לידים להלוואות ומשכנתאות, לידים חמים לענף (הלוואות)

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים איכותיים ובלעדיים ללקוחות בתחום ההלוואות, הלידים שלנו מגיעים ממקורות איכותיים בלבד ( גוגל, פייסבוק ואתרי שותפים ממוקדים בנישה).

לידים נוספים: לידים ליועצי משכנתאות

דוגמה לפרסום שלנו:

למה מהלידים שלנו לא תשמעו את המשפט "מעולם לא השארתי פרטים"

לכל לקוח שלנו אנחנו בונים מיתוג יחודי בדפי הנחיתה שלנו לפיכך גולש המגיע לדף נחיתה רואה במדויק באיזה שרות מדובר ומשאיר ליד רק במידה והוא באמת מעוניין.

האם אתם צריכים דף נחיתה בשביל להתחיל בקמפיין?

אנחנו לא משתמשים בדפי נחיתה של הלקוחות שלנו, בדיוק כאן היתרון שלנו שאנחנו יודעים איך לבנות את הדף נחיתה ממירים, ברוב המקרים אנחנו בונים דף נחיתה ייעודי לכל קמפיין.

סינונים אפשריים

לעיתים לקחות מבקשים מאיתנו לידים אך רק של לקוחות בעלי כרטיס אשראי, למרות שאנחנו מציינים במודעות שלנו שייעוץ להלוואה מיועד רק לבעלי כרטיס אשראי פעיל עדיין ב-25% מסך הלידים אנחנו מקבלים לקוחות שאין להם כרטיסי אשראי לפי כך יש צורך בסינון לידים לפי בקשת הקלחות שלנו, דוגמאות נפוצות:

  1. סינון לקוחות בעלי כרטיס אשראי
  2. סינון לקוחות בעלי נכסים
  3. סינון לקוחות המחזיקים בנכסים – מיועד לייצור לידים להלוואות כנגד נכס

אנחנו לא מטייבים לידים

90% מהחברות בארץ אוספות את המאגרים של הלידים וממחזרות אותם ללקוחות אחרים, הסבר: לחברת לידים שעשתה קמפיין למספר חברות בענף מסוים הרי יש כל ה-DATA של הלידים שהיא שלחה לחברה מסוימת, בפועל חברות לידים לוקחות את הרשימות אלו וממחזרים אותם דרך מוקדי מכירות שלהם ומוכרים את אותו הליד בפעם שניה שלישית ללקוחות אחרים ובתור ליד חדש, מיותר לציין שלידים כאלו איכותיים הרבה פחות מאשר ליד שמגיע מקמפיין טרי שרץ בזמן אמת על השם שלכם.

כמה לידים צריך להזמין בשביל פיילוט?

כדי להתחיל מומלץ להזמין לפחות 150 לידים – הרי בפחות מזה יהיה מאד קשה לדעת מה ה-ROI  כי סטיית תקן יכול להטעות את המספרים – ברור כי את טיב הלידים ניתן להבין כבר לאחר עשרות לידים בלבד.

החברה שלנו עובדת רק עם חברות תקיניות בעלי רישיון 

 

להצעת מחיר ללידים אנא הזינו את הפרטים:

אולי יעניין אתכם גם:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: