לידים להלוואות ומשכנתאות, לידים חמים לענף (הלוואות)

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים איכותיים לספקי הלוואות: ייצור לידים איכותיים ובלעדיים בשיטת שיווק מבוסס תוצאות, שלא משאירות מקום לספק באיכות הליד

בזכות שיטת שיווק פורצת דרך, ספקי הלוואות יכולים ליהנות מלידים איכותיים בכל יום, כל היום ולהסיר מעליהם את כל העול השיווקי והכלכלי המלווה בתהליך ייצור לידים איכותיים.

לידים איכותיים ובלעדיים ללקוחות בתחום ההלוואות, הלידים שלנו מגיעים ממקורות איכותיים בלבד ( גוגל, פייסבוק ואתרי שותפים ממוקדים בנישה).

לידים נוספים: לידים ליועצי משכנתאות

משפך שיווקי(פאנל) ממוקד מטרה וחד כתער
אצלנו, בבי-פירסט, כל לקוח ולקוח נהנה ממיתוג ייחודי, לפי הפרמטרים של מודל העסקי שלו כבר מההתחלה ולכן, כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לקצה משפך השיווקי, "אין לא ברירה" פרט להשאיר פרטי יצירת קשר.

הדבר נעשה בזכות בנייה חכמה המבוססת שנים של ניסיון בתחום ההלוואות ופועל יוצא…חוויית המשתמש(הלקוח הפוטנציאלי) לא משאירה צל של ספק לגבי הנחיצות השירותים של הלקוחות שלנו בלבד!

בי-פירסט ידועה בייצור לידים איכותיים לעסקים תוך דגש חזק על הגדלת מחזור המכירות.

דוגמה לפרסום שלנו:

מהלידים שלנו לא תשמעו את המשפט "מעולם לא השארתי פרטים"
לכל לקוח שלנו אנחנו בונים מיתוג יחודי בדפי הנחיתה שלנו לפיכך גולש המגיע לדף נחיתה רואה במדויק באיזה שרות מדובר ומשאיר ליד רק במידה והוא באמת מעוניין.

אין צורך שתספקו לנו דפי נחיתה וחומרים שיווקיים מבית
בי-פירסט השקיעה משאבים רבים כדי להעסיק לשורותיה את הטובים בעולם השיווק הישראלי והבינלאומי ומצליחה לייצר ללקוחותיה למעלה מ-100,000 לידים איכותיים בממוצע בכל שנה ולכן משתמשת בדפי נחיתה בעלי אחוזי המרה פנומנליים שמוכיחים את עצמם שנה אחר שנה וכמו שנאמר…"אם זה עובד, למה לשנות את זה?!"

בי-פירסט, ברוב המקרים בונה דפי נחיתה ייעודים לכל קמפיין ועושה מאמצים רבים להסיר את האחריות ו-"כאבי הראש" של ייצור לידים מלקוחותיה כך שיוכלו להתפנות להמרת הלידים בלבד.

יורדים לעובי הקורה: סינונים
לעיתים לקוחות של בי-פירסט מבקשים לידים ממוקדים יותר. לדוגמה:

לקוח שלנו מתחום הלוואות מבקש לידים של לקוחות פוטנציאים בעלי כרטיס אשראי. למרות שלאורך כל משפך השיווקי, מנקודת הפתיחה ועד לקו הסיום מצויין כי שירות ייעוץ להלוואה ניתן אך ורק לבעלי כרטיס אשראי…כדרך הטבע ובמיוחד "הטבע הישראלי", אחוז מסוים מסך הלידים המתקבלים הוא לידים של לקוחות פוטנציאלים שאין ברשותם כרטיס אשראי וכאן "סינונים" נכנסים לתמונה ולהלן דוגמאות נפוצות :

  1. סינון לקוחות ללא כרטיס אשראי
  2. סינון לקוחות בהליכי חדלות פירעון
  3. סינון לקוחות שבבעלותם נכס

לא מטייבים לידים!
בזמן שלמעלה מ-87.4% מהחברות בארץ אוספות מאגרים של לידים וממחזרות אותם בין לקוחות החברה, בי-פירסט לא רק שרואה בזה פסול אלה שבזכות פעולה פסולה זו, בי-פירסט הצליחה להעפיל על חברות מסוג זה. מכיוון שבי-פירסט מאמינה במערכות יחסים ארוכות שנים עם לקוחותיה, כדי להצליח לעשות זאת קודם כל, הלקוחות צריכים להיות מרוצים והדרך היחידה להצליח במשימה זו היא לספק לידים איכותיים, חמים ובעלי אחוז המרה גבוה. לו בי-פירסט הייתה משתמשת בלקוחות שלה כמכונת מיחזור לידים ישנים…לא הייתה מגיעה לקדמת הבמה וחשוב מזה…לא הייתה נהנית ממערכות יחסים עסקיות שמלוות אותה שנים רבות!

בי-פירסט. מדוע היא סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה בישראל? 
הרי שכל מי שמכיר או נחשף לעולם השיווק הדיגיטלי שמע על סוכנות שיווק מבוסס תוצאות בשם BE-FIRST. סוכנות שיווק זו צולחת את כל שדות הקרב השיווקיות בזירה המקוונת למעלה מעשור. היא סללה דרכי שיווק חדשניות שאף נפש שיווקית חיה דרכה בהן קודם לכן.

כל סקפטי יכול פשוט לכתוב את את צמד המילים בי-פירסט במנוע החיפוש של גוגל ויגלה כי סוכנות שיווק זו נמצאת בראש הרשימה של של סוכנויות השיווק הדיגיטליות בישראל( מדובר בתוצאות אורגניות ולא בתוצאות ממומנות של גוגל. תמצאו אותה בראשית הטבלה, ללא מאמץ וללא עזרה כלכלית של פרסומים ממומנים!!!).

אז מה הופך את בי-פירסט לסוכנות השיווק מס'1 ב-גוגל ישראל או במילים אחרות…בישראל כולה?!

יותר מרק ייצור לידים איכותיים
בי-פירסט, סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה בישראל הולכת מספר צעדים קדימה ומציעה ללקוחותיה שירותים מקצועיים נוספים, מעבר לייצור לידים איכותיים בתחום ההלוואות!

במרוצת השנים, בי-פירסט סיפקה לידים איכותיים ללקוחותיה בתחום ההלוואת. סוכנות זו נחשפה לתופעה מוזרה בה הלקוחות שלה, לא עמדו בקצב הגידול של כמויות הלידים האיכותיים שיצרה עבורם.
לקוחות החברה פשוט לא עמדו בעומס ופעם אחר פעם, ביקשו לעצור קמפיינים מנצחים. 

עכשיו. "חוק ברזל" בעולם השיווק הדיגיטלי…"לעולם לא עוצרים קמפיין מנצח"!!! קמפיינים עוצרים רק כשהם לא עובדים. כשעוצרים קמפיין מנצח, מה שנעשה מאחורי הקלעים זה אתחול של כל המשפך השיווקי. האלגוריתם של FB, גוגל…מתחילים להכיר את הקמפיין מההתחלה ומפה מתחילות הבעיות…

מכיוון שבי-פירסט לוקחת על עצמה על כל העול הכלכלי של מערך השיווק, מן הסתם שלא תרצה לסכן את 'בריאות הקמפיינים' ע"י עצירתם. אז מה עושים כשהלקוח לא עומד בעומס ומצד שני לא עוצרים קמפיין מנצח?

בשלב מסוים, בי-פירסט מצאה פתרון עסקי שמיטיב על כל הצדדים והחליטה לבנות מערך של שירותים מתקדמים שנועדו לתמוך בלקוחות החברה ולהבטיח להם דרך סלולה, קלה ובטוחה להגדלת מחזור המכירות שלהם ולעמוד בשטף הלידים האיכותיים שבי-פירסט מצליחה לייצר בכל יום ובכל שעה.

לבי-פירסט יש תוכניות גדולות עבור מחזור המכירות שלכם
בי-פירסט מעניקה ללקוחותיה מערכת תמיכה עוטפת כדי שלקוחותיה יוכלו למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהם מפני שכל לקוח של בי-פירסט, ללא יוצאים מהכלל, בשלב מסוים מוצא עצמו בצומת דרכים בה אינו יכול לעמוד בקצב גידול הלידים.

חלק משירותי התמיכה שבי-פירסט מעניקה ללקוחותיה:

  • הדרכת מכירות– לימודי הדרכת מכירות לאנשי מכירות חדשים וקיימים לפי המודל העסקי של העסק ושל מערך השיווק שלו.
  • צילומי חוץ– לחשוף את פני החברה במדיה החשובה והאפקטיבית ביותר בעולם המקוון.
  • הטמעת מערכות בקרה וניהול– מערכות מתקדמות לשימור הגדלת מחזור המכירות ושיכפולו. 

 
כל אחד והדרך שלו- חיווי אשראי תקין/לא תקין
בתחום ההלוואות, לכל ספק פתרונות פיננסים יש את דרך הפעולה הטובה ביותר לחברה שלו, ה-"לקוח המושלם" שלו וסוג הלקוחות שספק פתרונות האשראי יכול לספק עבורו.
אחת משיטות הסינון היעילות ביותר עבור ספקי אשראי הם זיקוק וסינון בין לקוחות בעלי חיווי אשראי תקין ללקוחות בעלי חיווי אשראי לא תקין.
ישנם ספקי פתרונות אשראי המתמחים במשכנתאות מעוניינים לעבוד מול לקוחות "מסורבים" מאשר לקוחות שלא סורבו ע"י הבנק.
ספקי פתרונות אשראי המספקים הלוואות לכל מטרה יכולים לעבוד תחת מודל עסקי המרכז במתן פתרונות אשראי ללקוחות בעלי חשבון בנק תקין ולהיפך. ישנן חברות שיעדיפו לעבוד דווקא מול לקוחות בעלי בי.די.איי שלילי… לכן- כשמייצרים לידים איכותיים בתחום הלוואות, חשוב להיות ערוכים ומוכנים לסנן את הלקוחות הנכונים עבור ספק פתרונות אשראי הנכון.

חושבים לנסות אותנו? אז כמה לידים אתם צריכים כ-"פיילוט"?
חבילת לידים איכותיים מינימלית מומלצת, אחת שניתן לקבל "טעימה" מהפוטנציאל הרווחי שתוכלו ליהנות כשאתם עובדים איתנו היא 150 לידים. אם נשים בצד לרגע את סטיית התקן הנורמטיבית שבכל פיילוט אשר עלולה להטעות במידה את הנתונים, כדי שתוכלו להבין בדיוק איך אנחנו מייצרים אך ורק לידים איכותיים, עלינו לייצר כמו מסויימת ומינימלית של לידים כדי שנוכל לזקק אותם ולעשות את האופטימיזציה המפורסמת הייחודית לנו כך שאתם תקבלו מכונת לידים איכותיים ומשומנת. הרי ברור לכל כי כבר בעשרת הלידים הראשונים שתקבלו, אתם תבינו עד כמה איכותיים הלידים שייצרנו עבורכם אבל אנחנו רוצים להראות לכם באמת למה אנחנו מסוגלים ומדוע אנחנו סוכנות שיווק מובבס תוצאות המובילה במדינה!

בי פירסט עובדת רק עם חברות תקינות בעלי רישיון לעיסוק במתן אשראי/רישיון סוכן

אם אתם מעוניינים לדעת יותר וללמוד איך אתם יכולים להכפיל ואף לשלש את מחזור המכירות שלכם, עוד לפני שהשנה נחתמת ע"י שימוש בלידים חמים ואיכותיים, אתם מוזמנים להשאיר פרטי יצירת קשר, כאן בתחתית המסך.

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: