לידים לעסקים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

קניית לידים הוא מודל שצובר תאוצה בשנים האחרונות ונחשב לדבר הבא בעולם הפרסום ברחבי האינטרנט. הסיבה לכך היא די פשוטה למדי: רוב המוחלט של המודלים הקלאסיים כגון תשלום על-פי חשיפה ואפילו תשלום על-פי לחיצות (גוגל אדוורדס) לא תמיד יעילות. שיטות אלו אינן תמיד מבטיחות למפרסם שההשקעה שלו אכן תניב לו לידים ולקוחות, לעיתים צריכים לבצע עשרות ניסויים שונים במודעות ובדפי נחיתה השייכים לו כדי להשפיע לטובה על אחוזי ההמרה של הלידים. לכן, מאוד מומלץ לפנות לחברת לידים כדי שלא תבזבזו כספים מיותרים על ניסויים פרסומיים ברשת. הליד הוא בעצם לקוח בעל פוטנציאל ברמה גבוהה מאוד (לידים חמים) ובעצם מתאמים את הלקוח לעסק, כך שהסיכוי שהלקוח יבצע עסקה עם אותו העסק גבוה מאוד.

התשלום נעשה על כל ליד בנפרד ומאפשר למפרסם לדעת בצורה טובה יותר עד כמה ההשקעה שלו משתלמת בהשוואה לכל ליד וליד. יש לציין שלא כל ליד מניב בהכרח מכירה או פוטנציאל, אולם זו הדרך הטובה ביותר לאתר לקוחות פוטנציאלים ולקשרם לבית העסק הרצוי. קל יותר לחשב את ההחזר על ההשקעה במודל של 'לידים לעסקים' לאור העובדה כי בעל העסק יודע בדיוק מהי עלותו של כל ליד וכמה מרוויחים בממוצע מכל ליד.

לדוגמה: נניח והנכם מנהלים עסק למתן עצות משפטיות, מטרתנו הינה להשיג לכם כמה שיותר לקוחות ולהעביר את פרטיהם לעסק אותו אתם מנהלים, במצבנו מדובר בעסק הקשור לעולם המשפטים. הלקוח נכנס לאתר דף נחיתה או דרך קמפיין וממלא את פרטיו ובסיום, שולח לנו את פרטי ההתקשרות שלו ולאחר מכן אנחנו מעבירים את הפרטים לבית העסק, כך שתיאום הציפיות בין הלקוח לעסק
הינו ברמה המקסימלית ביותר ואילו הלקוחות נחשבים לידים חמים במידה והם לקוחות חדשים.

דוגמה מתוך דף הנחיתה דיון 'סודות המשפט':

הלידים להבדיל מפרסום ממומן ברשתות חברתיות או בגוגל (Google adwords) מעניק מספר יתרונות, העובדה כי אתם יכולים לדעת מהי עלות ליד בהשוואה לכל לקוח פוטנציאלי וכן היכולת של קישור לקוח לבית העסק הנכון והמתאים ביותר. מרבית החברות כיום אשר מוכרות לידים יעבירו את הלקוחות הפוטנציאלים הליך סינון ראשוני כדי לא להעביר לעסקים לידים פסולים (במקרים רבים מדובר בלידים כפולים עם פרטים זהים). טיוב הנתונים של הלקוח בדרך כלל מורכב מסדרה של שאלות בנוסח קבוע שיסננו את הלקוח הפוטנציאלי וכך נדע בדיוק מה הם רצונותיו. שאלות הסינון מעניקות לנו מידע שיוכל לעזור לנו לדעת את הרצונות של הלקוח בצורה טובה יותר וכך להעבירו לבית העסק המתאים, אולם יש לזכור כי לא תמיד סינון ראשוני מרובה שאלות יעניק לידים איכותיים, ההמלצה הינה לשאול מספר שאלות בודדות שיאפשרו לנו לדעת כמה שיותר מידע על הלקוח. להליך זה קוראים 'טיוב נתונים' ומאפשר לנו לייעל ולספק את רצון הלקוח ובית העסק המדובר.

לידים לעסקים הינו כלי יעיל שמספק לבית העסק לקוחות פוטנציאלים, בעל העסק יחליט בעצמו כמה לידים הוא מעוניין לקבל ביום, ואנחנו נספק לו אותם בהתאם לצרכיו. יש לידים לעסקים קטנים ולעסקים גדולים, הכמות משתנה בהתאם לרצונות ולמטרות בעל העסק. אפשרות זו מקנה לכם כלי המציג את עלות הלקוח הפוטנציאלי שלכם, והרווח שעסק עשה במסגרת העסקאות, כך שלכם יש יותר שליטה על הלקוחות שלכם. יצירת לידים יעילים משפרת את העסק שלכם ומבטיחה כמעט ב-100% את רמת התיאום בין הצדדים, וכך גם מציגה מידע רלוונטי שיעניק לבעל העסק יותר שליטה על ההוצאות וההכנסות שלו על פר לקוח.

לידים, שלב אחר שלב:

אולי יעניין אתכם גם לידים לעסקים קטנים? לחץ כאן למעבר
הלידים נאספים מדפי נחיתה וקמפיינים ברחבי האינטרנט בנושאים הקשורים לעסק שלכם. בחלק העליון של דף הנחיתה תהיה אפשרות להשארת פרטים כדי שנחזור אליהם, לקוח פוטנציאלי משאיר את פרטיו באתר ואנחנו מוודאים שהלקוח מתאים ולא מדובר בספאם או ליד כפול. מטרתנו שאחוזי ההמרה יהיו גבוהים כדי שבסוף ההליך הלקוח יבצע עסקה עם בית העסק. עם זאת יש לציין כי יצירת לידים ניתנת גם על ידי טקסטים שיווקים ובאנרים המגדילים את החשיפה היות ומטבעם הם בולטים יותר ביחס לפרסום אחר, הבאנר מקבל את צורתו מגרפיקאי מקצועי ומדובר בהוצאה של כמה מאות שקלים בודדים. טקסטים שיווקים משרתים בעיקר את רשימת הדיוור או מודעות בפייסבוק וגוגל, הטקסט הינו פרי יצירה של כותב שיווקי בעל ניסיון רב כדי שבסופו של דבר ישרת את בית העסק בכתבה איכותית שתשמור על אחוזי המרה גבוהים.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה, מייצרים תוכן ודואגים לתשואה תמידית מהלקוח תוך כדי יצירת לידים איכותיים לעסקים.

רכישת לידים לעסקים:


בעולם הדיגיטיל קיימות מאות חברות כאשר כל אחת עובדת בצורה מעט שונה היות והעולם הזה הוא רחב, כה גדול שיש חברות המתמקצעות בתחום אחד כדי להיות "הטובה ביותר" ואינן מבזבזות משאבים והתעמקות בשאר התחומים בדיגיטל. בצד השני של השוק, נמצאות חברות ענק העובדות בדומה לחברות בגודל זהה – עושק לקוחות תמורת רווח אישי. השירותים הדיגיטליים שמעניקות חברות אלו הם רבים, כמות השירותים הרחב לא מאפשר להן להתמקצע ולהתייעל בתחום מסוים היות ובסופו של יום הם עובדים בשיטת 'כמות על איכות', הלידים שהם מייצרים אינם בעלי אחוז המרה גבוהיים כי אינם בקיאים מספיק בתחום הלידים העסקיים.

היתרון של חברות הבוטיק הוא פשוט, התמחות בנישה אחת המאפשרת לידים חמים ואיכותיים לעסקים בכמות הרצויה. חברות בוטיק המתמחות בלידים מעניקות תשואה גבוהה יותר מאלו של חברות הענק העובדות כמפעל בפרברי סין, לכן כאשר שוקלים לרכוש לידים לעסק שלכם יש לוודא שהחברה מתמחה ביצירת לידים חמים לעסקים ברמה המקצועית והאיכותית ביותר (למידע נוסף לחץ כאן). Be First הינה חברה המעניקה ביטחון לבית העסק ומתמקצעת ביצירת לידים לעסקים בתחומים רבים, הייחודיות שלנו היא האמונה והיחס האנושי שאתם מקבלים מאתנו חוץ מהפאן העסקי, אצלנו אתם לא לקוחות, אלא חברים.

מהו טווח המחרים ללידים לעסקים?

מחירי לידים לעסקים יכולים לנוע בין 40₪ עד 140 ₪ לליד תלוי במפרס פרמטרים וסינונים, לדגומא:

ליד שעובר סינון מעמיק של מצב פיינסי 

  • ליד שעובר טיוב טלפוני לרוב יחשב לליד יקר יותר כי יש עלויות של כח אדם בנוסף לעלות ייצור ליד עצמו 
  • בדיקת BDI עיקולים הגבלות וכו..
  • עוסקים מורשים, חברות בע״מ 
  • אם לקוח מבקש סינון של גובה הלוואה – מסכום לדוגמא מעל 500 אלף ₪ 
  • חברות או עסקים בעלי מחזור מכירות מסויים
  • לידים המגיעים מכתבות תוכן או ווידאו לרוב נחשבים לאיכותיים יותר

מה הבדל בין רכישת לידים לעסקים לבין ניהול קמפיין?

רכישת לידים למעשה היא התחייבות לכל דבר ועניין שתקבלו תוצאה כלשהי מתוך הכסף שאתם משקיעים בפרסום, למעשה זו התחייבות של 100% שתקבלו לידים:) ושתחפשו להזדמנויות מכירה.

ניתן להניח כי חברות שמתחייבות לספק לכם לידים ככל הכנראה שהן מבינות בתחום, כמו בכל מקום ובכל דבר, ניסיון אומר הרבה מאד, מי שהתנסה פעם פעמיים עשר עשרים יודע יותר ממי שלא התנסה אף פעם, זה נכון לגבי רופא, זה נכון לגבי עורך דין, נהג , גם בפרסום, כאשר יש אין ספור פלטפורמות אין-ספור אפשרויות פרסום, היום בקלות ניתן לבזבז בשבוע מיליון ₪ בכל אחד מפלטפורמות פרסום, אדון גוגל, גברת פייסבוק, ומר אאוטבריין וטאבולה

אופי עסקת לידים מעידה על כך שהחברה מבינה ואף פרסמה בתחום ספציפי כמה וכמה פעמיים, אחרת היא לא הייתה מוכנה לקחת את הסיכון ולא הייתה מתחייבת שתספק לכם את הלידים.

אם תפנו לחברת שיווק שלא מתמחה בייצור לידים רב הסיכויים שהם לא התחייבו לכם על כלום, אולי חוץ מדבר אחד- את הכרטיס אשראי שלכם ככל הנראה כולם ישמחו לגהץ גם הלידים וגם בלי לידים. 

מתי מומלץ להתחיל לרכוש לידים לעסק?

  • אחרי שאתם יודעים שאתם מבינים בתחומכם היטב
  • אחרי שכבר עשיתם מכירה אחת או שתיים בתחום ואתם יודעים למכור*
  • זה באמת לא חדש – פולו אפ, כן כן פולו אפ ללידים – אין חברה שלא נופלת בזה, יש לכם זמן לפולו אפ? אם לא אז תביאו משהו שיטפל בזה, חבל לקנות לידים ב-200 שקל ולא לחזור אליהם.


Be-First,
כאן כדי להיות ראשונים

להצעת מחיר ללידים אנא הזינו את הפרטים:

אולי יעניין אתכם גם:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: