לידים לעסקים

קניית לידים הוא מודל שצובר תאוצה בשנים האחרונות ונחשב לדבר הבא בעולם הפרסום ברחבי האינטרנט. הסיבה לכך היא די פשוטה למדי: רוב המוחלט של המודלים הקלאסיים כגון תשלום על-פי חשיפה ואפילו תשלום על-פי לחיצות (גוגל אדוורדס) לא תמיד יעילות. שיטות אלו אינן תמיד מבטיחות למפרסם שההשקעה שלו אכן תניב לו לידים ולקוחות, לעיתים צריכים לבצע עשרות ניסויים שונים במודעות ובדפי נחיתה השייכים לו כדי להשפיע לטובה על אחוזי ההמרה של הלידים. לכן, מאוד מומלץ לפנות לחברת לידים כדי שלא תבזבזו כספים מיותרים על ניסויים פרסומיים ברשת. הליד הוא בעצם לקוח בעל פוטנציאל ברמה גבוהה מאוד (לידים חמים) ובעצם מתאמים את הלקוח לעסק, כך שהסיכוי שהלקוח יבצע עסקה עם אותו העסק גבוה מאוד.

התשלום נעשה על כל ליד בנפרד ומאפשר למפרסם לדעת בצורה טובה יותר עד כמה ההשקעה שלו משתלמת בהשוואה לכל ליד וליד. יש לציין שלא כל ליד מניב בהכרח מכירה או פוטנציאל, אולם זו הדרך הטובה ביותר לאתר לקוחות פוטנציאלים ולקשרם לבית העסק הרצוי. קל יותר לחשב את ההחזר על ההשקעה במודל של 'לידים לעסקים' לאור העובדה כי בעל העסק יודע בדיוק מהי עלותו של כל ליד וכמה מרוויחים בממוצע מכל ליד.

להצעת מחיר ללידים אנא הזינו את הפרטים:

 

לדוגמה: נניח והנכם מנהלים עסק למתן עצות משפטיות, מטרתנו הינה להשיג לכם כמה שיותר לקוחות ולהעביר את פרטיהם לעסק אותו אתם מנהלים, במצבנו מדובר בעסק הקשור לעולם המשפטים. הלקוח נכנס לאתר דף נחיתה או דרך קמפיין וממלא את פרטיו ובסיום, שולח לנו את פרטי ההתקשרות שלו ולאחר מכן אנחנו מעבירים את הפרטים לבית העסק, כך שתיאום הציפיות בין הלקוח לעסק
הינו ברמה המקסימלית ביותר ואילו הלקוחות נחשבים לידים חמים במידה והם לקוחות חדשים.

דוגמה מתוך דף הנחיתה דיון 'סודות המשפט':

הלידים להבדיל מפרסום ממומן ברשתות חברתיות או בגוגל (Google adwords) מעניק מספר יתרונות, העובדה כי אתם יכולים לדעת מהי עלות ליד בהשוואה לכל לקוח פוטנציאלי וכן היכולת של קישור לקוח לבית העסק הנכון והמתאים ביותר. מרבית החברות כיום אשר מוכרות לידים יעבירו את הלקוחות הפוטנציאלים הליך סינון ראשוני כדי לא להעביר לעסקים לידים פסולים (במקרים רבים מדובר בלידים כפולים עם פרטים זהים). טיוב הנתונים של הלקוח בדרך כלל מורכב מסדרה של שאלות בנוסח קבוע שיסננו את הלקוח הפוטנציאלי וכך נדע בדיוק מה הם רצונותיו. שאלות הסינון מעניקות לנו מידע שיוכל לעזור לנו לדעת את הרצונות של הלקוח בצורה טובה יותר וכך להעבירו לבית העסק המתאים, אולם יש לזכור כי לא תמיד סינון ראשוני מרובה שאלות יעניק לידים איכותיים, ההמלצה הינה לשאול מספר שאלות בודדות שיאפשרו לנו לדעת כמה שיותר מידע על הלקוח. להליך זה קוראים 'טיוב נתונים' ומאפשר לנו לייעל ולספק את רצון הלקוח ובית העסק המדובר.

לידים לעסקים הינו כלי יעיל שמספק לבית העסק לקוחות פוטנציאלים, בעל העסק יחליט בעצמו כמה לידים הוא מעוניין לקבל ביום, ואנחנו נספק לו אותם בהתאם לצרכיו. יש לידים לעסקים קטנים ולעסקים גדולים, הכמות משתנה בהתאם לרצונות ולמטרות בעל העסק. אפשרות זו מקנה לכם כלי המציג את עלות הלקוח הפוטנציאלי שלכם, והרווח שעסק עשה במסגרת העסקאות, כך שלכם יש יותר שליטה על הלקוחות שלכם. יצירת לידים יעילים משפרת את העסק שלכם ומבטיחה כמעט ב-100% את רמת התיאום בין הצדדים, וכך גם מציגה מידע רלוונטי שיעניק לבעל העסק יותר שליטה על ההוצאות וההכנסות שלו על פר לקוח.

לידים, שלב אחר שלב:


הלידים נאספים מדפי נחיתה וקמפיינים ברחבי האינטרנט בנושאים הקשורים לעסק שלכם. בחלק העליון של דף הנחיתה תהיה אפשרות להשארת פרטים כדי שנחזור אליהם, לקוח פוטנציאלי משאיר את פרטיו באתר ואנחנו מוודאים שהלקוח מתאים ולא מדובר בספאם או ליד כפול. מטרתנו שאחוזי ההמרה יהיו גבוהים כדי שבסוף ההליך הלקוח יבצע עסקה עם בית העסק. עם זאת יש לציין כי יצירת לידים ניתנת גם על ידי טקסטים שיווקים ובאנרים המגדילים את החשיפה היות ומטבעם הם בולטים יותר ביחס לפרסום אחר, הבאנר מקבל את צורתו מגרפיקאי מקצועי ומדובר בהוצאה של כמה מאות שקלים בודדים. טקסטים שיווקים משרתים בעיקר את רשימת הדיוור או מודעות בפייסבוק וגוגל, הטקסט הינו פרי יצירה של כותב שיווקי בעל ניסיון רב כדי שבסופו של דבר ישרת את בית העסק בכתבה איכותית שתשמור על אחוזי המרה גבוהים.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה, מייצרים תוכן ודואגים לתשואה תמידית מהלקוח תוך כדי יצירת לידים איכותיים לעסקים.

רכישת לידים לעסקים:


בעולם הדיגיטיל קיימות מאות חברות כאשר כל אחת עובדת בצורה מעט שונה היות והעולם הזה הוא רחב, כה גדול שיש חברות המתמקצעות בתחום אחד כדי להיות "הטובה ביותר" ואינן מבזבזות משאבים והתעמקות בשאר התחומים בדיגיטל. בצד השני של השוק, נמצאות חברות ענק העובדות בדומה לחברות בגודל זהה – עושק לקוחות תמורת רווח אישי. השירותים הדיגיטליים שמעניקות חברות אלו הם רבים, כמות השירותים הרחב לא מאפשר להן להתמקצע ולהתייעל בתחום מסוים היות ובסופו של יום הם עובדים בשיטת 'כמות על איכות', הלידים שהם מייצרים אינם בעלי אחוז המרה גבוהיים כי אינם בקיאים מספיק בתחום הלידים העסקיים.

היתרון של חברות הבוטיק הוא פשוט, התמחות בנישה אחת המאפשרת לידים חמים ואיכותיים לעסקים בכמות הרצויה. חברות בוטיק המתמחות בלידים מעניקות תשואה גבוהה יותר מאלו של חברות הענק העובדות כמפעל בפרברי סין, לכן כאשר שוקלים לרכוש לידים לעסק שלכם יש לוודא שהחברה מתמחה ביצירת לידים חמים לעסקים ברמה המקצועית והאיכותית ביותר (למידע נוסף לחץ כאן). Be First הינה חברה המעניקה ביטחון לבית העסק ומתמקצעת ביצירת לידים לעסקים בתחומים רבים, הייחודיות שלנו היא האמונה והיחס האנושי שאתם מקבלים מאתנו חוץ מהפאן העסקי, אצלנו אתם לא לקוחות, אלא חברים.

Be-First,
כאן כדי להיות ראשונים

להצעת מחיר ללידים אנא הזינו את הפרטים: