לידים לרכב מסחרי וליסינג

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים של מכירת או השכרת רכבים מסחריים ומשאיות הם דרך אפקטיבית ביותר לסגור עסקאות במהירות באחד התחומים התחרותיים ביותר בשוק שבו צריך להתמודד לא פעם מול חברות גדולות עם כוח שיווקי חזק ביותר.

אם פעם היינו צריכים להקים אתר שלם ולהתחרות מול חברות אחרות בגוגל תוך כדי שאנחנו משלמים אלפי שקלים בחודש לתחזוקה וקידום של האתר, היום הרבה יותר משתלם לקנות לידים איכותיים. הלידים מפנים את הלקוחות ישירות אליכם, כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה להתרכז במכירה בלי רעשי רקע והסחות דעת.

לא משלמים אקסטרא על דפי נחיתה

אצלנו המחיר לכל ליד הוא פיקס, אתם לא משלמים תוספת לעיצוב של דפי נחיתה או האחסון שלו ולא מחויבים להמשיך ולקנות לידים מעבר לחבילה. יש לנו תבניות בסיס לכל סוג ליד שאנחנו משתמשים בו על מנת לקבל את אחוז ההמרות הגבוה ביותר.

התבניות הללו נוצרו על בסיס של מבחני אופטימיזציה ולכן אתם מרוויחים מהניסיון והידע שלנו בלי הצורך לשכור מעצב ולהתחיל לבצע ניסויים יקרים בעצמכם.

מחיר הליד הממוצע בתחום הרכב המסחרי הוא באזור ה-150 ₪ בממוצע (רשימת מחירים מלאה). רצוי לברר אתנו את מחיר הליד המעודכן ולקבל הצעת מחיר קונקרטית.

סינון ומיטוב לידים

אצלנו כל הלידים עוברים סינון ומיטוב, זאת אומרת שהליד שמגיע אליכם הוא מאדם או חברה שבאמת רוצים לסגור עסקת השכרה רכב או רכבים מסחריים / ליסינג ולא סתם יבזבזו לכם את הזמן, זאת בניגוד ללידים שמגיעים ישירות אלכם מטפסים בלי סינון ואתם לא יודעים כמה מהם יהיו באמת רלוונטיים.

בנוסף, אנחנו לא מפעילים מוקדנים שמשכנעים את הלקוחות הפוטנציאלים באמצעות תעלולים שיווקיים, לקוח שמגיע אליכם באמת רוצה לקנות כי הוא מאמין במה שאתם מוכרים, לא בגלל שהבטיחו לו הרים וגבעות…

אין אצלנו לידים מחולקים

עוד חשוב לדעת אין אצלנו לידים מחולקים ("יד שנייה"), כל ליד שמגיע אליכם הוא בלעדי ולא משותף עם גורמים אחרים, מה שעוזר לכם לסגור את העסקה במהירות וכמובן מונע זגזוגים של לקוחות שעוד לא קיבלו החלטה סופית.

להצעת מחיר ללידים אנא הזינו את הפרטים:

אולי יעניין אתכם גם:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: