לידים לביטוח

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים איכותיים לביטוחי בריאות וביטוחי חיים

תוכן עניינים

תחום הביטוח, ללא ספק הוא אחד התחומים התחרותיים ביותר בשוק הישראלי. המלחמה המבוטח העתידי היא מלחמה עקובה מדם עבור סוכן הביטוח, היום יותר מתמיד כשכל מבוטח פוטנציאלי מופגז פרסומים שיווקים מעולם הביטוח מכל עבר, אם זה ברדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות ובאינטרנט. לכל חברה וסוכנות ביטוח את 'פוליסת הזהב' וה-תמהיל המושלם עבורו, עם כל ה-"רעש והצילצולים" המתאימים רק לו.

סוכני ביטוח – אולי יעניין אתכם גם לידים בתחומים:

לידים לביטוח רכב

לידים לתיקון 190

לידים לקופת גמל להשקעה

לידים לאיתור כספים

לידים להשוואת תשואות קופות גמל

לכן, אין זה משנה אם אתם סוכנים ממולחים וחדורי מטרה או חברת ביטוח ענקית עם גב כלכלי מפלצתי מאחוריה, תמיד, אבל תמיד האתגר הגדול ביותר שיהיה עליכם להתמודד איתו בכל יום ובכל שעה זה…מי יהיה הלקוח הבא שלכם. כשמדובר ב-"ביטוחי פרימיום"כמו ביטוחי בריאות וביטוחי חיים, על אחת כמה וכמה, אתגר זה גדול מאוד והמורכבות של מוצר ביטוחי זה גדול יותר מביטוחים אחרים כמו ביטוח רכב או דירה…

אנחנו, כאן בבי-פירסט מתמחים ביצירת לידים איכותיים של ביטוחי בריאות וביטוחי חיים ע"י שימוש בכלים מתקדמים ובשיטת שיווק פורצת דרך הידועה למעטים בתחום ואלה שמודעים לה, משתמשים בה ואינם ששים לספר עליה ולשיטה זו קוראים "שיווק מבוסס תוצאות".

בזכות שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מצליחים לייצר לידים איכותיים שמובילים לסגירת עסקאות באחוזי המרה גדולים בהרבה מסוכנויות שיווק רגילות, המשתמשות בשיטות שיווק מקוון רגילות.

מה ההבדל בין סוכנות שיווק מבוסס תוצאות לסוכנות שיווק רגילה?

שיווק מבוסס תוצאות הוא תולדה של שיווק דיגיטלי ולפני שנוכל לסבר לכם את האוזן בנושא שיווק מבוסס תוצאות, חשוב להסביר לכם איך שיווק דיגיטלי עובד.

כל סוכן ביטוח או חברה גדולה המעוניינים לשווק עצמם באינטרנט ובצורה דיגיטלית חייבים לעבור מספר תחנות כדי להשיג לקוחות פוטנציאלים.

  1. עליהם לשכור שירותים של סוכנות שיווק דיגיטלית.

עלות עבור שירות של סוכנות שכזאת נע בין 5,000ש"ח-15,000ש"ח בחודש.

  1. יהיה עליהם לשלם באופן חד פעמי סכום שנע בין 10,000ש"ח-25,000ש"ח עבור בניית מערך שיווק/משפך שיווקי(קיימפיינים, כתיבת תכנים, עיצוב באנרים)שאותו סוכנות השיווק בונה עבורו.
  2. לאחר בניית מערך השיווק- יהיה על בעל העסק/חברה להקציב סכום כסף יומי/חודשי עבור הפרסום הממומן(ברגע שמערך השיווק עולה לאוויר). בדרך כלל מדובר כאן שהשקעה שנעה בממוצע בין 100ש"ח-500ש"ח ביום.

מדובר כאן בהשקעה כספית לא מבוטלת, לפני שבכלל ראיתם ROI!!!

סוכנים וסוכנויות ביטוח  רבים הבינו שמנגנון שיווק כמו זה, למרות שהינו מניב ורווחי…ההשקעה הכספית הראשונית המתלווה אליו היא סיכון כלכלי שאינם יכולים להרשות לעצמם ובטח ובטח שלא לחכות רבעון או שניים ל-ROI ומכאן, באופן טבעי כמו כל תהליך אבולוציוני, נולד לו "שיווק מבוסס תוצאות".

מאחר שכיום, סדר גודל ההשקעה הראשוני של שימוש בשיווק דיגיטלי פשוט "כבד מדי" לסוכני ביטוח בישראל, חלק קטן מאוד מסוכנויות השיווק הדיגיטלי עשו את הצעד החלוצי אל תוך הלא נודע ולהציע לאותם סוכני/סוכנות ביטוח, מהקטן ביותר ועד לענקי התעשייה חלופה שיווקית ופתרון כלכלי מושלם בו כל היתרונות של שיווק דיגיטלי וללא החסרונות שבו.

סוכנויות שיווק שהוכיחו את עצמם בעולם השיווק המקוון יכלו להרשות לעצמם לקחת את כל העול הכלכלי, כל ההשקעה הראשונית שצוינה לעיל על גבם ולהציע ללאותם סוכני ביטוח ו לרכוש 'לידים איכותיים' חמים ומוכנים להמרה. ללא כאבי ראש וללא סיכונים כלכליים.

במקום להיפרד מאלפי שקלים, לחכות חודשיים ללידים, שרוב הסיכויים יהיו רחוקים מלהיות לידים איכותיים, עכשיו ישנה דרך חדשה בה בעל העסק/חברה יכולים לקנות לפי כמות ולפי דרישה, לידים איכותיים בכל יום ובכל שעה!

איך אנחנו מייצרים עבורכם לידים איכותיים בביטוח?

מבלי לחשוף את כל האסים שלנו בחבילה, להלן הכלים שבאמצעותם אנחנו מייצרים לידים איכותיים בתחום הביטוח:

פרסום ממומן פייסבוק- פייסבוק ממשיכה להוכיח את עצמה כפלטפורמת שיווק חדה כתער ואינה מראה סימני האטה. בי-פירסט לא חסכה בהוצאות ושכרה לה את טובי המעצבים הגרפיים, מנהלי קמפיינים וקופירייטרים שבמשך שנים מצליחים לטרגט את הלקוח הקצה המושלם לסוכני ביטוח בתחום ביטוחי החיים והבריאות. 

ע"י עיצוב באנרים וכתיבת תוכן ממוקד מטרה, מנהלי הקמפיינים מנתבים את דרכם בפייסבוק היישר ללקוח הפוטנציאלי המושלם עבורכם, סוכני הביטוח.

ייצור ליד איכותי ע"י שימוש פלטפורמת שיווק זו מביאה לידכם לקוח שמחכה לשירותים שלכם ויפה שעה קודם.

פרסום ממומן גוגל– מאז ומעולם, גוגל הייתה ידועה כמנוע חיפוש מושלם לשיווק מוצרים באינטרנט ובי-פירסט ידועה בניסיון של למעלה מעשור של ניצול פלטפורמה זו ע"י שימוש בבאנרים מקצועיים המובילים לכתבות,  דפי נחיתה, שאלונים…

דפי נחיתה–  דף אינטרנטי בו המבוטח העתידי שלכם מגיע בכדי להשאיר פרטים ליצירת קשר. עיצוב דפי נחיתה וכתיבת תוכן שיווקי בהם הם המרכיבים הקריטיים ביותר ללקוח הקצה. לקוח שמגיע עד לדף נחיתה ולא משאיר פרטים זה כמו להגיע לבאר ולא לשתות ממנה. 

בי-פירסט שכללה והשחיזה את יכולות העיצוב וכתיבת התוכן השיווקי במיוחד בנקודה זו כדי שתוכל להבטיח את את אחוזי ההמרה ואיכות הלידים שלה ללקוחותיה, דבר שרבים מסוכנויות שיווק רגילות ממהרות להתעלם.

כתבות– אמנות יצירת לידים איכותיים אינה עוצרת ב-גוגל או פייסבוק. כשמדובר ב-'שיווק מבוסס תוצאות', כלי השיווק חייבים להתפרש לקשת רחבה של פלטפורמות שיווקיות ויצירת לידים איכותיים באמצעות כתבות ממוקדות המותאמות ללקוח הקצה. היתרון המשמעותי בשימוש בכתבות ככלי שיווקי בא לידי ביטוי ביצירת חווית קורא ללקוח קצה אשר יוצרת קשר אישי ואף אינטימי איתו ובעזרת הקופירייטר הנכון והמקצועי המתמחה בכתיבת תוכן מסוג זה, הלידים האיכותיים שנוצרים מכתבות אלה הם בעלי אחוזי המרה גבוהים באופן חסר תקדים.

רימרקטינג– שיווק מחדש לקהלים שנחשפו לערך השיווק. כחלק משיטות הזיקוק שבי-פירסט משתמשת לייצור לידים איכותיים, רימרקטינג הוא כלי בסיסי וחשוב אבל כשמשתמשים בו בצורה נכונה ומקצועית.

לקוח שנחשף לקמפיין ביטוח מסוים ולא השאיר פרטים, עדיין ניתן להפוך אותו לליד איכותי. קודם כל צריך להבין את הסיבה לכך שהוא לא השאיר פרטים ליצירת קשר ואז לפעול בהתאם. 

רימרקטינג נכון מצליח לייצר לידים איכותיים בצורה מדהימה וזה בא לידי ביטוי ביכולות ניהול הקמפיינים של אשפי ה-פייסבוק המועסקים בחברה

מה זה ליד איכותי?

ליד איכותי- זה לקוח פוטנציאלי שמחפש את השירותים שלכם עכשיו!

אין זה מספיק בלקוח ש-'מתעניין' בביטוחי חיים/בריאות (לידים כאלה יש בהמוניהם, בכל רחבי האינטרנט) אלא לקוח שמחפש להוזיל או לשפר את פוליסת הביטוח הקיימת שלו או ליצור אחת חדשה כשהוא יודע ומבין שרק השירות שלכם יכול לספק.

בי-פירסט היא חברה ידועה ביכולות 'זיקוק' לקוחות איכותיים, ע"י שימוש בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות, המבוססות על ניסיון רב שנים בייצור לידים איכותיים המתאימים ככפפה ליד של סוכן/סוכנות הביטוח.

לידים איכותיים. מהי הערובה לכך?

מכיוון שסוכנות שיווק המבוססת תוצאות לוקחת על עצמה את כל העול הכלכלי, בניית מערכי השיווק, עיצבי הבאנרים וכתיבת התוכן…כל אלה מחייבים אותה להביא תוצאות שלא נופלות ממושלמות כי בסופו של יום…איכות הליד היא זו שקובעת את קיומו של מנגנון עסקי זה.

עם בי-פירסט  לא תספק תוצאות מרשימות, הלקוח שלה (סוכן /סוכנות ביטוח) לא ירכשו חבילת לידים נוספת וכל מה שהסוכנות בנתה עבור אותו לקוח, יורד לטמיון!

לכן- מכיוון שסוכנות שיווק מבוסס תוצאות לוקחת על עצמה את העול הכלכלי, היא למעשה שמה את אמונה הכלכלי והעסקי בעצמה ובאיכות הלידים שהיא יודעת לספק ולא…היא תפסיק מלהתקיים!

בי-פירסט בונה מערכות יחסים עסקיים לטווח ארוך

מכיוון ואנחנו בונים מערכי שיווק  המותאמים לצרכים של כל סוכן/סוכנות ביטוח באופן פרטני, אנחנו משקיעים המון בלקוחות שלנו, כבר מההתחלה ולכן זה חשוב לנו לספק רק לידים איכותיים כל הזמן לסוכני הביטוח שלנו מפני שכל המודל העסקי שלנו בנוי על מערכת יחסים רצינית וארוכת טווח ולא ל-"לילה חד-פעמי", אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים.

איך אני, סוכן ביטוח, משיג לידים איכותיים באמצעות שיווק מבוסס תוצאות?

מכיוון שאנחנו, כאן בבי-פירסט חסכנו ממך את כל העלויות והזמן של בניית מערכי שיווק, כל שעליך לעשות זה לרכוש חבילת לידים איכותיים חודשית המתאימה לנפח העבודה שלך. 

ברגע שבחרת חבילת לידים, אתה יכול לקבוע את כמות הלידים היומית שתקבל. כך אתה מבטיח לעצמך כמות לידים איכותיים בכל יום, לפי דרישה ולנהל את העסק שלך "בראש שקט" כשאתה יודע שהתקופה בה אתה רודף אחר המבוטח העתידי הבא שלך, מאחוריך.

לקוחות וותיקים שלנו יכולים להעיד איך לצד כל הכלים שהצגנו בפניכם עד כה, הכלים שהכי שירתו אותם הם הכלים הבאים:

תיאום פגישות במיקור חוץ– מרבית הלקוחות שמלווים אותנו תקופה, נתקלים בסיטואציה שלנו נראית טבעית לגמרי בה הם אינם עומדים בשטף הלידים האיכותיים שאנו מייצרים עבורם ולכן, אנו מציעים עבורם שירותי תיאום פגישות במיקור חוץ.

תיאום פגישות מיקור חוץ למעשה זה שירות של CALL CENTER חיצוני המותאם לדי.אן.איי של מוקד המכירות של סוכן/סוכנות הביטוח(למוצר/שירות, תנאים…) "ברמה המולקולרית" ופוטרת את סוכן/סוכנות הביטוח מ-"כאבי הראש" הכלכליים והלוגיסטים של בניית מערך מכירות(CALL CANTER) פיסי, הכולל בחובו העסקת עובדים והכשרתם לפי מודל המכירות של העסק.

מכיוון ש-'בי-פירסט' כבר מכירה היטב את המוצר/שירות של סוכן/סוכנות הביטוח ומייצרת לידים איכותיים, מכווני מטרה הן ברמת עיצוב הגרפי(באנרים) והן ברמת התוכן( קופי) מתאמי פגישות מטעם החברה, כבר מראש מוכשרים להתמודד עם אותם הלידים איכותיים שהחברה מייצרת ובכך אף מגדילה את אחוזי ההמרה באופן משמעותי מסיבה זו בלבד!

הפקות וידאו וצילומי חוץ– לקוחות שלנו שמעוניינים לעלות שלב ברמה השיווקית שלהם ולהבדיל את עצמם עוד יותר מול המתחרים שלהם יכולים ליהנות משירותי הפקות וידאו וצילומי חוץ שבי-פירסט מציעה. 

אם זה צילומי וידאו לפייסבוק, סדרת סרטונים ליוטיוב או לאתר ייעודי…שירות זה, באופן ודאי מקפיץ את לקוחותינו לקדמת הבמה בזירת השיווק המקוון בתחום הביטוחי.

מכירים אותך ואת העסק שלך בצורה אישית ומתבצעת בצורה מקצועית.

 בזכות כלי שיווקי עוצמתי זה, לך יש את היכולת להציג את עצמך השירותים שלך להמוני לקוחות פוטנציאלים ולהראות להם, בצורה אישית ובגובה העיניים את מרכולתך.

הרי שכל סוכן ביטוח יודע שהדבר הכי קשה, לכל סוכן/סוכנות ביטוח הוא שאף אחד לא מכיר אותם. באמצעות כלי שיווקי זה, תוכל להביא את כל השירותים שלך לכל בית בישראל, בכל מקום ובכל שעה.

הדרכת מכירות– שירות זה מוענק ללקוחות שיש ברשותם מוקד מכירות שמעוניין לתפור בין מערך השיווק האיכותי שיצרנו עבורו לבין אנשי המכירות שלו לחליפה אחת מקצועית.

ניתן לתאר את  התמונה הבאה:

אתם לקוחות של חברת שיווק מבוסס תוצאות המספקת לכם לידים איכותיים לפי שיטות שיווק מתקדמות וייחודיות לה ואתם עכשיו גם יכולים לקבל את הכלים החדים ביותר והמתאימים ביותר להבטיח אחוזי המרה גבוהים בעזרת רכישת כישורי מכירה מאותו המקום בו אתם מקבלים את הלידים להמרה. 

הטמעת מערכות ניתוב ובקרה– לקוחות שעובדים איתנו במשך תקופה מסוימת וכבר רכשו מספר חבילות יכולים לזקק את הלידים האיכותיים העתידיים שלהם עוד יותר והכל בזכות הטמעת מערכות ניתוב ובקרה שאנחנו, פה בבי-פירסט פיתחנו.

כל מערך שיווק (פאנל) בבי-פירסט עובר תהליך קשה של ניתוח ובקרה.

אם זה זיקוק קהלים ולידים בקמפיינים של פייסבוק, ניתוח DATA קיים מול DATA חדש, ניתוח מודעות, הן ברמה העיצובית והן ברמת התכנים, ניתוח קטעי וידאו ע"י ניתוח כמות צפיות ומשך זמן צפייה…כל אלה נותנים עבורנו מידע חיוני למען שכפול מערך שיווק מנצח כשתוצאות ניתוח ובקרה כמו אלה חותכות את העלויות של חברת השיווק וכפועל יוצא, חוסכות ללקוח(בעל העסק) כסף רב בעלות ה-'ליד'.

כל לקוחות בי-פירסט יודעים זאת היטב, סוד ההצלחה בין חברת בי-פירסט ללקוח טמון בפידבק ובסינרגיה שביניהם.

בזכות ניתוח ובקרה מקצועי וממוקד- הלקוח יכול ליהנות מערוצי תקשורת מניבים ביותר ע"י כך שיוכל לספק מידע חיוני לגבי איכות הלידים/לקוחות לאחר סגירת העסקאות ולהאכיל את מכונת ייצור הלידים במידע הרלוונטי ביותר והעדכני ביותר לשכפול הצלחת העסק ובכך להתאים את מנגנון ייצור הלידים האיכותיים ל-DNA של הצלחת העסק ובעליו!

כדי ליצור עמנו קשר, מלאו את הטופס למטה ונחזור אליכם במהרה.

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: