צריכים למשוך את תשומת הלב של צרכנים פוטנציאלים למותג העסקי שלך? הנה כמה טיפים להצלחה עסקית בדיגיטל

המון בתי עסק ותאגידים בישראל מחפשים דרכים יצירתיות לבנות מאגר לקוחות ממיר לרשימת תפוצה שלהם. ניתן להשתמש בשיטת הלידים ועל הדרך להעלות את מודעות המותג העסקי שלכם, וכל זה בקמפיין שיווקי אחד. אולי הגיע הזמן לבחון את התחרות בזירה הדיגיטלית: אם אתה עסק זעיר שזה עתה רק התחיל, "תחרות ויראלית" היא אחת מהדרכים הטובות והיעילות […]

כיצד התוכן משפיע על איכות הלידים?

לידים חמים ואיכותיים הינם תוצאה של תהליך ארוך הנעשה ברחבי האינטרנט. כדי להגיע לקהל הלקוחות הרצוי ממנו רוצים להפיק לידים, יש תחילה לבצע המון בדיקות רקע הכוללים בניית קמפיינים לרשתות החברתיות הרלוונטיות, ביצוע עבודות גרפיות, התאמה שיווקית בהתאם לקהל הפוטנציאלי ותוכן. לידים איכותיים: רבים מהתחום יעידו כי לידים חמים ואיכותיים הם כמו פירות, אם תשתלו […]

כיצד להפוך את הלידים שלכם לרווחים יותר

עוד באתר: אלפי עסקים בישראל עובדים בשיטת ה-Lead Generation ובעצם, כל התקציב הפרסומי שלהם הולך לרשתות החברתיות. האינטרס הטבעי של כל בעל עסק הוא להגדיל את הרווח ככל הניתן מתוך תקציב הפרסום הקיים, הכתבה הזו תעזור לכם "לנצל" את הליד עד סופו. מה יותר חשוב לעסק מאשר לקבל כמה שיותר לידים בעלי פוטנציאל לעסקה? איכות […]

3 טיפים לגיוס לקוחות בדיגיטל שכל בעל עסק חייב לדעת

לידים איכותיים לידים לפורקס לידים לרופאים לידים להלוואות לידים להשכרת רכב לידים מפייסבוק מחירי לידים לידים לעסקים לידים להפסקת עישון לידים ללימודים וקורסים לידים – שאלות ותשובות לידים לרכבים מליסינג אם אתם פה כנראה שיש לכם עסק ואתם ממש רוצים לדעת איך להתרחב, הדרכים רבות וחלקן נותנות יותר מאחרות ותאמינו לי אנסה לעשות את זה […]

3 טיפים שיעזרו להגדיל את כמות הלידים לעסק שלך:

לידים איכותיים לידים לפורקס לידים לרופאים לידים להלוואות לידים להשכרת רכב לידים מפייסבוק מחירי לידים לידים לעסקים לידים להפסקת עישון לידים ללימודים וקורסים לידים – שאלות ותשובות לידים לרכבים מליסינג אם לידים הוא המקור העיקרי שמקדם את העסק שלך קדימה, אז חשוב לשים לב לתוכן השיווקי. התוכן הוא המנוע הפועם של הלידים כי בסופו של […]

לידים לעסקים

קניית לידים הוא מודל שצובר תאוצה בשנים האחרונות ונחשב לדבר הבא בעולם הפרסום ברחבי האינטרנט. הסיבה לכך היא די פשוטה למדי: רוב המוחלט של המודלים הקלאסיים כגון תשלום על-פי חשיפה ואפילו תשלום על-פי לחיצות (גוגל אדוורדס) לא תמיד יעילות. שיטות אלו אינן תמיד מבטיחות למפרסם שההשקעה שלו אכן תניב לו לידים ולקוחות, לעיתים צריכים לבצע […]

כיצד לנהל את הלידים שלכם? ניהול לידים!

בשבוע שעבר דיברנו על מחירי לידים, השבוע נדבר כיצד לנהל על הלידים שלכם אחרי שקיבלתם אותם. בדרך כלל אנחנו מקבלים את הלידים בצורה הגולמית שלהם. לדוגמה, הנתונים שהתקבלו דרך הטופס, שעת המילוי, מספר טלפון (אם הוכנס) וכך הלאה, אבל איך בדיוק נוכל להפיק את המיטב מהלידים האלו כדי להפוך אותם לעסקאות? בשוק לא חסרות מערכות […]

כמה באמת עולה לכם ליד?

כשאנחנו קונים ליד, הדבר הראשון שאנחנו בדרך כלל מסתכלים עליו הוא המחיר הגולמי של הליד – כמה הליד הזה עולה לנו? עם זאת, המחיר האמיתי של כל לקוח שנגייס תלוי בהרבה מאוד פרמטרים נוספים שאנחנו לא תמיד מביאים בחשבון. הקשר בין מחיר הליד לאיכות שלו בשוק ישנו הבדל בין לידים פשוטים לבין לידים שעברו טיוב. […]

משפך המכירה ואיך לנצל אותו למיטוב הלידים שלכם?

משפך השיווק הקלאסי מתאר את השלב שבו הגולש נמצא בתהליך ההמרה שלו: ממישהו שרק מבקר באתר או רואה את המודעה שלכם ועד לקוח שהצלחתם לגייס. מכיוון שבהתחלה יש כמות גדולה של מבקרים או לקוחות פוטנציאלים ובסופו של דבר רק אחוז מסוים מהם עוברים את כל המסלול, מתקבלת צורה של משפך שנעשה צר יותר ויותר. אופטימיזציה […]