מתודולוגיה חדשה לייצור לקוחות מבושלים שתגרום למתחרים שלכם להזיע מקנאה ולהגדיל את המחזורים שלכם פי 3 תוך 150 ימים!

איפה הכל התחיל?

(אנשים מתוסכלים שלא יודעים איך)

מאות אנשים מתוסכלים פונים אלינו מדי חודש, בתחילת השיחה הם נשמעי בטוחים בעצמם, לאחר שיחה של 5 דק׳ כשיורדים איתם לעומק, משפטים של יאוש מתחילים לחזור על עצמם: 

״הלידים שקיבלתי לא היו איכותיים מספיק״

״השקעתי בפייסבוק כ-10,000 שח ולא קיבלתי מספיק לידים – גם אלו שקיבלתי לא יצא מהם הרבה״

״ תשמע החלפתי כבר 4 חברות שיווק שנפלנו איתם, מה אני אגיד לך כל פעם האחד יותר גרוע מהשני״

״אתם יכולים למכור לנו לידים ישנים בזול של אנשים שהתעניינו בשירות מסוים בעבר? כלומר ״דאטא קרה״ – אתם מבינים מה קורה כאן?

אנשים מעדיפים לקנות לידים ישנים, מפעם, מרוב שהם לא מאמינים שאפשר לייצר לידים איכותיים ולייצר רווחיות או ROI חיובי וזה פשוט הטריף לנו כבר את הקופסא !!! 

אז מה בעצם קורה? למה פעם אחר פעם הלידים שלכם לא איכותיים מספיק? איפה הבעיה? מה בדיוק לא עובד בכל הסיפור הזה?

הלידים שלכם לא איכותיים כי הם לא מכירים אתכם!

(ככל שהלידים רואים אתכם שוב ושוב ושוב נוצר קסם)

דוגמא 1

דוגמא 2

דוגמא 3

אז איך תצליחו לקבל לקוחות חמים ״Well Done" שרוצים באמת לקנות השירות דווקא מכם ולא מאף אחד אחר?

הכירו תוכנית מיוחדת ומקצועית שבסופה יהיה לכם כל מה שדרוש בשביל להגדיל את המחזורים בחברה ולקבל סוף סוף לידים איכותיים שרוצים לקנת דווקא מכם:

איך בעצם עובדת השיטה? 

תחקיר מעמיק ומקיף

בחירת משפיען סלב לפי מידת הצורך

הכנת תכנים וחומרים בהתאם

צילומים בשטח או במשרדים

בדיקה ואישור החומרים מול הלקוח

הקמת משפך שיווקי ייחודי

התחלת פרסום הרצת טסטים

מעקב וניתוח נתונים

אופטימיזציה ושיפורים

אחרי ש-ROI חיובי מתחילים לשכפל ומתפוצצים

לאיזה תוצאה אתם יכולים לצפות?

מה תקבלו מאיתנו ב-3 חודשים על פי השיטה?

*תחקור מקצועי ומעמיק על המצב הקיים הבנת הסטטוס והקהל

*הכנת תכנים לכתבה, הכנת כותרות, הכנת תוכן להנעה לפעולה (כתבה שתביא לכם לידים מבושלים)

*בחירת משפיען, טאלנט, בעלים של החברה שמוביל את הפעילות השיווקית (אופציונאלי)

*צילומים במשרדים או בשטח לפי אופי הפעילות - תוכן לבישול הלידים!

*איגוד חומרי וידאו, טקסט, ממליצים ובחירת סוג המשפך...

*בחירת ערוץ תנועה לפי אופי הפעילות (אאוטבריין, טאבולה, גוגל, פייסבוק,טוקטוק ועוד...

*הרצת טסטים ראשוניים על המשפך

מה הלקוחות חושבים עלינו?

חברת SMI

אודי אביטל מנכ״ל SMI לשעבר ראש מתכננים הפיננסיים בישראל

מה נעשה? ייצור לידים איכותיים, קמפיין סוכנים

מה התוצאה? גיוס של 8 מיליון שח כבר בחודשיים הראשונות של פעילות

אודי אביטל בכנס פיננסים

לשכת סוכני ביטוח - כנס פיננסים

חברת FINBERT

רענן מור מנכ״ל פינברט ישראל

מה נעשה ? - ייצור משפכים שיווקים, הפקת תוכן עם משפיענים, ייצור לידים מבושלים

מה התוצאה ? - גיוס של 18 מיליון שח ברבעון הראשון

חברת אלפנט פיננסים

עמרי שאשא - מנכ״ל אלפנט פיננסים

חברת אירגונים לביטוח

ניר רייז מנכ״ל

מה נעשה? פעילות ביטוח (לידים גינריים)

חברת קרדיט פוינט

רן חלפון מנכ״ל חברת קרדיט פוינט

מה נעשה? משכנתאות לידים ממותגים, הקמת משפכים שיווקיים

חברת פיננסיה משכנתאות

דודי רוזנצוויג מנכ״ל פיננסיה משכנתאות

מה נעשה? הקמת משפכים שיווקיים, לידים ממותגים

חברת אלסון גרופ

ליפז אלזון - אלסון גרופ

כעבור חצי שנה

מה שונה בלידים איכותיים שעוברים משפך לעומת לידים רגילים?

לידים מבושלים

מכיר אותך

רוצה לקנות

רוצה לדבר איתך

כמעט ללא התנגדויות

לא רוצה ממליצים

שיחה קצרה ועניינית

מבין שאתה מומחה ומקשיב לך

מאמין לך

סוגי משפכים שיווקיים

משפך בעל הבית השתגע

השיטה שלכם תעיף אותם
  • תחקיר מעמיק
  • כתבה שיווקית
  • צילומים במשרדים/בחוץ
  • מתפוצצים בלידים

משפך משפיען

סלב בכתבה ובקמפיינים
  • תחקיר מעמיק
  • התאמת משפיען לתחום
  • כתבה שיווקית
  • צילומים במשרדים/בחוץ
  • מתפוצצים בלידים

משפך וובינר

משפך וובינר בהשקה
  • תחקיר מעמיק
  • כתבה שיווקית
  • מתפוצצים בלידים
  • הכוונה לוובינר

צעד אחד קטן שלכם כאן יהיה צעד גדול לחברה שלכם בהמשך אז השאירו פרטים:

 

משה לוי 11, בית UMI, ראשון-לציון טלפון: 03-6503533 פקס: 079-5740042

כל הזכויות שמורות לבי פירסט א.מ בע״מ

תקנון מדיניות ופרטיות

 

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט