לידים לרואה חשבון

תחום ראיית החשבון אולי לא נחשב לתחום סקסי במיוחד, אבל מסקרים שונים שנעשו, מסתבר שגם בו השיווק הדיגיטלי  שולט והרבה פעמיים הלקוח מקבל החלטה עוד לפני שהוא בכלל דיבר עם רואה חשבון או נציג המשרד שלו.

עוד לידים: לידים להחזרי מס

המשמעות היא שהאופן בו אתם משיגים לידים הוא קריטי: לידים שהשגתם דרך חיפושים ממומנים מגוגל (או אפילו לידים אורגנים) יכולים להיות טובים, אבל לוקח המון זמן להשיג אותם בגלל מחירים גבוהים של מילות המפתח בקידום הממומן והעובדה שבקידום האורגני יש מקום רק לעשרה אתרים.

ואחרי כל זה אתם רוצים גם להשיג לקוחות איכותיים, כאלו שיישארו אתכם זמן רב.

בסופו של דבר יש לכם שתי אפשרויות:

1.לעבוד בדרך הישנה והלא יעילה

2.לשלם רק עבור לידים לרואה חשבון. אלו הם לידים ממוקדים שהגיעו מאנשים אמיתיים ששלחו את הפרטים שלהם דרך מגוון של מקורות ברשת כגון פרסומים בפורומים שונים, כתבות מקצועיות, קמפיינים של גוגל ועוד.

היתרון שלנו הוא הניסיון בהקמה של קמפיינים: יש לנו יכולת להעלות קמפיין שעובד מבחינת עיצוב ואופטימיזציה, וכך אנחנו יכולים למכור לכם לידים מהקמפיינים שרצים כבר או כאלו שנקים ונתחיל להריץ במהירות.

מה  אנחנו יודעים על ייצור לידים לראיית חשבון שאחרים לא?

  • אילו שילובי צבעים עובדים הכי טוב ומושכים את הגולש להישאר בעמוד הנחיתה
  • איפה צריכה להיות הכותרת, כמה שורות טקסט לשים
  • מהו הטקסט השיווקי הכי מתאים? מה יגרום לבנאדם להגיד לעצמו שהוא באמת צריך את השירות שלכם…
  • מהם המקורות הכי טובים לנחיתה בעמוד

ועוד הרבה מאוד פרמטרים שהם חלק מהנוסחה הסודית שלנו 😊

מעבר לכך אנחנו גם מבצעים טיוב לידים. כלומר, אנחנו מוודאים שהלקוח באמת הבין איזה שירות הוא צפוי לקבל ושבאמת יש התאמה בין מה שהוא מחפש לבין מה שאתם יכולים לתת לו (לדוגמה, ייצוג חברות).  הדבר מונע אי הבנות, לידים שנזרקים לפח ובעיקר בזבוז מיותר של זמן.

כל הלידים שאתם מקבלים מגיעים ישירות לאן שתרצו: דואר אלקטרוני, פרטי כניסה למערכת שלנו או למערכת ניהול הלקוחות שלכם