מדריך למשתווק המתחיל

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

חושבים על שיווק דיגיטלי לעסק שלכם? כל מה שתצטרכו לדעת, במדריך קצר, לפני שאתם מתחילים.

למרות ששיווק בזירה המקוונת הפך בשנים האחרונות לכלי האפקטיבי ביותר להגדלת מחזורים של עסקים ברחבי העולם, עדיין, לא הכל ורדים ושושנים. אם נכנסים לתחום זה בעיניים עצומות, הנזק הכלכלי לעסק יכול להיות בלתי הפיך!
פייסבוק, גוגל, אאוטבריין, טאבולה, אינסטגרם, טיקטוק, לינקד-אין ועוד…כמעט שכל אחד מכיר שמות אלה או לפחות חלק מהם. 
לבעלי עסקים וסוכנויות שיווק, פלטפורמות אלה אינן פלטפורמות מדיה חברתית אלא זירות קרב מקוונות בהן הם נלחמים עבור תשומת הלב של המשתמש בשיניים. לכן, כל אחד אשר מחליט לפסוע בתוך אחת מזירות אלה, חייב להתחמש בכלי נשק שיווקיים, מכף רגל ועד ראש כי כשאתם מחליטים לשווק עצמכם 'דיגיטלית'…לא כדאי שתבואו לקרב אקדחים, חמושים בסכין!

אז החלטתם ללכת על 'שיווק דיגיטלי'
זה אף פעם לא מאוחר להצטרף לעולם השיווק הדיגיטלי. נראה כי תחום שיווק זה, לא רק שאינו מראה סימני האטה אלא פורש את משושיו לכל כיווני הרוח ומתפתח מיום ליום.
אם בעבר היה על בעל העסק למקד את עסקיו במיקום הטוב ביותר לבית העסק שלו, כיום, בעידן הטכנולוגי, ניתן להסיר עלויות כבדות של נכס נדל"ן במרכז הארץ ובעיר הנחשבת ביותר…יותר מזה, כיום אף לא צריך לפתוח חנות פיזית כדי לנהל עסק מצליח שמגלגל מחזורים בשווי של מיליוני שקלים!
האופציות העומדות בפניכם, ברגע שתתחילו לשווק את העסק שלכם בזירה המקוונת, יחצו את גבולות עירכם ואפילו את גבולות המדינה אל מעבר לים(אם רק תרצו בכך).
אם בעבר היה עליכם להסתמך על מיקום בית העסק שלכם ותנועת הלקוחות ברחוב בו הוא ממוקם בשביל הגדלה והבטחת מחזור המכירות שלכם…בעזרת שיווק דיגיטלי, תוכלו הגדיל את מחזור המכירות שלכם במאות אחוזים ואף במקרים מסוימים…באלפי אחוזים!
איך עושים זאת? איך מגדילים את

מחזור המכירות בזירה המקוונת…? אתם עושים זאת בעזרת "ייצור לידים".

מה זה ליד ואיך הוא הופך למילה החשובה ביותר לעסק שלך?
שיווק דיגיטלי נעשה ע"י בניית משפך שיווקי באחת מהפלטפורמות שצוינו לעיל כדי לייצר לידים.

ליד למעשה זה לקוח פוטנציאלי שנחשף למשפך השיווקי שלכם והשאיר פרטי יצירת קשר עבור רכישת המוצר/שירות שאתם מציעים.

ככל שתייצרו לידים, כך פוטנציאל סגירת העסקאות שלכם תעלה. ככל שפוטנציאל סגירת העסקאות שלכם עולה, כך פוטנציאל מחזור המכירות שלכם עולה גם כן.

האם רק כמות הלידים משפיעה על גידול מחזור המכירות?

בפירוש לא! איכות הלידים היא,בסופו של דבר, שקובעת את אחוזי ההמרה של הליד לסגירת עסקה וכו'…

כמות לידים קטנה ואיכותית שווה אלף מונים מכמות גדולה של לידים ירודים ומיותר לציין שכמות לידים גדולה  ואיכותית שווה מכולם.

מה ההבדל בין "ליד איכותי" לליד "אשפתות"?
כפי שציינו קודם לכן- ליד נוצר ע"י השארת פרטי יצירת קשר של 'לקוח פוטנציאלי' עבור רכישת מוצר/שירות שבעל העסק משווק בזירה המקוונת.

סוג הליד ואיכותו, נקבע ע"י פרמטרים וביצועים של המשפך השיווקי וניהולו.

משפך שיווק נבנה ע"י סוכנות שיווק דיגיטלית. היא גם מנהלת את הקמפיין הממומן בו טמון משפך השיווק, מנהלת את תקציב הקמפיין ודואגת לחשוף את משפך השיווק לקהל הנכון. 

אם סוכנות השיווק עושה את עבודתה נאמנה, אחוז גדול מהלידים שתייצר עבור הלקוח שלה(בעל העסק) יהיו למעשה לידים איכותיים, בעלי אחוזי המרה גבוהים. אם לא, תתקבלנה כמות של לידים ירודים, 'לידים אשפתות' בהם אחוזי ההמרה וסגירת עסקאות נמוכה.

כמה יעלה לכם בממוצע להוציא על שיווק דיגיטלי מקצועי ואיכותי?
להשתמש בשירותיה של סוכנות שיווק דיגיטלי עם ניסיון מוכח בייצור לידים עם ROI של 1 ל-3. כלומר, שבסופו של יום, על כל שקל שמושקע בשיווק(כולל תשלום ריטיינר, תקציב פרסום ועלות בניית מערך שיווק), מקבל בעל העסק בחזרה 3 שקלים רווח על כל ליד, בסגירת עסקאות.

הבעיה כאן מתחילה בזיהוי של סוכנות שיווק מסוג זה ולאחר שמצאת אחת כזאת, ההשקעה הכספית, לצד הניסיון השיווקי של הסוכנות, תהיה גבוהה בהתאם וגם בנקודה זו, לא כל בעל עסק יכול להרשות לעצמו השקעה התחלתית שכזו (הסבר מפורט על השקעה התחלתית עבור שירותיה של סוכנות שיווק)

עלויות עבור שירותים של סוכנות שיווק דיגיטלית
אם אתם מחליטים לשכור שירותי שיווק מקוון של סוכנות שיווק דיגיטלית, לפני שאתם עושים את הצעד הראשון לכיוון, חשוב שתדעו למה עליכם לצפות.


ריטיינר(תשלום חודשי עבור השירות)– כל סוכנות שיווק מוציאה חשבונית חודשית ללקוחותיה עבור שירותי החברה בכל הקשור בניהול מערך השיווק. עלות זו בממוצע תעלה לכם בין 3000-7000 ש"ח בחודש.
ישנן סוכנויות שיווק שעלות החודשית עבור שירותי השיווק שלה זולים מהסכומים שצוינו לעיל אבל ביצועי השירותים שלהם משקפים באיכות שלהם את המחיר שהן גובות.
בתחום זה, מה שבא בזול…בסוף עולה ביוקר! סוכנויות שיווק מקצועיות דורשות תשלום חודשי בהתאם. חשוב לזכור זאת.

הקמה(בניית מערך השיווק)– בחודש/חודש וחצי הראשונים, סוכנות השיווק תבנה עבורך מערך שיווק הכולל בתוכו, בניית דפי נחיתה, עמודי מכירה, בניית אתר ייעודי, בניית קמפיינים בפלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, טבולה…, כתיבת תכנים, עיצוב באנרים ועיצוב דפי נחיתה, ניוזלטר…כל זה יעלה לכם בין 10,000-25,000 ש"ח כתשלום חד פעמי.
בשלב ההקמה, לא מיוצרים לידים עבור בעל העסק. זהו נתון חשוב שעל בעל העסק לקחת בחשבון.
כשמשלמים חודש ראשון על ריטיינר+ תשלום על הקמה ועדיין לא רואים לידים…בעל העסק צריך להתכונן נפשית וכלכלית לשלב זה בשיווק!

השקה(עלייה לאוויר עם מערך השיווק)– בשלב זה, כל מערך השיווק (המשפך השיווקי) מתחיל לרוץ ולייצר לידים. בנקודה זו, יהיה עליכם לקבוע תקציב פרסום יומי כדי שמערך השיווק יוכל לעבוד. בממוצע, עלויות תקציבי פרסום יעלו לכם בין 100-500 ש"ח ביום שמסתכם לעלות חודשית שנעה בין 2500 ש"ח ל-12,500 ש"ח.

***חשוב לציין כי בחודש/ חודש וחצי הראשונים אתם מוצאים מכיסכם סכום שיכול להגיע עד ל-20,000 ש"ח ואף יותר מבלי שקיבלתם לידכם ליד אחד!

ליגת העל בשיווק דיגיטלי- האבולוציה של סוכנויות שיווק בזירה המקוונת
אם נבהלתם מהנתונים הכלכליים שזה עתה קראתם, אתם לא לבד!

למרות שיש מי שיגידו שעלויות אלה עדיין משתלמות בהרבה מאשר לשכור חנות באזור נדלני 'פריים' אבל נכון…סכומים אלה אינם מתאימים לבעלי לב עסקי חלש.

למזלכם- אתם נמצאים באחת התקופות המעניינות ביותר בתהליך האבולוציוני הטבעי של עולם השיווק הדיגיטלי!!!

סוכנויות שיווק ותיקות אשר הוכיחו את יעילותם חסרת הרחמים בזירה המקוונת, כאלה שעונדות צלקות מלחמה שיווקיות בגאון ועתירות ניסיון מוכח בעולם הדיגיטל מציעות שירותי שיווק דיגיטלי במתכונת שמתאימה לכל סוג עסק בישראל…מהקטן ועד לקונצרנים גדולים.

סוכנויות אלה מציעות ללקוחותיהן את היכולת לרכוש לידים, כלומר, לרכוש מידע של לקוחות, כאלה שכבר השאירו פרטים ליצירת קשר עבור מוצרים/שירותים בנישות המתאימות לבעלי העסקים ולמודל העסקי שלהם.

איך הן מצליחות לעשות זאת? שאלה טובה.

שיווק מבוסס תוצאות- הפתרון המושלם לעסקים בזירה המקוונת
מכיוון שסוכנויות שיווק אלה הוכיחו את עצמן לאורך שנים רבות, ע"י ייצור לידים איכותיים ללקוחות שלהן, בכל פלטפורמות השיווק הידועות והמוכרות לכולנו כיום, הן יכולות להרשות לעצמן לקחת על גבן את כל העול וה-"סיכון" הכלכלי של מערך השיווק ובכך להסיר את כל כאבי הראש הפיננסיים והשיווקיים מבעל העסק ולמעשה למכור חבילות של לידים איכותיים מוכנים להמרה או במילים אחרות…למכור לבעל העסק תוצאות ולא ספקולציות!

בי-פירסט. מדוע היא סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה בישראל? 
הרי שכל מי שמכיר או נחשף לעולם השיווק הדיגיטלי שמע על סוכנות שיווק מבוסס תוצאות בשם BE-FIRST. סוכנות שיווק זו צולחת את כל שדות הקרב השיווקיות בזירה המקוונת למעלה מעשור. היא סללה דרכי שיווק חדשניות שאף נפש שיווקית חיה דרכה בהן קודם לכן.

כל סקפטי יכול פשוט לכתוב את את צמד המילים בי-פירסט במנוע החיפוש של גוגל ויגלה כי סוכנות שיווק זו נמצאת בראש הרשימה של של סוכנויות השיווק הדיגיטליות בישראל( מדובר בתוצאות אורגניות ולא בתוצאות ממומנות של גוגל. תמצאו אותה בראשית הטבלה, ללא מאמץ וללא עזרה כלכלית של פרסומים ממומנים!!!).

אז מה הופך את בי-פירסט לסוכנות השיווק מס'1 ב-גוגל ישראל או במילים אחרות…בישראל כולה?!

יותר מרק ייצור לידים איכותיים
בי-פירסט, סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה בישראל הולכת מספר צעדים קדימה ומציעה ללקוחותיה שירותים מקצועיים נוספים, מעבר לייצור לידים איכותיים!

במרוצת השנים, בי-פירסט סיפקה לידים איכותיים ללקוחותיה. סוכנות זו נחשפה לתופעה מוזרה בה הלקוחות שלה, לא עמדו בקצב הגידול של כמויות הלידים האיכותיים שיצרה עבורם.
לקוחות החברה פשוט לא עמדו בעומס ופעם אחר פעם, ביקשו לעצור קמפיינים מנצחים. 

עכשיו. "חוק ברזל" בעולם השיווק הדיגיטלי…"לעולם לא עוצרים קמפיין מנצח"!!! קמפיינים עוצרים רק כשהם לא עובדים. כשעוצרים קמפיין מנצח, מה שנעשה מאחורי הקלעים זה אתחול של כל המשפך השיווקי. האלגוריתם של FB, גוגל…מתחילים להכיר את הקמפיין מההתחלה ומפה מתחילות הבעיות…

מכיוון שבי-פירסט לוקחת על עצמה על כל העול הכלכלי של מערך השיווק, מן הסתם שלא תרצה לסכן את 'בריאות הקמפיינים' ע"י עצירתם. אז מה עושים כשהלקוח לא עומד בעומס ומצד שני לא עוצרים קמפיין מנצח?

בשלב מסוים, בי-פירסט מצאה פתרון עסקי שמיטיב על כל הצדדים והחליטה לבנות מערך של שירותים מתקדמים שנועדו לתמוך בלקוחות החברה ולהבטיח להם דרך סלולה, קלה ובטוחה להגדלת מחזור המכירות שלהם ולעמוד בשטף הלידים האיכותיים שבי-פירסט מצליחה לייצר בכל יום ובכל שעה.

להלן חלק מהשירותים שבי-פירסט מציעה ללקוחות החברה המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלהם:

  1. תיאום פגישות במיקור חוץ- אם עסק/חברה עבד עם מחלקת מכירות של איש אחד או שניים ולפי כמות הלידים שמקבל הוא חייב לבנות מחלקה של 10 אנשים או יותר, בי-פירסט יכולה לעזור לו להקים מחלקת מכירות מבלי שיצטרך לאכלס ולהעסיק עובדים חדשים בבית העסק. בי-פירסט תבנה עבורך CALL CENTER מבלי שתצטרך להניף אצבע. כל שתצטרך זה לממש את הפוטנציאל העסקי שלך.
  2. הדרכת מכירות- לקוח שמעוניין להרחיב את מחלקת המכירות שלו ולהעסיק אנשי מכירות חדשים והכין אותם לעבודה שוטפת במהירות האפשרית, בי-פירסט תשמח לספק עבורו שירותי הדרכת מכירות המותאמת לקוד הגנטי של העסק שלו ושל מערך השיווק שנבנה עבורו.
  3. מערכות ניתוח ובקרה-  בי-פירסט תספק עבור לקוחותיה מערכות מתקדמות של ניתוח ובקרה כדי שבעל העסק/חברה יוכלו לשכפל את ההצלחה שלהם ובכך להכפיל ולשלש את מחזור המכירות שלהם.
  4. הפקות וצילומי חוץ- בזכות כלי שיווקי עוצמתי זה, לך יש את היכולת להציג את עצמך ושירותי/מוצרי העסק שלך להמוני לקוחות פוטנציאלים ולהראות להם, בצורה אישית ובגובה העיניים את מרכולתך.
    הרי שכל בעל עסק יודע שהדבר הכי קשה, לכל עסק הוא שאף אחד לא מכיר אותך ובאמצעות כלי שיווקי זה, תוכל להביא את כל בית העסק שלך לכל בית בישראל, בכל מקום ובכל שעה.
    עם בי-פירסט תוכל להכניס את בית העסק שלך לכל בית אב בישראל ולתת לשלל לקוחות פוטנציאלים את הזכות להכיר אותך ואת העסק שלך כי בינינו…אם הלקוח ידע "עם מי הוא עושה עסק"…אתה תסגור עסקה.

בי-פירסט, באמצעות שיווק מבוסס תוצאות, מצליחה באופן עקבי לייצר ללקוחותיה למעלה מ-150,000 לידים בשנה ולהגדיל למעלה מ-87.2% מכלל לקוחותיה את מחזור המכירות ב-34%(לפי ניתוח נתונים ינואר 2021 – אוגוסט 2021 ).

 כפי שצוין קודם לכן,  בי-פירסט מעניקה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים להבטחת הגדלת מחזור המכירות כמו מערכות ניתוב לידים מתקדמות, מערכות ניהול ובקרה, תיאום פגישות במיקור חוץ…הכל כדי להבטיח שלקוחות החברה יוכלו לגדול לצד מחזור המכירות שלהם.

אתם יותר ממוזמנים להוריד בחינם מדריך שהכנו עבורכם שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המסע המדהים שיש לעולם השיווק הדיגיטלי להציע עבור העסק שלכם.

התקשרו או השאירו פרטים באתר ואנו נדאג לחזור אליכם עוד היום.
כאן בשבילכם,
Be-First

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: