לידים לפיננסים או פגישות ביומן?
בתי השקעות עוברות בימים אלה לשיווק מבוסס תוצאות כדי להבטיח לידים איכותיים, בעלי אחוזי המרה גבוהים וייצור לידים בצורה עקבית, קלים לניהול ובקרה עם דגש מובהק על הגדלת מחזור המכירות.
פגישות ביומן – בחברת בי פירסט ניתן לרכוש פגישות איכותיות עם צבירות נזילות ישירות ליומן שלכם, אנחנו עושים עבורכם את כל העבודה:
- פרסום ובאינטרנט ויצירת משפכים שיווקיים.
- גיוס עובדים והכשרתם
- יצירת תסריטי שיחה איכותיים וממירים
- תיאום פגישה ואימות פגישה בזמן אמת
כל מה שנותר לכם זה לתת ללקוח שלכם ערך ולסגור את הפגישה לפרטים, יש לבדוק אם קיים מלאי זמין של פגישות מולנו בטלפון 036503533
כשמזקקים הצלחה באמצעות טיוב לידים איכותיים, זה לחצות את רף ה-100%
בין אם מדובר בבית השקעות המעסיק מספר רב של משווקים פנסיונים ובין אם מדובר בסוכני ביטוח פנסיונים, פרילאנסרים…אתם רוצים לראות פגישות מתואמות ויומנים מלאים עד אפס מקום!
עכשיו. מצד אחד, אתם רוצים זרימה קבועה של עבודה, או במילים אחרות…יומן נטול חורים מפגישות ומצד שני, אתם רוצים להבטיח אחוזי סגירה של עסקאות גבוהים. אז איך אתם יכולים להבטיח זאת?
אנחנו, כאן ב-Be-First, פיתחנו שיטה הייחודית לנו, לתקוף את הנושא ממספר חזיתות:
בחזית ההתקפית, אנחנו מייצרים לידים איכותיים בלבד בתחום הפיננסים(פירוט על שיטת העבודה בהמשך), במתכונת “שיווק מבוסס תוצאות”. שיטת שיווק זו מצליחה לייצר למעלה מ-1,000,000 לידים איכותיים במערכת עבור לקוחותינו!
בחזית אחרת, אנחנו מספקים שירותי תיאום פגישות וטיוב לידים. מכיוון שאנחנו יוצרים את משפכי השיווק, התכנים וכל מה שמשתמע מכך, כשנציג מטעמנו פונה לליד, הוא יודע בדיוק איך לעלות את רמת המחוייבות של הלקוח הפוטנציאלי לפגישה אתכם.
למרות שאנחנו מייצרים לידים איכותיים ובלעדיים, כבר למעלה מעשור, כשליד חם ואיכותי “נשאר על השיש” יותר מדי זמן, הוא מתקרר. אנחנו יכולים להבטיח שמישהו מטעמנו ייצור קשר עם הליד החם, רגעים מספר לאחר שיצא “מהתנור”.
יתרון נוסף ובולט לשירות טיוב הלידים שאנו מספקים הוא שכל נציג ונציג שלנו, יודע בדיוק לאיזה קמפיין הלקוח הפוטנציאלי נחשף, לתכנים וכו’…כך שהשיחה הראשונית עם הליד מתנהלת ברמה גבוהה ובצורה מקצועית חסרת תקדים.
תחום הפיננסים הוא תחום קשוח. הבה נשים את הקלפים על השולחן.
התחרות עבור הלקוח הופכת לקשה יותר מרפורמה לרפורמה. מצד אחד, על בית ההשקעות, משווקים…לשמר את קהל הלקוחות שלו ומצד שני, לא יכול לפספס את ההזדמנות ליצור קהל לקוחות חדש וכל יתרון שיווקי אסטרטגי, יכול להתבטא בהבדל כלכלי עצום!
בי-פירסט עוזרת להגדיל את מחזור המכירות לכל מי שעובד עם מוצרים פיננסים אלה:
תיקון 190- כשהתחרות על נתח שוק קטן ומצומצם כמו גמלאים בישראל שברשותם כסף נזיל להשקעה, לעבוד מול חברת לידים המייצרת לידים איכותיים זה הכרחי!
קופ”ג להשקעה- כל סוכן ביטוח ומשווק פיננסי יכול להעיד למרות שקופ”ג להשקעה זה אחד ממוצרי החיסכון הטובים בישראל ועדיין, חוסר הידע של הציבור לגביו לצד נזילות הכספית למוצר זה הופך עסקאות רכישה של קופ”ג להשקעה לקשות ובמקרים, עד בלתי אפשריות.
גמל והשתלמות- המלחמה עבור בעלי קופות הגמל וההשתלמות היא עתיקת ימים ועקובה מדם. מאז הרפורמה בניוד מוצרי חיסכון, אף בית השקעות כבר לא מוגן מזליגת לקוחות לבית השקעות מתחרה אחר. לכן, זה חשוב להוביל בקרב ולנהל את המלחמה הזאת בכל החזיתות, בתיאום מושלם ומבלי לקחת שבויים ובי-פירסט יודעת לעשות זאת בהצלחה וללא חת!
פתיחת תיקי השקעות ומסחר עצמאי- החשיבות לליד חם ואיכותי, בנישה זו בתחום הפיננסים היא מהדרגה העליונה! במציאות כלכלית של ימינו, אלה שיכולים להרשות לעצמם תיק מנוהל או את הסכום הנדרש לפתיחת חשבון מסחר עצמאי הם קומץ מהאוכלוסיה ולכן זה חשוב שבית ההשקעות יקבל את הלידים החמים ביותר ובעלי אחוזי המרה הגבוהים ביותר. ל-Be-First ניסיון עתיר שנים בנישה זו ויודעת לפלח את הקהל הנכון הן לפתיחת תיקים מנוהלים והן לפתיחת חשבונות מסחר עצמאיים.
אז איך בי-פירסט מייצרת לידים איכותיים בלבד?
מבלי לחשוף את כל האסים על שולחן, להלן מספר דוגמאות בצורת העבודה של בי-פירסט לייצור לידים איכותיים בלבד:
פרסום ממומן פייסבוק- פייסבוק ממשיכה להוכיח את עצמה כפלטפורמת שיווק חדה כתער ואינה מראה סימני האטה. בי-פירסט לא חסכה בהוצאות ושכרה לה את טובי המעצבים הגרפיים, מנהלי קמפיינים וקופירייטרים שבמשך שנים מצליחים לטרגט את הלקוח הקצה המושלם לבתי השקעות בתחום הפיננסים.
ע”י עיצוב באנרים וכתיבת תוכן ממוקד מטרה, מנהלי הקמפיינים מנתבים את דרכם בפייסבוק היישר ללקוח הפוטנציאלי המושלם עבורכם.
ייצור ליד איכותי ע”י שימוש פלטפורמת שיווק זו מביאה לידכם לקוח שמחכה לשירותים שלכם ויפה שעה קודם.
פרסום ממומן גוגל– מאז ומעולם, גוגל הייתה ידועה כמנוע חיפוש מושלם לשיווק מוצרים באינטרנט ובי-פירסט ידועה בניסיון של למעלה מעשור של ניצול פלטפורמה זו ע”י שימוש בבאנרים מקצועיים המובילים לכתבות, דפי נחיתה, שאלונים…
דפי נחיתה– דף אינטרנטי בו המבוטח העתידי שלכם מגיע בכדי להשאיר פרטים ליצירת קשר. עיצוב דפי נחיתה וכתיבת תוכן שיווקי בהם הם המרכיבים הקריטיים ביותר ללקוח הקצה. לקוח שמגיע עד לדף נחיתה ולא משאיר פרטים זה כמו להגיע לבאר ולא לשתות ממנה.
בי-פירסט שכללה והשחיזה את יכולות העיצוב וכתיבת התוכן השיווקי במיוחד בנקודה זו כדי שתוכל להבטיח את את אחוזי ההמרה ואיכות הלידים שלה ללקוחותיה, דבר שרבים מסוכנויות שיווק רגילות ממהרות להתעלם.
כתבות– אמנות יצירת לידים איכותיים אינה עוצרת ב-גוגל או פייסבוק. כשמדובר ב-‘שיווק מבוסס תוצאות‘, כלי השיווק חייבים להתפרש לקשת רחבה של פלטפורמות שיווקיות ויצירת לידים איכותיים באמצעות כתבות ממוקדות המותאמות ללקוח הקצה. היתרון המשמעותי בשימוש בכתבות ככלי שיווקי בא לידי ביטוי ביצירת חווית קורא ללקוח קצה אשר יוצרת קשר אישי ואף אינטימי איתו ובעזרת הקופירייטר הנכון והמקצועי המתמחה בכתיבת תוכן מסוג זה, הלידים האיכותיים שנוצרים מכתבות אלה הם בעלי אחוזי המרה גבוהים באופן חסר תקדים.
רימרקטינג– שיווק מחדש לקהלים שנחשפו לערך השיווק. כחלק משיטות הזיקוק שבי-פירסט משתמשת לייצור לידים איכותיים, רימרקטינג הוא כלי בסיסי וחשוב אבל כשמשתמשים בו בצורה נכונה ומקצועית.
לקוח שנחשף לקמפיין מסוים ולא השאיר פרטים, עדיין ניתן להפוך אותו לליד איכותי. קודם כל צריך להבין את הסיבה לכך שהוא לא השאיר פרטים ליצירת קשר ואז לפעול בהתאם.
רימרקטינג נכון מצליח לייצר לידים איכותיים בצורה מדהימה וזה בא לידי ביטוי ביכולות ניהול הקמפיינים של אשפי ה-פייסבוק המועסקים בחברה.
לפני שבכלל חושבים לרכוש לידים
כל מי שחושב לרכוש לידים, רוב הסיכויים שניסה את מזלו בניסיון ייצור לידים, הן בעצמו והן ע”י שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלי. לכן, אנו לא ניכנס כאן להסברים מיותרים כמו “מה ליד”, “משפך שיווק” וכיוב’…
מעוניינים לרכוש לידים? מעולה. עכשיו, איך באמת תוכלו להבטיח שחבילת הלידים שאתם רוכשים היא איכותית?
להבדיל בשיטת השיווק המוכרת, בה אתם רוצים לייצר ליד במחיר נמוך, כאן, כשעובדים עם ספקיות לידים, לעלות הליד יש אפקט מכריע על טיב ואיכות הליד!
ייצור ליד איכותי תלוי במסע לקוח
הסוד הכמוס ביותר בעולם השיווק בנוי משני אופנים:
- זיהוי ואיתור לקוח קצה
- מסע לקוח
זיהוי ואיתור לקוח קצה– זיהוי לקוח הקצה נעשה ע”י קופירייטרים מקצועיים ומנוסים. הם יודעים להיכנס לנעליו של לקוח הקצה ולמשך זמן מסוים, למעשה נושמים וחיים את חיי הלקוח מבעד עיניו. כדי שהקופירייטר יוכל לכתוב את התכנים שידברו לליבו של לקוח הקצה, עליו להבין בדיוק מי הוא ואיך יום בחייו נראה. בן כמה הוא, האם נשוי/רווק/גרוש, תחום עיסוק בו עוסק, מצב כלכלי…כל אלה מרכיבים עבור הקופירייטר תמונה, אווטר אם תרצו, של הלקוח המושלם לכם וברגע שהצליח ליצור אותו, הקסם השיווקי בכתב מתחיל.
איתור הלקוח, נעשה ע”י מנהל הקמפיינים. ברגע שנוצר ה-אווטר של לקוח הקצה, על מנהל הקמפיינים לאתר כמה שיותר אנשים העונים לקריטוריונים שמרכיבים את האווטר, ברחבי האוקיינוס של האינטרנט.
אז הרכבנו את לקוח הקצה המושלם עבור המוצר/שירות שלכם והצלחנו לאתר קהל גדול שעונה על אותם הקריטוריונים שמרכיבים אותו. עכשיו…צריך לבנות את משפך השיווק, קרי, ‘מסע הלקוח’ שנבנה במיוחד עבור לקוח הקצה שלכם, שאליו ייחשף ויעבור.
ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, עתיר תחנות ביניים כך מצד אחד, לקוח הקצה שלכם מבין שאתם הוא הפתרון שלו חיכה וחיפש זמן רב. מצד שני, ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, מרובה תחנות ביניים…כך נוכל לסנן עבורכם לקוחות לא רלוונטיים. לקוחות שאינם רלוונטיים, פשוט יפלו באחת מהתחנות שבמסע הלקוח ואלה שישארו עד סופו…יהפכו לליד חם ואיכותי המוכן להמרה.
ככל שמשפך השיווק עשיר יותר, הוא יקר יותר עבור ספקית הלידים
כדי שמסע הלקוח, במשפך השיווק, יהיה מעניין, רלוונטי ללקוח הקצה…אחד שיגרום לו להיצמד לכיסא ולצפות בקוצר רוח להשאיר פרטי התקשרות, על משפך השיווק להשתמש במגוון רחב של כלים שיווקיים מתקדמים ומספר רב של פלטפורמות שיווק וכל אלה…עולים כ-ס-ף!
להלן שתי דוגמאות ללידים ירודים לעומת לידים איכותיים:
בשקופית הבאה, אנחנו רואים איך ליד שעלותו זולה נוצר.
ספקית הלידים תייצר עבורכם פוסט בפייסבוק, תעצב עבורכם, בתוך הפוסט, באנר כשמעל הבאנר תוכן שיווקי.
מתחת לבאנר, תופיע הנעה לפעולה שתוביל לדף נחיתה בו עוד מספר מילות תוכן וטופס השארת פרטי התקשרות. ברגע שהלקוח משאיר פרטי התקשרות, הוא הופך ל-ליד.
בשקופית הבאה(מתחת), אנו יכולים לראות איך מייצרים ליד איכותי.
את לקוח הקצה, ספקית הלידים תמצא ממזפר מקורות שונים, לאו דווקא מפייסבוק אבל בפייסבוק, במקום להשתמש בבאנר(תמונה) היא תשתמש בסרטון שהוכן והופק במיוחד עבורכם. לספקיות לידים מקצועיות, סטודיו להפקות וידאו וצילומי חוץ משלהם וע”י הפקת סרטונים שיווקיים עבור החברה שלכם, לקוח הקצה, כבר מההתחלה יכול לחבר פנים למוצר/שירות שלכם או במילים אחרות.. הוא מבין שלמוצר/שירות שהוא מתכוון לרכוש יש “אימא ואבא” והדבר יוצר אמינות, כבר בתחילת מסע הלקוח!
מקור שיווק נוסף הוא גוגל- ע”י שיווק במנוע החיפוש הגדול בעולם, לקוחות קצה רבים יכולים להגיע אליכם.
מקור שיווק נוסף הוא אאוטבריין/טאבולה- כאן, אנחנו נכנסים לזירת האתרים הנחשקים כמו N12, Ynet, ביזפורטל, וואלה… באמצעות באנרים ותכנים חדים כתער, שלא משאירים הרבה ברירות חוץ מלהקליק על הבאנר, היישר לשלב הבא במסע הלקוח.
ברגע שלקוח הקצה מקליק על ההנעה לפעולה באחד ממקורות השיווק, הוא עובר לתחנה הבאה…לכתבה.
בכתבה, כישורי הקופירייטר נכנסים להילוך גבוה. לקוח הקצה יקרא ויבין עד כמה המוצר/שירות שלכם מתאים לו ככפפה ליד. הקופירייטר ינצל את הבמה ויגרום ללקוח הקצה להרגיש שיש מי שמבין אותו(זוכרים שדברנו על בניית ה-אווטר שהקופירייטר בונה..?). ברגע שהוא ירגיש שאכן יש מי שמבין לליבו, יש מי שיודע בדיוק מדוע הוא צריך מוצר/שירות מסוג זה, באותה הכתבה, הקופירייטר יכיל את התכנים הנכונים והמדוייקים ביותר שיובילו אותו לרצות לעבור לתחנה הבאה, והיא…השאלון.
לשאלון מספר תפקידים.
מצד אחד, תפקיד השאלון הוא לסנן לקוחות קצה לא רלוונטיים. כאלה שאם כל הרצון הטוב שבעולם לרכוש את המוצר/שירות שלכם, פשוט אינם עומדים בקריטוריונים שאתם קבעתם מראש עבור “הלקוח המושלם” שלכם! אלה, פשוט לא יהפכו ל-ליד ולא יגיעו לשולחנם של אנשי המכירות שלכם. אלה שכן מילאו את השאלון וענו נכונה על הקריטוריונים שלכם, יהפכו ל-ליד ויעברו אליכם.
תפקיד נוסף לשאלון הוא להעלות את רמת המחוייבות של הלקוח. לקוח שצפה בסרטון בפייסבוק, לאחר מכן קרא כתבה שלמה על המוצר/שירות שאתם מציעים ועכשיו השקיע ומילא שאלון שלם…אם זה לא נקרא מחוייבות…אנחנו באמת שלא יודעים מה כן!
כמה עולה ליד?
מחירי לידים נקבעים לפי מספר פרמטמים, החשובים שבהם:
- קושי ייצור ליד (ככל שתחום פופולרי כך יהיה יותר קל לייצר אותו)
- עלויות מדיה – ככל שהמדיה יקרה בתחום, לדוגמא מחיר לקליק – כך מחיר ליד צפוי שיהיה יקר יותר.
יש לנו מחירון לידים זמין באתר, הוא לא תמיד מעודכן, אבל לאינדיקציה זה בהחלט מספיק.
איזה שאלות מומלץ לשאול את היצרני הלידים ?
- מאיפה הלידים מגיעים? רצוי להבין אם הלידים מגיעים דרך כתבת תוכן איכותית או דרך טופס לידים של פייסבוק.
- לו״ז – תוך כמה זמן תוכלו לספק לנו את הלידים ואיזה כמות כל יום
- יכולת ייצור לידים – כמות לידים שספק יכול לספק לכם – מה המקסימום 10 ביום 300 ביום?
- ניסיון של של חברה בייצור לידים, חשוב לבדוק אם החברה עוסקת בכמה דברים ועל הדרך גם מוכרת לידים או שזה עיסוק עיקרי שלה.
- מה הכמות המינימלית להזמנה ראשונה? קורה לא פעם שאתם רוצים להזמין פיילוט לבדוק את האיכות של הלידים ופתאום אומרים לכם שאתם צריכים להזמין מינימום 300 לידים עשיתם חשבון וגיליתם שאתם צריכים להשקיע 20,000 ₪ בשביל לבדוק את הלידים, האמת שגם אנחנו ברוב המקרים מבקשים מינימום גבוה להזמנה, הרי לא נתחיל להזמין כתבות לעלות קמפיינים עבודות סטודיו, איטגרציות, בישביל לקוח שרוצה לרכוש לידים ב 1,000 ₪, יתרה מזאת:
- החברה לא תתייחס ברצינות ללקוח שרוצה להזמין כמות כל כך קטנה של הלידים.
- כמות קטנה של הלידים לא באמת תתן לכם את האינדיקציה שאתם צריכים סטיית תקן יכולה להטעות את המספרים.