לידים איכותיים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

איך אפשר להפסיק את המרדף הבלתי פוסק אחר לקוח ולגרום לשטף לקוחות חדשים, בכל יום, להגיע אליך?

בעזרת מגוון רחב של כלים מתקדמים בשיטת "שיווק מבוסס תוצאות" כל בעל עסק יכול לייצר לעצמו קהל לקוחות חדשים, בכל יום, לפי דרישה ולפי כמות, ע"י ייצור לידים איכותיים.

מה זה ליד איכותי.
ליד איכותי- זה לקוח פוטנציאלי שמחפש את השירות/מוצר שלך.

אין זה מספיק בלקוח ש-'מתעניין' במוצר שלך (לידים כאלה יש בהמוניהם, בכל רחבי האינטרנט) אלא לקוח שמחפש את הפתרון שרק המוצר שלך/ השירות שלך יכול לספק.

בי-פירסט היא חברה ידועה ביכולות 'זיקוק' לקוחות איכותיים, ע"י שימוש בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות, המבוססות על ניסיון רב שנים בייצור לידים איכותיים המתאימים ככפפה ליד של בעל העסק ולכן, בכדי להגדיל את המחזורים של העסק, לא רק כמות הלידים(לקוחות פוטנציאלים) שחשובה כאן אלא טיבם של הלידים או במילים אחרות…איכות הלידים.

מה הקשר בין שיווק מבוסס תוצאות ל-לידים איכותיים.
שיווק מבוסס תוצאות הוא למעשה שיווק דיגיטלי שעובד הפוך.
במקום שבעל העסק ישקיע הון לא מבוטל בבניית מערך שיווק, בנייה של קמפיינים ממומנים ותשלומים שוטפים לסוכנות שיווק דיגיטלית עבור אותם שירותים אלה ואז..רק אז להתחיל ולראות לידים…בשיווק מבוסס תוצאות, סוכנות השיווק לוקחת על עצמה את כל העול הכלכלי והמקצועי עליה, אם זה בניית מערך שיווק, כתיבת תכנים, עיצוב גראפי לבאנרים, בנייה ותפעול קמפיינים ממומנים…והלקוח(בעל העסק) פשוט רוכש לעצמו לידים איכותיים, לקוחות פוטנציאלים שמחכים שיחזור עליהם.

סוכנויות שיווק מסוג זה כמעט ולא קיימות בישראל מסיבה פשוטה מאוד…כשכל הסיכון הכלכלי נופל על כתפי סוכנות השיווק, החברה חייבת להביא תוצאות מרשימות ולא…לא תוכל להתקיים!

לכן- יצירת לידים איכותיים היא MUST לקיום סוכנות שיווק מבוסס תוצאות ואפשר לומר או להסתכל על זה מזווית ראייה שונה שלידים איכותיים לבעל העסק…הם תוצר לוואי של הנחיצות שלהם לקיום סוכנות השיווק. 

אז מה הוא השוני העיקרי בין שיווק דיגיטלי לשיווק מבוסס תוצאות?אם נשים לרגע בצד את ההיבט הכלכלי המובהק, שמשחק תפקיד מרכזי בעלילה, לבעל העסק יש יתרון אחד חשוב מאוד כשהוא נעזר בסוכנות שיווק מבוסס תוצאות:

בעל העסק קונה "לידים לפי משקל"!
במקום לשים את כל האמון והארנק של העסק בידי סוכנות שיווק דיגיטלי שתספק לידים, הן במכמות והן באיכות, בכל חודש בחודשו, בשיווק מבוסס תוצאות בעל העסק רוכש לעצמו חבילת לידים חודשים (ממש כמו מנוי) ובכל יום, הוא מקבל את מספר הלידים היומי שביקש מראש. בלי כאבי ראש ובלי הוצאות מיותרות.

איך נוצר ליד איכותי?
בי-פירסט מחזיקה, קרוב ללב, את שיטות ייצור הלידים שלה אבל מה שנוכל לחשוף זה שכל לקוח של החברה מקבל קמפיין ייעודי רק לו. כל מערך השיווק בנוי על מוצר/שירות העסק, אם כל הדרישות וכל ההטבות שהעסק מבדיל את עצמו ממתחריו.

צינורות השיווק בה החברה משתמשת הינם מגוונים אך במספר מילים אפשר לכמת מספר צינורות שיווק מקובלים בהם בי-פירסט צולחת בצורה משמעותית מאחרים:

  1. כתבות תוכן- צינור שיווק מעולה לייצור לידים איכותיים ומזוקקים .
  2. קמפיין פייסבוק- הזירה המרכזית לשיווק מוצרים/שירותים באינטרנט כיום
  3. אינסטגרם- האחות הצעירה של פייסבוק שהפכה בשנים האחרונות לשחקנית מפתח בשיווק דיגיטלי.
  4. גוגל- המפלצת האינטרנטית שאין עליה עוררין בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
  5. יוטיוב- האח ה-'לא כל כך צעיר' של גוגל שהוכיח מ-DAY 1 שזירת הוידאו…היא שלו

כל אלה הם חלק מכלל צינורות השיווק בהם בי-פירסט משתמשת כדי לייצר לידים איכותיים.

כדי לנצח במירוץ 'פורמולה-1' צריך "שומאכר" מאחורי ההגה!
שיטות וטכנולוגיות מתקדמות של שיווק מבוסס תוצאות ולצד מספר רב של שנות ניסיון…הכל טוב ויפה אבל מישהו צריך לנווט את מכונית המירוץ הזאת לקו הסיום.

בי-פירסט מעסיקה עובדים מקדמת הבמה, ממנהלי הקמפיינים, מעצבים גרפיים ועד לקופירייטרים חסרי רסן. כדי שמערכת שיווק בסדר גודל מבצעי ומקצועי כמו בי-פירסט תביא לבעל העסק לידים איכותיים בכל יום, כל היום…עליה לשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר במקומות הנכונים.

 אם את/ה מעוניין/נת לדעת יותר איך להגדיל את המחזרים של העסק שלך ע"י שימוש בשיווק מבוסס תוצאות ולקבל לידך כל יום ובכל שעה, לידים איכותיים, את/ה מוזמן/נת להשאיר פרטים, כאן בתחתית וליצירת קשר

למידע נוסף הזינו את הפרטים:

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: