לידים איכותיים לקרקעות נדל”ן- איך באמת ניתן להשתמש בשיווק מבוסס תוצאות ופשוט לעשות זאת?
נדל”ן היא אחת מן ההשקעות שממשיכה להוכיח את עצמה גם בתקופות לא קלות מבחינה כלכלית ושל חוסר ידיעה. השקעה בנדל”ן כגון רכישה או בנייה של נכס (על קרקע שהופשרה) היא ללא ספק הבטוחה ביותר, אך רבים לא יכולים להשקיע סכומים כה גבוהים.
מבחינתם הפתרון יכול להיות רכישות קרקעות נדל”ן שבסופו של דבר יופשרו למגורים או לנכסים מניבים אחרים. אומנם יש בכך סיכון מסוים מכיוון שתהליך ההפשרה לוקח זמן, כך שמי שמקבל את ההחלטה הזו צריך להיות מודע לכך שמדובר בהשקעה לטווח ארוך.
למרבה הצער, יש בתחום הרבה מאוד חברות שמנצלות את חוסר הידיעה של המשקיעים ולכן חלקם חשדניים מאוד כשהם מגיעים לראשונה לחברה שהם לא מכירים ומבטיחה להם הרים וגבוהת. מסיבה זו, יש חשיבות עליונה לקמפיין לידים לקרקעות נדל”ן אפקטיבי שיסיר את החסמים האלו.
קניית לידים לעומת “יצירת לידים”
תחום הנדל”ן בכללותו הוא תחום שבו אחוזי ההמרה הם נמוכים יחסית לתחומים כמו רכב, בריאות או אפילו כספים ואם עקבתם עד כאן, קל למדי להבין למה.
כאשר אתם מתחילים בקמפיין איסוף לידים משל עצמכם, אתם למעשה מתחילים מאפס: אתם צריכים לבחור באילו ערוצים הכי כדאי להשקיע, איך לכתוב את המודעה, האם לצרף תמונה וגם איך ייראה עמוד הנחיתה שלכם. מדובר בהמון עבודה עבור תחום שאחוזי ההמרה בו הם נמוכים והתחרות גבוהה.
האופציה השנייה שאנחנו כאן ב-Be-First מציעים לכם היא לקנות מאיתנו לידים לקרקעות נדל”ן ותחומי נדל”ן נוספים באופן ישיר. כך אתם תופסים למעשה שתי ציפורים במכה אחת: אתם גם חוסכים לעצמכם זמן יקר (וזמן ידוע שווה כסף), וגם מורידים את רמת חוסר הוודאות.
איך אנחנו מייצרים לידים איכותיים מוכנים לרכישה?
בי-פירסט מחזיקה, קרוב ללב, את שיטות ייצור הלידים שלה אבל מה שנוכל לחשוף זה שכל לקוח של החברה מקבל קמפיין ייעודי רק לו. כל מערך השיווק בנוי על מוצר/שירות העסק, אם כל הדרישות וכל ההטבות שהעסק מבדיל את עצמו ממתחריו.
צינורות השיווק בה החברה משתמשת הינם מגוונים אך במספר מילים אפשר לכמת מספר צינורות שיווק מקובלים בהם בי-פירסט צולחת בצורה משמעותית מאחרים:
- כתבות תוכן- צינור שיווק מעולה לייצור לידים איכותיים ומזוקקים .
- קמפיין פייסבוק- הזירה המרכזית לשיווק מוצרים/שירותים באינטרנט כיום
- אינסטגרם- האחות הצעירה של פייסבוק שהפכה בשנים האחרונות לשחקנית מפתח בשיווק דיגיטלי.
- גוגל- המפלצת האינטרנטית שאין עליה עוררין בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
- יוטיוב- האח ה-‘לא כל כך צעיר’ של גוגל שהוכיח מ-DAY 1 שזירת הוידאו…היא שלו
כל אלה הם חלק מכלל צינורות השיווק בהם בי-פירסט משתמשת כדי לייצר לידים איכותיים.
סמכו על הניסיון שלנו
כשאתם קונים מאיתנו לידים אתם מסתמכים על הניסיון רב השנים שלנו ולא קונים חתול בשק:
אחד הדברים הראשונים שצריך להבין הוא שלא כל הערוצים פועלים באותו האופן. לדוגמה, אם מישהו מחפש קרקעות בגוגל, סביר להניח שהוא ממוקד מטרה ולכן זהו ערוץ מתאים מאוד, אבל העלות ללחיצה יכולה להיות גבוהה מאוד. לעומת זאת, יש ערוצים כמו כתבות ממומנות במדורים כלכליים. כאן ההתאמה היא פחות מדויקת כי אנחנו לא יודעים בדיוק מהי כוונת הקנייה, אבל גם המחיר יהיה זול יותר. ערוצים כמו פייסבוק יהיו פחות רלוונטים, אלא אם כן יש מספיק קהל יעד שאפשר למקד אליו באמצעות הפילוח של פייסבוק.
כאמור, אלו רק כמה דוגמאות והן משתנות מתחום אחד למשנהו.
מלבד הטיפול בערוצים הכי מתאימים, אנחנו גם יודעים כיצד להגדיל את אחוזי ההמרה עצמם מהרגע שבו הגולש רואה את המודעה. הידע הזה נבנה על סמך ניסיון בעיצוב עמודי נחיתה (העמוד אליו הגולש נוחת אחרי לחיצה על המודעה). העיצוב כולל בין היתר את בניית הטופס המתאים, כתיבת הטקסט שמדרבן לפעולה, בחירת שילובי הצבעים הנכונים וכו’.
בשלב הבא אנחנו מבצעים טיוב של הלידים (זו לא חובה, אבל מומלץ מאוד). כלומר, אנחנו בודקים אם הלקוחות הפוטנציאלים מבינים מה אתם מנסים למכור להם, אם חסרים פרטים ואם הפנייה בכלל עדיין רלוונטית. זו עוד פעולה שחוסכת לכם זמן יקר בשלב של סינון הלקוחות, במיוחד אם כוח האדם שלכם מוגבל, אבל אתם עדיין רוציעם לענות מהר לכל ליד (והמהירות היא שם המשחק כאן).
ייצור לידים איכותיים בתחום הנדל”ן הינו תהליך דינמי. בהתאם לרוחות השוק ולסוג הנכס, זווית התקיפה עבור תוצאות מרשימות חייבת להשתנות בהתאם. אם מדובר בנכסים בארץ או נכסים בחו”ל…אם מדובר בקרקעות, פרויקטים של יזמות(שותפות ברווחים) או מכירת נכסים פרטיים/מסחריים…סוד הקסם בייצור לידים איכותיים חייב להיות טמון בהתאמה מושלמת לקוד הגנטי השיווקי של כל נכס וכל לקוח.
לכן- סוכנויות נדל”ן גדולות, בארץ ומחוצה לו, סוכנים פרילנסיים ויזמי נדל”ן גדולים, בוחרים לעבוד איתנו כי את תחום הנדל”ן, אנחנו בהחלט מכירים, לא פחות מכל כריש נדל”ן מקצועי!
מה גרם לתפנית השיווקית בתחום הנדל”ן בישראל?
בשנים האחרונות- אנשי נדל”ן הבינו שהם מבזבזים זמן רב ויקר אחר חיפוש לקוח הקצה שלהם. אם זה בשיווק ולעיתים גם במכירה. מכיוון ש-‘זמן=כסף’, גדולי הנדלניסטים החליטו להיעזר בשיווק דיגיטלי ולהוריד מעל ראשם את עול השיווק והמרדף הבלתי פוסק אחר “לקוח הזהב” (ליד) וכאן, בנקודה זו ממש, BE-FIRST נכנסת לתמונה!
להבדיל מסוכנויות שיווק דיגיטליות רגילות, כשכל עול השיווק נופל על הנדלניסט, להשקיע הון לא מבוטל למשך תקופה לא קטנה עד שיראו את ה-‘ליד’ הראשון, בי-פירסט מבינה וקשובה לצרכי לקוחותיה ומסירה מעליהם את כל העול הפיננסי של בניית מערכי שיווק, תקציבי פרסום, תשלומי ‘ריטיינר’ על עבור שירותי השיווק ופשוט מספקת ללקוחותיה לידים איכותיים, המוכנים להמרה(סגירת מכירה) וכל שעל הלקוח לעשות זה לרכוש את כמות הלידים האיכותיים הדרושים לבית העסק/פרויקט שלו ומכאן נוצר המושג “שיווק מבוסס תוצאות”. הלקוח משלם על תוצאות מוכחות, קרי, לידים איכותיים, לקוחות המחכים שיפנו אליהם עבור המוצר/שירות שאתם מציעים לו.
מה ההבדל בין בי-פירסט לכל שאר סוכנויות שיווק הדיגיטליות?
כפי שכבר צויין לעיל, ההבדל המשמעותי ביותר שניתן לשים לב אליו, כבר מההתחלה הוא “כסף”.
בסוכנות שיווק דיגיטלי, רגילה, כל העול הכספי נופל על הנדלניסט! מדובר כאן בהשקעה כספית ראשונית שנעה בין-15,000 ש”ח ל-25,000 ש”ח כשאת ה-ליד האיכותי הראשון הוא יראה לאחר חודשיים לפחות.
אצלנו, בסוכנות שיווק מבוסס תוצאות, הנדלניסט לא משקיע ולו אגורה שחוקה אחת על מערך השיווק אלא פשוט רוכש חבילת לידים איכותיים מראש כש-“לידים איכותיים”…אנחנו מתכוונים ללקוחות שכבר השאירו פרטים ליצירת קשר עבור המוצר/שירות של הנדלניסט ומחכים כבר שיצרו עימם קשר.
בשיטה זו- לנדלניסט יש שליטה מלאה לכמות הלידים שיקבל בכל יום, יחסוך מעצמו השקעה כספית גדולה ולחכות ל-ROI, בזמן שהגל הראשון של הלידים שיקבל יהיו לידים ירודים כשרק לאחר אופטימיזציה שדורשת זמן יקר, יוכל לראות את הליד האיכותי הראשון שלו.
ברגע שנכנסים לעובי הקורה, אנחנו מבינים איך סוכנות שיווק מבוסס תוצאות כמו בי-פירסט, מבחינה מקצועית, מבדילה את עצמה מכלל סוכנויות שיווק דיגיטליות רגילות.
בי-פירסט עמלה רבות והשקיעה הון עצום בבניית צוות מקצועי היכול לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהציבה לעצמה עבור לקוחותיה!
מאחורי מנהלי הקמפיינים שעובדים בבי-פירסט יש שנים רבות של ניסיון מקצועי ותעסוקתי בתחום השיווק הדיגיטלי, עוד מימי צעדיו הראשונים של פייסבוק וגוגל.
הקופירייטרים של בי-פירסט הם למעשה גאוני שיווק עוד מימי שיווק “שחור על גבי לבן”. עוד מתקופת השלטון של “דפי זהב” כך שההכרות שלהם עם “לקוחות קצה” היא מעבר ליכולות שיווק ומכירה אלא גולשות אל תוך עולם פסיכולוגיית המונים, תורת משחקים,NLP ועוד…
המעצבים הגרפיים שבשורות בי-פירסט משמשים כ-חזית התקפית לא מתפשרת הן ביצירת באנרים לוכדי תשומת לב ועד לסרטוני פרסומת שלא משאירים שבויים בשטח ומצליחים ללכוד את עיניו של לקוח הקצה, גם עם הראייה שלו דורשת ממנו ללבוש משקפי ראייה במידה גבוהה ואימתנית.
כתוצאה- בי-פירסט יכולה לייצר לידים איכותיים הן ברשתות חברתיות, מנועי חיפוש, כתיבת כתבות מקצועיות ויעודיות לכל תחום הניתן לשיווק ובכך, להוביל בתחום שיווק הדיגיטלי ולהבדיל את עצמה מסוכנויות שיווק דיגיטליות המתמקדות בתחום שיווק אחד או שניים.
אז מדוע שבי-פירסט תיקח את כל הסיכון הכלכלי על גבה?
לבי-פירסט יש שנים של ניסיון מקצועי מוכח תחת החגורה, בכל הקשור לייצור לידים איכותיים ולכן, תחת מעטפת ניסיון מוכח זה, יש את הביטחון לייצור ולספק לידים איכותיים בכל יום, כל העיום ובכל שעה עבור לקוחותיה כך שהיא יכולה להרשות על עצמה להקל ולהסיר מכל לקוח ולקוח שלה את העול הכלכלי.
חשוב להבין כי בי-פירסט אינה רק סוכנות שיווק דיגיטלי אלא שהיא מכונה מפלצתית ומשומנת שתפקידה העיקרי הוא לשמש פלטפורמה מקצועית וחדה להגדלת מחזור המכירות של לקוחותיה ולספק לה לא רק לידים איכותיים אלא גם את כל הכלים הדרושים להגדלת מחזור המכירות ואת הכלים להתמודד עם גידול מחזור המכירות!
ומעבר ל-לידים איכותיים?
לקוחות רבים ומרוצים של בי-פירסט מגיעים, בשלב מסוים, לצומת דרכים בה הם יכולים לראות, בעין בלתי מזוינת, כי הם יכולים להגדיל משמעותית את מחזור המכירות שלהם בזכות הלידים האיכותיים שהחברה מייצרת עבורם, כשהם מגיעים לנקודה בה מצד אחד, הם מצליחים לסגור עסקאות באחוזי המרה גבוהים ביותר ומצד שני, הם לא יכולים לעמוד בשטף הלידים שמגיע לעברם.
בשלב זה, לבי-פירסט יש כלים מקצועיים היכולים לעזור ללקוחות אלה לעבור לשלב הבא בהגדלת מחזור המכירות שלהם ולהתרחב:
הדרכת מכירות- הדרכת אנשי מכירות חדשים לחברה שיעבדו בסינרגיה עם מערך השיווק שנבנה עבור החברה.
לעיון מעמיק בנושא: הדרכת מכירות
תיאום פגישות מיקור חוץ- תיאום פגישות מיקור חוץ למעשה זה שירות של CALL CENTER חיצוני המותאם לדי.אן.איי של מוקד המכירות של בעל העסק(למוצר/שירות, תנאים…) “ברמה המולקולרית” ופוטרת מבעל העסק את כאבי הראש הכלכליים והלוגיסטים של בניית מערך מכירות(CALL CANTER) פיסי, הכולל בחובו העסקת עובדים והכשרתם לפי מודל המכירות של העסק.
מכיוון ש-‘בי-פירסט’ כבר מכירה היטב את המוצר/שירות של בעל העסק ומייצרת לידים איכותיים, מכווני מטרה הן ברמת עיצוב הגרפי(באנרים) והן ברמת התוכן( קופי) מתאמי פגישות מטעם החברה, כבר מראש מוכשרים להתמודד עם אותם הלידים שהחברה מייצרת ובכך אף מגדילה את אחוזי ההמרה באופן משמעותי מסיבה זו בלבד!
הפקות צילומים- כל חברה יודעת שאחד הדברים החשובים ללקוח זה להכיר את ה-‘אמא ואבא’ של המוצר/שירות שמעוניינים הם לרכוש ואם תשאלו כל איש מכירות מנוסה, הוא יאמר לכם שמכירה, “פנים מול פנים” היא תמיד תהיה המכירתית ביותר!
לכן, כל בעלים של חברה או עסק ירצה שלקוח הקצה שלו יכיר אותו באופן אישי ובעזרת הפקות צילומי חוץ ניתן לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר והיעילה ביותר, בדיוק כמו כל הקונצרנים בתחום שכבר שנים עושים זאת בהצלחה חסרת תקדים
לעיון מעמיק בנושא: הפקות צילומי חוץ
איך מתחילים?
לקוחות חדשים המעוניינים בלידים חמים לנדל”ן בדרך כלל יעשו פיילוט/דגימה של העבודה שלנו, מזמינים תחילה 150-200 לידים על מנת לראות שהם אכן מספקים לכם עבודה ואתם מסופקים. אנחנו ממליצים בחום לעשות פיילוט כי לאחר קבלת הלידים הראשוניים אנו נבקש מכם לעביר עליהם ביקורת, אנחנו נבצע אופטימיזציות לקהלים ולמודעות הפרסומיות עד שתקבלו את הלקוחות הפוטנציאלים ביותר עבורכם.
מה שנותר לכם לעשות כדי להתחיל זה להשאיר את הפרטים שלכם בתחתית הדף או להתקשר למספר 03-3036366
הגיע הזמן שתהפכו את הלידים שלנו למקור ההכנסה העיקרי שלכם.
כאן בשבילכם ולמענכם,
צוות המומחים של Be-First