לידים ליועצי משכנתא

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים ליועצי משכנתא- יועצי משכנתאות, בזכות לידים איכותיים, מגדילים באופן משמעותי את המחזורים

 אם אתם יועצי משכנתא ומעניקים ייעוץ בנושא משכנתא ראשונה, משכנתא למסורבים, משכנתא מוחקת, הלוואה כנגד שעבוד נכס…ואתם מעוניינים להגדיל את מחזור המכירות? רכישת חבילות לידים איכותיים היא הפתרון המושלם עבורכם!

מה זה ליד ואיך הוא מתקשר ליועצי משכנתא:

משמעות המילה ‘ליד’ (Lead) היא למעשה פרטי לקוח פוטנציאלי שהשאיר בסופו של משפך שיווק באינטרנט דרך פלטפורמות שיווקיות מגוונות כגון Facebook, Google,Instegram, Outbrain, Taboola ועוד…
מה שקובע את איכות הליד הוא משפך השיווק, קרי, מסע השיווק שנחשף הלקוח הפוטנציאלי שבסופו, הוא מתבקש להשאיר פרטי יצירת קשר.
משפך שיווקי חזק ומקצועי, אחד שמצליח להתאים בין השירותים המוצעים לו לצרכיו, הוא זה שיקבע את איכות ורלוונטיות הליד. מה שגורם ללקוח הפוטנציאלי לנקוט בפעולה ולהשאיר את פרטי יצירת הקשר שלו הוא “מסע הלקוח” שמשפך השיווק מספק עבורו.
אז איך זה מתקשר ליועצי משכנתאות?
לידים איכותיים ליועצי משכנתאות, בסופו של דבר אלה לידים של קהל לקוחות פוטנציאלים שלא רק השאירו פרטי יצירת קשר אלא שרמת המחויבות והרצינות שלהם לגבי יצירת הקשר הינה גבוה ביותר כך שיועץ המכשכנתא יכול להסיר כל דאגה מראשו לגבי לידים לא רלוונטים. יתרה מכך, לידים איכותיים ליועצי משכנתאות, מעבר למה שצוין לעיל, הם לידים בהם הקשר בין השירותים שיועץ המשכנתא מציע ולבים הצרכים האישיים כלכליים של הלקוח הפוטנציאלי(הליד) מהצד השני.

היתרונות שמאחורי לידים איכותיים ליועצי משכנתאות:

  • זמן שווה כסף: אם בחרתם ללכת על ‘הלידים‘ דעו לכם שבחרתם נכון. עם השיטה הזו אתם תוכלו לדעת בדיוק כמה עולה לכם כל ליד וליד בנפרד, מה הייתה ההוצאה שלכם מול ההכנסה. האפשרות שאתם יכולים לשלוט יותר בהוצאות הפרסום ולראות בבירור את התמורה לכך היא עצומה, לא רק ליועצי משכנתא אלא לכל בית עסק או איש עסקים.
  • סינון לקוחות: היכולת שלנו ב Be-First בנושאים פיננסים הם ההוכחה שלנו למקצועיות. כאן אתם יכולים לסנן יותר את הלקוחות איתם אתם מעוניינים לעבוד. יש יועצים המעוניינים בלידים לאיחוד הלוואות, לידים משכון נכס תמורת הלוואה, משכנתא מוחקת וכו’, אתם אומרים איזה לידים אתם רוצים ואנחנו נדאג לאתר לקוחות המתאימים בדיוק לפי הדרישות שלכם.
  • פלטפורמות: הייחודיות אצלנו היא שאנחנו מיוחדים בלי שום קשר, אבל גם שאצלנו יודעים לעבוד בכל הרשתות החברתיות Facebook, Instagram, Twitter וגם בפלטפורמות פרסומיות כמו Taboola  ו-Outbrain. ההבדל בין רשת חברתית לפלטפורמה פרסומית היא שב-‘פייסבוק’ אנשים יתקלו במודעות המנסות לגרום להם להשאיר פרטים ליצירת קשר ואילו בפלטפורמה פרסומית כמו Outbrain  יהיו מודעות שינסו למשוך את תשומת לב הקורא בכל האתרים המובילים בישראל.
  • מיידי: אם עד עכשיו אתם מתלבטים אם שווה לכם לעבוד ב’מודל לידים’, כנראה שהסעיף הזה ישכנע אותכם סופית. לקוחות פוטנציאלים ברחבי האינטרנט כאשר ממלאים את פרטיהם במודעה ברשת, מועברים הפרטים שלהם תוך 5 שניות ישר לתיבת המייל שלכם. אתם תקבלו ‘לידים חמים‘ כך שהלקוח שהשאיר פרטים כדי שתחזרו אליו עוד לא הספיק “להתקרר”,
    אתם מקבלים במיידי פרטים של לקוחות פוטנציאלים המעוניינים במשכנתא ישירות לתיבת המייל שלכם או למערכת CRM, במידה ויש ברשותכם אחת כזאת!

ייצור לידים איכותיים למשכנתא ולהלוואות זו אחריות גדולה שדורשת מקצועיות בתחום שיווק בדיגיטל, המון חברות מימון פיננסי מעדיפות את מודל הלידים על פני מודלים ושיטות אחרות וההסבר לזה פשוט: המודל הוכיח את עצמו בשוק המשכנתאות ומצליח לייצר עסקאות בקצב מסחרר, הסיכוי שתפסידו כסף כאן הוא אפסי אלא אם כן אתם בוחרים באנשי שיווק חובבנים שרק רוצים להרוויח על חשבונכם ולספק לכם לידים זולים שלא יניבו לכם רווח כלל.

לידים חמים ואיכותיים לשירותי משכנתא:

ישנו הבדל גדול בין לידים חמים לקרים, לידים קרים אלו לידים הנאספים גם כמעט בדרך זהה לאלו החמים אולם הפרטים לא מועברים ישירות ובמיידי לבית העסק או שלא חוזרים אל הלקוח הפוטנציאלי בתוך 24 שעות. ככל שעובר הזמן בין הרגע בו הלקוח השאיר פרטים ועד שחוזרים אליו מבית העסק, כך הליד מתקרר והסיכוי לסגירת עסקה יורד. אנחנו ב Be-First מייצרים אך ורק לידים חמים כי בינינו, אין טעם לייצר לידים קרים שאחר כך אתם או בית עסק אחר יתלונן על כך שהלקוח לא רוצה משכנתא או שבכלל אין לו נכס קיים בבעלותו.

אצלנו תקבלו לידים חמים ואיכותיים לפי דרישתכם, בכמויות של מאות ועד לאלפים ביום. במשרדנו הצנוע בראשון-לציון יש צוות מומחים, כל אדם מתמחה בתחום הדיגיטלי שלו, ביחד יוצרים לידים איכותיים וחמים בדיוק בשבילכם ולפי הקריטריונים שלכם. אנו יודעים לקחת את הרצונות והמטרות שלכם, לחבר להם מודעה פרסומית טובה עם תוכן ומלל שיגרמו לכל לקוח פוטנציאלי להפוך ללקוח קבע. אם אתם יועצי משכנתא וממש רוצים להתחיל לעבוד ולסגור עשרות עסקאות ביום, אתם יותר ממוזמנים להתקשר אלינו או להשאיר פרטים בתחתית הדף ונחזור אליכם ממש עוד מעט.

לפני שבכלל חושבים לרכוש לידים

כל מי שחושב לרכוש לידים, רוב הסיכויים שניסה את מזלו בניסיון ייצור לידים, הן בעצמו והן ע”י שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלי. לכן, אנו לא ניכנס כאן להסברים מיותרים כמו “מה ליד”, “משפך שיווק” וכיוב’…

מעוניינים לרכוש לידים? מעולה. עכשיו, איך באמת תוכלו להבטיח שחבילת הלידים שאתם רוכשים היא איכותית?
להבדיל בשיטת השיווק המוכרת, בה אתם רוצים לייצר ליד במחיר נמוך, כאן, כשעובדים עם ספקיות לידים, לעלות הליד יש אפקט מכריע על טיב ואיכות הליד!

ייצור ליד איכותי תלוי במסע לקוח

הסוד הכמוס ביותר בעולם השיווק בנוי משני אופנים:

  • זיהוי ואיתור לקוח קצה
  • מסע לקוח

זיהוי ואיתור לקוח קצה– זיהוי לקוח הקצה נעשה ע”י קופירייטרים מקצועיים ומנוסים. הם יודעים להיכנס לנעליו של לקוח הקצה ולמשך זמן מסוים, למעשה נושמים וחיים את חיי הלקוח מבעד עיניו. כדי שהקופירייטר יוכל לכתוב את התכנים שידברו לליבו של לקוח הקצה, עליו להבין בדיוק מי הוא ואיך יום בחייו נראה. בן כמה הוא, האם נשוי/רווק/גרוש, תחום עיסוק בו עוסק, מצב כלכלי…כל אלה מרכיבים עבור הקופירייטר תמונה, אווטר אם תרצו, של הלקוח המושלם לכם וברגע שהצליח ליצור אותו, הקסם השיווקי בכתב מתחיל.

איתור הלקוח, נעשה ע”י מנהל הקמפיינים. ברגע שנוצר ה-אווטר של לקוח הקצה, על מנהל הקמפיינים לאתר כמה שיותר אנשים העונים לקריטוריונים שמרכיבים את האווטר, ברחבי האוקיינוס של האינטרנט.

אז הרכבנו את לקוח הקצה המושלם עבור המוצר/שירות שלכם והצלחנו לאתר קהל גדול שעונה על אותם הקריטוריונים שמרכיבים אותו. עכשיו…צריך לבנות את משפך השיווק, קרי, ‘מסע הלקוח’ שנבנה במיוחד עבור לקוח הקצה שלכם, שאליו ייחשף ויעבור.

ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, עתיר תחנות ביניים כך מצד אחד, לקוח הקצה שלכם מבין שאתם הוא הפתרון שלו חיכה וחיפש זמן רב. מצד שני, ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, מרובה תחנות ביניים…כך נוכל לסנן עבורכם לקוחות לא רלוונטיים. לקוחות שאינם רלוונטיים, פשוט יפלו באחת מהתחנות שבמסע הלקוח ואלה שישארו עד סופו…יהפכו לליד חם ואיכותי המוכן להמרה.

ככל שמשפך השיווק עשיר יותר, הוא יקר יותר עבור ספקית הלידים

כדי שמסע הלקוח, במשפך השיווק, יהיה מעניין, רלוונטי ללקוח הקצה…אחד שיגרום לו להיצמד לכיסא ולצפות בקוצר רוח להשאיר פרטי התקשרות, על משפך השיווק להשתמש במגוון רחב של כלים שיווקיים מתקדמים ומספר רב של פלטפורמות שיווק וכל אלה…עולים כ-ס-ף!

להלן שתי דוגמאות ללידים ירודים לעומת לידים איכותיים:

בשקופית הבאה, אנחנו רואים איך ליד שעלותו זולה נוצר.
ספקית הלידים תייצר עבורכם פוסט בפייסבוק, תעצב עבורכם, בתוך הפוסט, באנר כשמעל הבאנר תוכן שיווקי.
מתחת לבאנר, תופיע הנעה לפעולה שתוביל לדף נחיתה בו עוד מספר מילות תוכן וטופס השארת פרטי התקשרות. ברגע שהלקוח משאיר פרטי התקשרות, הוא הופך ל-ליד.

בשקופית הבאה(מתחת), אנו יכולים לראות איך מייצרים ליד איכותי.
את לקוח הקצה, ספקית הלידים תמצא ממזפר מקורות שונים, לאו דווקא מפייסבוק אבל בפייסבוק, במקום להשתמש בבאנר(תמונה) היא תשתמש בסרטון שהוכן והופק במיוחד עבורכם. לספקיות לידים מקצועיות, סטודיו להפקות וידאו וצילומי חוץ משלהם וע”י הפקת סרטונים שיווקיים עבור החברה שלכם, לקוח הקצה, כבר מההתחלה יכול לחבר פנים למוצר/שירות שלכם או במילים אחרות.. הוא מבין שלמוצר/שירות שהוא מתכוון לרכוש יש “אימא ואבא” והדבר יוצר אמינות, כבר בתחילת מסע הלקוח!
מקור שיווק נוסף הוא גוגל- ע”י שיווק במנוע החיפוש הגדול בעולם, לקוחות קצה רבים יכולים להגיע אליכם.
מקור שיווק נוסף הוא אאוטבריין/טאבולה- כאן, אנחנו נכנסים לזירת האתרים הנחשקים כמו N12, Ynet, ביזפורטל, וואלה… באמצעות באנרים ותכנים חדים כתער, שלא משאירים הרבה ברירות חוץ מלהקליק על הבאנר, היישר לשלב הבא במסע הלקוח.

ברגע שלקוח הקצה מקליק על ההנעה לפעולה באחד ממקורות השיווק, הוא עובר לתחנה הבאה…לכתבה.
בכתבה, כישורי הקופירייטר נכנסים להילוך גבוה. לקוח הקצה יקרא ויבין עד כמה המוצר/שירות שלכם מתאים לו ככפפה ליד. הקופירייטר ינצל את הבמה ויגרום ללקוח הקצה להרגיש שיש מי שמבין אותו(זוכרים שדברנו על בניית ה-אווטר שהקופירייטר בונה..?). ברגע שהוא ירגיש שאכן יש מי שמבין לליבו, יש מי שיודע בדיוק מדוע הוא צריך מוצר/שירות מסוג זה, באותה הכתבה, הקופירייטר יכיל את התכנים הנכונים והמדוייקים ביותר שיובילו אותו לרצות לעבור לתחנה הבאה, והיא…השאלון.

לשאלון מספר תפקידים.
מצד אחד, תפקיד השאלון הוא לסנן לקוחות קצה לא רלוונטיים. כאלה שאם כל הרצון הטוב שבעולם לרכוש את המוצר/שירות שלכם, פשוט אינם עומדים בקריטוריונים שאתם קבעתם מראש עבור “הלקוח המושלם” שלכם! אלה, פשוט לא יהפכו ל-ליד ולא יגיעו לשולחנם של אנשי המכירות שלכם. אלה שכן מילאו את השאלון וענו נכונה על הקריטוריונים שלכם, יהפכו ל-ליד ויעברו אליכם.
תפקיד נוסף לשאלון הוא להעלות את רמת המחוייבות של הלקוח. לקוח שצפה בסרטון בפייסבוק, לאחר מכן קרא כתבה שלמה על המוצר/שירות שאתם מציעים ועכשיו השקיע ומילא שאלון שלם…אם זה לא נקרא מחוייבות…אנחנו באמת שלא יודעים מה כן!

כמה עולה ליד? 

מחירי לידים נקבעים לפי מספר פרמטמים, החשובים שבהם: 

  1. קושי ייצור ליד (ככל שתחום פופולרי כך יהיה יותר קל לייצר אותו)
  2. עלויות מדיה – ככל שהמדיה יקרה בתחום, לדוגמא מחיר לקליק – כך מחיר ליד צפוי שיהיה יקר יותר.

יש לנו מחירון לידים זמין באתר, הוא לא תמיד מעודכן, אבל לאינדיקציה זה בהחלט מספיק.

איזה שאלות מומלץ לשאול את היצרני הלידים ?

  1. מאיפה הלידים מגיעים? רצוי להבין אם הלידים מגיעים דרך כתבת תוכן איכותית או דרך טופס לידים של פייסבוק.
  2. לו״ז – תוך כמה זמן תוכלו לספק לנו את הלידים ואיזה כמות כל יום
  3. יכולת ייצור לידים – כמות לידים שספק יכול לספק לכם – מה המקסימום 10 ביום 300 ביום? 
  4. ניסיון של של חברה בייצור לידים, חשוב לבדוק אם החברה עוסקת בכמה דברים ועל הדרך גם מוכרת לידים או שזה עיסוק עיקרי שלה.
  5. מה הכמות המינימלית להזמנה ראשונה? קורה לא פעם שאתם רוצים להזמין פיילוט לבדוק את האיכות של הלידים ופתאום אומרים לכם שאתם צריכים להזמין מינימום 300 לידים עשיתם חשבון וגיליתם שאתם צריכים להשקיע 20,000 ₪ בשביל לבדוק את הלידים, האמת שגם אנחנו ברוב המקרים מבקשים מינימום גבוה להזמנה, הרי לא נתחיל להזמין כתבות לעלות קמפיינים עבודות סטודיו, איטגרציות,  בישביל לקוח שרוצה לרכוש לידים ב 1,000 ₪, יתרה מזאת:
    1. החברה לא תתייחס ברצינות ללקוח שרוצה להזמין כמות כל כך קטנה של הלידים.
    2. כמות קטנה של הלידים לא באמת תתן לכם את האינדיקציה שאתם צריכים סטיית תקן יכולה להטעות את
      המספרים.

שירותים ליועצי משכנתא:

אנו מעניקים שירות פרסומי ליועצי משכנתא במספר פלטפורמות שונות על מנת להגיע לקהל היעד הנכון, בין שירותי המשכנתא שלנו:

  • לידים איכותיים לאיחוד הלוואות
  • לידים איכותיים למשכון נכס תמורת הלוואה
  • לידים איכותיים לאיחוד תיקים
  • לידים איכותיים לעסקים
  • לידים איכותיים למשכנתא ראשונה
  • לידים איכותיים משכנתא למוסרבים
  • לידים איכותיים לשעבוד נכס מסחרי/פרטי

הצטרפו עכשיו לעוד עשרות יועצי משכנתא וחברות מימון המקבלות אלפי לידים ביום!

צילומי שטח והפקות וידאו ליועצי משכנתא

Be-First גאה בשירותי הפקות וידאו וצילומי חוץ. 
שירותים אלה מוצעים לקשת רחבה של תחומים ולקוחות בחברה  וכמו שאומרים…“תמונה שווה 1000 מילים”…Be-first יודעת לנצל מדיה זו לטובת לקוחותיה, כמות ואיכות הלידים שמייצרת בזכות זה עבורם והדבר בא לידי ביטוי בתוצאות מוכחות בשטח!

 חבילות לידים בשילוב עם צילומי שטח – לצפייה בסרטונים לדוגמה מ-“סודות המשפט

כאן בשבילכם ולשירותכם,
צוות המומחים של Be-First

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר
כללי
Ian Smith

חברת לידים

חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות צריך לצפות ואיך עושים זאת. עסקים רבים המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלהם, נוהרים לשיווק

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים איכותיים ROI

מסתבכים עם ה-ROI בשיווק דיגיטלי? כנראה שאין לכם לידים איכותיים! לצד הוצאות נלוות של תשלומי ריטיינר לסונות השיווק, עלויות הקמת מערך השיווק ותקציבי פרסום…ללא ייצור

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה ההבדל בין סוכנות שיווק שמייצרת אך ורק לידים איכותיים לבין סוכנות שיווק שרק מייצרת לידים

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים סופר איכותיים

עסקים מגדילים מחזורים, עם לידים ‘סופר איכותיים’! לייצר לידים בזירה המקוונת, זו לא חוכמה. לייצר לידים איכותיים, עם אחוזי המרה גבוהים…זה כבר אמנות! אז איך

קרא עוד »

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר