כמה דברים שאולי לא ידעתם על מיתוג באינטרנט

כולם מדברים אתנו על בניית מוניטין באינטרנט ולמה חשוב לעשות את זה כשהיום כל אחד מחפש את השם שלנו או של החברה אותה אנחנו מנהלים בגוגל, אבל האם זה מספיק להופיע עם סנטימנט חיובי במקום הראשון בגוגל? מסתבר שלא תמיד. במהלך השנים האחרונות האלגוריתם של גוגל עבר שינויים רבים שהפכו אותו לא רק לכזה שיכול […]

למה שיווק שותפים עדיין רלוונטי גם אחרי עשרות שנים?

שיווק שותפים הוא אחד המודלים הוותיקים ביותר להכנסה דרך רשת האינטרנט, ולמרבה הפלא הוא עדיין מצליח להיות רלוונטי בעולם המתקדם ורווי ערוצי הפרסום של היום. העיקרון של שיווק שותפים (Affiliates) הוא פשוט יחסית : כשיש כל כך הרבה גולשים ואתרים ברשת, בסופו של דבר יש גבול לכמה קהל אפשר להגיע (אלא אם כן יש לכם […]

איך למדתי להפסיק להתעצבן והתחלתי לאהוב את ה-Popups? פעם חשבנו שהדבר הכי מעצבן באינטרנט הם חלונות הפופ-אפ שהפציצו אותנו כל שנייה בפרסומות, צפצופים ואורות מהבהבים עד כדי התקף אפילפסיה. כל זה בלי להכניס לרשימה מודעות שנדבקות למסך או עוקבות אחרי העכבר. אבל כמו עם כל  תופעה חולפת, ההיסטוריה חוזרת על עצמה וגם חלונות ה-Popup עושים […]

איך נתכונן לעידן האינטרנט של הדברים?

בניגוד להרבה באז וורדס  שאנחנו בעיקר שומעים עליהן, האינטרנט של הדברים (IoT) הוא משהו שקורה ממש עכשיו : יותר ויותר מכשירים ביתיים מציעים גישה כזו או אחרת לאינטרנט וגם הרמקולים האלחוטיים עשו קאמבק ענקי הודות לסייענים הדיגיטליים. בניגוד למסכים שאנחנו רגילים אליהם עד כה, האינטראקציות אותן אנחנו מבצעים ונבצע עם האינטרנט של הדברים הן לא […]

איך המגבלות החדשות בפייסבוק ישפיעו על הפרסום הממומן והלידים שנקבל?

בשבועות האחרונים פייסבוק זכתה לתשומת לב חסרת תקדים, אבל כנראה לא מהסיבות להן היא ציפתה: אחרי שלכולם כבר היה ברור שהיא שימשה פלטפורמה להפצת פייק ניוז במהלך הבחירות בארה"ב (וכנראה עדיין משמשת לכך), הסתבר שהמידע של עשרות מיליוני גולשים הצליח למצוא את דרכו לחברה בשם קיימברידג' אנליטיקה אשר השתמשה בו ליצירת פרסום שהתמקד ב-"קולות הצפים" […]

איך לעבוד מהבית דרך האינטרנט בלי להתחרפן

עבודה מהבית

מקצועות האינטרנט ובכלל זאת קידום אתרים, שיווק באינטרנט, רכישת ומכירת לידים הפכו את העבודה מהבית להרבה יותר משתלמת ונוחה : למה לשכור משרד באלפי שקלים וציוד יקר כאשר אפשר לעבוד מתי ואיך שנוח לנו?! העניין הוא שבמציאות זה לא כל כך פשוט : אנחנו מקשרים את הבית שלנו עם מנוחה ותחביבים, ולכן קל לנו מאוד […]

מנהלים קמפיינים שיווקיים באירופה? כדאי מאוד שתקראו את הפוסט הזה עד הסוף…

בעוד חודשיים (ה-28 במאי ליתר דיוק), ייכנס לתוקף באירופה אוסף של רגולציות המתייחסות לפרטיות הגולשים והאופן שבו יהיה ניתן לאסוף עליהם פרטים דרך הרשת בשם GDPR (General Data Protection Regulation). איך זה בדיוק נוגע אלינו כאן בישראל? גם אם אנחנו מאחסנים את כל הנתונים שלנו כאן בארץ על שרתים מקומיים, החוק הזה רלוונטי אלינו כל […]

איסוף לידים באמצעות גוגל לעסקים

השרות של גוגל לעסקים ("גוגל לעסק שלי") הוא שירות מבית גוגל שמאפשר לכל עסק לרשום את עצמו באינדקס העסקים של גוגל. ישנם גם עסקים פופולאריים שהגולשים מוסיפים לבד, אבל על מנת לקבל שליטה מלאה על התצוגה של העסק, בעל העסק חייב לאמת אותו. העסקים שמתווספים לגוגל מופיעים כאשר הגולש מבצע חיפוש על קטגוריות מסוימות, לדוגמה, […]

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מקבלים הצעה מחברת מכירת לידים

המודל של מכירת לידים וקניית לידים (Pay per Lead) הפך להיות אחד מן הנפוצים ביותר בשנים האחרונות, במיוחד בתחומים מאוד תחרותיים כמו ביטוח, קניית רכבים, ניתוחים רפואיים וכך הלאה. לא לכל אחד יש את הזמן והיכולת להקים קמפיין ממומן, ולכן האופציה לקנות חבילה של לידים קורצת להרבה מאוד בעלי עסקים. זו גם דרך טובה לא […]