הטמעת מערכות ניתוח ובקרה

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

הטמעת מערכות ניתוח ובקרה הן “אבן יסוד” של שיכפול הצלחה, מהעסק הקטן ביותר ועד ל-קונצן הגדול במדינה.

ברגע שהעסק ובעליו נמצאים על הגל והצליחו להכפיל ואף לשלש את מחזור המכירות שלהם, עתה עליהם להבין את ‘סוד ההצלחה’, להתמקד בה ולשכפל אותה. 

איך אפשר לנתח הצלחה?

הצלחה של מחזור מכירות לעסק נתונה מספר משתנים אך למזלנו…”מזל”, משחק תפקיד קטן מאוד בה.

אלברט איינשטיין אמר ” חוסר שפיות- לעשות את אותו הדבר ולצפות בכל פעם לתוצאה שונה” אבל ב-‘הצלחה’, כדי שנוכל להמשיך ולקיים אותה, עלינו לעשות בדיוק את אותו הדבר שעשינו עד כה, שהביא לנו אותה ולכן, כדי שנוכל לדעת ולשכפל את ההצלחה שלנו, יהיה עלינו להיכנס לעובי הקורה שלה ולהבין איך ומה עשינו שהביא אותנו אליה. אם לא נעשה זאת, אנחנו מפילים את הפור לידי “גברת מזל” וכולם יודעים שאין לה הרבה סובלנות להישאר במקום אחד.

מה הם הכלים בהם ניתן לנתח הצלחה בשיווק מבוסס תוצאות?

כל מערך שיווק (פאנל) בבי-פירסט עובר תהליך קשה של ניתוח ובקרה.

אם זה זיקוק קהלים ולידים בקמפיינים של פייסבוק, ניתוח DATA קיים מול DATA חדש, ניתוח מודעות, הן ברמה העיצובית והן ברמת התכנים, ניתוח קטעי וידאו ע”י ניתוח כמות צפיות ומשך זמן צפייה…כל אלה נותנים עבורנו מידע חיוני למען שכפול מערך שיווק מנצח כשתוצאות ניתוח ובקרה כמו אלה חותכות את העלויות של חברת השיווק וכפועל יוצא, חוסכות ללקוח(בעל העסק) כסף רב בעלות ה-‘ליד’.

איך מערכות ניתוח ובקרה עוזרות לבעל העסק?

הרי שכל לקוחות בי-פירסט יודעים זאת היטב שסוד ההצלחה בין חברת בי-פירסט ללקוח טמון בפידבק ובסינרגיה שביניהם.

בזכות ניתוח ובקרה מקצועי וממוקד- הלקוח יכול ליהנות מערוצי תקשורת מניבים ביותר ע”י כך שיוכל לספק מידע חיוני לגבי איכות הלידים/לקוחות לאחר סגירת העסקאות ולהאכיל את מכונת ייצור הלידים במידע הרלוונטי ביותר והעדכני ביותר לשכפול הצלחת העסק ובכך להתאים את מנגנון ייצור הלידים האיכותיים ל-DNA של הצלחת העסק ובעליו!

כל עסק והקוד הגנטי שלו.

בזכות מערכות מתקדמות של ניתוח ובקרה, בי-פירסט יכולה להתאים ולשכפל לכל אחד מלקוחותיה את מסלול ההצלחה שלו. אפילו אם מדובר בלקוחות מנישות זהות, עדיין…לכל אחד מאותם העסקים יש את המתכון ההצלחה הפרטי שלו. לדוגמא:

בעולם “חוק ומשפט”:

חדלות פירעון– ישנם משרדי עו”ד המתמחים בחדלות פירעון שבשבילם, הלקוח המושלם, שונה לחלוטין.

האחד יעדיף לקוח עם סך חובות של עד חצי מיליון ש”ח והשני יעדיף לקוחות עם חובות של למעלה ממיליון ש”ח.

אחד יעדיף לקוחות שזה עתה שנפתחו נגדם תיקי הוצל”פ והאחר יעדיף לקוחות כשבר היו בתהליכי חדלות פירעון ומשום מה הוסרו מהתהליך.

רשלנות רפואית– גם כאן, בשביל משרדי עו”ד המתמחים ברשלנות רפואית, סוד ההצלחה שלהם וההגדרה שלהם ל-“לקוח הזהב” יכול להיות שונה בתכלית ממשרד עו”ד אחד לשני.

יש שיעדיפו רשלנות רפואית בלידה ויש יעדיפו כל רשלנות רפואית פרט לרשלנות רפואית בלידה.

ישנם משרדי עו”ד  שאולי עבדו עד שלב מסוים בתחום רשלנות רפואית כללית ולאחר שקיבלו לידים איכותיים של רשלנות רפואית בלידה הבינו שהם רוצים מעתה להתמקד אך ורק ברשלנות מסוג זה.

ניתוח ובקרה מולידה אפשרויות הצלחה שאולי לא חשבתם עליהן

לא פעם נוצרת ההזדמנות ללקוחות בי-פירסט לצלוח אוקיינוס חדש בתוך הנישה שלהם ולהדגיל את מחזור המכירות שלהם ממקור שלא חשבו לעסוק קודם לכן ודווקא בזכות המערכות המתקדמות של בי-פירסט  לניתוח ובקרה.

הבה ניקח את עולם רפואת השיניים לדוגמא:

כמעט וכל מרפאת שיניים המעוניינת לשווק את עצמה תרצה לקבל לידה לידים איכותיים בתחום השתלות השיניים. הרי שה-“פלייר וואליו”, שווי ערך הליד שווה עשרות ואף לעיתים מאות אלפי שקלים. התחרות בתחום זה גבוהה ועלות הלידים, בתקופות מסוימות, יכולות להיות גבוהות בהתאם.

דווקא במצבים אלה, נוצר וואקום עצום בשירותים דנטליים אחרים, החשובים לא פחות מתוכנית השתלות שיניים רחבה שמרבית מרפאות השיניים זנחו אך הביקוש לשירותים אלה לא פחתו אלא רק גדלו.

שירותים כמו ציפוי ‘למינייט’- אמנם אינם יקרים כמו השתלות שיניים אבל הם בהחלט שווים לכל כיס בקרב אזרחי המדינה ומפאת חוסר ההיצע בקמפיינים השיווקיים השונים…לקוחות שנענו לקריאה של תוצאות ניתוח והבקרה של בי-פירסט נהנו משוק ללא מתחרים “אוקיינוס כחול” בזמן שכל המרפאות נלחמו על השירותים היקרים.

אלא הם רק מקבץ קטן של דוגמאות בהן חשיבותן של מערכות ניתוח ובקרה באות לידי ביטוי בהצלחה של לקוחות בי-פירסט.

לכן- אם את/ה מעוניין/נת לדעת יותר איך להגדיל את המחזרים של העסק שלך ע”י שימוש בשיווק מבוסס תוצאות ולקבל לידך כל יום ובכל שעה, לידים איכותיים ולהשתמש בכלים המכירתיים הטובים ביותר לאחוזי המרה גבוהים של לידים, כאלה שלא ניקלתם עד כה, את/ה מוזמן/נת להשאיר פרטים, כאן בתחתית וליצירת קשר

למידע נוסף הזינו את הפרטים:

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר
כללי
Ian Smith

חברת לידים

חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות צריך לצפות ואיך עושים זאת. עסקים רבים המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלהם, נוהרים לשיווק

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים איכותיים ROI

מסתבכים עם ה-ROI בשיווק דיגיטלי? כנראה שאין לכם לידים איכותיים! לצד הוצאות נלוות של תשלומי ריטיינר לסונות השיווק, עלויות הקמת מערך השיווק ותקציבי פרסום…ללא ייצור

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה ההבדל בין סוכנות שיווק שמייצרת אך ורק לידים איכותיים לבין סוכנות שיווק שרק מייצרת לידים

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים סופר איכותיים

עסקים מגדילים מחזורים, עם לידים ‘סופר איכותיים’! לייצר לידים בזירה המקוונת, זו לא חוכמה. לייצר לידים איכותיים, עם אחוזי המרה גבוהים…זה כבר אמנות! אז איך

קרא עוד »

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר