לידים איכותיים תיקון 190
כל משווק/סוכן המתמחה בגמל והשתלמות שעוסק בקופ"ג להשקעה לפי תיקון 190 יודע כמה קשה זה לשכנע לקוח שמחזיק ב-300,000ש"ח נזיל או יותר להשקיע בקופ"ג להשקעה ולהלן מספר סיבות מדוע:
- חוסר הידע לגבי תיקון 190 והיתרונות שלו כאפיק השקעה מעולה ואטרקטיבי.
- חוסר ידע בעולם הגמל וההשתלמות שגורר אחריו חוסר עניין בכל הקשור להשקעות באפיקים אלה, לרבות קופ"ג להשקעה.
- כשמדובר בסכומים נזילים וגדולים כמו אלה, התחרות מול מגוון אפיקי השקעה אחרים ומוכרים כמו נדל"ן ותיקים מנוהלים, מעלה את הקושי לסגירת עסקאות באפיק השקעה זה.
אלה הן חלק מהסיבות בהן מתקשה המשווק/סוכן, שקופ"ג והשתלמות הן מקור תשומת הלב המקצועית שלו, להרחיב את הפעילות העסקית שלו ואף להגדיל את המחזור החודשי ולהגיע לאותם הלקוחות המושכלים וה-"מבושלים" לסגירת עסקה בהינד עפעף.
חברות רבות ואנשי מקצוע שעיקר עיסוקם מתרכז בבגמל והשתלמות המתרכזים בקופ"ג להשקעה שמשווקים עצמם בצורה דיגיטלית משקיעים הון בבניית מערכי שיווק יקרים, תקציבי פרסום גדולים ותשלומים חודשיים עבור שירותי סוכנויות שיווק כאלה ואחרות ליצירת לידים שלאו דווקא יניבו תוצאות מקסימליות.
בי-פירסט מספקת לידים איכותיים, מזוקקים ומסוננים לפי דרישה וחוסכת מאיש המקצוע/חברה המתמחה לתחום זה עלויות שצוינו לעיל ולמעשה חותכת את "המתווך" ב-100% כך שהלקוח רוכש לידים איכותיים בלבד, בכמות היומית/חודשית הרצויה.
חשוב לציין ששיטות אפיון וזיקוק הלידים ייחודית לבי-פירסט והינן אקסקלוסיביות ורלוונטיות אך ורק ללקוח!