יצירת לידים: כל מה שצריך לדעת, מ-א’ ועד-ת’ בכל הקשור לייצור לידים בזירה המקוונת
עסקים נלחמים עבורם, סוכנויות שיווק מרוויחות הון בזכותם ועכשיו נגלה איך ‘לידים’ באים לעולם ומהן התלאות המחכות לכל מי שחושק להחזיק בהם
אולי יעניין אותך גם>> לידים לעסקים
עסקים ברחבי עולם גילו את נפלאות האינטרנט, כבר ביום היוולדו. עסקים מכל קצוות תבל יכולים למכור את מרכולתם אחד לשני ונראה כי זרועה הארוכה של ‘מכירה מקוונת’ ארוכה כאורך הגלות.
מכירות בזירה המקוונת מתחלקות לשניים: מכירה ישירה, בה הלקוח סולק את כרטיס האשראי שלו במסלקה הוירטואלית או מכירה הנעשית מחוץ לזירה המקוונת ע”י השארת פרטי התקשרות. כך או כך, השיווק שמוביל למכירה בזירה זו זהה רק באחת מאמצעי המכירה נוצר ‘ליד’ ובו נתרכז בשורות הקריאה הבאות
לחבר בין הקצוות
משמעותו של ‘ליד’ הוא לחבר בין העסק שמציע מוצר/שירות ללקוח הפוטנציאלי המעוניין לרכוש את המוצר/שירות שמוצע לו, כשביניהם יושב מערך השיווק(פאנל).
כדי לנוכל לייצר את מערך השיווק ולחבר בין העולם הצרכני לעולם העסקי, עלינו להיעזר בסוכנות שיווק.
סוגי סוכנויות שיווק
בזירה המקוונת ישנם שני סוגים של סוכנויות שיווק שאחראיות לייצר לידים:
סוכנות שיווק דיגיטלי- עסקים המעוניינים להיכנס לזירת השיווק באינטרנט באמצעות סוכנות שיווק דיגיטלית צריכים לבנות תשתית שיווקית המתאימה לכך ותשתית זו גוררת אחריה עלויות:שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלית- תשלום עבור שירותי שיווק מסוג זה יכולים לעלות בין 2,000ש”ח ל-7,000ש”ח לכל חודש.
בניית מערך שיווק- סוכנות השיווק תבנה עבור בעל העסק מערך שיווק (פאנל) בו הלקוחות הפוטנציאלים ייחשפו ויעברו מסע שיווק סוחף כשהמטרה היא לקבל מהם פרטי התקשרות עבור רכישת מוצר/שירות .
הפאנל יכיל, בין היתר, דפי נחיתה, תכנים שיווקיים, באנרים ועוד…בד”כ, בניית מערך שיווק, מ-א’ ועד-ת’ לוקח בין חודש לחודשיים. חשוב לציין כי בזמן הזה, בעל העסק הוציא מכיסו מספר אלפי שקלים עבור השירות של סוכנות השיווק+בניית מערך השיווק וכל זה…לפני שראה את הליד הראשון שלו.
סוכנות שיווק ‘פרפורמנס’- להבדיל מסוכנויות שיווק דיגיטליות, סוכנויות שיווק פרפורמנס חותכות את העלויות השיווק ההתחלתיות מבעל העסק ומוכרות לא חבילות של לידים(לקוחות פוטנציאלים שכבר השאירו פרטי התקשרות) המוכנים להמרה.
לפי מודל עסקי זה, עסקים רבים יכולים להרשות לעצמם להשקיע בשיווק דיגיטלי ולראות תוצאות כבר בחודש הראשון, להבדיל מהמודל שהוזכר קודם לכן (כשבעל העסק מחכה בין חודש לחודשיים לפני קבלת הליד הראשון).
סוכנויות שיווק פרפורמנס חייבות להבטיח כי הן תייצרנה לידים איכותיים. מכיוון שהן לוקחות על עצמן את כל העול הכלכלי עבור בניית מערך השיווק על גבן ואינן גובות תשלומי ריטיינר חודשיים עבור השירות…הן חייבות להבטיח שהלקוחות שלהן מרוצים מה-לידים שהם רוכשים, כבר מחבילת הלידים הראשונה!
איזו סוכנות שיווק מתאימה לאיזה סוג עסק?
עסקים שחושבים לבנות מחלקת דיגיטל “אין-אהוס”, אולי יהיו מעוניינים לשכור את שירותי סוכנות דיגיטלית. כשעובדים עם סוכנות שיווק דיגיטלית, אתם למעשה הבעלים של מערכי השיווק ששילמתם עבורם, במעמד ה-“הקמה” ולכן, במידה ואתם מסיימים את ההתקשרות העסקית עם סוכנות השיווק, אתם לוקחים אתכם את כל החומרים השיווקיים שנוצרו עבורכם כגון תכנים שיווקיים, באנרים, עמודי נחיתה…
אם אתם עסק בראשית דרכו או עסק קטן עד בינוני שאינו יכול להשקיע סכום השקעה התחלתי בסדרי הגודל שצוינו לעיל, כדאי ואף מומלץ להשתמש בשירותי סוכנות שיווק פרפורמנס.
אם אתם מעוניינים לעבוד עם סוכנות שיווק פרפורמנס המובילה במדינה, אתם מוזמנים להשאיר פרטים, כאן בתחתית המסך ותוכלו להגדיל את מחזור המכירות שלכם כבר מהחודש הראשון