לידים לפיננסים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים לפיננסים או פגישות ביומן?

בתי השקעות עוברות בימים אלה לשיווק מבוסס תוצאות כדי להבטיח לידים איכותיים, בעלי אחוזי המרה גבוהים וייצור לידים בצורה עקבית, קלים לניהול ובקרה עם דגש מובהק על הגדלת מחזור המכירות.

פגישות ביומן – בחברת בי פירסט ניתן לרכוש פגישות איכותיות עם צבירות נזילות ישירות ליומן שלכם, אנחנו עושים עבורכם את כל העבודה:

  1. פרסום ובאינטרנט ויצירת משפכים שיווקיים. 
  2. גיוס עובדים והכשרתם
  3. יצירת תסריטי שיחה איכותיים וממירים
  4. תיאום פגישה ואימות פגישה בזמן אמת

כל מה שנותר לכם זה לתת ללקוח שלכם ערך ולסגור את הפגישה לפרטים, יש לבדוק אם קיים מלאי זמין של פגישות מולנו בטלפון 036503533 

כשמזקקים הצלחה באמצעות טיוב לידים איכותיים, זה לחצות את רף ה-100%

בין אם מדובר בבית השקעות המעסיק מספר רב של משווקים פנסיונים ובין אם מדובר בסוכני ביטוח פנסיונים, פרילאנסרים…אתם רוצים לראות פגישות מתואמות ויומנים מלאים עד אפס מקום!

עכשיו. מצד אחד, אתם רוצים זרימה קבועה של עבודה, או במילים אחרות…יומן נטול חורים מפגישות ומצד שני, אתם רוצים להבטיח אחוזי סגירה של עסקאות גבוהים. אז איך אתם יכולים להבטיח זאת?

אנחנו, כאן בבי-פירסט, פיתחנו שיטה הייחודית לנו, לתקוף את הנושא ממספר חזיתות:
בחזית ההתקפית, אנחנו מייצרים לידים איכותיים בלבד בתחום הפיננסים(פירוט על שיטת העבודה בהמשך), במתכונת "שיווק מבוסס תוצאות". שיטת שיווק זו מצליחה לייצר ללקוחותינו למעלה מ-100,000 לידים איכותיים בשנה!

בחזית אחרת, אנחנו מספקים שירותי תיאום פגישות וטיוב לידים. מכיוון שאנחנו יוצרים את משפכי השיווק, התכנים וכל מה שמשתמע מכך, כשנציג מטעמנו פונה לליד, הוא יודע בדיוק איך לעלות את רמת המחוייבות של הלקוח הפוטנציאלי לפגישה אתכם.

למרות שאנחנו מייצרים לידים איכותיים ובלעדיים, כבר למעלה מעשור, כשליד חם ואיכותי "נשאר על השיש" יותר מדי זמן, הוא מתקרר. אנחנו יכולים להבטיח שמישהו מטעמנו ייצור קשר עם הליד החם, רגעים מספר לאחר שיצא "מהתנור".

יתרון נוסף ובולט לשירות טיוב הלידים שאנו מספקים הוא שכל נציג ונציג שלנו, יודע בדיוק לאיזה קמפיין הלקוח הפוטנציאלי נחשף, לתכנים וכו'…כך שהשיחה הראשונית עם הליד מתנהלת ברמה גבוהה ובצורה מקצועית חסרת תקדים.

תחום הפיננסים הוא תחום קשוח. הבה נשים את הקלפים על השולחן.
התחרות עבור הלקוח הופכת לקשה יותר מרפורמה לרפורמה. מצד אחד, על בית ההשקעות, משווקים…לשמר את קהל הלקוחות שלו ומצד שני, לא יכול לפספס את ההזדמנות ליצור קהל לקוחות חדש וכל יתרון שיווקי אסטרטגי, יכול להתבטא בהבדל כלכלי עצום!

בי-פירסט עוזרת להגדיל את מחזור המכירות לכל מי שעובד עם מוצרים פיננסים אלה:
תיקון 190- כשהתחרות על נתח שוק קטן ומצומצם כמו גמלאים בישראל שברשותם כסף נזיל להשקעה, לעבוד מול חברת לידים המייצרת לידים איכותיים זה הכרחי!

קופ"ג להשקעה-  כל סוכן ביטוח ומשווק פיננסי יכול להעיד למרות שקופ"ג להשקעה זה אחד ממוצרי החיסכון הטובים בישראל ועדיין, חוסר הידע של הציבור לגביו לצד נזילות הכספית למוצר זה הופך עסקאות רכישה של קופ"ג להשקעה לקשות ובמקרים, עד בלתי אפשריות.

גמל והשתלמות-  המלחמה עבור בעלי קופות הגמל וההשתלמות היא עתיקת ימים ועקובה מדם. מאז הרפורמה בניוד מוצרי חיסכון, אף בית השקעות כבר לא מוגן מזליגת לקוחות לבית השקעות מתחרה אחר. לכן, זה חשוב להוביל בקרב ולנהל את המלחמה הזאת בכל החזיתות, בתיאום מושלם ומבלי לקחת שבויים ובי-פירסט יודעת לעשות זאת בהצלחה וללא חת!

פתיחת תיקי השקעות ומסחר עצמאי- החשיבות לליד חם ואיכותי, בנישה זו בתחום הפיננסים היא מהדרגה העליונה! במציאות כלכלית של ימינו, אלה שיכולים להרשות לעצמם תיק מנוהל או את הסכום הנדרש לפתיחת חשבון מסחר עצמאי הם קומץ מהאוכלוסיה ולכן זה חשוב שבית ההשקעות יקבל את הלידים החמים ביותר ובעלי אחוזי המרה הגבוהים ביותר. לבי-פירסט ניסיון עתיר שנים בנישה זו ויודעת לפלח את הקהל הנכון הן לפתיחת תיקים מנוהלים והן לפתיחת חשבונות מסחר עצמאיים.

אז איך בי-פירסט מייצרת לידים איכותיים בלבד?

מבלי לחשוף את כל האסים על שולחן, להלן מספר דוגמאות בצורת העבודה של בי-פירסט לייצור לידים איכותיים בלבד:

פרסום ממומן פייסבוק- פייסבוק ממשיכה להוכיח את עצמה כפלטפורמת שיווק חדה כתער ואינה מראה סימני האטה. בי-פירסט לא חסכה בהוצאות ושכרה לה את טובי המעצבים הגרפיים, מנהלי קמפיינים וקופירייטרים שבמשך שנים מצליחים לטרגט את הלקוח הקצה המושלם לבתי השקעות בתחום הפיננסים. 

ע"י עיצוב באנרים וכתיבת תוכן ממוקד מטרה, מנהלי הקמפיינים מנתבים את דרכם בפייסבוק היישר ללקוח הפוטנציאלי המושלם עבורכם.

ייצור ליד איכותי ע"י שימוש פלטפורמת שיווק זו מביאה לידכם לקוח שמחכה לשירותים שלכם ויפה שעה קודם.

פרסום ממומן גוגל– מאז ומעולם, גוגל הייתה ידועה כמנוע חיפוש מושלם לשיווק מוצרים באינטרנט ובי-פירסט ידועה בניסיון של למעלה מעשור של ניצול פלטפורמה זו ע"י שימוש בבאנרים מקצועיים המובילים לכתבות,  דפי נחיתה, שאלונים…

דפי נחיתה–  דף אינטרנטי בו המבוטח העתידי שלכם מגיע בכדי להשאיר פרטים ליצירת קשר. עיצוב דפי נחיתה וכתיבת תוכן שיווקי בהם הם המרכיבים הקריטיים ביותר ללקוח הקצה. לקוח שמגיע עד לדף נחיתה ולא משאיר פרטים זה כמו להגיע לבאר ולא לשתות ממנה. 

בי-פירסט שכללה והשחיזה את יכולות העיצוב וכתיבת התוכן השיווקי במיוחד בנקודה זו כדי שתוכל להבטיח את את אחוזי ההמרה ואיכות הלידים שלה ללקוחותיה, דבר שרבים מסוכנויות שיווק רגילות ממהרות להתעלם.

כתבות– אמנות יצירת לידים איכותיים אינה עוצרת ב-גוגל או פייסבוק. כשמדובר ב-'שיווק מבוסס תוצאות', כלי השיווק חייבים להתפרש לקשת רחבה של פלטפורמות שיווקיות ויצירת לידים איכותיים באמצעות כתבות ממוקדות המותאמות ללקוח הקצה. היתרון המשמעותי בשימוש בכתבות ככלי שיווקי בא לידי ביטוי ביצירת חווית קורא ללקוח קצה אשר יוצרת קשר אישי ואף אינטימי איתו ובעזרת הקופירייטר הנכון והמקצועי המתמחה בכתיבת תוכן מסוג זה, הלידים האיכותיים שנוצרים מכתבות אלה הם בעלי אחוזי המרה גבוהים באופן חסר תקדים.

רימרקטינג– שיווק מחדש לקהלים שנחשפו לערך השיווק. כחלק משיטות הזיקוק שבי-פירסט משתמשת לייצור לידים איכותיים, רימרקטינג הוא כלי בסיסי וחשוב אבל כשמשתמשים בו בצורה נכונה ומקצועית.

לקוח שנחשף לקמפיין מסוים ולא השאיר פרטים, עדיין ניתן להפוך אותו לליד איכותי. קודם כל צריך להבין את הסיבה לכך שהוא לא השאיר פרטים ליצירת קשר ואז לפעול בהתאם. 

רימרקטינג נכון מצליח לייצר לידים איכותיים בצורה מדהימה וזה בא לידי ביטוי ביכולות ניהול הקמפיינים של אשפי ה-פייסבוק המועסקים בחברה

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה ההבדל בין סוכנות שיווק שמייצרת אך ורק לידים איכותיים לבין סוכנות שיווק שרק מייצרת לידים

קרא עוד »

ייצור לידים סופר איכותיים

עסקים מגדילים מחזורים, עם לידים 'סופר איכותיים'! לייצר לידים בזירה המקוונת, זו לא חוכמה. לייצר לידים איכותיים, עם אחוזי המרה גבוהים…זה כבר אמנות! אז איך

קרא עוד »

מדריך למשתווק המתחיל

חושבים על שיווק דיגיטלי לעסק שלכם? כל מה שתצטרכו לדעת, במדריך קצר, לפני שאתם מתחילים. למרות ששיווק בזירה המקוונת הפך בשנים האחרונות לכלי האפקטיבי ביותר

קרא עוד »

יצירת לידים

יצירת לידים: כל מה שצריך לדעת, מ-א' ועד-ת' בכל הקשור לייצור לידים בזירה המקוונת עסקים נלחמים עבורם, סוכנויות שיווק מרוויחות הון בזכותם ועכשיו  נגלה איך

קרא עוד »

קניית לידים

קניית לידים: כל מה שצריך לדעת כשמחליטים לקנות לידים בזירה המקוונת אז הבנתם שלשלם הון לא מבוטל לסוכנות שיווק דיגיטלי שתייצר עבורכם לידים, לחכות חודשיים

קרא עוד »

שיווק עסקים באינטרנט

שיווק עסקים באינטרנט: איך עושים זאת ועל מי אפשר לסמוך שיעשה עבודה טובה? כיום- בעידן הטכנולוגי, בו מרבית ממחזורי המכירות של עסקים ברחבי העולם מדיעים

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: