לידים איכותיים לספקי הלוואות: ייצור לידים איכותיים ובלעדיים בשיטת שיווק מבוסס תוצאות, שלא משאירות מקום לספק באיכות הליד
בזכות שיטת שיווק פורצת דרך, ספקי הלוואות יכולים ליהנות מלידים איכותיים בכל יום, כל היום ולהסיר מעליהם את כל העול השיווקי והכלכלי המלווה בתהליך ייצור לידים איכותיים.
לידים איכותיים ובלעדיים ללקוחות בתחום ההלוואות, הלידים שלנו מגיעים ממקורות איכותיים בלבד ( גוגל, פייסבוק ואתרי שותפים ממוקדים בנישה).
לידים נוספים: לידים ליועצי משכנתאות
משפך שיווקי(פאנל) ממוקד מטרה וחד כתער
אצלנו, בבי-פירסט, כל לקוח ולקוח נהנה ממיתוג ייחודי, לפי הפרמטרים של מודל העסקי שלו כבר מההתחלה ולכן, כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לקצה משפך השיווקי, “אין לא ברירה” פרט להשאיר פרטי יצירת קשר.
הדבר נעשה בזכות בנייה חכמה המבוססת שנים של ניסיון בתחום ההלוואות ופועל יוצא…חוויית המשתמש(הלקוח הפוטנציאלי) לא משאירה צל של ספק לגבי הנחיצות השירותים של הלקוחות שלנו בלבד!
בי-פירסט ידועה בייצור לידים איכותיים לעסקים תוך דגש חזק על הגדלת מחזור המכירות.
דוגמה לפרסום שלנו:
מהלידים שלנו לא תשמעו את המשפט “מעולם לא השארתי פרטים”
לכל לקוח שלנו אנחנו בונים מיתוג יחודי בדפי הנחיתה שלנו לפיכך גולש המגיע לדף נחיתה רואה במדויק באיזה שרות מדובר ומשאיר ליד רק במידה והוא באמת מעוניין.
אין צורך שתספקו לנו דפי נחיתה וחומרים שיווקיים מבית
בי-פירסט השקיעה משאבים רבים כדי להעסיק לשורותיה את הטובים בעולם השיווק הישראלי והבינלאומי ומצליחה לייצר ללקוחותיה למעלה מ-100,000 לידים איכותיים בממוצע בכל שנה ולכן משתמשת בדפי נחיתה בעלי אחוזי המרה פנומנליים שמוכיחים את עצמם שנה אחר שנה וכמו שנאמר…”אם זה עובד, למה לשנות את זה?!”
בי-פירסט, ברוב המקרים בונה דפי נחיתה ייעודים לכל קמפיין ועושה מאמצים רבים להסיר את האחריות ו-“כאבי הראש” של ייצור לידים מלקוחותיה כך שיוכלו להתפנות להמרת הלידים בלבד.
יורדים לעובי הקורה: סינונים
לעיתים לקוחות של בי-פירסט מבקשים לידים ממוקדים יותר. לדוגמה:
לקוח שלנו מתחום הלוואות מבקש לידים של לקוחות פוטנציאים בעלי כרטיס אשראי. למרות שלאורך כל משפך השיווקי, מנקודת הפתיחה ועד לקו הסיום מצויין כי שירות ייעוץ להלוואה ניתן אך ורק לבעלי כרטיס אשראי…כדרך הטבע ובמיוחד “הטבע הישראלי”, אחוז מסוים מסך הלידים המתקבלים הוא לידים של לקוחות פוטנציאלים שאין ברשותם כרטיס אשראי וכאן “סינונים” נכנסים לתמונה ולהלן דוגמאות נפוצות :
- סינון לקוחות ללא כרטיס אשראי
- סינון לקוחות בהליכי חדלות פירעון
- סינון לקוחות שבבעלותם נכס
לא מטייבים לידים!
בזמן שלמעלה מ-87.4% מהחברות בארץ אוספות מאגרים של לידים וממחזרות אותם בין לקוחות החברה, בי-פירסט לא רק שרואה בזה פסול אלה שבזכות פעולה פסולה זו, בי-פירסט הצליחה להעפיל על חברות מסוג זה. מכיוון שבי-פירסט מאמינה במערכות יחסים ארוכות שנים עם לקוחותיה, כדי להצליח לעשות זאת קודם כל, הלקוחות צריכים להיות מרוצים והדרך היחידה להצליח במשימה זו היא לספק לידים איכותיים, חמים ובעלי אחוז המרה גבוה. לו בי-פירסט הייתה משתמשת בלקוחות שלה כמכונת מיחזור לידים ישנים…לא הייתה מגיעה לקדמת הבמה וחשוב מזה…לא הייתה נהנית ממערכות יחסים עסקיות שמלוות אותה שנים רבות!
בי-פירסט. מדוע היא סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה בישראל?
הרי שכל מי שמכיר או נחשף לעולם השיווק הדיגיטלי שמע על סוכנות שיווק מבוסס תוצאות בשם BE-FIRST. סוכנות שיווק זו צולחת את כל שדות הקרב השיווקיות בזירה המקוונת למעלה מעשור. היא סללה דרכי שיווק חדשניות שאף נפש שיווקית חיה דרכה בהן קודם לכן.
כל סקפטי יכול פשוט לכתוב את את צמד המילים בי-פירסט במנוע החיפוש של גוגל ויגלה כי סוכנות שיווק זו נמצאת בראש הרשימה של של סוכנויות השיווק הדיגיטליות בישראל( מדובר בתוצאות אורגניות ולא בתוצאות ממומנות של גוגל. תמצאו אותה בראשית הטבלה, ללא מאמץ וללא עזרה כלכלית של פרסומים ממומנים!!!).
אז מה הופך את בי-פירסט לסוכנות השיווק מס’1 ב-גוגל ישראל או במילים אחרות…בישראל כולה?!
יותר מרק ייצור לידים איכותיים
בי-פירסט, סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה בישראל הולכת מספר צעדים קדימה ומציעה ללקוחותיה שירותים מקצועיים נוספים, מעבר לייצור לידים איכותיים בתחום ההלוואות!
במרוצת השנים, בי-פירסט סיפקה לידים איכותיים ללקוחותיה בתחום ההלוואת. סוכנות זו נחשפה לתופעה מוזרה בה הלקוחות שלה, לא עמדו בקצב הגידול של כמויות הלידים האיכותיים שיצרה עבורם.
לקוחות החברה פשוט לא עמדו בעומס ופעם אחר פעם, ביקשו לעצור קמפיינים מנצחים.
עכשיו. “חוק ברזל” בעולם השיווק הדיגיטלי…”לעולם לא עוצרים קמפיין מנצח”!!! קמפיינים עוצרים רק כשהם לא עובדים. כשעוצרים קמפיין מנצח, מה שנעשה מאחורי הקלעים זה אתחול של כל המשפך השיווקי. האלגוריתם של FB, גוגל…מתחילים להכיר את הקמפיין מההתחלה ומפה מתחילות הבעיות…
מכיוון שבי-פירסט לוקחת על עצמה על כל העול הכלכלי של מערך השיווק, מן הסתם שלא תרצה לסכן את ‘בריאות הקמפיינים’ ע”י עצירתם. אז מה עושים כשהלקוח לא עומד בעומס ומצד שני לא עוצרים קמפיין מנצח?
בשלב מסוים, בי-פירסט מצאה פתרון עסקי שמיטיב על כל הצדדים והחליטה לבנות מערך של שירותים מתקדמים שנועדו לתמוך בלקוחות החברה ולהבטיח להם דרך סלולה, קלה ובטוחה להגדלת מחזור המכירות שלהם ולעמוד בשטף הלידים האיכותיים שבי-פירסט מצליחה לייצר בכל יום ובכל שעה.
לבי-פירסט יש תוכניות גדולות עבור מחזור המכירות שלכם
בי-פירסט מעניקה ללקוחותיה מערכת תמיכה עוטפת כדי שלקוחותיה יוכלו למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהם מפני שכל לקוח של בי-פירסט, ללא יוצאים מהכלל, בשלב מסוים מוצא עצמו בצומת דרכים בה אינו יכול לעמוד בקצב גידול הלידים.
חלק משירותי התמיכה שבי-פירסט מעניקה ללקוחותיה:
- תיאום פגישות במיקור חוץ– לא צריך לבנות דסק מכירות בשביל לסגור עסקאות.
- הדרכת מכירות– לימודי הדרכת מכירות לאנשי מכירות חדשים וקיימים לפי המודל העסקי של העסק ושל מערך השיווק שלו.
- צילומי חוץ– לחשוף את פני החברה במדיה החשובה והאפקטיבית ביותר בעולם המקוון.
- הטמעת מערכות בקרה וניהול– מערכות מתקדמות לשימור הגדלת מחזור המכירות ושיכפולו.
כל אחד והדרך שלו- חיווי אשראי תקין/לא תקין
בתחום ההלוואות, לכל ספק פתרונות פיננסים יש את דרך הפעולה הטובה ביותר לחברה שלו, ה-“לקוח המושלם” שלו וסוג הלקוחות שספק פתרונות האשראי יכול לספק עבורו.
אחת משיטות הסינון היעילות ביותר עבור ספקי אשראי הם זיקוק וסינון בין לקוחות בעלי חיווי אשראי תקין ללקוחות בעלי חיווי אשראי לא תקין.
ישנם ספקי פתרונות אשראי המתמחים במשכנתאות מעוניינים לעבוד מול לקוחות “מסורבים” מאשר לקוחות שלא סורבו ע”י הבנק.
ספקי פתרונות אשראי המספקים הלוואות לכל מטרה יכולים לעבוד תחת מודל עסקי המרכז במתן פתרונות אשראי ללקוחות בעלי חשבון בנק תקין ולהיפך. ישנן חברות שיעדיפו לעבוד דווקא מול לקוחות בעלי בי.די.איי שלילי… לכן- כשמייצרים לידים איכותיים בתחום הלוואות, חשוב להיות ערוכים ומוכנים לסנן את הלקוחות הנכונים עבור ספק פתרונות אשראי הנכון.
חושבים לנסות אותנו? אז כמה לידים אתם צריכים כ-“פיילוט”?
חבילת לידים איכותיים מינימלית מומלצת, אחת שניתן לקבל “טעימה” מהפוטנציאל הרווחי שתוכלו ליהנות כשאתם עובדים איתנו היא 150 לידים. אם נשים בצד לרגע את סטיית התקן הנורמטיבית שבכל פיילוט אשר עלולה להטעות במידה את הנתונים, כדי שתוכלו להבין בדיוק איך אנחנו מייצרים אך ורק לידים איכותיים, עלינו לייצר כמו מסויימת ומינימלית של לידים כדי שנוכל לזקק אותם ולעשות את האופטימיזציה המפורסמת הייחודית לנו כך שאתם תקבלו מכונת לידים איכותיים ומשומנת. הרי ברור לכל כי כבר בעשרת הלידים הראשונים שתקבלו, אתם תבינו עד כמה איכותיים הלידים שייצרנו עבורכם אבל אנחנו רוצים להראות לכם באמת למה אנחנו מסוגלים ומדוע אנחנו סוכנות שיווק מובבס תוצאות המובילה במדינה!
לפני שבכלל חושבים לרכוש לידים
כל מי שחושב לרכוש לידים, רוב הסיכויים שניסה את מזלו בניסיון ייצור לידים, הן בעצמו והן ע”י שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלי. לכן, אנו לא ניכנס כאן להסברים מיותרים כמו “מה ליד”, “משפך שיווק” וכיוב’…
מעוניינים לרכוש לידים? מעולה. עכשיו, איך באמת תוכלו להבטיח שחבילת הלידים שאתם רוכשים היא איכותית?
להבדיל בשיטת השיווק המוכרת, בה אתם רוצים לייצר ליד במחיר נמוך, כאן, כשעובדים עם ספקיות לידים, לעלות הליד יש אפקט מכריע על טיב ואיכות הליד!
ייצור ליד איכותי תלוי במסע לקוח
הסוד הכמוס ביותר בעולם השיווק בנוי משני אופנים:
- זיהוי ואיתור לקוח קצה
- מסע לקוח
זיהוי ואיתור לקוח קצה– זיהוי לקוח הקצה נעשה ע”י קופירייטרים מקצועיים ומנוסים. הם יודעים להיכנס לנעליו של לקוח הקצה ולמשך זמן מסוים, למעשה נושמים וחיים את חיי הלקוח מבעד עיניו. כדי שהקופירייטר יוכל לכתוב את התכנים שידברו לליבו של לקוח הקצה, עליו להבין בדיוק מי הוא ואיך יום בחייו נראה. בן כמה הוא, האם נשוי/רווק/גרוש, תחום עיסוק בו עוסק, מצב כלכלי…כל אלה מרכיבים עבור הקופירייטר תמונה, אווטר אם תרצו, של הלקוח המושלם לכם וברגע שהצליח ליצור אותו, הקסם השיווקי בכתב מתחיל.
איתור הלקוח, נעשה ע”י מנהל הקמפיינים. ברגע שנוצר ה-אווטר של לקוח הקצה, על מנהל הקמפיינים לאתר כמה שיותר אנשים העונים לקריטוריונים שמרכיבים את האווטר, ברחבי האוקיינוס של האינטרנט.
אז הרכבנו את לקוח הקצה המושלם עבור המוצר/שירות שלכם והצלחנו לאתר קהל גדול שעונה על אותם הקריטוריונים שמרכיבים אותו. עכשיו…צריך לבנות את משפך השיווק, קרי, ‘מסע הלקוח’ שנבנה במיוחד עבור לקוח הקצה שלכם, שאליו ייחשף ויעבור.
ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, עתיר תחנות ביניים כך מצד אחד, לקוח הקצה שלכם מבין שאתם הוא הפתרון שלו חיכה וחיפש זמן רב. מצד שני, ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, מרובה תחנות ביניים…כך נוכל לסנן עבורכם לקוחות לא רלוונטיים. לקוחות שאינם רלוונטיים, פשוט יפלו באחת מהתחנות שבמסע הלקוח ואלה שישארו עד סופו…יהפכו לליד חם ואיכותי המוכן להמרה.
ככל שמשפך השיווק עשיר יותר, הוא יקר יותר עבור ספקית הלידים
כדי שמסע הלקוח, במשפך השיווק, יהיה מעניין, רלוונטי ללקוח הקצה…אחד שיגרום לו להיצמד לכיסא ולצפות בקוצר רוח להשאיר פרטי התקשרות, על משפך השיווק להשתמש במגוון רחב של כלים שיווקיים מתקדמים ומספר רב של פלטפורמות שיווק וכל אלה…עולים כ-ס-ף!
להלן שתי דוגמאות ללידים ירודים לעומת לידים איכותיים:
בשקופית הבאה, אנחנו רואים איך ליד שעלותו זולה נוצר.
ספקית הלידים תייצר עבורכם פוסט בפייסבוק, תעצב עבורכם, בתוך הפוסט, באנר כשמעל הבאנר תוכן שיווקי.
מתחת לבאנר, תופיע הנעה לפעולה שתוביל לדף נחיתה בו עוד מספר מילות תוכן וטופס השארת פרטי התקשרות. ברגע שהלקוח משאיר פרטי התקשרות, הוא הופך ל-ליד.
בשקופית הבאה(מתחת), אנו יכולים לראות איך מייצרים ליד איכותי.
את לקוח הקצה, ספקית הלידים תמצא ממזפר מקורות שונים, לאו דווקא מפייסבוק אבל בפייסבוק, במקום להשתמש בבאנר(תמונה) היא תשתמש בסרטון שהוכן והופק במיוחד עבורכם. לספקיות לידים מקצועיות, סטודיו להפקות וידאו וצילומי חוץ משלהם וע”י הפקת סרטונים שיווקיים עבור החברה שלכם, לקוח הקצה, כבר מההתחלה יכול לחבר פנים למוצר/שירות שלכם או במילים אחרות.. הוא מבין שלמוצר/שירות שהוא מתכוון לרכוש יש “אימא ואבא” והדבר יוצר אמינות, כבר בתחילת מסע הלקוח!
מקור שיווק נוסף הוא גוגל- ע”י שיווק במנוע החיפוש הגדול בעולם, לקוחות קצה רבים יכולים להגיע אליכם.
מקור שיווק נוסף הוא אאוטבריין/טאבולה- כאן, אנחנו נכנסים לזירת האתרים הנחשקים כמו N12, Ynet, ביזפורטל, וואלה… באמצעות באנרים ותכנים חדים כתער, שלא משאירים הרבה ברירות חוץ מלהקליק על הבאנר, היישר לשלב הבא במסע הלקוח.
ברגע שלקוח הקצה מקליק על ההנעה לפעולה באחד ממקורות השיווק, הוא עובר לתחנה הבאה…לכתבה.
בכתבה, כישורי הקופירייטר נכנסים להילוך גבוה. לקוח הקצה יקרא ויבין עד כמה המוצר/שירות שלכם מתאים לו ככפפה ליד. הקופירייטר ינצל את הבמה ויגרום ללקוח הקצה להרגיש שיש מי שמבין אותו(זוכרים שדברנו על בניית ה-אווטר שהקופירייטר בונה..?). ברגע שהוא ירגיש שאכן יש מי שמבין לליבו, יש מי שיודע בדיוק מדוע הוא צריך מוצר/שירות מסוג זה, באותה הכתבה, הקופירייטר יכיל את התכנים הנכונים והמדוייקים ביותר שיובילו אותו לרצות לעבור לתחנה הבאה, והיא…השאלון.
לשאלון מספר תפקידים.
מצד אחד, תפקיד השאלון הוא לסנן לקוחות קצה לא רלוונטיים. כאלה שאם כל הרצון הטוב שבעולם לרכוש את המוצר/שירות שלכם, פשוט אינם עומדים בקריטוריונים שאתם קבעתם מראש עבור “הלקוח המושלם” שלכם! אלה, פשוט לא יהפכו ל-ליד ולא יגיעו לשולחנם של אנשי המכירות שלכם. אלה שכן מילאו את השאלון וענו נכונה על הקריטוריונים שלכם, יהפכו ל-ליד ויעברו אליכם.
תפקיד נוסף לשאלון הוא להעלות את רמת המחוייבות של הלקוח. לקוח שצפה בסרטון בפייסבוק, לאחר מכן קרא כתבה שלמה על המוצר/שירות שאתם מציעים ועכשיו השקיע ומילא שאלון שלם…אם זה לא נקרא מחוייבות…אנחנו באמת שלא יודעים מה כן!
כמה עולה ליד?
מחירי לידים נקבעים לפי מספר פרמטמים, החשובים שבהם:
- קושי ייצור ליד (ככל שתחום פופולרי כך יהיה יותר קל לייצר אותו)
- עלויות מדיה – ככל שהמדיה יקרה בתחום, לדוגמא מחיר לקליק – כך מחיר ליד צפוי שיהיה יקר יותר.
יש לנו מחירון לידים זמין באתר, הוא לא תמיד מעודכן, אבל לאינדיקציה זה בהחלט מספיק.
איזה שאלות מומלץ לשאול את היצרני הלידים ?
- מאיפה הלידים מגיעים? רצוי להבין אם הלידים מגיעים דרך כתבת תוכן איכותית או דרך טופס לידים של פייסבוק.
- לו״ז – תוך כמה זמן תוכלו לספק לנו את הלידים ואיזה כמות כל יום
- יכולת ייצור לידים – כמות לידים שספק יכול לספק לכם – מה המקסימום 10 ביום 300 ביום?
- ניסיון של של חברה בייצור לידים, חשוב לבדוק אם החברה עוסקת בכמה דברים ועל הדרך גם מוכרת לידים או שזה עיסוק עיקרי שלה.
- מה הכמות המינימלית להזמנה ראשונה? קורה לא פעם שאתם רוצים להזמין פיילוט לבדוק את האיכות של הלידים ופתאום אומרים לכם שאתם צריכים להזמין מינימום 300 לידים עשיתם חשבון וגיליתם שאתם צריכים להשקיע 20,000 ₪ בשביל לבדוק את הלידים, האמת שגם אנחנו ברוב המקרים מבקשים מינימום גבוה להזמנה, הרי לא נתחיל להזמין כתבות לעלות קמפיינים עבודות סטודיו, איטגרציות, בישביל לקוח שרוצה לרכוש לידים ב 1,000 ₪, יתרה מזאת:
- החברה לא תתייחס ברצינות ללקוח שרוצה להזמין כמות כל כך קטנה של הלידים.
- כמות קטנה של הלידים לא באמת תתן לכם את האינדיקציה שאתם צריכים סטיית תקן יכולה להטעות את
המספרים.
בי פירסט עובדת רק עם חברות תקינות בעלי רישיון לעיסוק במתן אשראי/רישיון סוכן
אם אתם מעוניינים לדעת יותר וללמוד איך אתם יכולים להכפיל ואף לשלש את מחזור המכירות שלכם, עוד לפני שהשנה נחתמת ע”י שימוש בלידים חמים ואיכותיים, אתם מוזמנים להשאיר פרטי יצירת קשר, כאן בתחתית המסך.