איך מייצרים לידים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

איך מייצרים לידים? השיטה החדשה

הרי שכולם יודעים שהמרכיב החשוב ביותר בשיווק מקוון זה "לידים" אבל איך מייצרים אותם ואיך מבדילים בין לידים ל-לידים איכותיים?

כל מי שנכנס לזירה המקוונת ומתחיל לשווק את העסק שלו באינטרנט מכיר את המושג "ליד" אבל לא בהכרח שיודע איך בכלל מייצרים את המצרך יקר הערך הזה שכולם מוכנים לאבד 'יד ורגל' עבורו

זירות קרב שיווקיות
כדי שנוכל לייצר לידים, בזירה המקוונת, עלינו לבנות מערך שיווק שנקרא בשפת המקצוע "פאנל". 
בניית הפאנל נעשית ע"י סוכנות שיווק דיגיטלית המתמחה בתחום השיווק הרלוונטי והוא כולל:
תכנים- כתיבת תכנים שיווקיים מקצועיים וחדים כתער. כתיבת תוכן שיווקי אפקטיבי נעשה ע"י קופירייטרים מקצועיים, בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום השיווק. תכנים אלה מייצרים סביבת רכישה מושלמת עבור הלקוח הפוטנציאלי ע"י מסע לקוח מתחילת הפאנל ועד להשארת פרטי יצירת קשר.
עיצוב גרפי- כמו שנאמר "תמונה שווה 1000מילים…" עיצוב באנרים, דפי נחיתה, אתרים…אלה הם אלמנטים וויזואליים הכרחיים כדי שנוכל ללכוד את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, באוקיינוס רווי הסחי דעת שנקרא "האינטרנט".
ניהול קמפיינים- כל פאנל שעולה לאוויר באחת מפלטפורמות השיווק הידועות חייב להתנהל בצורה נכונה, מקצועית ויעילה. תפקיד זה נופל על 'מנהלי קמפיינים'. מנהלים אלה צריכים לוודא שהפאנל רץ ברשת ללא תקלות, מוודאים שעלות ייצור הליד תהיה נמוכה עד כמה שאפשר…
פלטפורמות- את הפאנלים נריץ בפלטפורמות שיווק שונות (גוגל,FB, טאבולה, אאוטבריין, אינסטגרם…), כשלכל אחת ואחת מהן יש את סוג הפאנל הייעודי לה.
כל אלה נועדו כדי לייצר לידים אך כדי שנוכל להרוויח מהמרת הלידים למכירות…עלינו לוודא כי בידינו לא רק "לידים" אלא שנוצר עבורנו "לידים איכותיים"!

ליד- האור שבקצה מנהרת השיווק
איכות הליד נמדדת ע"י מספר פרמטרים שחלקם מצד הלקוח הפוטנציאלי וחלקם מצד סוכנות השיווק ומערך השיווק.
מצד הלקוח- רמת הנחיצות שלו במוצר/שירות, רמת הנכונות שלו לרכישה והתאמתו לרכישת המוצר או זכאות לשירות.
לקוחות "לא רציניים" שסתם משאירים פרטים בכל אתר ולא באמת נכונים לרכישת מוצרים/שירותים, מן הסתם הופכים להיות "ליד ירוד" או במילים קצת יותר טכניות…ליד עם אחוזי המרה נמוכים. מצד שני, לקוח פוטנצאלי שמעוניין לרכוש את את המוצר/שירות או יותר נכון חייב לרכוש את המוצר/שירות שמוצע לו הוא למעשה "ליד איכותי" בעל אחוזי המרה גבוהים.

מצד סוכנות השיווק- אם נצא מנקודת הנחה שסוכנות השיווק יודעת לאתר ולייצר לידים איכותיים, לקוחות פוטנציאלים בעלי אחוזי המרה גבוהים, צריכה לדעת איך לייצר ולשלוח את אותו הליד בזמן הנכון ללקוח שלה.

ליד איכותי וחם זה ליד שהועבר לבעל העסק בטווח זמנים קרוב מאוד לזמן השארת פרטים של הלקוח הפוטנציאלי. ככל שהזמן עוןבר מרגע השארת הפרטים, הליד למעשה מתחיל 'להתקרר'. כלומר, מרגע השארת פרטי יצירת קשר, המון דברים יכולים לקרות שישנו את דעתו לגבי רכישת המוצר/שירות שהוצע לו. 
יכול להיות שהוא נחשף לעוד מוצר/שירות מתחרה שהשתלם עבורו יותר או יכול להיות שרמת ההתלהבות שלו פחתה ככל שחשב על המוצר/שירות שהוצע לו ועתה צצות ספקות בראשו לגבי כל הנושא או שבן/בת הזוג הצליחו להמליח את דעתו…כל אלה ועוד יכולים לשבש את תהליך המרת הליד ולכן, סוכנות שיווק מקצועית יודעת לנתב את כל מערך השיווק בהתאם לפעילות העסקית של בעל העסק כך שנוצרים הלידים, הם נוצרים בחפיפה לשעות פעילות העסק.

בוחרים ללכת על זה- באיזה סוג של סוכנות שיווק תבחרו?
עד לא מזמן, הכרנו רק סוג אחד של סוכנות שיווק דיגיטלי אבל כמו כל דבר בטבע, גם עולם השיווק הדיגיטלי עובר שלבים אבולוציוניים וכיום ישנם שני סוגים של סוכנויות שיווק:
שיווק 'פר-אקסלנס'- לעבוד מול סוכנות שיווק דיגיטלי רגילה ידרוש מבעל העסק להשקיע סכום כסף לא מבוטל, לפני שיראה את הליד הראשון שלו.
מבלי להיכנס ליותר מדי פרטים בנושא, בממוצע, בעל העסק יצטרך להשקיע סכום התחלתי שנע בין-10,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח עבור בניית מערך שיווק ייחודי עבור העסק שלו.
הבעיה היא שלא כל עסק יכול להרשות לעצמו להשקיע סכומים אלה ולחכות תקופה של חודש עד חודשיים לפני שיחזיק בידו ליד ראשון.
סוכנות שיווק פרפורמנס- סוכנות שיווק מסוג זה, למעשה מורידה את כל העול הכלכלי של עלויות השיווק ההתחלתיות מבעל העסק ומוכרת לו חבילות של לידים המוכנים להמרה. כלומר, בעל העסק רוכש פרטים ליצירת קשר של לקוחות פוטנציאלים המועניינים במוצר/שירות שהוא מציע. כך, בעל העסק יכול להבטיח לעצמו לידים בכל יום ובכל שעה.
חשוב לציין שעלויות השיווק, בסופו של יום מגולמים במחיר עלות הליד שנרכש (אין כאן מתנות בחינם) אבל שיטה זו בהחלט נותנת אפשרות 'לקפוץ ישר למים עמוקים' ולהתחיל לקבל לידים.

אז לסיכום- היום, יותר מתמיד זה קל להתחיל ולשווק עסקים אינטרנט ולהתחיל לקבל לידים. בין אם תבחרו בשיטת שיווק כזו או אחרת, זו בחירה שלכם גרידא אבל דבר אחד בטוח…ברגע שתכניסו את המושג "לידים" לעסק שלכם, חייכם לעולם ישתנה!

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: