לידים לביטוחים רפואיים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים לביטוח רפואי ומימוש זכויות רפואיות

לידים משלימים בתחום הרפואה כגון מימוש זכויות רפואיות או ביטוחים רפואיים פרטיים נחשבים לאטרקטיביים במיוחד מכיוון שהם יוצרים מערכת יחסים לטווח ארוך בין הלקוח לבין הגוף שמציע לו את השירות. לכן, מה שהופך את ההשקעה למשתלמת מאוד בהמשך.

שווה לעבוד אתנו לטווח הארוך

בנוסף למודל תשלום לפי ליד (Cost Per Lead – CPL) עבור מספר לידים ידוע וקבוע מראש, אנחנו מציעים לכם גם מודל נוסף בשילוב של חלוקת רווחים עבור מי שעובד אתנו תקופה ארוכה. מודל אחר מאפשר לכם לשלם להרצת קמפיין על בסיס קבוע ותשלום נוסף על בסיס בונוסים של עמידה ביעדים.

שילוב מנצח של ניסיון וטכנולוגיה

המערכת הבלעדית שלנו משלבת בין עמודי נחיתה איכותיים שעברו אופטימיזציה לתחום הרפואי ובין מערכת מתקדמת לניהול לידים על מנת לספק לכם את הלידים האיכותיים ביותר ממגוון רחב של מקורות תנועה.

את הלידים שאתם מקבלים תוכלו לייבא ישירות למערכת ניהול התוכן שלכם : Salesforce, Insightly , Zoho וכמובן להעביר לידים מוצלחים לשימוש עתידי בתוך מערכת הניוזלטר שלכם.

למי זה מתאים?

קניית לידים למימוש זכויות רפואיות או מכירת ביטוחים רפואיים מתאימה גם לחברות גדולות וגם לעסקים קטנים ואפילו סוכנים עצמאיים. העובדה שלא צריך להשקיע באתר אינטרנט גדול ולשתול בו עשרות מאמרים שונים מאפשרת לקבל תמורה על ההשקעה במהירות ובלי צורך לגייס כותבי תוכן, מעצבי אתרים, מקדמים וכו'.

יחד עם זאת, גם מי שכבר יש לו אתר אינטרנט שמקבל תנועה יפה ממקור אורגני, עמוד פייסבוק וכו', יכול להרוויח מקניית לידים על מנת לגוון את מקורות הגיוס שלו מהרשת ולא לשים את כל הביצים שלו בסל אחד.

מה אנחנו מבטיחים לכם?

בלעדיות – אין אצלנו לידים מחולקים, כל הלידים אותם אתם מקבלים הם רק שלכם ולא מגיעים למתחרים

מחיר קבוע – בלי שטיקים וטריקים, אצלנו המחירים ידועים מראש ואין תוספות נסתרות. רשימת מחירים ניתן לראות בעמוד מחירי לידים.

טיוב לידים – כל הלידים מסוננים מראש על מנת לנפות פניות לא ממוקדות ולהביא לכם רק את הלידים האיכותיים ביותר.

 

 

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: