לידים לקרקעות נדל"ן

נדל"ן היא אחת מן ההשקעות שממשיכה להוכיח את עצמה גם בתקופות לא קלות מבחינה כלכלית ושל חוסר ידיעה. השקעה בנדל"ן כגון רכישה או בנייה של נכס (על קרקע שהופשרה) היא ללא ספק הבטוחה ביותר, אך רבים לא יכולים להשקיע סכומים כה גבוהים.

מבחינתם הפתרון יכול להיות רכישות קרקעות נדל"ן שבסופו של דבר יופשרו למגורים או לנכסים מניבים אחרים. אומנם יש בכך סיכון מסוים מכיוון שתהליך ההפשרה לוקח זמן, כך שמי שמקבל את ההחלטה הזו צריך להיות מודע לכך שמדובר בהשקעה לטווח ארוך.

למרבה הצער, יש בתחום הרבה מאוד חברות שמנצלות את חוסר הידיעה של המשקיעים ולכן חלקם חשדניים מאוד כשהם מגיעים לראשונה לחברה שהם לא מכירים ומבטיחה להם הרים וגבוהת. מסיבה זו, יש חשיבות עליונה לקמפיין לידים לקרקעות נדל"ן אפקטיבי שיסיר את החסמים האלו.

קניית לידים לעומת "יצירת לידים"

תחום הנדל"ן בכללותו הוא תחום שבו אחוזי ההמרה הם נמוכים יחסית לתחומים כמו רכב, בריאות או אפילו כספים ואם עקבתם עד כאן, קל למדי להבין למה.

כאשר אתם מתחילים בקמפיין איסוף לידים משל עצמכם, אתם למעשה מתחילים מאפס: אתם צריכים לבחור באילו ערוצים הכי כדאי להשקיע, איך לכתוב את המודעה, האם לצרף תמונה וגם איך ייראה עמוד הנחיתה שלכם. מדובר בהמון עבודה עבור תחום שאחוזי ההמרה בו הם נמוכים והתחרות גבוהה.

האופציה השנייה שאנחנו כאן ב-Be-First מציעים לכם היא לקנות מאיתנו לידים לקרקעות נדל"ן ותחומי נדל"ן נוספים באופן ישיר. כך אתם תופסים למעשה שתי ציפורים במכה אחת: אתם גם חוסכים לעצמכם זמן יקר (וזמן ידוע שווה כסף), וגם מורידים את רמת חוסר הוודאות.

סמכו על הניסיון שלנו

כשאתם קונים מאיתנו לידים אתם מסתמכים על הניסיון רב השנים שלנו ולא קונים חתול בשק:

אחד הדברים הראשונים שצריך להבין הוא שלא כל הערוצים פועלים באותו האופן. לדוגמה, אם מישהו מחפש קרקעות בגוגל, סביר להניח שהוא ממוקד מטרה ולכן זהו ערוץ מתאים מאוד, אבל העלות ללחיצה יכולה להיות גבוהה מאוד. לעומת זאת, יש ערוצים כמו כתבות ממומנות במדורים כלכליים. כאן ההתאמה היא פחות מדויקת כי אנחנו לא יודעים בדיוק מהי כוונת הקנייה, אבל גם המחיר יהיה זול יותר. ערוצים כמו פייסבוק יהיו פחות רלוונטים, אלא אם כן יש מספיק קהל יעד שאפשר למקד אליו באמצעות הפילוח של פייסבוק.

כאמור, אלו רק כמה דוגמאות והן משתנות מתחום אחד למשנהו.

מלבד הטיפול בערוצים הכי מתאימים, אנחנו גם יודעים כיצד להגדיל את אחוזי ההמרה עצמם מהרגע שבו הגולש רואה את המודעה. הידע הזה נבנה על סמך ניסיון בעיצוב עמודי נחיתה (העמוד אליו הגולש נוחת אחרי לחיצה על המודעה). העיצוב כולל בין היתר את בניית הטופס המתאים, כתיבת הטקסט שמדרבן לפעולה, בחירת שילובי הצבעים הנכונים וכו'.

בשלב הבא אנחנו מבצעים טיוב של הלידים (זו לא חובה, אבל מומלץ מאוד). כלומר, אנחנו  בודקים אם הלקוחות הפוטנציאלים מבינים מה אתם מנסים למכור להם, אם חסרים פרטים ואם הפנייה בכלל עדיין רלוונטית. זו עוד פעולה שחוסכת לכם זמן יקר בשלב של סינון הלקוחות, במיוחד אם כוח האדם שלכם מוגבל, אבל אתם עדיין רוציעם לענות מהר לכל ליד (והמהירות היא שם המשחק כאן).

אז מה בשלב הבא?

רכישת לידים בדרך כלל מתחילה בפיילוט כדי לראות שאנחנו ואתם מיושרים באותו הקו. כדי להתחיל לקנות מאתנו לידים  בצורה של פיילוט, אתם מוזמנים להתקשר למספר 03-303-6366 או לשלוח את הטופס למטה.