מגדילים מחזורים- לקוחות לפי משקל

תוכן עניינים

איך משלשים מחזורים ומגדילים את כמות הלקוחות, ממש לפי משקל?

בימים אלו, בעיצומו של העידן הטכנולוגי, עסקים שלא משווקים עצמם בזירה המקוונת, יורים לעסק שלהם ברגל ומסכנים את קיומם העסקי  אבל איך באמת אפשר להגדיל מחזורים ולייצר קהל לקוחות חדש, בכל יום ובכל שעה?
אולי יעניין אותך גם>>לידים לעסקים

לשיווק עסקים באינטרנט יש שני סוגים של סוכנויות שיווק
סוכנות שיווק דיגיטלי- עסקים המעוניינים להיכנס לזירת השיווק באינטרנט באמצעות סוכנות שיווק דיגיטלית צריכים לבנות תשתית שיווקית המתאימה לכך ותשתית זו גוררת אחריה עלויות:
שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלית- תשלום עבור שירותי שיווק מסוג זה יכולים לעלות בין 2,000ש”ח ל-7,000ש”ח לכל חודש.
בניית מערך שיווק- סוכנות השיווק תבנה עבור בעל העסק מערך שיווק (פאנל) בו הלקוחות הפוטנציאלים ייחשפו ויעברו מסע שיווק סוחף כשהמטרה היא לקבל מהם פרטי התקשרות עבור רכישת מוצר/שירות .
הפאנל יכיל, בין היתר, דפי נחיתה, תכנים שיווקיים, באנרים ועוד…בד”כ, בניית מערך שיווק, מ-א’ ועד-ת’ לוקח בין חודש לחודשיים. חשוב לציין כי בזמן הזה, בעל העסק הוציא מכיסו מספר אלפי שקלים עבור השירות של סוכנות השיווק+בניית מערך השיווק וכל זה…לפני שראה את הליד הראשון שלו.

סוכנות שיווק ‘פרפורמנס’- להבדיל מסוכנויות שיווק דיגיטליות, סוכנויות שיווק פרפורמנס חותכות את העלויות השיווק ההתחלתיות מבעל העסק ומוכרות לא חבילות של לידים(לקוחות פוטנציאלים שכבר השאירו פרטי התקשרות) המוכנים להמרה.

לפי מודל עסקי זה, עסקים רבים יכולים להרשות לעצמם להשקיע בשיווק דיגיטלי ולראות תוצאות כבר בחודש הראשון, להבדיל מהמודל שהוזכר קודם לכן(כשבעל העסק מחכה בין חודש לחודשיים לפני קבלת הליד הראשון).
סוכנויות שיווק פרפורמנס חייבות להבטיח כי הן תייצרנה לידים איכותיים. מכיוון שהן לוקחות על עצמן את כל העול הכלכלי עבור בניית מערך השיווק על גבן ואינן גובות תשלומי ריטיינר חודשיים עבור השירות…הן חייבות להבטיח שהלקוחות שלהן מרוצים מהלידים שהם רוכשים, כבר מחבילת הלידים הראשונה!

הקונפליקט בין בעל העסק לסוכנות השייווק של פעם
עסקים רבים, משקיעים הון לא קטן ומשכירים שירותים של סוכנויות שיווק דיגיטליות, משלמים תשלומי ריטיינר גבוהים, מקצים תקציבי פרסום אסטרונומיים…הכל, בתקווה שיפול לידיהם לידים איכותיים וברי המרה. הבעיה שנובעת ממנגנון שיווק מיושן כמו זה הוא שהמוטיבציה של סוכנות השיווק היא לייצר לידים בכמויות גדולות ובעלויות נמוכות עד כמה שאפשר וכשלבעל העסק המוטיבציה לקבל לידים איכותיים.

אז איזה מבין סוכנויות השיווק מתאימות לעסק שלך?
עסקים שחושבים לבנות מחלקת דיגיטל “אין-אהוס”, אולי יהיו מעוניינים לשכור את שירותי סוכנות דיגיטלית. כשעובדים עם סוכנות שיווק דיגיטלית, אתם למעשה הבעלים של מערכי השיווק ששילמתם עבורם, במעמד ה-“הקמה” ולכן, במידה ואתם מסיימים את ההתקשרות העסקית עם סוכנות השיווק, אתם לוקחים איתכם את כל החומרים השיווקיים שנוצרו עבורכם כגון תכנים שיווקיים, באנרים, עמודי נחיתה…
אם אתם עסק בראשית דרכו או עסק קטן עד בינוני שאינו יכול להשקיע סכום השקעה התחלתי בסדרי הגודל שצוינו לעיל, כדאי ואף מומלץ להשתמש בשירותי סוכנות שיווק פרפורמנס.

אם אתם מעוניינים לעבוד עם סוכנות שיווק פרפורמנס המובילה במדינה, אתם מוזמנים להשאיר פרטים, כאן בתחתית המסך ותוכלו להגדיל את מחזור המכירות שלכם כבר מהחודש הראשון.

5/5
מאמרים נוספים

חברת לידים

חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה

השאירו פרטים

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר