הפסיכולוגיה שמאחורי דפי הנחיתה חלק ב

בחלק הקודם דיברנו על מאפיינים פסיכולוגים שיכולים להשפיע על מספר ההמרות בדפי הנחיתה שאנחנו בונים. התמקדנו בזהות, בצורך, בשליטה ובמוטיבציה. בחלק הזה נמשיך ונדבר על

רכישת מדיה פרוגרמטית – Programmatic Media Buying

תחום רכישת המדיה הוא אחד מהתחומים היותר וותיקים ברשת. מקורו עוד בימים שבהם המפרסמים הסתמכו על ערוצי שיווק מסורתיים כגון טלוויזיה, רדיו ועיתונות, כאשר התחרות

הפעלת תוכנית שותפים: כל מה שצריך לדעת

כשעוד ועוד קורסים ו"אנשים שעשו את זה" מבטיחים לקהל הרחב שבאמצעות תוכניות שותפים כאלו ואחרות הוא יוכל להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש, גם המפרסמים עצמם

מה זה CPM ואיך הוא קשור ל-CPL?

מבין כל המדדים שקשורים לפרסום באינטרנט, CPM הוא אולי המדד שהכי פחות מדברים עליו. CPM הוא ראשי תיבות של "עלות לאלף חשיפות" (Cost Per Mile).

ייצור לידים באמצעות WhatsApp business

WhatsApp היא אחת מהאפליקציות הפופולאריות ביותר כיום ומעריכים את מספר המשתמשים בה בכמה מיליארדים. Whatsapp Business היא ה"שלוחה" העסקית של Whatsapp ויש בה כמה תכונות

ChatFuel מול ManyChat : ראש בראש

צא'טבוטים הפכו לאחד מכלי השיווק החזקים ביותר כיום ואין ספק שככל שהאינטליגנציה המלאכותית שלהם תשתפר, כך נראה אותם צצים בעוד ועוד מקומות. מבחינת המשווק הממוצע,

מה זה Revshare?

Revshare הוא מודל של חלוקת רווחים המתקיים בדרך כלל בתוך רשתות שותפים. לפיכך, כדי להסביר מה זה בדיוק Revshare, אנחנו צריכים קודם כול להבין בדיוק

לידים לעומת ניהול קמפיין – ראש בראש

מודל הלידים הוא אחד מהמודלים הכי עתיקים ברשת האינטרנט ולמעשה הוא התחיל עוד כשאנשים קיבלו הצעות מחיר טלפוניות ולא מילאו טפסים אלקטרונים. לעומת קבלה ישירה