לידים לביטוח

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים לביטוח חיים, ביטוח בריאות

תוכן עניינים

תחום הביטוח הוא אחד מן התחומים התחרותיים ביותר בשוק והמבוטח העתידי נתקל בעשרות מודעות לסוגי ביטוחים שונים אשר מקיפים אותו מכל עבר בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט. כל חברה מבטיחה את הביטוח המשתלם ביותר עם תוספות ו"אקסטרות" שאין לאחרות.

סוכני ביטוח – אולי יעניין אתכם גם לידים בתחומים:

לידים לביטוח רכב

לידים לתיקון 190

לידים לקופת גמל להשקעה

לידים לאיתור כספים

לכן, גם חברות הביטוח והסוכנים הטובים ביותר לא תמיד יודעים כיצד להגיע אל הלקוח הבא. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על "ביטוחי פרמיום" כגון ביטוח חיים או ביטוח בריאות שהם כאמור מורכבים יותר מאשר ביטוח רכב או דירה…

אנו בחברית בי-פירסט מתמחים ביצירת לידים איכותיים עבור לקוחותינו, לידים אשר מביאים לסגירת עסקאות וביטוחים באחוזים גבוהים באופן משמעותי מאשר אצל כל חברת אחרת.

מה ההבדל בין חברת פרפורמנס לבין קמפיין ממומן עצמאי?

כאשר אתם מעלים קמפיין לביטוח או לכל תחום אחר בקמפיין ממומן, אתם (או החברה שאותה אתם שוכרים) מתחילים להריץ מודעות ברשתות של גוגל, פייסבוק וכו'. רק אם מישהו לוחץ על המודעה וגם ממלא את הפרטים בטופס למעשה נוצר ליד.

לכן, כאשר אתם מתחילים את העבודה, אין לכם בדרך כלל דרך לדעת מה יהיה אחוז ההמרות. במילים אחרות, כמה בדיוק תשלמו על כל ליד (Pay Per Lead או Per Action). הנתונים גם משתנים כל הזמן, ולכן המעקב נעשה אפילו מורכב יותר.

לעומת זאת, כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת פרפורמנס כמו Be-First, אתם משלמים רק על הלידים עצמם כך שאתם יודעים בדיוק כמה עולה לכם כל ליד!

כיצד אנחנו מביאים לכם את הלידים הטובים ביותר בתחום הביטוח?

כדי לייצר את הלידים הטובים ביותר אנחנו משלבים בין עמודי נחיתה מעוצבים ומושכים ובין טקסט שיווקי קולע ומדויק. אנחנו יודעים בדיוק מה המבוטח העתידי רוצה לדעת וכיצד לפנות אליו בצורה הנכונה. לאחר שאנחנו אוספים את הלידים ישנה אפשרות לבצע "טיוב" של הליד.

המשמעות בטיוב של הליד היא שאנחנו מוודאים כי הליד הוא אמיתי ורלוונטי. כאשר מדברים על טיוב, ישנה חשיבות עצומה לפנייה מהירה אל הלקוח מכיוון שחלקן המכריע של העסקות נסגרות תוך פחות מעשר דקות (!), ולכן אנחנו משתמשים במוקדי הטיוב המהירים והיעילים ביותר שבנמצא.

מקורם של הלידים שלנו מגיע ממגוון של מקורות: פייסבוק, גוגל, כתבות תוכן ממומנות באתרים המובילים ורשתות תוכן (אאוטבריין וטאבולה). כך אנחנו מבטיחים לכם למעשה חשיפה מקסימלית לכל מגוון הקהלים הרלוונטיים, ולא רק לערוץ אחד ספציפי וצר.

אם תרצו, תוכלו לבצע טיוב ממוקד יותר. לדוגמה, לקבל לידים רק מאותם לקוחות אשר מבקשים ביטוח בריאות הכולל כיסויים ספציפיים (מה שכמובן מתבטא במחיר הפרמיה).

לאחר שהליד עובר את תהליך הטיוב אתם מקבלים התראה והליד מתווסף אל רשימת הלידים שלכם או נשלח למערכת ה-CRM על פי בחירתכם.

אנחנו מאמינים במערכת יחסים לטווח ארוך

אנחנו ב-Be First מאמינים במערכת יחסים לטווח ארוך: כדי לשפר את השירות שאנחנו נותנים ללקוחותינו, אנחנו מבקשים מהם פידבק קבוע לאחר כשבועיים וקבלת חבילת "הפיילוט" מתוך מטרה לבצע טיוב נוסף של הלידים ולהעלות את אחוזי ההמרה אפילו יותר. כך אתם תוכלו לדעת שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר ולא קונים חתול בשק

כדי ליצור עמנו קשר, מלאו את הטופס למטה ונחזור אליכם במהרה.

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: