לידים בפייסבוק

כיום כל בעל עסק מוצא את דרכיו להרחיב את מאגר הלקוחות העסקיים שלו, הדרכים הם רבים ומגוונים וכן משרתים עסקים לפי האינטרסים שלהם. הכלי שהצדיק את עלותו ויעילותו לאיסוף לקוחות המעוניינים בשירות או מוצר הינו איסוף/קניית לידים איכותיים. הלידים הם בעצם פרטי לקוח המעוניין לקבל שירותים מסוימים, פרטיו עוברים לבית העסק הרצוי ויוצר עמו קשר על מנת לבצע עסקה עם אחוזי המרה גבוהים להצלחה. שיטה זו לאיסוף לידים מהאינטרנט היא רחבה ונעשית מפלטפורמות שונות כגון 'גוגל', 'פייסבוק', דפי נחיתה וכו'. בכתבה זו נעסוק בלידים לעסקים מהפייסבוק וכיצד הם תורמים לעסק, אז אם אתם בעלי עסק ומעוניינים להרחיב את מאגר הלקוחות, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם.

מהו ליד איכותי מהפייסבוק?

ליד איכותי הוא בעצם פרטי לקוח בעל אחוזי המרה גבוהים לביצוע עסקה מסוימת עם עסק רצוי (חם), ככל שפרטי הלקוח ייחודים וחמים כך הליד יותר "איכותי", משמע איכות הליד נמדדת בלקוח עצמו ובכמות הלידים שהוא משאיר ברחבי הרשת כולה. ככל שאדם ישאיר יותר פרטי קשר לביצוע עסקה באינטרנט, כך הליד נהיה פחות איכותי היות והפרטים שלו הגיעו למספר חברות העוסקות באותה נישה, לכן על מנת לייצר לידים איכותיים יש לשכור אנשי מקצוע המתמחים אך ורק בלידים.

לידים בפייסבוק נאספים על-ידי יצירת קמפיינים שיווקיים וממומנים ברשת החברתית הגדולה בעולם, הטופס למילוי הפרטים ((lead form מוצג בפייסבוק כפרסומת ממומנת ופונה לאנשים בעלי אינטרסים שמעלים את אחוז ההמרה לעסקה עם בית עסק. הקמפיינים מסווגים לפי פילוח קהלים רחב, אם לדוגמה אנו מעוניינים לאסוף לידים לעסק המתמחה במתן ייעוץ משפטי, הקמפיינים יהיו מכוונים לעבר אנשים המחפשים שירותי ייעוץ משפטי כך שההסתברות שזה יצוץ להם בעמוד הפייסבוק וישאירו פרטים גבוה. פילוח קהלים נעשה על-ידי צוות מומחים שחי ונושם רשתות חברתיות ויודע לסווג את המשתמשים לפי קטגוריות משותפות שפייסבוק אוספת עלינו בלי שנדע, לכן כדי שהקמפיינים לאיסוף לידים יהיו יעילים יש להתייעץ עם מקצוענים.

קמפיין לאיסוף לידים בפייסבוק:

כאמור קמפיין לאיסוף לידים נעשה בצורה ממומנת בלבד, הכוונה היא שעל כל אדם שמשאיר פרטים קיים תשלום מסוים שעובר לפייסבוק עצמה בתמורה לשימוש בפלטפורמה. היתרון הגדול בלידים מהפייסבוק הוא שבעל העסק יודע בדיוק כמה עלה לו כל לקוח במאגר הלקוחות, מהי התמורה והאם איסוף לידים ספציפית מפייסבוק משרת את העסק כפי שהוא רוצה היות וכפי שצויין יש המון פלטפורמות ודרכים לאיסוף לידים לעסקים. למען ההגינות נציין כי כל אדם יכול להריץ קמפיין לאיסוף לידים לבית העסק שלהם, אולם יש לזכור כי מדובר במקצוע בפני עצמו שדורש מאות שעות של ניסיון ולמידה, וגם אז, זה לא מבטיח לכם שהלידים שתביאו מהפייסבוק בעצמכם יהיו איכותיים ואכן יניבו לכם רווח בתמורה. להלן דוגמה שאספו עבורכם מתוך הפייסבוק לקמפיין לידים איכותיים ממומן.

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(דוגמה מהפייסבוק לקמפיין איסוף לידים ממומן)

כך נראה קמפיין ממומן בפייסבוק שמטרתו לאסוף לידים מהמשתמשים, הכפתור המסומן באדום יוביל את האדם לטופס למילוי פרטים כדי שבית העסק יחזור אליו מאוחר יותר. הסימון הכחול מציג שהפוסט ממומן ונועד במטרה לקבל כמה שיותר חשיפה רחבה, וזאת במטרה לאסוף כמה שיותר לידים איכותיים לעסקים. ככל שבעלי עסקים יגדילו את התקציב לקמפיינים ממומנים בפייסבוק כך כמות הלידים תגדל, אולם לא בהכרח הם יהיו איכותיים יותר ויובילו לרווח משתלם.

איך לאסוף לידים בפייסבוק?

כפי שנאמר, מדובר במקצוע דיגיטל רחב מאוד שאינו בר למידה בטווח זמן קצר וכן דורש מאות שעות של למידה והתמדה כדי להפיק רווח מההשקעה. אם תרצו לשכור בשוק ההון הרי לא תמהרו לזרוק את כספכם בלי לדעת באתרים משונים בציפייה להרוויח כסף ממניות, תחילה תעבירו שעות בכדי להרחיב את האופקים שלכם בנושא זה. אם אתם מעוניינים בלידים איכותיים לעסקים עליכם לשכור חברת בוטיק המתמחה אך ורק בייצור לידים, שימו דגש על מטרת החברה היות ושוק הדיגיטל גם הוא גדול וחברה אחת אינה יכולה להתמקצע במספר תחומים בשוק, לכן שימו לב שאתם פונים למשרד דיגיטל בוטיק המתמחה בייצור לידים איכותיים.

אנו ב-Be First  עובדים כבר שנים בשוק הלידים וביצירתם, לקוחותינו מגוונים החל מאנשים פרטיים המספקים שירותים ועד לעסקים גדולים המזמינים לידים באלפים ליום עבודה אחד. כדי לקבל את הייעוץ הנכון והמקצועי ביותר שיתאים אך ורק לכם אתם מוזמנים להתקשר אלינו או להשאיר פרטים (ליד) בתחתית הדף ואנו נדאג לחזור אליכם כמה שיותר מהר. ביחד נמצא את השיטה הנכונה ביותר לקיום העסק שלכם תוך כדי פילוח קהלים מדויק ועמוק במטרה להרחיב את מאגר הלקוחות שלכם בלקוחות פוטנציאלים.

כאן תמיד בשבילכם,
צוות המומחים של Be First

להצעת מחיר ללידים אנא הזינו את הפרטים: