בי פירסט מציעה לכם מאגר גדול ואיכותי של לידים למכירה כגון:
- לידים לביטוח
- לידים להלוואות
- לידים לעורכי דין
- לידים לסוכני ביטוח
ועוד מגוון גדול של לידים לעסקים בקטגוריות שונות.
למה בכלל לעבוד במודל של תשלום על פי לידים (Cost Per Lead)?
הקמפיין הממוצע כיום דורש מכם פרויקט שלם של עיצוב דפי נחיתה, עבודה מול מנהל קמפיין וגוגל או שירות שטחי פרסום אחר (כשלכל אחד מהם צריך לשלם). כמו כן מאוד, קשה לדעת בדיוק עד כמה התקציב שלכם יהיה אפקטיבי מבחינת גיוס לידים, כלומר, מה תהיה העלות הסופית לכל ליד או מכירה. כדי לדעת זאת אתם צריכים להשקיע מאות ואלפי שקלים במשך כמה חודשים.
במילים אחרות, אתם משלמים עבור תוצאה בלתי ידועה.
לעומת זאת, בקמפיין CPL אתם משלמים רק עבור תוצאות, כלומר, עבור לידים! מכיוון שיש לנו כאמור כבר מאגר של עמודי נחיתה מוכנים וקמפיינים שרצים ללא הפסקה, הזמן להרמת קמפיין לידים הוא הרבה יותר קצר. כמובן שאפשר לבצע שינויים נקודתיים על פי הדרישות שלכם.
מה מייחד את הלידים שלכם?
שאלה טובה, יש כמה דברים שמייחדים את הלידים שלנו
א.מגוון של ערוצים: הלידים שלנו מגיעים ממגוון רחב של ערוצים בהתאם לתחום המתאים. לדוגמה –
- קמפיינים בגוגל
- קמפיינים בפייסבוק או אינסטגרם
- פורטלים שונים
- עמודי תוכן מקודמים (אאוטבריין)
ועוד
הגיוון הזה מבטיח לכם כיסוי רוחבי של לקוחות פוטנציאלים. למשל, גם מישהו שרוצה עכשיו לקנות רכב שטח וגם מי שנמצא בפייסבוק ורואה מודעה מכיוון שהוא חבר בקבוצת חובבי טיולי שטח…
ב.טיוב לידים: כל הלידים למכירה עוברים טיוב אם הלקוח מעוניין בכך. טיוב לידים נועד לאמת את הפרטים של הגולש שמילא את הטופס ולוודא שהעסקה עדיין רלוונטית. רק לאחר מכן הפרטים שלו מועברים אליכם כ”ליד חכם”. הדבר מונע בזבוז זמן ועבודה על לידים לא רלוונטים.
ג.פיילוט: בניגוד לאחרים, אנחנו יכולים לתת לכם פיילוט של כמה עשרות לידים ללא התחייבות וזאת אף על פי שברוב המכריע של המקרים הלקוחות שלנו ממשיכים איתנו הלאה.
איפה אני אראה את הלידים שלי?
ניתן לחבר את המערכת שלנו ישירות לתוך מערכת ה-CRM שלכם, כך שכל ליד חדש שנשלח אליכם יעבור אוטומטית לשם ותוכלו לעקוב אחרי ההתנהלות מול הלקוח בלי להתחיל להקליד את הפרטים ידנית.
לפני שבכלל חושבים לרכוש לידים
כל מי שחושב לרכוש לידים, רוב הסיכויים שניסה את מזלו בניסיון ייצור לידים, הן בעצמו והן ע”י שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלי. לכן, אנו לא ניכנס כאן להסברים מיותרים כמו “מה ליד”, “משפך שיווק” וכיוב’…
מעוניינים לרכוש לידים? מעולה. עכשיו, איך באמת תוכלו להבטיח שחבילת הלידים שאתם רוכשים היא איכותית?
להבדיל בשיטת השיווק המוכרת, בה אתם רוצים לייצר ליד במחיר נמוך, כאן, כשעובדים עם ספקיות לידים, לעלות הליד יש אפקט מכריע על טיב ואיכות הליד!
ייצור ליד איכותי תלוי במסע לקוח
הסוד הכמוס ביותר בעולם השיווק בנוי משני אופנים:
- זיהוי ואיתור לקוח קצה
- מסע לקוח
זיהוי ואיתור לקוח קצה– זיהוי לקוח הקצה נעשה ע”י קופירייטרים מקצועיים ומנוסים. הם יודעים להיכנס לנעליו של לקוח הקצה ולמשך זמן מסוים, למעשה נושמים וחיים את חיי הלקוח מבעד עיניו. כדי שהקופירייטר יוכל לכתוב את התכנים שידברו לליבו של לקוח הקצה, עליו להבין בדיוק מי הוא ואיך יום בחייו נראה. בן כמה הוא, האם נשוי/רווק/גרוש, תחום עיסוק בו עוסק, מצב כלכלי…כל אלה מרכיבים עבור הקופירייטר תמונה, אווטר אם תרצו, של הלקוח המושלם לכם וברגע שהצליח ליצור אותו, הקסם השיווקי בכתב מתחיל.
איתור הלקוח, נעשה ע”י מנהל הקמפיינים. ברגע שנוצר ה-אווטר של לקוח הקצה, על מנהל הקמפיינים לאתר כמה שיותר אנשים העונים לקריטוריונים שמרכיבים את האווטר, ברחבי האוקיינוס של האינטרנט.
אז הרכבנו את לקוח הקצה המושלם עבור המוצר/שירות שלכם והצלחנו לאתר קהל גדול שעונה על אותם הקריטוריונים שמרכיבים אותו. עכשיו…צריך לבנות את משפך השיווק, קרי, ‘מסע הלקוח’ שנבנה במיוחד עבור לקוח הקצה שלכם, שאליו ייחשף ויעבור.
ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, עתיר תחנות ביניים כך מצד אחד, לקוח הקצה שלכם מבין שאתם הוא הפתרון שלו חיכה וחיפש זמן רב. מצד שני, ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, מרובה תחנות ביניים…כך נוכל לסנן עבורכם לקוחות לא רלוונטיים. לקוחות שאינם רלוונטיים, פשוט יפלו באחת מהתחנות שבמסע הלקוח ואלה שישארו עד סופו…יהפכו לליד חם ואיכותי המוכן להמרה.
ככל שמשפך השיווק עשיר יותר, הוא יקר יותר עבור ספקית הלידים
כדי שמסע הלקוח, במשפך השיווק, יהיה מעניין, רלוונטי ללקוח הקצה…אחד שיגרום לו להיצמד לכיסא ולצפות בקוצר רוח להשאיר פרטי התקשרות, על משפך השיווק להשתמש במגוון רחב של כלים שיווקיים מתקדמים ומספר רב של פלטפורמות שיווק וכל אלה…עולים כ-ס-ף!
להלן שתי דוגמאות ללידים ירודים לעומת לידים איכותיים:
בשקופית הבאה, אנחנו רואים איך ליד שעלותו זולה נוצר.
ספקית הלידים תייצר עבורכם פוסט בפייסבוק, תעצב עבורכם, בתוך הפוסט, באנר כשמעל הבאנר תוכן שיווקי.
מתחת לבאנר, תופיע הנעה לפעולה שתוביל לדף נחיתה בו עוד מספר מילות תוכן וטופס השארת פרטי התקשרות. ברגע שהלקוח משאיר פרטי התקשרות, הוא הופך ל-ליד.
בשקופית הבאה(מתחת), אנו יכולים לראות איך מייצרים ליד איכותי.
את לקוח הקצה, ספקית הלידים תמצא ממזפר מקורות שונים, לאו דווקא מפייסבוק אבל בפייסבוק, במקום להשתמש בבאנר(תמונה) היא תשתמש בסרטון שהוכן והופק במיוחד עבורכם. לספקיות לידים מקצועיות, סטודיו להפקות וידאו וצילומי חוץ משלהם וע”י הפקת סרטונים שיווקיים עבור החברה שלכם, לקוח הקצה, כבר מההתחלה יכול לחבר פנים למוצר/שירות שלכם או במילים אחרות.. הוא מבין שלמוצר/שירות שהוא מתכוון לרכוש יש “אימא ואבא” והדבר יוצר אמינות, כבר בתחילת מסע הלקוח!
מקור שיווק נוסף הוא גוגל- ע”י שיווק במנוע החיפוש הגדול בעולם, לקוחות קצה רבים יכולים להגיע אליכם.
מקור שיווק נוסף הוא אאוטבריין/טאבולה- כאן, אנחנו נכנסים לזירת האתרים הנחשקים כמו N12, Ynet, ביזפורטל, וואלה… באמצעות באנרים ותכנים חדים כתער, שלא משאירים הרבה ברירות חוץ מלהקליק על הבאנר, היישר לשלב הבא במסע הלקוח.
ברגע שלקוח הקצה מקליק על ההנעה לפעולה באחד ממקורות השיווק, הוא עובר לתחנה הבאה…לכתבה.
בכתבה, כישורי הקופירייטר נכנסים להילוך גבוה. לקוח הקצה יקרא ויבין עד כמה המוצר/שירות שלכם מתאים לו ככפפה ליד. הקופירייטר ינצל את הבמה ויגרום ללקוח הקצה להרגיש שיש מי שמבין אותו(זוכרים שדברנו על בניית ה-אווטר שהקופירייטר בונה..?). ברגע שהוא ירגיש שאכן יש מי שמבין לליבו, יש מי שיודע בדיוק מדוע הוא צריך מוצר/שירות מסוג זה, באותה הכתבה, הקופירייטר יכיל את התכנים הנכונים והמדוייקים ביותר שיובילו אותו לרצות לעבור לתחנה הבאה, והיא…השאלון.
לשאלון מספר תפקידים.
מצד אחד, תפקיד השאלון הוא לסנן לקוחות קצה לא רלוונטיים. כאלה שאם כל הרצון הטוב שבעולם לרכוש את המוצר/שירות שלכם, פשוט אינם עומדים בקריטוריונים שאתם קבעתם מראש עבור “הלקוח המושלם” שלכם! אלה, פשוט לא יהפכו ל-ליד ולא יגיעו לשולחנם של אנשי המכירות שלכם. אלה שכן מילאו את השאלון וענו נכונה על הקריטוריונים שלכם, יהפכו ל-ליד ויעברו אליכם.
תפקיד נוסף לשאלון הוא להעלות את רמת המחוייבות של הלקוח. לקוח שצפה בסרטון בפייסבוק, לאחר מכן קרא כתבה שלמה על המוצר/שירות שאתם מציעים ועכשיו השקיע ומילא שאלון שלם…אם זה לא נקרא מחוייבות…אנחנו באמת שלא יודעים מה כן!
כמה עולה ליד?
מכירת לידים הוא תחום גמיש ביותר והמחירים משתנים על פי תקופות השנה וטרנדים בשוק. לדוגמה, לידים ללימודים יהיו יקרים יותר בתקופת הרישום למוסדות האקדמאיים ולידים לרכישת רכב יהיו יקרים יותר מלידים להשכרת רכב.
אפשר למצוא רשימת מחירים מעודכנת בעמוד מחירי לידים, אך תמיד כדאי לברר איתנו מראש לגבי חבילות של לידים (המחיר הוא לליד בודד).
למידע נוסף על חברת לידים בי פירסט