לידים לביטוח

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים איכותיים לביטוחי בריאות וביטוחי חיים

תוכן עניינים

תחום הביטוח, ללא ספק הוא אחד התחומים התחרותיים ביותר בשוק הישראלי. המלחמה המבוטח העתידי היא מלחמה עקובה מדם עבור סוכן הביטוח, היום יותר מתמיד כשכל מבוטח פוטנציאלי מופגז פרסומים שיווקים מעולם הביטוח מכל עבר, אם זה ברדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות ובאינטרנט. לכל חברה וסוכנות ביטוח את ‘פוליסת הזהב’ וה-תמהיל המושלם עבורו, עם כל ה-“רעש והצילצולים” המתאימים רק לו.

סוכני ביטוח – אולי יעניין אתכם גם לידים בתחומים:

לידים לביטוח רכב

לידים לתיקון 190

לידים לקופת גמל להשקעה

לידים לאיתור כספים

לידים להשוואת תשואות קופות גמל

לכן, אין זה משנה אם אתם סוכנים ממולחים וחדורי מטרה או חברת ביטוח ענקית עם גב כלכלי מפלצתי מאחוריה, תמיד, אבל תמיד האתגר הגדול ביותר שיהיה עליכם להתמודד איתו בכל יום ובכל שעה זה…מי יהיה הלקוח הבא שלכם. כשמדובר ב-“ביטוחי פרימיום”כמו ביטוחי בריאות וביטוחי חיים, על אחת כמה וכמה, אתגר זה גדול מאוד והמורכבות של מוצר ביטוחי זה גדול יותר מביטוחים אחרים כמו ביטוח רכב או דירה…

אנחנו, כאן בבי-פירסט מתמחים ביצירת לידים איכותיים של ביטוחי בריאות וביטוחי חיים ע”י שימוש בכלים מתקדמים ובשיטת שיווק פורצת דרך הידועה למעטים בתחום ואלה שמודעים לה, משתמשים בה ואינם ששים לספר עליה ולשיטה זו קוראים “שיווק מבוסס תוצאות”.

בזכות שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מצליחים לייצר לידים איכותיים שמובילים לסגירת עסקאות באחוזי המרה גדולים בהרבה מסוכנויות שיווק רגילות, המשתמשות בשיטות שיווק מקוון רגילות.

במקום להיפרד מאלפי שקלים, לחכות חודשיים לפחות או יותר ללידים, שרוב הסיכויים יהיו רחוקים מלהיות לידים איכותיים, עכשיו ישנה דרך חדשה בה בעל העסק/חברה יכולים לקנות לפי כמות ולפי דרישה, לידים איכותיים בכל יום ובכל שעה!


איך אנחנו מייצרים עבורכם לידים איכותיים בביטוח?
מבלי לחשוף את כל האסים שלנו בחבילה, להלן הכלים שבאמצעותם אנחנו מייצרים לידים איכותיים בתחום הביטוח:

פרסום ממומן פייסבוק- פייסבוק ממשיכה להוכיח את עצמה כפלטפורמת שיווק חדה כתער ואינה מראה סימני האטה. בי-פירסט לא חסכה בהוצאות ושכרה לה את טובי המעצבים הגרפיים, מנהלי קמפיינים וקופירייטרים שבמשך שנים מצליחים לטרגט את הלקוח הקצה המושלם לסוכני ביטוח בתחום ביטוחי החיים והבריאות. 

ע”י עיצוב באנרים וכתיבת תוכן ממוקד מטרה, מנהלי הקמפיינים מנתבים את דרכם בפייסבוק היישר ללקוח הפוטנציאלי המושלם עבורכם, סוכני הביטוח.

ייצור ליד איכותי ע”י שימוש פלטפורמת שיווק זו מביאה לידכם לקוח שמחכה לשירותים שלכם ויפה שעה קודם.

פרסום ממומן גוגל– מאז ומעולם, גוגל הייתה ידועה כמנוע חיפוש מושלם לשיווק מוצרים באינטרנט ובי-פירסט ידועה בניסיון של למעלה מעשור של ניצול פלטפורמה זו ע”י שימוש בבאנרים מקצועיים המובילים לכתבות,  דפי נחיתה, שאלונים…

דפי נחיתה–  דף אינטרנטי בו המבוטח העתידי שלכם מגיע בכדי להשאיר פרטים ליצירת קשר. עיצוב דפי נחיתה וכתיבת תוכן שיווקי בהם הם המרכיבים הקריטיים ביותר ללקוח הקצה. לקוח שמגיע עד לדף נחיתה ולא משאיר פרטים זה כמו להגיע לבאר ולא לשתות ממנה. 

בי-פירסט שכללה והשחיזה את יכולות העיצוב וכתיבת התוכן השיווקי במיוחד בנקודה זו כדי שתוכל להבטיח את את אחוזי ההמרה ואיכות הלידים שלה ללקוחותיה, דבר שרבים מסוכנויות שיווק רגילות ממהרות להתעלם.

כתבות– אמנות יצירת לידים איכותיים אינה עוצרת ב-גוגל או פייסבוק. כשמדובר ב-‘שיווק מבוסס תוצאות‘, כלי השיווק חייבים להתפרש לקשת רחבה של פלטפורמות שיווקיות ויצירת לידים איכותיים באמצעות כתבות ממוקדות המותאמות ללקוח הקצה. היתרון המשמעותי בשימוש בכתבות ככלי שיווקי בא לידי ביטוי ביצירת חווית קורא ללקוח קצה אשר יוצרת קשר אישי ואף אינטימי איתו ובעזרת הקופירייטר הנכון והמקצועי המתמחה בכתיבת תוכן מסוג זה, הלידים האיכותיים שנוצרים מכתבות אלה הם בעלי אחוזי המרה גבוהים באופן חסר תקדים.

רימרקטינג– שיווק מחדש לקהלים שנחשפו לערך השיווק. כחלק משיטות הזיקוק שבי-פירסט משתמשת לייצור לידים איכותיים, רימרקטינג הוא כלי בסיסי וחשוב אבל כשמשתמשים בו בצורה נכונה ומקצועית.

לקוח שנחשף לקמפיין ביטוח מסוים ולא השאיר פרטים, עדיין ניתן להפוך אותו לליד איכותי. קודם כל צריך להבין את הסיבה לכך שהוא לא השאיר פרטים ליצירת קשר ואז לפעול בהתאם. 

רימרקטינג נכון מצליח לייצר לידים איכותיים בצורה מדהימה וזה בא לידי ביטוי ביכולות ניהול הקמפיינים של אשפי ה-פייסבוק המועסקים בחברה.

לידים מטוייבים– לקוחות פוטנציאלים (לידים) שעברו טיוב, הופכים לאיכותיים בהרבה מאשר לידים שאינם טוייבו. ליד מטוייב עובר וידוא שאכן הפרטים שהלקוח פוטנציאלי השאיר אכן נכונים, ע”י שיחה אישית ממוקדן המתמחה בתחום.
יתרה מכך- נציג מוקד טיוב לידים יכול ‘לחמם’ את הלקוח הפוטנציאלי במהלך השיחה ואף למשות מידע חיוני נוסף שלאו דווקא שיתף הלקוח, בשלבי הסינון בקמפיין.
לידים מטוייבים+ קמפיין ממוקד מטרה מייצר לידים איכותיים מהמעלה העליונה, בעלי אחוזי המרה גבוהים ביותר!
חשוב לציין שלא מדובר כאן בלידים קרים ממאגרי דאטה ישנים או לידים ממחוזרים! אלא מדובר כאן בעוד רובד של מערכת סינון מקצועית שנועדה להבטיח היווצרות של ‘ליד איכותי’ גרידא!

מה זה ליד איכותי?
ליד איכותי– זה לקוח פוטנציאלי שמחפש את השירותים שלכם עכשיו!

אין זה מספיק בלקוח ש-‘מתעניין’ בביטוחי חיים/בריאות (לידים כאלה יש בהמוניהם, בכל רחבי האינטרנט) אלא לקוח שמחפש להוזיל או לשפר את פוליסת הביטוח הקיימת שלו או ליצור אחת חדשה כשהוא יודע ומבין שרק השירות שלכם יכול לספק.

בי-פירסט היא חברה ידועה ביכולות ‘זיקוק’ לקוחות איכותיים, ע”י שימוש בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות, המבוססות על ניסיון רב שנים בייצור לידים איכותיים המתאימים ככפפה ליד של סוכן/סוכנות הביטוח.

לידים איכותיים. מהי הערובה לכך?
מכיוון שסוכנות שיווק המבוססת תוצאות לוקחת על עצמה את כל העול הכלכלי, בניית מערכי השיווק, עיצבי הבאנרים וכתיבת התוכן…כל אלה מחייבים אותה להביא תוצאות שלא נופלות ממושלמות כי בסופו של יום…איכות הליד היא זו שקובעת את קיומו של מנגנון עסקי זה.

עם בי-פירסט  לא תספק תוצאות מרשימות, הלקוח שלה (סוכן /סוכנות ביטוח) לא ירכשו חבילת לידים נוספת וכל מה שהסוכנות בנתה עבור אותו לקוח, יורד לטמיון!

לכן- מכיוון שסוכנות שיווק מבוסס תוצאות לוקחת על עצמה את העול הכלכלי, היא למעשה שמה את אמונה הכלכלי והעסקי בעצמה ובאיכות הלידים שהיא יודעת לספק ולא…היא תפסיק מלהתקיים!

לפני שבכלל חושבים לרכוש לידים

כל מי שחושב לרכוש לידים, רוב הסיכויים שניסה את מזלו בניסיון ייצור לידים, הן בעצמו והן ע”י שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלי. לכן, אנו לא ניכנס כאן להסברים מיותרים כמו “מה ליד”, “משפך שיווק” וכיוב’…

מעוניינים לרכוש לידים? מעולה. עכשיו, איך באמת תוכלו להבטיח שחבילת הלידים שאתם רוכשים היא איכותית?
להבדיל בשיטת השיווק המוכרת, בה אתם רוצים לייצר ליד במחיר נמוך, כאן, כשעובדים עם ספקיות לידים, לעלות הליד יש אפקט מכריע על טיב ואיכות הליד!

ייצור ליד איכותי תלוי במסע לקוח

הסוד הכמוס ביותר בעולם השיווק בנוי משני אופנים:

  • זיהוי ואיתור לקוח קצה
  • מסע לקוח

זיהוי ואיתור לקוח קצה– זיהוי לקוח הקצה נעשה ע”י קופירייטרים מקצועיים ומנוסים. הם יודעים להיכנס לנעליו של לקוח הקצה ולמשך זמן מסוים, למעשה נושמים וחיים את חיי הלקוח מבעד עיניו. כדי שהקופירייטר יוכל לכתוב את התכנים שידברו לליבו של לקוח הקצה, עליו להבין בדיוק מי הוא ואיך יום בחייו נראה. בן כמה הוא, האם נשוי/רווק/גרוש, תחום עיסוק בו עוסק, מצב כלכלי…כל אלה מרכיבים עבור הקופירייטר תמונה, אווטר אם תרצו, של הלקוח המושלם לכם וברגע שהצליח ליצור אותו, הקסם השיווקי בכתב מתחיל.

איתור הלקוח, נעשה ע”י מנהל הקמפיינים. ברגע שנוצר ה-אווטר של לקוח הקצה, על מנהל הקמפיינים לאתר כמה שיותר אנשים העונים לקריטוריונים שמרכיבים את האווטר, ברחבי האוקיינוס של האינטרנט.

אז הרכבנו את לקוח הקצה המושלם עבור המוצר/שירות שלכם והצלחנו לאתר קהל גדול שעונה על אותם הקריטוריונים שמרכיבים אותו. עכשיו…צריך לבנות את משפך השיווק, קרי, ‘מסע הלקוח’ שנבנה במיוחד עבור לקוח הקצה שלכם, שאליו ייחשף ויעבור.

ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, עתיר תחנות ביניים כך מצד אחד, לקוח הקצה שלכם מבין שאתם הוא הפתרון שלו חיכה וחיפש זמן רב. מצד שני, ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, מרובה תחנות ביניים…כך נוכל לסנן עבורכם לקוחות לא רלוונטיים. לקוחות שאינם רלוונטיים, פשוט יפלו באחת מהתחנות שבמסע הלקוח ואלה שישארו עד סופו…יהפכו לליד חם ואיכותי המוכן להמרה.

ככל שמשפך השיווק עשיר יותר, הוא יקר יותר עבור ספקית הלידים

כדי שמסע הלקוח, במשפך השיווק, יהיה מעניין, רלוונטי ללקוח הקצה…אחד שיגרום לו להיצמד לכיסא ולצפות בקוצר רוח להשאיר פרטי התקשרות, על משפך השיווק להשתמש במגוון רחב של כלים שיווקיים מתקדמים ומספר רב של פלטפורמות שיווק וכל אלה…עולים כ-ס-ף!

להלן שתי דוגמאות ללידים ירודים לעומת לידים איכותיים:

בשקופית הבאה, אנחנו רואים איך ליד שעלותו זולה נוצר.
ספקית הלידים תייצר עבורכם פוסט בפייסבוק, תעצב עבורכם, בתוך הפוסט, באנר כשמעל הבאנר תוכן שיווקי.
מתחת לבאנר, תופיע הנעה לפעולה שתוביל לדף נחיתה בו עוד מספר מילות תוכן וטופס השארת פרטי התקשרות. ברגע שהלקוח משאיר פרטי התקשרות, הוא הופך ל-ליד.

בשקופית הבאה(מתחת), אנו יכולים לראות איך מייצרים ליד איכותי.
את לקוח הקצה, ספקית הלידים תמצא ממזפר מקורות שונים, לאו דווקא מפייסבוק אבל בפייסבוק, במקום להשתמש בבאנר(תמונה) היא תשתמש בסרטון שהוכן והופק במיוחד עבורכם. לספקיות לידים מקצועיות, סטודיו להפקות וידאו וצילומי חוץ משלהם וע”י הפקת סרטונים שיווקיים עבור החברה שלכם, לקוח הקצה, כבר מההתחלה יכול לחבר פנים למוצר/שירות שלכם או במילים אחרות.. הוא מבין שלמוצר/שירות שהוא מתכוון לרכוש יש “אימא ואבא” והדבר יוצר אמינות, כבר בתחילת מסע הלקוח!
מקור שיווק נוסף הוא גוגל- ע”י שיווק במנוע החיפוש הגדול בעולם, לקוחות קצה רבים יכולים להגיע אליכם.
מקור שיווק נוסף הוא אאוטבריין/טאבולה- כאן, אנחנו נכנסים לזירת האתרים הנחשקים כמו N12, Ynet, ביזפורטל, וואלה… באמצעות באנרים ותכנים חדים כתער, שלא משאירים הרבה ברירות חוץ מלהקליק על הבאנר, היישר לשלב הבא במסע הלקוח.

ברגע שלקוח הקצה מקליק על ההנעה לפעולה באחד ממקורות השיווק, הוא עובר לתחנה הבאה…לכתבה.
בכתבה, כישורי הקופירייטר נכנסים להילוך גבוה. לקוח הקצה יקרא ויבין עד כמה המוצר/שירות שלכם מתאים לו ככפפה ליד. הקופירייטר ינצל את הבמה ויגרום ללקוח הקצה להרגיש שיש מי שמבין אותו(זוכרים שדברנו על בניית ה-אווטר שהקופירייטר בונה..?). ברגע שהוא ירגיש שאכן יש מי שמבין לליבו, יש מי שיודע בדיוק מדוע הוא צריך מוצר/שירות מסוג זה, באותה הכתבה, הקופירייטר יכיל את התכנים הנכונים והמדוייקים ביותר שיובילו אותו לרצות לעבור לתחנה הבאה, והיא…השאלון.

לשאלון מספר תפקידים.
מצד אחד, תפקיד השאלון הוא לסנן לקוחות קצה לא רלוונטיים. כאלה שאם כל הרצון הטוב שבעולם לרכוש את המוצר/שירות שלכם, פשוט אינם עומדים בקריטוריונים שאתם קבעתם מראש עבור “הלקוח המושלם” שלכם! אלה, פשוט לא יהפכו ל-ליד ולא יגיעו לשולחנם של אנשי המכירות שלכם. אלה שכן מילאו את השאלון וענו נכונה על הקריטוריונים שלכם, יהפכו ל-ליד ויעברו אליכם.
תפקיד נוסף לשאלון הוא להעלות את רמת המחוייבות של הלקוח. לקוח שצפה בסרטון בפייסבוק, לאחר מכן קרא כתבה שלמה על המוצר/שירות שאתם מציעים ועכשיו השקיע ומילא שאלון שלם…אם זה לא נקרא מחוייבות…אנחנו באמת שלא יודעים מה כן!

כמה עולה ליד? 

מחירי לידים נקבעים לפי מספר פרמטמים, החשובים שבהם: 

  1. קושי ייצור ליד (ככל שתחום פופולרי כך יהיה יותר קל לייצר אותו)
  2. עלויות מדיה – ככל שהמדיה יקרה בתחום, לדוגמא מחיר לקליק – כך מחיר ליד צפוי שיהיה יקר יותר.

יש לנו מחירון לידים זמין באתר, הוא לא תמיד מעודכן, אבל לאינדיקציה זה בהחלט מספיק.

איזה שאלות מומלץ לשאול את היצרני הלידים ?

  1. מאיפה הלידים מגיעים? רצוי להבין אם הלידים מגיעים דרך כתבת תוכן איכותית או דרך טופס לידים של פייסבוק.
  2. לו״ז – תוך כמה זמן תוכלו לספק לנו את הלידים ואיזה כמות כל יום
  3. יכולת ייצור לידים – כמות לידים שספק יכול לספק לכם – מה המקסימום 10 ביום 300 ביום? 
  4. ניסיון של של חברה בייצור לידים, חשוב לבדוק אם החברה עוסקת בכמה דברים ועל הדרך גם מוכרת לידים או שזה עיסוק עיקרי שלה.
  5. מה הכמות המינימלית להזמנה ראשונה? קורה לא פעם שאתם רוצים להזמין פיילוט לבדוק את האיכות של הלידים ופתאום אומרים לכם שאתם צריכים להזמין מינימום 300 לידים עשיתם חשבון וגיליתם שאתם צריכים להשקיע 20,000 ₪ בשביל לבדוק את הלידים, האמת שגם אנחנו ברוב המקרים מבקשים מינימום גבוה להזמנה, הרי לא נתחיל להזמין כתבות לעלות קמפיינים עבודות סטודיו, איטגרציות,  בישביל לקוח שרוצה לרכוש לידים ב 1,000 ₪, יתרה מזאת:
    1. החברה לא תתייחס ברצינות ללקוח שרוצה להזמין כמות כל כך קטנה של הלידים.
    2. כמות קטנה של הלידים לא באמת תתן לכם את האינדיקציה שאתם צריכים סטיית תקן יכולה להטעות את
      המספרים.

בי-פירסט בונה מערכות יחסים עסקיים לטווח ארוך
מכיוון ואנחנו בונים מערכי שיווק  המותאמים לצרכים של כל סוכן/סוכנות ביטוח באופן פרטני, אנחנו משקיעים המון בלקוחות שלנו, כבר מההתחלה ולכן זה חשוב לנו לספק רק לידים איכותיים כל הזמן לסוכני הביטוח שלנו מפני שכל המודל העסקי שלנו בנוי על מערכת יחסים רצינית וארוכת טווח ולא ל-“לילה חד-פעמי”, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים.


איך אני, סוכן ביטוח, משיג לידים איכותיים באמצעות שיווק מבוסס תוצאות?
מכיוון שאנחנו, כאן בבי-פירסט חסכנו ממך את כל העלויות והזמן של בניית מערכי שיווק, כל שעליך לעשות זה לרכוש חבילת לידים איכותיים חודשית המתאימה לנפח העבודה שלך. 

ברגע שבחרת חבילת לידים, אתה יכול לקבוע את כמות הלידים היומית שתקבל. כך אתה מבטיח לעצמך כמות לידים איכותיים בכל יום, לפי דרישה ולנהל את העסק שלך “בראש שקט” כשאתה יודע שהתקופה בה אתה רודף אחר המבוטח העתידי הבא שלך, מאחוריך.

לקוחות וותיקים שלנו יכולים להעיד איך לצד כל הכלים שהצגנו בפניכם עד כה, הכלים שהכי שירתו אותם הם הכלים הבאים:

תיאום פגישות במיקור חוץ– מרבית הלקוחות שמלווים אותנו תקופה, נתקלים בסיטואציה שלנו נראית טבעית לגמרי בה הם אינם עומדים בשטף הלידים האיכותיים שאנו מייצרים עבורם ולכן, אנו מציעים עבורם שירותי תיאום פגישות במיקור חוץ.

תיאום פגישות מיקור חוץ למעשה זה שירות של CALL CENTER חיצוני המותאם לדי.אן.איי של מוקד המכירות של סוכן/סוכנות הביטוח(למוצר/שירות, תנאים…) “ברמה המולקולרית” ופוטרת את סוכן/סוכנות הביטוח מ-“כאבי הראש” הכלכליים והלוגיסטים של בניית מערך מכירות(CALL CANTER) פיסי, הכולל בחובו העסקת עובדים והכשרתם לפי מודל המכירות של העסק.

מכיוון ש-‘בי-פירסט’ כבר מכירה היטב את המוצר/שירות של סוכן/סוכנות הביטוח ומייצרת לידים איכותיים, מכווני מטרה הן ברמת עיצוב הגרפי(באנרים) והן ברמת התוכן( קופי) מתאמי פגישות מטעם החברה, כבר מראש מוכשרים להתמודד עם אותם הלידים איכותיים שהחברה מייצרת ובכך אף מגדילה את אחוזי ההמרה באופן משמעותי מסיבה זו בלבד!

הפקות וידאו וצילומי חוץ– לקוחות שלנו שמעוניינים לעלות שלב ברמה השיווקית שלהם ולהבדיל את עצמם עוד יותר מול המתחרים שלהם יכולים ליהנות משירותי הפקות וידאו וצילומי חוץ שבי-פירסט מציעה. 

אם זה צילומי וידאו לפייסבוק, סדרת סרטונים ליוטיוב או לאתר ייעודי…שירות זה, באופן ודאי מקפיץ את לקוחותינו לקדמת הבמה בזירת השיווק המקוון בתחום הביטוחי.


מכירים אותך ואת העסק שלך בצורה אישית ומתבצעת בצורה מקצועית.
 בזכות כלי שיווקי עוצמתי זה, לך יש את היכולת להציג את עצמך השירותים שלך להמוני לקוחות פוטנציאלים ולהראות להם, בצורה אישית ובגובה העיניים את מרכולתך.

הרי שכל סוכן ביטוח יודע שהדבר הכי קשה, לכל סוכן/סוכנות ביטוח הוא שאף אחד לא מכיר אותם. באמצעות כלי שיווקי זה, תוכל להביא את כל השירותים שלך לכל בית בישראל, בכל מקום ובכל שעה.

לידים מטויבים– שירות זה מוענק ללקוחות המעוניינים ליצירת קשר מיידי עם השארת פרטי הלקוח הפוטנציאלי ע”י נציג שירות מקצועי המתמחה בתחום הביטוח והפיננסים.

ניתן לתאר את  התמונה הבאה:

אתם לקוחות של חברת שיווק מבוסס תוצאות המספקת לכם לידים איכותיים לפי שיטות שיווק מתקדמות וייחודיות לה ואתם עכשיו גם יכולים לקבל את הכלים החדים ביותר והמתאימים ביותר להבטיח אחוזי המרה גבוהים בעזרת רכישת כישורי מכירה מאותו המקום בו אתם מקבלים את הלידים להמרה. 

הטמעת מערכות ניתוב ובקרה– לקוחות שעובדים איתנו במשך תקופה מסוימת וכבר רכשו מספר חבילות יכולים לזקק את הלידים האיכותיים העתידיים שלהם עוד יותר והכל בזכות הטמעת מערכות ניתוב ובקרה שאנחנו, פה בבי-פירסט פיתחנו.

כל מערך שיווק (פאנל) בבי-פירסט עובר תהליך קשה של ניתוח ובקרה.

אם זה זיקוק קהלים ולידים בקמפיינים של פייסבוק, ניתוח DATA קיים מול DATA חדש, ניתוח מודעות, הן ברמה העיצובית והן ברמת התכנים, ניתוח קטעי וידאו ע”י ניתוח כמות צפיות ומשך זמן צפייה…כל אלה נותנים עבורנו מידע חיוני למען שכפול מערך שיווק מנצח כשתוצאות ניתוח ובקרה כמו אלה חותכות את העלויות של חברת השיווק וכפועל יוצא, חוסכות ללקוח(בעל העסק) כסף רב בעלות ה-‘ליד’.

כל לקוחות בי-פירסט יודעים זאת היטב, סוד ההצלחה בין חברת בי-פירסט ללקוח טמון בפידבק ובסינרגיה שביניהם.

בזכות ניתוח ובקרה מקצועי וממוקד- הלקוח יכול ליהנות מערוצי תקשורת מניבים ביותר ע”י כך שיוכל לספק מידע חיוני לגבי איכות הלידים/לקוחות לאחר סגירת העסקאות ולהאכיל את מכונת ייצור הלידים במידע הרלוונטי ביותר והעדכני ביותר לשכפול הצלחת העסק ובכך להתאים את מנגנון ייצור הלידים האיכותיים ל-DNA של הצלחת העסק ובעליו!

כדי ליצור עמנו קשר, מלאו את הטופס למטה ונחזור אליכם במהרה.

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר
כללי
Ian Smith

חברת לידים

חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות צריך לצפות ואיך עושים זאת. עסקים רבים המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלהם, נוהרים לשיווק

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים איכותיים ROI

מסתבכים עם ה-ROI בשיווק דיגיטלי? כנראה שאין לכם לידים איכותיים! לצד הוצאות נלוות של תשלומי ריטיינר לסונות השיווק, עלויות הקמת מערך השיווק ותקציבי פרסום…ללא ייצור

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה ההבדל בין סוכנות שיווק שמייצרת אך ורק לידים איכותיים לבין סוכנות שיווק שרק מייצרת לידים

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים סופר איכותיים

עסקים מגדילים מחזורים, עם לידים ‘סופר איכותיים’! לייצר לידים בזירה המקוונת, זו לא חוכמה. לייצר לידים איכותיים, עם אחוזי המרה גבוהים…זה כבר אמנות! אז איך

קרא עוד »

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר