לידים איכותיים להשוואת תשואות לקרן התשלמות וקופות גמל

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים איכותיים להשוואת תשואות לקרן התשלמות וקופות גמל

זה לא משנה אם מדובר בסוכן ביטוח, משווק פנסיוני, סוכנות ביטוח או בית השקעות…הרפורמה בניוד מוצרי חיסכון גרמה לתחרות רצינית על הלקוחות הישראלים והביצועים של אותם מוצרי חיסכון. לטוב ולרע…המלחמה על הלקוח החלה ועכשיו נשאלת השאלה "איך משיגים אותו"?

העידן הטכנולוגי והמציאות המקוונת הביאה איתה שלל אפשרויות שאיתן ניתן להשיג את 'לקוח הקצה', בכל מקום ובכל שעה והמילה "ליד", הופכת הפכה להיות שם בית אצל כל סוכן, משווק, סוכנות או בית השקעות בישראל.

למי שלא מכיר את מילת הקודש בשיווק מקוון (ליד) יכול ללמוד עליו יותר כאן

מדוע הלידים איכותיים? 

* מבלי לחשוף סודות מקצוע, כל ליד שאנחנו מייצרים עובר מספר שלבים במשפך השיווקי, ברב המקרים הגולשים עוברים דרך (מודעה/ווידאו) – (כתבת תוכן+ווידאו) – (שאלון ממוקד ומעמיק) 

אנחנו מבינים בפיננסים

עוד לפני שאנחנו בכלל מגיעים לשלב של ייצור ליד, אנחנו מבינים בקרנות השתלמות וקופות גמל, אנחנו בדיוק יודעים באיזה נקודה צריך לגעת בישבל להגיע את הבעלי קרן השתלמות בישביל למשוך אותם להשאיר ליד, אתם מוזמנים לשאול אותנו שאלות בנושא תראו שעל מרביתם כנראה נצליח לענות.

"שיווק מבוסס תוצאות".

סוכנויות שיווק שהוכיחו את עצמם בעולם השיווק המקוון יכלו להרשות לעצמם לקחת את כל העול הכלכלי, כל ההשקעה הראשונית שצוינה לעיל על גבם ולהציע לאותם חברות/סוכנויות ו לרכוש 'לידים איכותיים' חמים ומוכנים להמרה. ללא כאבי ראש וללא סיכונים כלכליים.

במקום להיפרד מאלפי שקלים, לחכות חודשיים ללידים, שרוב הסיכויים יהיו רחוקים מלהיות לידים איכותיים, עכשיו ישנה דרך חדשה בה בעל העסק/חברה יכולים לקנות לפי כמות ולפי דרישה, לידים איכותיים בכל יום ובכל שעה!

איך אנחנו מייצרים עבורכם לידים איכותיים בתחום השוואת תשואות בקרנות השתלמות וקופות גמל?

מבלי לחשוף את כל האסים שלנו בחבילה, להלן הכלים שבאמצעותם אנחנו מייצרים לידים איכותיים בתחום זה:

פרסום ממומן פייסבוק- פייסבוק ממשיכה להוכיח את עצמה כפלטפורמת שיווק חדה כתער ואינה מראה סימני האטה. בי-פירסט לא חסכה בהוצאות ושכרה לה את טובי המעצבים הגרפיים, מנהלי קמפיינים וקופירייטרים שבמשך שנים מצליחים לטרגט את הלקוח הקצה המושלם לסוכני ביטוח בתחום מוצרי חיסכון. 

ע"י עיצוב באנרים וכתיבת תוכן ממוקד מטרה, מנהלי הקמפיינים מנתבים את דרכם בפייסבוק היישר ללקוח הפוטנציאלי המושלם עבורכם.

ייצור ליד איכותי ע"י שימוש פלטפורמת שיווק זו מביאה לידכם לקוח שמחכה לשירותים שלכם ויפה שעה קודם.

פרסום ממומן גוגל– מאז ומעולם, גוגל הייתה ידועה כמנוע חיפוש מושלם לשיווק מוצרים באינטרנט ובי-פירסט ידועה בניסיון של למעלה מעשור של ניצול פלטפורמה זו ע"י שימוש בבאנרים מקצועיים המובילים לכתבות,  דפי נחיתה, שאלונים…

דפי נחיתה–  דף אינטרנטי בו המבוטח העתידי שלכם מגיע בכדי להשאיר פרטים ליצירת קשר. עיצוב דפי נחיתה וכתיבת תוכן שיווקי בהם הם המרכיבים הקריטיים ביותר ללקוח הקצה. לקוח שמגיע עד לדף נחיתה ולא משאיר פרטים זה כמו להגיע לבאר ולא לשתות ממנה. 

בי-פירסט שכללה והשחיזה את יכולות העיצוב וכתיבת התוכן השיווקי במיוחד בנקודה זו כדי שתוכל להבטיח את את אחוזי ההמרה ואיכות הלידים שלה ללקוחותיה, דבר שרבים מסוכנויות שיווק רגילות ממהרות להתעלם.

כתבות– אמנות יצירת לידים איכותיים אינה עוצרת ב-גוגל או פייסבוק. כשמדובר ב-'שיווק מבוסס תוצאות', כלי השיווק חייבים להתפרש לקשת רחבה של פלטפורמות שיווקיות ויצירת לידים איכותיים באמצעות כתבות ממוקדות המותאמות ללקוח הקצה. היתרון המשמעותי בשימוש בכתבות ככלי שיווקי בא לידי ביטוי ביצירת חווית קורא ללקוח קצה אשר יוצרת קשר אישי ואף אינטימי איתו ובעזרת הקופירייטר הנכון והמקצועי המתמחה בכתיבת תוכן מסוג זה, הלידים האיכותיים שנוצרים מכתבות אלה הם בעלי אחוזי המרה גבוהים באופן חסר תקדים.

רימרקטינג– שיווק מחדש לקהלים שנחשפו לערך השיווק. כחלק משיטות הזיקוק שבי-פירסט משתמשת לייצור לידים איכותיים, רימרקטינג הוא כלי בסיסי וחשוב אבל כשמשתמשים בו בצורה נכונה ומקצועית.

לקוח שנחשף לקמפיין מסוים ולא השאיר פרטים, עדיין ניתן להפוך אותו לליד איכותי. קודם כל צריך להבין את הסיבה לכך שהוא לא השאיר פרטים ליצירת קשר ואז לפעול בהתאם. 

רימרקטינג נכון מצליח לייצר לידים איכותיים בצורה מדהימה וזה בא לידי ביטוי ביכולות ניהול הקמפיינים של אשפי ה-פייסבוק המועסקים בחברה

מה זה ליד איכותי?

ליד איכותי- זה לקוח פוטנציאלי שמחפש את השירותים שלכם עכשיו!

אין זה מספיק בלקוח ש-'מתעניין' בהשוואת תשואות בקרנות השתלמות וקופות גמל (לידים כאלה יש בהמוניהם, בכל רחבי האינטרנט) אלא לקוח שמחפש להוזיל או לשפר את מוצר החיסכון שברשותו או ליצור אחת חדשה כשהוא יודע ומבין שרק השירות שלכם יכול לספק.

בי-פירסט היא חברה ידועה ביכולות 'זיקוק' לקוחות איכותיים, ע"י שימוש בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות, המבוססות על ניסיון רב שנים בייצור לידים איכותיים המתאימים ככפפה ליד של המשווק הפנסיוני/סוכן ביטוח…

לידים איכותיים. מהי הערובה לכך?

מכיוון שסוכנות שיווק המבוססת תוצאות לוקחת על עצמה את כל העול הכלכלי, בניית מערכי השיווק, עיצבי הבאנרים וכתיבת התוכן…כל אלה מחייבים אותה להביא תוצאות שלא נופלות ממושלמות כי בסופו של יום…איכות הליד היא זו שקובעת את קיומו של מנגנון עסקי זה.

עם בי-פירסט  לא תספק תוצאות מרשימות, הלקוח שלה (בית ההשקעות/סוכנות הביטוח…) לא ירכשו חבילת לידים נוספת וכל מה שהסוכנות בנתה עבור אותו לקוח, יורד לטמיון!

לכן- מכיוון שסוכנות שיווק מבוסס תוצאות לוקחת על עצמה את העול הכלכלי, היא למעשה שמה את אמונה הכלכלי והעסקי בעצמה ובאיכות הלידים שהיא יודעת לספק ולא…היא תפסיק מלהתקיים!

בי-פירסט בונה מערכות יחסים עסקיים לטווח ארוך

מכיוון ואנחנו בונים מערכי שיווק  המותאמים לצרכים של כל  לקוח בתחום זה באופן פרטני, אנחנו משקיעים המון בלקוחות שלנו, כבר מההתחלה ולכן זה חשוב לנו לספק רק לידים איכותיים כל הזמן לסוכני הביטוח שלנו מפני שכל המודל העסקי שלנו בנוי על מערכת יחסים רצינית וארוכת טווח ולא ל-"לילה חד-פעמי", אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים.

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: