כיצד להפוך את הלידים שלכם לרווחים יותר

תוכן עניינים

אלפי עסקים בישראל עובדים בשיטת ה-Lead Generation ובעצם, כל התקציב הפרסומי שלהם הולך לרשתות החברתיות. האינטרס הטבעי של כל בעל עסק הוא להגדיל את הרווח ככל הניתן מתוך תקציב הפרסום הקיים, הכתבה הזו תעזור לכם “לנצל” את הליד עד סופו.

 

מה יותר חשוב לעסק מאשר לקבל כמה שיותר לידים בעלי פוטנציאל לעסקה? איכות היא עדיפה בהרבה יותר מאשר כמות בכל הנוגע ל-Lead Generation: לא משנה מהו גודל העסק שלך, הגדלת מאגר הלקוחות של הביזנס הוא הסוד להצלחה של כל עצמאי מצליח. שלא תבינו לא נכון, שאר הדברים גם חשובים, אולם עם הכלים החדשניים בתחום הלידים הם יכולים לספק את כל הצרכים העסקיים ויותר. להלן 4 דרכים בהם תוכלו להרוויח יותר מהלידים שלכם ולגדול עסקית:

האם הנוכחות הדיגיטלית שלך מספיקה?

הנוכחות שלכם בתור עסק ברחבי האינטרנט היא רלוונטית מאוד, הנקודה העיקרית והחשובה ביותר היא להציג את מה שהלקוחות הפוטנציאלים רוצים לראות . תאמצו את הרשתות החברתיות ותקימו דפי-עסק בכל רשת חברתית, בין אם זה “פייסבוק” או “אינטסגרם” – תנסו את כולם ותראו איזו פלטפורמה היא הרלוונטית ביותר, שם תמצאו איפה להשקיע במשאבים דיגיטלים. בעידן הנוכחי יש אלפי כלים שיכולים לתרום לכם בתור בעלי עסקים, כלים אלו יכולים לספק לכם מידע רלוונטי שיעזור לכם להתרחב ולהכיר יותר את הלקוחות הפוטנציאלים, ולא את אלו “שאולי” יבצעו עסקה. הנכס הדיגיטלי שלכם (אתר האינטרנט, דפים עסקיים ברשתות החברתיות ועוד) הוא הפנים של החנות, לא סתם המושג “חנות דיגיטלית” תופס תאוצה, השקיעו כמה שיותר בנראות ותראו ללקוחות שלכם שהם מוזמנים לשמור על קשר גם דרך הפלטפורמות שנוחות להם, כמו פייסבוק למשל המעניק אפשרויות וכלים ייחודים לפיתוח הנכס הדיגיטלי.

כיצד לזהות יותר פוטנציאל בלידים

הקשר שלכם עם הלקוח לא אמור להסתיים רק בעסקה. עקבו אחריהם גם ברשתות החברתיות כדי לראות האם הם אכן נהנים מהמוצר או מהשירות, תדאגו לוודא שהלקוח מרוצה והאם ימליץ עליו לסביבה הקרובה אליו. שלחו שאלונים למייל או בכל דרך אחרת כדי לקבל ביקורת, ללקוח זה יראה כעסק שדואג ללקוחות שלו ושאכן מסופקים מהשירות או המוצר. השתמשו במידע הזה כדי להתייעל גם עסקית ושיוויקית, מצאו את האלמנטים המשותפים בין כל הלקוחות שלכם. אגב, גם אם הלקוחות אינם מעוניינים לשתף פעולה עם הסקרים לגבי איכות השירות או המוצר, זה עדיין משרת אתכם היות ומעניק הרגשה טובה ללקוחותיכם.  אולי יעניין אותך? “לידים חמים ואיכותיים לעסקים

עידוד לקוחות לשיתוף פעולה וקבלת ביקורת

90% מכלל הגולשים המחפשים שירותים או מוצר כאשר רואים אפשרות ביקורת על החברה באתר, עולה להם המוטיבציה להמשיך לגלוש. תהפכו את הכלי לנגיש וקל לקהל המשתמשים להשאיר ביקורות ולשתף חוות דעת באופן גלוי ולא מוסתר. אל תחששו מביקורת שליליות, זה חלק מהתהליך שכן צריך לדעת כיצד לטפל בביקורת מסוג זה. נסו כמה שיותר להפוך את מאגר הלידים שלכם “ללקוחות פעילים”, הראו להם שאתם מעוניינים לקבל ביקורת כך שרוב הסיכויים הלידים הללו יחזרו לעשות איתכם עסקים.

התזמון הנכון לביצוע עסקה

אם יתקשרו אליכם לטלפון הנייד בהצעה “אתה רוצה לקנות מחבת?”, כנראה שהייתם עונים בסירוב או במצב הגרוע יותר מנתקים בלי לחשוב פעמיים, לכן חשוב ללמוד ולדעת מהו הזמן הנכון להציע ללקוח פוטנציאלי (לידים) לבצע עסקה. נסו להכין את הלקוח לעסקה, הכירו אותו ואת הצרכים שלו טרם מנסים לסגור איתו עסקה, במילים אחרות “תחממו” אותו ותכינו אותו היטב למשפט “האם אתה מעוניין לקנות מחבת?”.  חשוב לציין כי הלידים מגיעים אליכם כבר “חמים”, ב-Be-First אנו דואגים תחילה להכין את הלקוח לעסקה, אנו מציגים בפניו את הפרטים החשובים והחשיבות בבחירת בית עסק נכון. כאשר אתם מקבלים את הלידים למערכת, אתם חייבים לחזור אליהם כמה שיותר מהר על מנת שאותם לידים או לקוחות פוטנציאלים לא יתקררו או חס וחלילה ישכחו בכלל שהשאירו פנייה או פרטים להתקשרות. כ-50% מהמכירות נסגרות בטווח זמן של 7 דקות, הנתון הזה אמור לעניין אותכם כי מגדיר מהו הזמן הרלוונטי בין הרגע שאדם השאיר פרטים באינטרנט ועד שחוזרים אליו, לכן הזמן בנקודה הזו משחק תפקיד מרכזי, ככל שתחזרו יותר מהר ללידים שאתם מקבלים ישירות למערכת, כך ההסתברות שתסגרו יותר עסקאות גבוהה יותר. אם אתם בעלי עסקים ומחפשים לידים איכותיים וחמים, אנו מזמינים אתכם לעשות שינוי קטן בכך שתהפכו את הלידים שלכם למקור הכנסה עיקרי לעסק שלכם. השאירו פרטים בתחתית הדף ואנו נחזור אליכם בהקדם.
5/5
מאמרים נוספים

חברת לידים

חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה

השאירו פרטים

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר