירותים נלווים, לצד ייצור לידים איכותיים ושירותים אלה נועדו לעזור ולהכין את הלקוחות שלה למציאות בה הם יכולים לעמוד בשטף הלידים שמיוצרים עבורם ולעזור להם להכפיל ולשלש את מחזור המכירות שלהם.
אז איך הן עושות זאת?
- תיאום פגישות במיקור חוץ– אם עסק/חברה עבד עם מחלקת מכירות של איש אחד או שניים ולפי כמות הלידים שמקבל הוא חייב לבנות מחלקה של 10 אנשים או יותר, בי-פירסט יכולה לעזור לו להקים מחלקת מכירות מבלי שיצטרך לאכלס ולהעסיק עובדים חדשים בבית העסק. בי-פירסט תבנה עבורך CALL CENTER מבלי שתצטרך להניף אצבע. כל שתצטרך זה לממש את הפוטנציאל העסקי שלך.
- הדרכת מכירות- לקוח שמעוניין להרחיב את מחלקת המכירות שלו ולהעסיק אנשי מכירות חדשים והכין אותם לעבודה שוטפת במהירות האפשרית, בי-פירסט תשמח לספק עבורו שירותי הדרכת מכירות המותאמת לקוד הגנטי של העסק שלו ושל מערך השיווק שנבנה עבורו.
- מערכות ניתוח ובקרה- בי-פירסט תספק עבור לקוחותיה מערכות מתקדמות של ניתוח ובקרה כדי שבעל העסק/חברה יוכלו לשכפל את ההצלחה שלהם ובכך להכפיל ולשלש את מחזור המכירות שלהם.
- הפקות וצילומי חוץ- קטעי וידאו הם בהחלט משמשים כלי יעיל ואגרסיבי לייצור לידים איכותיים אבל שלא נתבלבל לרגע, אין זה מספיק לקחת מצלמת סלפי ולצלם ברחוב. כמו כל כלי עבודה, איכותי שיהיה, זה שמשתמש בו הוא זה שיביא את התוצאה הרצויה.
בי-פירסט יודעת לבנות את ה-“עלילה המושלמת” לסיפור המושלם לבעל העסק. החברה עובדת עם צוות הפקה מקדמת הבימה שמך שנים רבות ובצורה סינרגית ומקצועית, יודעת לייצר הפקות וידאו וצילומי חוץ ללא מתחרים. הכל בכדי שבעל העסק והמוצר שלו יכולו להגיע לידי ביטוי בצורה המקצועית ביותר, המתאימה ביותר והטובה ביותר כשעל המטרה מופיע דבר אחד בלבד…ייצור לידים איכותיים!
לא משתמשים בדאטה!
למרבה הצער, סוכנויות שיווק רבות ממחזרות לידים קרים ממאגרי מידע ישנים ומוכרים אותם ללקוחות חדשים תחת כסות של “ליד חם”. תופעה זו פוגעת בעסקים רבים בישראל כי מצד אחד, הם משלמים ממיטב כספם עבור לידים קרים ומצד שני, הם משקיעים משאבים רבים לנסות ולהמיר לידים אלה.
תופעה זו בהחלט שמציירת תמונה עגומה עבור סוכנויות שיווק דיגיטליות בישראל אך עבור מספר מועט של סוכנויות שיווק מקצועיות ואמינות, תופעה זו רק שופכת אור זרקורים בהשוואה אליהן.
סוכנויות שיווק שמייצרות לידים איכותיים לא יכולות להרשות לעצמן לעשות דברים מסוג זה כי אחרי הכל, כל המודל העסקי שלהן מושתת על מערכות יחסים עסקיות ארוכות טווח עם לקוחותיהן.
אז איך מתחילים?
להתחיל בקטן, זה כמו לכשכש במים, לפני ש-‘קופצים ראש’.
לבי-פירסט מגוון רחב של חבילות לידים איכותיים לרכישה. ללקוחות חדשים, אנחנו תמיד ממליצים להתחיל ב-“פיילוט”. פיילוט מתחיל בחבילה של 100 לידים. כמובן שגודל חבילת ה-פיילוט משתנה מלקוח ללקוח.
חוק אצבע בקביעת ‘בנץ’-מרק’ בו ניתן לקבוע את איכות הלידים מתחיל במינימום של 100 לידים. חברות גדולות, עם מוקד מכירות מאסיבי, בהחלט שלא יוכל לאמוד את איכות הלידים בכמות כה קטנה. חברות עם מוקד מכירות ייעודי, מומלץ להתחיל בפיילוט של 500 לידים בחודש הראשון.
המחר מחכה למי שמתכונן אליו היום
אם מאס לכם לכמויות של לידים ירודים, לידים קרים במסווה של “ליד חם” ואתם צמאים לאחוזי המרה גבוהים…? כדאי שתשאירו אצלנו פרטים ליצירת קשר כי מגיע לכם לעבוד עם סוכנות שיווק המובילה במדינה!