חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות צריך לצפות ואיך עושים זאת.
עסקים רבים המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלהם, נוהרים לשיווק מקוון אך בשנים האחרונות שיווק זה הפך ליקר מאוד עד כדי כך שלמרות הכדאיות הכלכלית שבה, ההשקעה הראשונית בשיווק מקוון מרתיעה עסקים רבים ואף מונעת מאחרים בכלל לשקול ולנצל את יתרונותיו של שיווק מקוון.
לכן, בי-פירסט, חלוצה בשיווק מבוסס תוצאות, מציעה חלופה אטרקטיבית, יעילה ועוצמתית לעסקים רבים בישראל לנצל את נפלאות עולם שיווק המקוון, בזמן שהם נהנים מהגדלת מחזור מכירות של מעלה מ-30%!
אולי יעניין אותך גם>> לידים לעסקים
אז מה ההבדל בין שיווק מקוון לשיווק מבוסס תוצאות?
ההבדל הבולט ביותר והקריטי ביותר לבעל העסק הוא “מי לוקח את העול הכלכלי על גבו?”
בשיטת שיווק מקוון, פר-אקלנס, על בעל העסק להוציא מכיסו הון לא קטן, מתשלומים חודשים עבור שירותי סוכנות שיווק דיגיטלית, תשלומי בניית מערך שיווק(פאנל) ועד למימון תקציבי פירסום.
מבלי להניד עפעף, בעל העסק יכול להיפרד מסכום כסף אשר נע בין15,000 ש”ח-25,000 ש”ח וכל זאת…מבלי שיראה תוצאה אחת איכותית(ליד).
להבדיל, בשיווק מבוסס תוצאות, חברת הלידים היא זו שלוקחת על עצמה את כל ההשקעה הכספית ומייצרת עבור הלקוח (בעל העסק) לידים איכותיים המוכנים להמרה, בכמות שהלקוח קבע מראש.
כך, הלקוח משלם רק על לידים איכותיים, קרי, לקוחות שמחכים שיצרו עמם קשר עבור מוצר/שירות שבעל העסק מציע.
למעשה, בעל העסק רוכש חבילת לידים מראש, קובע מראש כמות לידים יומית שיקבל, מבלי שיצטרך להשקיע כסף במערכי שיווק מסובכים ותשלומי ריטיינר גבוהים לסוכנויות שיווק דיגיטליות. ללא “דימום מזומנים”, ללא כאבי ראש וללא שימני שאלה לגבי כמות הלידים שיקבל בכל יום!
מה יוצא לחברת לידים שעובדת בשיטה זו כמו בי-פירסט?
גם בי-פירסט החלה כסוכנות שיווק דיגיטלית מהשורה אבל במהלך השנים, בי-פירסט הוכיחה לעצמה כי היא צולחת בכל אותם הנישות הבולטות בעולם שיווק המקוון בישראל ובעולם, שנה אחר שנה ולצד הדרישה ההולכת וגוברת לשיטת שיווק מבוסס תוצאות, בי-פירסט הרגישה בטוחה ביכולותיה לקחת על כל העול הכלכלי מבעל העסק על גבה ולהמשיך לספק את התוצאות המרשימות שהצליחה לייצר במהלך כל אותן השנים והתוצאה…חברה לייצור לידים איכותיים ללקוחותיה והגדלת מחזור המכירות שלהם בממוצע של 30% ומעלה!
מהי הבטוחה לייצור לידים איכותיים בלבד?
כפי שציינו קודם לכן, כל עלויות השיווק, כולם, מונחות על בי-פירסט וכל מה שבעל העסק צריך לעשות זה לרכוש חבילת לידים.
עכשיו- אם הלידים שבעל העסק יקבל לידו, יהיו פחות מאיכותיים, כלומר לידים עם יחס נמוך…בעל העסק לא יחדש חבילה נוספת וכל ההשקעה שבי-פירסט השקיעה אם זה בבניית מערך השיווק, כתיבת התכנים, עיצובים גרפים, תקציבי פרסום מכיסה…כל אלה ירדו לטמיון ולכן, כל לקוח של בי-פירסט יכול להיות סמוך ובטוח שהלידים שיקבל בכל יום ובכל שעה…יהיו אך ורק לידים איכותיים!
בי-פירסט. חברת לידים איכותיים שבונה מערכות יחסים עסקיים לטווח רחוק
בי-פירסט משקיעה משאבים רבים עבור לקוחותיה, כבר מההתחלה. אם זה ניצול משאבי אנוש מקצועיים לבניית מערכי שיווק והשקעה כספית בתקציבי פרסום בכל הפלטפורמות הקיימות. ממש כמו בכל מערכת יחסים.
לכן, מכיוון שחברת לידים איכותיים זו משקיעה רבות בלקוחותיה, הרצון שלה טמון בהצלחה של הלקוחות שלה. ככל שבי-פירסט תוודא לדאוג לתקינות המערכת היחסים העסקית שלה עם הלקוחות שלה, לייצר לה לידים איכותיים ולהגדיל את מחזור המכירות שלהם, כך היא בונה מערת יחסים עסקית לטווח ארוך.
בחרו את החבילה התפורה למידות שלכם
בי-פירסט מכירה בעובדה שלכל בעל עסק יש דרישות משלו.
לא כל עסק דומה בדירות שלו לכמות לידים איכותיים בדיוק כמו שאף שקיעה אינה זהה לקודמתה.
לכן- בי-פירסט יצרה שלוש חבילות לידים שיתאימו לכל סוג עסק בישראל, מהקטן ועד לגדול.
בייסיק- חבילת לידים המתאימה לעסקים שמעוניינים בעולם שיווק המקוון אך אינם יכולים להרשות לעצמם את עלויות השיווק או אף עסקים המנוסים בשיווק מקוון אך מעוניינים להסיר מעליהם את כל כאבי הראש וחוסר העקביות של איכות וכמות הלידים ע”י התנסות ראשונית בשיווק מבוסס תוצאות( 90% ממקרים אלה, לאחר שתי חבליות חודשיות הם עוברים לחבילות הבאות)
פרו- חבילה זו מיועדת לעסקים המועניינים להגדיל את מחזור המכירות שלהם, כאן ועכשיו! חבילה זו היא הפופולארית ביותר בקרב לקוחותינו מסיבה אחת פשוטה, גודל חבילת הלידים האיכותיים שהם רוכשים משפיעה באופן ישיר ומשמעותי על ההכנסות שלהם, בד ובד מקנה להם כלים מקצועיים נוספים שלא מוצעים בחבילת ה-בייסיק שנועדו להגדלת מחזור המכירות גרידא!
פרמיום– חבילה זו מיועדת לעסקים המעוניינים לרמוס את המתחרים שלהם ולשלוט בנישה בה הם מתנהלים עסקית. בחבילה זו, בי-פירסט “מורידה את הכפפות” ומוציאה מארסנל הנשק שלה כל כלי נשק שיווקי הייחודי לה במטרה אחת בלבד…לגרום לעסק שלך להיות הראשון בזירה, בזמן שכל המתחרים פשוט משתרכים מאחור!