ייצור לידים באמצעות WhatsApp business

תוכן עניינים

WhatsApp היא אחת מהאפליקציות הפופולאריות ביותר כיום ומעריכים את מספר המשתמשים בה בכמה מיליארדים. Whatsapp Business היא ה”שלוחה” העסקית של Whatsapp ויש בה כמה תכונות שאין באפליקציה הרגילה.

אז קודם כול, מה אתם צריכים כדי להשתמש בה?

לאפליקציה אין דרישה מיוחדת, אבל אתם צריכים לשים לב שהיא תופסת את המקום של הגרסה הרגילה ומתיישבת על מספר הטלפון במכשיר. המשמעות היא שאם אין לכם עוד פלאפון או מכשיר שתומך בשני כרטיסי Sim, השיחות הפרטיות והעסקיות שלכם עדיין יתערבבו אלה באלה. הדרך הפשוטה ביותר להתגבר על המגבלה הזו בלי לקנות עוד מכשיר היא להשתמש באפליקציה שיודעת ליצור מספר וירטואלי עבורWhatsapp Business. דוגמה לאפליקציה כזו היא Wabi.

איך Whatsapp Business יכולה לעזור לכם?

לווטצ’אפ ביזנס יש כמה תכונות שאין בגרסה הרגילה :

1.פרופיל עסקי הכולל כתובת, קטגוריה, שעות הפעילות, דואר אלקטרוני ואת כתובת האתר של העסק. אופציה שנוספה בגרסאות האחרונות היא לסנכרן את עמוד הפייסבוק של העסק עם Whatsapp Business, וכך השינויים שמבצעים במקום אחד יתעדכנו גם במקום השני.

2.תגובות אוטומטיות: אפשר להגדיר תגובות אוטומטיות על פי מילות המפתח שהמשתמש הקליד וכך בעצם לתת לגולש מענה גם כשאתם לא זמינים לשיחה. באותו מקום מגדירים גם הודעות לא זמין והודעות פתיחה.

תגובה מהירה WhatsApp Business

3.קטלוג: אתם יכולים להכניס שירותים או מוצרים עם תיאורים קצרים, מחיר ותמונות למסך קטלוג אותו הגולש יכול לראות. אומנם אין לכם אפשרות למכור אותם ישירות דרך האפליקציה, אבל אפשר לצרף קישור לעמוד הרלוונטי באתר או בחנות האלקטרונית שלכם כדי לסגור לידים.

4.שידור בהתאם לתוויות: כמו ב-Whatsapp הרגילה, אנחנו יכולים לחלק את הצ’אטים או אנשי הקשר לתוויות צבעוניות. אחרי שהגדרנו תווית, אנחנו יכולים לבצע שידור (Broadcast) אחד מרוכז לכל אנשי הקשר וכל אחד מהם ייראה את ההודעה בתוך הצ’אט האישי שלו.

סימון תוויות ווטצ'אפ ביזנס

5.קישור מקוצר: אפשר לייצר קישור מקוצר בסגנון https://wa.me שיפנה את הגולש ל-Whatsapp Business. בעיקרון אין בעיה לעשות את זה עם חשבון רגיל, אבל במקרה הזה יש ליצור את הקישור ידנית: להוסיף בסוף / ואת מספר הטלפון בפורמט בין-לאומי (בלי מקפים ואפסים).

6.סטטיסטיקה: במסך זה אפשר לראות את מספר ההודעות שנשלחו, מספר ההודעות שנקראו על ידי הנמען, מספר ההודעות שנקראו על ידי העסק ומספר ההודעות שנשלחו אל העסק. הנתונים האלו שימושיים במיוחד עבור מי שעושה בשידורים.

הפיכת צ’אטים ללידים באמצעות הודעות ממומנות בתוך פייסבוק ואינסטגרם

פייסבוק מאפשרת כיום למפרסמים להפנות גולשים ישירות מפייסבוק או אינסטגרם לצ’אטים ב-WhatsApp Business דרך המודעות הממומנות שלה, משהו שמעניק לכם אפשרות קלה ויעילה ביותר לקבל עוד לידים דרך הערוץ הממומן שלכם.

לפני שאתם מריצים קמפיין כזה, הנה כמה דברים שחשוב שאתם צריכים להביא בחשבון:

  • אפשר לפרסם את המודעות רק באפליקציות של פייסבוק ואינסטגרם
  • המודעות חייבות לכלול סרטון או תמונה
  • אי אפשר להשתמש בפילוח מדויק
  • התיאור קצר יחסית (כמה מילים)

כדי להתחיל קמפיין שכזה, במסך הההגדרות הראשי של הקמפיין בחרו ב-“תנועה” או “הודעות” תחת הטור של “שיקול”. במסך הבא בחרו את האפשרות לשלוח את המשתמש ל-Whatsapp ובחרו את הדף העסקי שלכם. אם הדף לא מחובר לחשבון שלכם, תצטרכו לחבר אותו ולאשר את מספר הטלפון.

בשלב הזה תועברו לחלון יצירת ההודעה. כאן תוכלו להקליד טקסט ראשי, כותרת, תיאור ולהעלות את הווידאו או התמונה.

טיפ נוסף: להשתמש ב-Whatsapp בקלות דרך המחשב

אם אתם רוצים לנהל שיחות ב-Whatsapp בנוחות ולא משנה אם בגרסה הרגילה או הגרסה לעסקים, יש לכם אפשרות להשתמש באפליקציית ווב במחשב שתחסוך מכם את הצורך להרים ולהוריד את הפלאפון מהיד. כדי לעשות זאת היכנסו לאתר של WhatsApp Web ועקבו אחרי ההודעות של סריקת הברקוד. אפשר גם לחבר כמה מחשבים במקביל, אבל מדי פעם יש להתחבר מחדש מסיבות של אבטחה.

5/5
מאמרים נוספים

חברת לידים

חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה

השאירו פרטים

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר