טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?
בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות
בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות
דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא
כידוע, בי-פירסט היא אחת החברות היחידות שמפרסמות את מחירי הלידים המוערכים שלה באופן קבוע ובתעשייה כמו תעשיית הלידים, זה ממש לא דבר מובן מעליו. כאשר
בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות
אין מי שלא שמע לפחות פעם אחת את המשפט “תאכל לפני שהאוכל יתקרר”. אותו הדבר נכון לגמרי גם לתחום הלידים: לידים שלא מטפלים בהם מהר
רשימות תפוצה הן ללא ספק אחת מהדרכים היותר יעילות לייצר לידים. אחרי הכול, מי לא היה רוצה אפשרות לשגר מסרים שיווקיים אל קהל יעד סופר
בדרך כלל כאשר מדברים על גיוס לידים בהקשר של שלבי המכירה השונים, מדברים על המשפך השיווקי או “מסע הלקוח”, אבל גם לליד עצמו יש מסלול
טיוב לידים הוא תהליך שמהלכו לוקחים לידים גולמיים ומוודאים שהם עומדים בדרישות המינימליות על מנת שיהיה אפשר להעביר אותם ללקוח. ליד לא מטויב יהיה בעלי
אם אתם קונים או מוכרים לידים, יכול מאוד להיות שגם אצלכם המצב בימים אלו לא ממש משפר את מצב הרוח. זה נכון שמי שעוסק בשיווק
© כל הזכויות שמורות - בי פירסט בע״מ