לידים לעסקים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים לעסקים- הדרך העיקרית והמקובלת בימינו להגדלת קהל הלקוחות ובכל, את מחזורי המכירות!

במאה ה-21, בעיצומו של העידן הטכנולוגי/דיגיטלי, נראה כי עסקים בארץ ובעולם אינם יכולים להצדיק את קיומם העסקי ללא לידים ולכן Be-First באמצעות שיווק מבוסס תוצאות ולפי מודל עסקי משתלם במיוחד עבור עסקים ישראלים, לא רק שניתן להצדיק קיום עסקי אלא אף להגדיל את המחזורים בצורה משמעותית!

ההתפתחות האבולוציונית של ‘לידים’

קניית לידים הוא מודל שצובר תאוצה בשנים האחרונות ונחשב לדבר הבא בעולם הפרסום ברחבי האינטרנט. הסיבה לכך היא פשוטה למדי: רוב המוחלט של המודלים הקלאסיים כגון תשלום על-פי חשיפה ואפילו תשלום על-פי לחיצות (גוגל אדוורדס) לא תמיד יעילות. שיטות אלו אינן תמיד מבטיחות למפרסם שההשקעה שלו אכן תניב לו לידים ולקוחות, לעיתים צריכים לבצע עשרות ניסויים שונים במודעות ובדפי נחיתה השייכים לו כדי להשפיע לטובה על אחוזי ההמרה של הלידים. לכן, מאוד מומלץ לפנות לחברת לידים כדי שלא תבזבזו כספים מיותרים על ניסויים פרסומיים ברשת. הליד הוא בעצם לקוח בעל פוטנציאל ברמה גבוהה מאוד (לידים חמים) ובעצם מתאמים את הלקוח לעסק, כך שהסיכוי שהלקוח יבצע עסקה עם אותו העסק גבוה מאוד.

יודעים בדיוק כמה משלמים על כל ליד

התשלום נעשה על כל ליד בנפרד ומאפשר למפרסם לדעת בצורה טובה יותר עד כמה ההשקעה שלו משתלמת בהשוואה לכל ליד וליד. יש לציין שלא כל ליד מניב בהכרח מכירה או פוטנציאל, אולם זו הדרך הטובה ביותר לאתר לקוחות פוטנציאלים ולקשרם לבית העסק הרצוי. קל יותר לחשב את ההחזר על ההשקעה במודל של ‘לידים לעסקים’ לאור העובדה כי בעל העסק יודע בדיוק מהי עלותו של כל ליד וכמה מרוויחים בממוצע מכל ליד.

יחס סגירת עסקה עולה כשהלקוח מבקש אתכם

כשלקוח פוטנציאלי עובר דרך משפךמ שיווק מקצועי וחד כתער, בסופו, הוא מגיע לעמוד נחיתה בו מופיע שדה להשארת פרטי יצירת קשר. ברגע שהוא השאיר פרטים אלה, הלקוח הפוטנציאלי, מאותו הרגע, הופך לליד חם וישר עובר אליכם.
לדוגמה: נניח והנכם מנהלים עסק למתן עצות משפטיות, מטרתנו הינה להשיג לכם כמה שיותר לקוחות ולהעביר את פרטיהם לעסק אותו אתם מנהלים, במצבנו מדובר בעסק הקשור לעולם המשפטים. הלקוח נכנס לאתר דף נחיתה או דרך קמפיין וממלא את פרטיו ובסיום, שולח לנו את פרטי ההתקשרות שלו ולאחר מכן אנחנו מעבירים את הפרטים לבית העסק, כך שתיאום הציפיות בין הלקוח לעסק
הינו ברמה המקסימלית ביותר ואילו הלקוחות נחשבים לידים חמים במידה והם לקוחות חדשים.

הלידים להבדיל מפרסום ממומן ברשתות חברתיות או בגוגל (Google adwords) מעניק מספר יתרונות, העובדה כי אתם יכולים לדעת מהי עלות ליד בהשוואה לכל לקוח פוטנציאלי וכן היכולת של קישור לקוח לבית העסק הנכון והמתאים ביותר. מרבית החברות כיום אשר מוכרות לידים יעבירו את הלקוחות הפוטנציאלים הליך סינון ראשוני כדי לא להעביר לעסקים לידים פסולים (במקרים רבים מדובר בלידים כפולים עם פרטים זהים). טיוב הנתונים של הלקוח בדרך כלל מורכב מסדרה של שאלות בנוסח קבוע שיסננו את הלקוח הפוטנציאלי וכך נדע בדיוק מה הם רצונותיו. שאלות הסינון מעניקות לנו מידע שיוכל לעזור לנו לדעת את הרצונות של הלקוח בצורה טובה יותר וכך להעבירו לבית העסק המתאים, אולם יש לזכור כי לא תמיד סינון ראשוני מרובה שאלות יעניק לידים איכותיים, ההמלצה הינה לשאול מספר שאלות בודדות שיאפשרו לנו לדעת כמה שיותר מידע על הלקוח. להליך זה קוראים ‘טיוב נתונים’ ומאפשר לנו לייעל ולספק את רצון הלקוח ובית העסק המדובר.

לידים לעסקים הינו כלי יעיל שמספק לבית העסק לקוחות פוטנציאלים, בעל העסק יחליט בעצמו כמה לידים הוא מעוניין לקבל ביום, ואנחנו נספק לו אותם בהתאם לצרכיו. יש לידים לעסקים קטנים ולעסקים גדולים, הכמות משתנה בהתאם לרצונות ולמטרות בעל העסק. אפשרות זו מקנה לכם כלי המציג את עלות הלקוח הפוטנציאלי שלכם, והרווח שעסק עשה במסגרת העסקאות, כך שלכם יש יותר שליטה על הלקוחות שלכם. יצירת לידים יעילים משפרת את העסק שלכם ומבטיחה כמעט ב-100% את רמת התיאום בין הצדדים, וכך גם מציגה מידע רלוונטי שיעניק לבעל העסק יותר שליטה על ההוצאות וההכנסות שלו על פר לקוח.

לידים, שלב אחר שלב:

אולי יעניין אתכם גם לידים לעסקים קטנים? לחץ כאן למעבר
הלידים נאספים מדפי נחיתה וקמפיינים ברחבי האינטרנט בנושאים הקשורים לעסק שלכם. בחלק העליון של דף הנחיתה תהיה אפשרות להשארת פרטים כדי שנחזור אליהם, לקוח פוטנציאלי משאיר את פרטיו באתר ואנחנו מוודאים שהלקוח מתאים ולא מדובר בספאם או ליד כפול. מטרתנו שאחוזי ההמרה יהיו גבוהים כדי שבסוף ההליך הלקוח יבצע עסקה עם בית העסק. עם זאת יש לציין כי יצירת לידים ניתנת גם על ידי טקסטים שיווקים ובאנרים המגדילים את החשיפה היות ומטבעם הם בולטים יותר ביחס לפרסום אחר, הבאנר מקבל את צורתו מגרפיקאי מקצועי ומדובר בהוצאה של כמה מאות שקלים בודדים. טקסטים שיווקים משרתים בעיקר את רשימת הדיוור או מודעות בפייסבוק וגוגל, הטקסט הינו פרי יצירה של כותב שיווקי בעל ניסיון רב כדי שבסופו של דבר ישרת את בית העסק בכתבה איכותית שתשמור על אחוזי המרה גבוהים.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה, מייצרים תוכן ודואגים לתשואה תמידית מהלקוח תוך כדי יצירת לידים איכותיים לעסקים.

לפני שבכלל חושבים לרכוש לידים

כל מי שחושב לרכוש לידים, רוב הסיכויים שניסה את מזלו בניסיון ייצור לידים, הן בעצמו והן ע”י שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלי. לכן, אנו לא ניכנס כאן להסברים מיותרים כמו “מה ליד”, “משפך שיווק” וכיוב’…

מעוניינים לרכוש לידים? מעולה. עכשיו, איך באמת תוכלו להבטיח שחבילת הלידים שאתם רוכשים היא איכותית?
להבדיל בשיטת השיווק המוכרת, בה אתם רוצים לייצר ליד במחיר נמוך, כאן, כשעובדים עם ספקיות לידים, לעלות הליד יש אפקט מכריע על טיב ואיכות הליד!

ייצור ליד איכותי תלוי במסע לקוח

הסוד הכמוס ביותר בעולם השיווק בנוי משני אופנים:

  • זיהוי ואיתור לקוח קצה
  • מסע לקוח

זיהוי ואיתור לקוח קצה– זיהוי לקוח הקצה נעשה ע”י קופירייטרים מקצועיים ומנוסים. הם יודעים להיכנס לנעליו של לקוח הקצה ולמשך זמן מסוים, למעשה נושמים וחיים את חיי הלקוח מבעד עיניו. כדי שהקופירייטר יוכל לכתוב את התכנים שידברו לליבו של לקוח הקצה, עליו להבין בדיוק מי הוא ואיך יום בחייו נראה. בן כמה הוא, האם נשוי/רווק/גרוש, תחום עיסוק בו עוסק, מצב כלכלי…כל אלה מרכיבים עבור הקופירייטר תמונה, אווטר אם תרצו, של הלקוח המושלם לכם וברגע שהצליח ליצור אותו, הקסם השיווקי בכתב מתחיל.

איתור הלקוח, נעשה ע”י מנהל הקמפיינים. ברגע שנוצר ה-אווטר של לקוח הקצה, על מנהל הקמפיינים לאתר כמה שיותר אנשים העונים לקריטוריונים שמרכיבים את האווטר, ברחבי האוקיינוס של האינטרנט.

אז הרכבנו את לקוח הקצה המושלם עבור המוצר/שירות שלכם והצלחנו לאתר קהל גדול שעונה על אותם הקריטוריונים שמרכיבים אותו. עכשיו…צריך לבנות את משפך השיווק, קרי, ‘מסע הלקוח’ שנבנה במיוחד עבור לקוח הקצה שלכם, שאליו ייחשף ויעבור.

ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, עתיר תחנות ביניים כך מצד אחד, לקוח הקצה שלכם מבין שאתם הוא הפתרון שלו חיכה וחיפש זמן רב. מצד שני, ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, מרובה תחנות ביניים…כך נוכל לסנן עבורכם לקוחות לא רלוונטיים. לקוחות שאינם רלוונטיים, פשוט יפלו באחת מהתחנות שבמסע הלקוח ואלה שישארו עד סופו…יהפכו לליד חם ואיכותי המוכן להמרה.

ככל שמשפך השיווק עשיר יותר, הוא יקר יותר עבור ספקית הלידים

כדי שמסע הלקוח, במשפך השיווק, יהיה מעניין, רלוונטי ללקוח הקצה…אחד שיגרום לו להיצמד לכיסא ולצפות בקוצר רוח להשאיר פרטי התקשרות, על משפך השיווק להשתמש במגוון רחב של כלים שיווקיים מתקדמים ומספר רב של פלטפורמות שיווק וכל אלה…עולים כ-ס-ף!

להלן שתי דוגמאות ללידים ירודים לעומת לידים איכותיים:

בשקופית הבאה, אנחנו רואים איך ליד שעלותו זולה נוצר.
ספקית הלידים תייצר עבורכם פוסט בפייסבוק, תעצב עבורכם, בתוך הפוסט, באנר כשמעל הבאנר תוכן שיווקי.
מתחת לבאנר, תופיע הנעה לפעולה שתוביל לדף נחיתה בו עוד מספר מילות תוכן וטופס השארת פרטי התקשרות. ברגע שהלקוח משאיר פרטי התקשרות, הוא הופך ל-ליד.

בשקופית הבאה(מתחת), אנו יכולים לראות איך מייצרים ליד איכותי.
את לקוח הקצה, ספקית הלידים תמצא ממזפר מקורות שונים, לאו דווקא מפייסבוק אבל בפייסבוק, במקום להשתמש בבאנר(תמונה) היא תשתמש בסרטון שהוכן והופק במיוחד עבורכם. לספקיות לידים מקצועיות, סטודיו להפקות וידאו וצילומי חוץ משלהם וע”י הפקת סרטונים שיווקיים עבור החברה שלכם, לקוח הקצה, כבר מההתחלה יכול לחבר פנים למוצר/שירות שלכם או במילים אחרות.. הוא מבין שלמוצר/שירות שהוא מתכוון לרכוש יש “אימא ואבא” והדבר יוצר אמינות, כבר בתחילת מסע הלקוח!
מקור שיווק נוסף הוא גוגל- ע”י שיווק במנוע החיפוש הגדול בעולם, לקוחות קצה רבים יכולים להגיע אליכם.
מקור שיווק נוסף הוא אאוטבריין/טאבולה- כאן, אנחנו נכנסים לזירת האתרים הנחשקים כמו N12, Ynet, ביזפורטל, וואלה… באמצעות באנרים ותכנים חדים כתער, שלא משאירים הרבה ברירות חוץ מלהקליק על הבאנר, היישר לשלב הבא במסע הלקוח.

ברגע שלקוח הקצה מקליק על ההנעה לפעולה באחד ממקורות השיווק, הוא עובר לתחנה הבאה…לכתבה.
בכתבה, כישורי הקופירייטר נכנסים להילוך גבוה. לקוח הקצה יקרא ויבין עד כמה המוצר/שירות שלכם מתאים לו ככפפה ליד. הקופירייטר ינצל את הבמה ויגרום ללקוח הקצה להרגיש שיש מי שמבין אותו(זוכרים שדברנו על בניית ה-אווטר שהקופירייטר בונה..?). ברגע שהוא ירגיש שאכן יש מי שמבין לליבו, יש מי שיודע בדיוק מדוע הוא צריך מוצר/שירות מסוג זה, באותה הכתבה, הקופירייטר יכיל את התכנים הנכונים והמדוייקים ביותר שיובילו אותו לרצות לעבור לתחנה הבאה, והיא…השאלון.

לשאלון מספר תפקידים.
מצד אחד, תפקיד השאלון הוא לסנן לקוחות קצה לא רלוונטיים. כאלה שאם כל הרצון הטוב שבעולם לרכוש את המוצר/שירות שלכם, פשוט אינם עומדים בקריטוריונים שאתם קבעתם מראש עבור “הלקוח המושלם” שלכם! אלה, פשוט לא יהפכו ל-ליד ולא יגיעו לשולחנם של אנשי המכירות שלכם. אלה שכן מילאו את השאלון וענו נכונה על הקריטוריונים שלכם, יהפכו ל-ליד ויעברו אליכם.
תפקיד נוסף לשאלון הוא להעלות את רמת המחוייבות של הלקוח. לקוח שצפה בסרטון בפייסבוק, לאחר מכן קרא כתבה שלמה על המוצר/שירות שאתם מציעים ועכשיו השקיע ומילא שאלון שלם…אם זה לא נקרא מחוייבות…אנחנו באמת שלא יודעים מה כן!

איזה שאלות מומלץ לשאול את היצרני הלידים ?

  1. מאיפה הלידים מגיעים? רצוי להבין אם הלידים מגיעים דרך כתבת תוכן איכותית או דרך טופס לידים של פייסבוק.
  2. לו״ז – תוך כמה זמן תוכלו לספק לנו את הלידים ואיזה כמות כל יום
  3. יכולת ייצור לידים – כמות לידים שספק יכול לספק לכם – מה המקסימום 10 ביום 300 ביום? 
  4. ניסיון של של חברה בייצור לידים, חשוב לבדוק אם החברה עוסקת בכמה דברים ועל הדרך גם מוכרת לידים או שזה עיסוק עיקרי שלה.
  5. מה הכמות המינימלית להזמנה ראשונה? קורה לא פעם שאתם רוצים להזמין פיילוט לבדוק את האיכות של הלידים ופתאום אומרים לכם שאתם צריכים להזמין מינימום 300 לידים עשיתם חשבון וגיליתם שאתם צריכים להשקיע 20,000 ₪ בשביל לבדוק את הלידים, האמת שגם אנחנו ברוב המקרים מבקשים מינימום גבוה להזמנה, הרי לא נתחיל להזמין כתבות לעלות קמפיינים עבודות סטודיו, איטגרציות,  בישביל לקוח שרוצה לרכוש לידים ב 1,000 ₪, יתרה מזאת:
    1. החברה לא תתייחס ברצינות ללקוח שרוצה להזמין כמות כל כך קטנה של הלידים.
    2. כמות קטנה של הלידים לא באמת תתן לכם את האינדיקציה שאתם צריכים סטיית תקן יכולה להטעות את
      המספרים.

רכישת לידים לעסקים:

בעולם הדיגיטיל קיימות מאות חברות כאשר כל אחת עובדת בצורה מעט שונה היות והעולם הזה הוא רחב, כה גדול שיש חברות המתמקצעות בתחום אחד כדי להיות “הטובה ביותר” ואינן מבזבזות משאבים והתעמקות בשאר התחומים בדיגיטל. בצד השני של השוק, נמצאות חברות ענק העובדות בדומה לחברות בגודל זהה – עושק לקוחות תמורת רווח אישי. השירותים הדיגיטליים שמעניקות חברות אלו הם רבים, כמות השירותים הרחב לא מאפשר להן להתמקצע ולהתייעל בתחום מסוים היות ובסופו של יום הם עובדים בשיטת ‘כמות על איכות’, הלידים שהם מייצרים אינם בעלי אחוז המרה גבוהיים כי אינם בקיאים מספיק בתחום הלידים העסקיים.

היתרון של חברות הבוטיק הוא פשוט, התמחות בנישה אחת המאפשרת לידים חמים ואיכותיים לעסקים בכמות הרצויה. חברות בוטיק המתמחות בלידים מעניקות תשואה גבוהה יותר מאלו של חברות הענק העובדות כמפעל בפרברי סין, לכן כאשר שוקלים לרכוש לידים לעסק שלכם יש לוודא שהחברה מתמחה ביצירת לידים חמים לעסקים ברמה המקצועית והאיכותית ביותר (למידע נוסף לחץ כאן). Be First הינה חברה המעניקה ביטחון לבית העסק ומתמקצעת ביצירת לידים לעסקים בתחומים רבים, הייחודיות שלנו היא האמונה והיחס האנושי שאתם מקבלים מאתנו חוץ מהפאן העסקי, אצלנו אתם לא לקוחות, אלא חברים.

מהו טווח המחירים ללידים לעסקים?

מחירי לידים לעסקים יכולים לנוע בין 40₪ עד 140 ₪ לליד תלוי במפרס פרמטרים וסינונים, לדגומא:

ליד שעובר סינון מעמיק של מצב פיינסי 

  • ליד שעובר טיוב טלפוני לרוב יחשב לליד יקר יותר כי יש עלויות של כח אדם בנוסף לעלות ייצור ליד עצמו 
  • בדיקת BDI עיקולים הגבלות וכו..
  • עוסקים מורשים, חברות בע״מ 
  • אם לקוח מבקש סינון של גובה הלוואה – מסכום לדוגמא מעל 500 אלף ₪ 
  • חברות או עסקים בעלי מחזור מכירות מסויים
  • לידים המגיעים מכתבות תוכן או ווידאו לרוב נחשבים לאיכותיים יותר

מתי מומלץ להתחיל לרכוש לידים לעסק?

  • אחרי שאתם יודעים שאתם מבינים בתחומכם היטב
  • אחרי שכבר עשיתם מכירה אחת או שתיים בתחום ואתם יודעים למכור*
  • זה באמת לא חדש – פולו אפ, כן כן פולו אפ ללידים – אין חברה שלא נופלת בזה, יש לכם זמן לפולו אפ? אם לא אז תביאו משהו שיטפל בזה, חבל לקנות לידים ב-200 שקל ולא לחזור אליהם.


Be-First,
כאן כדי להיות ראשונים

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר
כללי
Ian Smith

חברת לידים

חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות צריך לצפות ואיך עושים זאת. עסקים רבים המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלהם, נוהרים לשיווק

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים איכותיים ROI

מסתבכים עם ה-ROI בשיווק דיגיטלי? כנראה שאין לכם לידים איכותיים! לצד הוצאות נלוות של תשלומי ריטיינר לסונות השיווק, עלויות הקמת מערך השיווק ותקציבי פרסום…ללא ייצור

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה ההבדל בין סוכנות שיווק שמייצרת אך ורק לידים איכותיים לבין סוכנות שיווק שרק מייצרת לידים

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים סופר איכותיים

עסקים מגדילים מחזורים, עם לידים ‘סופר איכותיים’! לייצר לידים בזירה המקוונת, זו לא חוכמה. לייצר לידים איכותיים, עם אחוזי המרה גבוהים…זה כבר אמנות! אז איך

קרא עוד »

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר