קידום ממומן


שיווק בגוגל אדוורדס: למה צריך קמפיין מקצועי?

קמפיין ממומן בגוגל ניתן לעשות לבד, וניתן גם עם מומחה. אם אתם אנשי שיווק בחברה או בעלים, סביר להניח שאתם כבר יודעים מה זה PPC, ואפילו יצא לכם לעשות קמפיין ממומן לפחות פעם בחיים. אך מה ההבדל בין הקמפיין שלך לבין קמפיין מקצועי?

המומחה בודק מהם הביטויים שיביאו ללקוח את יחסי ההמרה הטובים יותר, וחוסך ללקוח אלפי שקלים בחודש.

לדוגמא, נניח שיש לי עסק של הובלות ברמת גן, ואני עושה קמפיין על הביטוי "הובלות", כאשר לביטוי המדובר יש מאות אלפי חיפושים בחודש וקליק בגוגל עולה 18 ש"ח. סביר להניח שאני אבזבז הרבה כסף, כי 95 אחוז מהכניסות לאתר יהיו לא איכותיות ולא יהיה ניתן להפיק מהם סגירת עסקה.

מדוע?

be first וקידום ממומן

תמונת לוגו מעוצבת של חברת be-first עם PPC

כי אנשים שמחפשים "הובלות", לעיתים צריכים הובלות ימיות, או הובלות בקירור, ואולי גם הובלות טנקים. אז עכשיו זה הקטע שאני שואל את עצמי, מה זה לעזאזל הובלות? אני בכלל לא עושה הובלות בקירור, וגם לא הובלות ימיות. אין לי מקום לטנק במשאית, אז למה לי להיות שם? ולמה לשלם על זה 4000 ₪ בסוף החודש?

אך לעומת זאת, אם אבחר את המילים 'הובלות דירה' או 'הובלות משרד ברמת גן', כנראה שיכנסו אלי הרבה פחות, אבל רוב הסיכויים שהנכנסים יסגרו איתי עסקה, ולא אצטרך לשלם הרבה כסף בגלל שאין לי מקום לטנק במשאית.

לסיכום: קמפיין ממומן יכול לעשות כל ילד קטן בתוך פחות מ-5 דקות אבל מה יצא מזה לדעתי אתם כבר לבד מבינים, במידה והתקציב שלכם 700ש"ח לחודש כנראה שעדיף לכם לעשות לבד בתקציבים גדולים יותר מומחה יחסוך לכם הרבה כסף.

אז מה זה קידום ממומן?

תוצאות החיפוש של גוגל מחולקות לשני צדדים: הצד הימני האורגני הוא הצד שמביא את התוצאות בהתאם לפרמטרים שגוגל מציב לכל אתר, ועל פי פרמטרים אלו מחליט גוגל בכל פעם שגולש מחפש ביטוי מסויים, איזה אתר הכי ראוי להיות ראשון בתוצאות וכן הלאה. קידום ממומן PPC הוא בעצם פרסום בתשלום, על בסיס ביטויי מפתח שהגולש מחפש, והמפרסם משלם על כל הקלקה של לקוח וכניסה לאתר שלו. על כל ביטוי יש מעין מכירה פומבית, ואחד הפרמטרים לקביעה מי יהיה לפני מי בתוצאות הוא כמובן הסכום שמוכן המפרסם לשלם על כל הקלקה. כאן נכנסת לתמונה חברת Be-first והצוות המקצועי שלה, שיודע לבנות קמפיין איכותי שמוזיל את עלויות ההקלקה ללא פגיעה במיקום המודעה.

יתרונות הקידום הממומן (PPC)

הופעה מיידית – מודעות PPC מתחילות לעבוד מספר דקות לאחר שהמפרסם העלה אותן, בניגוד לקידום אורגני שאורך לפעמים מספר חודשים עד שהאתר ממוקם במקום גבוה בתוצאות.

שליטה בהוצאות – בקידום ממומן המפרסם יודע כל הזמן מה מצב ההוצאות שלו, וכך יכול להחליט האם להשהות את מסע הפרסום, להקטין או להגדיל את התקציב שלו.

שליטה בזמני ההופעות – המפרסם יכול להחליט באילו שעות הוא רוצה שהמודעות שלו יעבדו, האם הוא רוצה שיעבדו בשבת או לא וכו', וכך הוא חוסך כסף.

ישנם עוד יתרונות רבים נוספים לפרסום ממומן בגוגל אדוורדס, שיפורטו להלן.

קידום ממומן עם חברת Be-first

בעבר, הקלקות במודעות גוגל היו זולות הרבה יותר, אך בגלל הפופולאריות של שיטת שיווק זו וכניסתם של עסקים רבים, התחרות גברה ובעקבותיה גם מחיר הפרסום וההקלקות. בעלי עסקים רבים מנסים את כוחם בניהול הקמפיין ללא עזרת חברה חיצונית אשר מתמחה בתחום זה, ומשלמים על כך ביוקר. חברת Be-first הינה מהמובילות בתחום, ולכן היא מסוגלת להביא את הלקוח תוך זמן קצר לתוצאות מרשימות ולהורדת עלויות הפרסום. רק המקצוענים של חברת Be-first יידעו איך לקחת את העסק שלך ולהזרים אליו פניות רבות תוך הקטנת ההוצאות מה שיגדיל את היקף העסקאות שתבצע.

קידום ממומן שנעשה באופן לא מקצועי, יכול לעלות לך סכומי כסף גדולים ומיותרים. צוות Be-first הינו בעל ניסיון רב בתחום, והוא יבנה לך קמפיין איכותי שיביא אליך קליקים ממוקדים תוך הורדת עלויות הפרסום. רק המקצוענים ביותר יודעים לעשות את זה, ובBe-first נשמח לשרת אותך ביעילות ובאדיבות. אצלנו כל לקוח מקבל יחס אישי, ושביעות רצונו והצלחתו הם החשובה לנו ביותר. 

אז אם אתה רוצה להרים את העסק שלך לגבהים חדשים, Be-first תעשה זאת בשבילך. השאר פרטים עכשיו ואנו נחזור אליך בהקדם.