לידים איכותיים קופ"ג להשקעה
כל משווק מוצרים פיננסים ו/או סוכן ביטוח המתמחה בתחום קופ"ג והשתלמות יודע עד כמה קשה זה לשווק/ לנייד ולהתאים קופות גמל ללקוחותיו ובמיוחד ללקוחות חדשים.
אפילו כשיש בידו מוצר פיננסי מעולה ביתרונותיו כמו 'קופ"ג להשקעה', עדיין, בתקופה זו להגדיל את הקיף העסקאות והגדלת מחזור המכירות החודשי נראה כמו "חלום באספמיה".
הציבור הישראלי אינו שש ל-'הרפתקאות' בעלם הגמל וההשתלמות ממספר סיבות:
- רחוק מהעין, רחוק מהלב- חוסר הידע ומעקב כלפי קופ"ג וההשתלמות מורידות באופן משמעותי את חשיבותן בעיניי הלקוח וכך כל מוטיבציה לפעול בהתאם להנחיות המשווק/סוכן.
- מהות קופ"ג וההשתלמות נשואות אל העתיד- הלקוח לא רוצה לעסוק בעיניינים שרחוקים עשורים מ-'סדר היום' היומיומי שלו ומכך אוזניו הופכות ערלות ליתרונותיה של קופ"ג להשקעה.
- חוסר ידע– הציבור הישראלי אינו בקיא בחשיבותן של קופ"ג והשתלמות מחוסר ידע. לרוב, קופות אלה נפתחות עבורם באופן אוטומטי ע"י המעביד וחוץ משורת קריאה בטור ההורדות שבתלוש השכר, שם נמדדת רמת העניין של הלקוח.
אלה הן חלק מהסיבות בהן מתקשה המשווק/סוכן, שקופ"ג והשתלמות בו מקור תשומת הלב המקצועית שלו, להרחיב את הפעילות העסקית שלו ואף להגדיל את המחזור החודשי ולהגיע לאותם הלקוחות המושכלים וה-"מבושלים" לסגירת עסקה בהינד עפעף.
חברות רבות ואנשי מקצוע שעיקר עיסוקם מתרכז בבגמל והשתלמות המתרכזים בקופ"ג להשקעה שמשווקים עצמם בצורה דיגיטלית משקיעים הון בבניית מערכי שיווק יקרים, תקציבי פרסום גדולים ותשלומים חודשיים עבור שירותי סוכנויות שיווק כאלה ואחרות ליצירת לידים שלאו דווקא יניבו תוצאות מקסימליות.
בי-פירסט מספקת לידים איכותיים, מזוקקים ומסוננים לפי דרישה וחוסכת מאיש המקצוע/חברה המתמחה לתחום זה עלויות שצוינו לעיל ולמעשה חותכת את "המתווך" ב-100% כך שהלקוח רוכש לידים איכותיים בלבד, בכמות היומית/חודשית הרצויה.
חשוב לציין ששיטות אפיון וזיקוק הלידים ייחודית לבי-פירסט והינן אקסקלוסיביות ורלוונטיות אך ורק ללקוח!