שירותי מחקר מילות מפתח
למה מחקר מילות מפתח חשוב כל כך ?
לפני שאתם מתחילים בפיתוח אתר חדש או אם אתם בהליך שיווק אתר שלכם מומלץ מאד לעשות לפני הכל מחקר מילות מפתח, זהו בעצם תהליך שבו אתם הולכים להחליט מה הן הקטגוריות הראשיות באתר שלכם ובאיזה ביטויים אתם רוצים להתקדם וגם באיזה עדיפות חשוב מאד לעשות את המחקר בצורה מעמיקה ומקצועית ככל שניתן.
צילום מסך של כלי מחקר מילים של גוגל :
מחקר מילות מפתח ב Be-First
שלב א'
"הכנת דוח רשימת ביטויים כללי" איתור כמה שיותר ביטויים הקשורים לנושא הפעילות ( אתרי מתחרים, כלי מחקר מילים של גוגל, ביטויים מלקוחות ) והכנת דוח מסודר לפי קטגוריות ללקוח.
דוגמת מחקר מילות מפתח לאתר לפני קידום אורגני :
שלב ב'
סינון דוח כללי ייחד עם הלקוח ויצירת דוח מצומצם ורלוונטי לקידום.
שלב ג'
בדיקת תחרות עבור כל הביטויים בדוח.
- בדיקת מיקוד עבור ביטוי באתרי המתחרים
- בדיקת רלוונטיות הביטוי באתרי המתחרים
- בדיקת רמת ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר המתחרים
- בדיקת רמת אופטימיזציה לאתר המתחרה ( תוכן, קוד, Meta , KEI)
- בדיקת וותק דומיין אצל המתחרים
- בדיקת כושר עדכון תכנים ורמת איכות
- בדיקת אופטימיזציה לתמונות באתרי המתחרים
לאחר כל הבדיקות לעיל ניתן יהיה לדעת מספר דברים :
- מה הלקוחות הפוטנציאליים כותבים בגוגל כאשר הם מחפשים את השירותים שלכם או את המוצרים שלכם.
- מה הם הביטויים שהכי כדי לכם לקדם בהתחשב בנפח חיפושים חודשי לעומת רמת תחרות בתחום.
- מה התקציב הדרוש לקידום אתרכם.