לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה עובדים ומחזור מכירות של עד מיליון ₪.

בתקופה זו כאשר עסקים קטנים רבים נמצאים במצב פיננסי בעייתי, חלק גדול מהם נאלצים להעביר את רוב הפעילות שלהם לרשת ולהסתמך על משלוחים או מכירות און ליין.

כאשר אנחנו מדברים על קניית לידים, לא מעט בעלי עסקים סבורים שמדובר במשהו שרק עסקים גדולים יכולים להרשות לעצמם, אך למעשה קניית לידים יכולה להיות אפקטיבית ביותר גם עבור עסקים קטנים שחייבים להתחיל להזרים אליהם לקוחות בחזרה בקצב הדרגתי ואין להם את היכולת לקבל עשרות לידים ביום אחד.

מדוע קניית לידים על ידי עסקים קטנים עדיפה על פני פתרונות אחרים?

אתם לא מבזבזים זמן

כאשר עסק קטן רוצה להתחיל בקמפיין בגוגל או פייסבוק הוא אומנם יכול לעשות זאת תוך מספר שעות אפילו בעצמו, אך מכיוון שמערכות הפרסום מתחשבות בהיסטוריה של הביצועים על מנת לקבוע את המחיר לכל לחיצה ובעיקר את המיקום הפנימי של המודעה (בגוגל) או מספר החשיפות (בפיד), הרי שהתוצאות בימים או אפילו השבועות הראשונים עשויות לא להיות מספיק טובות. הדבר נכון במיוחד אם מדובר בחשבון חדש שאין לו היסטוריה.

לעומת זאת, כאשר אתם רוכשים מאיתנו לידים, אתם למעשה כבר "רוכבים" על רשת הפרסום שלנו והתוצאות הן מיידיות, זולות יותר לנו ולכן זולות יותר גם לכם.

אתם לא צריכים לנחש את המחיר

מרבית מערכות הפרסום מתבססות על מכרזים שמתבצעים כל פעם שהמודעה שלכם מוצגת לצד מודעות המתחרים. כתוצאה מכך, אתם יודעים אומנם כמה תשקיעו בסך הכול בכל יום או בסך הכול (מהו התקציב הכולל שלכם), אבל אין לכם מושג מה תהיה עלות הלחיצה הממוצעת.

מעבר לזאת, זכרו שאתם משלמים לא רק ישירות לגוף שמציג את המודעות, אלא גם למנהל הקמפיין שלרוב ידרוש מכם תקציב מינימלי או שייקח מכם עלות מינימלית על הניהול (מה שעשוי להפוך אותו ללא משתלם).

לעומת זאת, במודל שמבוסס על תוצאות, אתם יודעים בדיוק כמה יעלה לכם כל ליד בתוך חבילת הלידים (אם כי יש לשים לב שמחירי החבילות עשויים להשתנות מעט על פי העונה).

לא צריכים להסתבך עם עשרות גרסאות של עמודי נחיתה

כיום כאשר אנחנו מדברים על פרסום באינטרנט, אנחנו מדברים לא רק על גוגל ופייסבוק, אלא גם על רשתות נוספות כגון לינקדין (פרסום עסקי), טוויטר, אינסטגרם, יו-טיוב, פרסום מבוסס תוכן באאוטבריין או טאבולה (כיום אותה החברה) וכו'. גם אם חלק מהאתרים האלו מנוהלים על ידי מערכות זהות (לדוגמה, ניתן ליצור קמפיין משותף בפייסבוק ואינסטגרם), הרי שלכל רשת יש פורמטים משלה.

בין היתר תמונות (או אוספים של תמונות), סרטוני וידאו, אנימציות ועוד. הפורמטים האלו דורשים בדרך כלל רזולוציה ספציפית וישנם אף דברים שמותר ואסור לכלול בהם (לדוגמה, יש גבול לכמות הטקסט מסך כל שטח המודעה שמותר לשים).

אם תפנו לחברת שמבצעת עיצוב של דפי נחיתה או קרייטיב שלהם, היא עשויה לקחת מכם כסף על כל וורסיה  וכמובן שגם השינויים בעיצוב לוקחים זמן. לעומת זאת, רכישת לידים יכולה להוריד מכם את כל העול הזה מכיוון שאנחנו משתמשים גם בתבניות קיימות שקל מאוד להטמיע בהן שינויים מבלי להקטין את האפקטיביות שלהן.

מה אנחנו מציעים במיוחד לעסקים קטנים?

אנו מודעים לכך שעסקים קטנים אינם בהכרח בעלי אותו תזרים מזומנים כמו של עסקים גדולים, ולכן אם העסק שלכם מוכיח את עצמו כ"מכונת לידים" טובה, ייתכן כי תוכלו לקבל מאתנו מחיר מיוחד, לפחות עבור הפיילוט. על מנת לעשות זאת, צרו איתנו קשר דרך הטופס בצד שמאל וציינו את כתובת האתר והקטגוריה העסקית שלו.

מאמרים נוספים

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג

השאירו פרטים