לידים איכותיים לבתי השקעות

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים איכותיים בתחום הפיננסים לפי שיטת שיווק מבוסס תוצאות

בתי השקעות עוברות בימים אלה לשיווק מבוסס תוצאות כדי להבטיח לידים איכותיים, בעלי אחוזי המרה גבוהים וייצור לידים בצורה עקבית, קלים לניהול ובקרה עם דגש מובהק על הגדלת מחזור המכירות.

בקצרה. מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי לשיווק מבוסס תוצאות?

בשיטת שיווק דיגיטלי, מחלקת השיווק של בית ההשקעות צריכה לשלם עבור שירותי שיווק לסוכנות שיווק דיגיטלית, להפריש תקציבי פרסום יקרים ולהתנהל באופן שוטף ולעיתים יומיומי מול הסוכנות לקבלת לידים. 

אחת החסרונות הבולטים, פרט להשקעה הכספית הגבוהה בשיטת שיווק זו היא איכות הלידים ועקביות יצירת הלידים.

חוסר העקביות של איכות וכמות הלידים יכולה להוות חלק חשוב ואף ישיר במחזור המכירות של בית ההשקעות, במיוחד כשמדובר בנישה תחרותית כמו מוצרי חיסכון, תיקים מנוהלים…

בשיווק מבוסס תוצאות- בית ההשקעות פוטר עצמו מעליות כל מערך השיווק, בין אם זה בניית מערכי שיווק, קמפיינים, תקציבי פרסום יקרים ופשוט רוכש חבילת לידים איכותיים( לקוחות שכבר השאירו פרטי יצירת קשר המחכים שיתקשרו איתם) ובכך שולט למעשה את כמות הלידים שיקבל בכל יום ובכל שעה.

תיקון 190- כשהתחרות על נתח שוק קטן ומצומצם כמו גמלאים בישראל שברשותם כסף נזיל להשקעה, לעבוד מול חברת לידים המייצרת לידים איכותיים זה הכרחי!

קופ"ג להשקעה-  כל סוכן ביטוח ומשווק פיננסי יכול להעיד למרות שקופ"ג להשקעה זה אחד ממוצרי החיסכון הטובים בישראל ועדיין, חוסר הידע של הציבור לגביו לצד נזילות הכספית למוצר זה הופך עסקאות רכישה של קופ"ג להשקעה לקשות ובמקרים, עד בלתי אפשריות.

גמל והשתלמות-  המלחמה עבור בעלי קופות הגמל וההשתלמות היא עתיקת ימים ועקובה מדם. מאז הרפורמה בניוד מוצרי חיסכון, אף בית השקעות כבר לא מוגן מזליגת לקוחות לבית השקעות מתחרה אחר. לכן, זה חשוב להוביל בקרב ולנהל את המלחמה הזאת בכל החזיתות, בתיאום מושלם ומבלי לקחת שבויים ובי-פירסט יודעת לעשות זאת בהצלחה וללא חת!

פתיחת תיקי השקעות ומסחר עצמאי- החשיבות לליד חם ואיכותי, בנישה זו בתחום הפיננסים היא מהדרגה העליונה! במציאות כלכלית של ימינו, אלה שיכולים להרשות לעצמם תיק מנוהל או את הסכום הנדרש לפתיחת חשבון מסחר עצמאי הם קומץ מהאוכלוסיה ולכן זה חשוב שבית ההשקעות יקבל את הלידים החמים ביותר ובעלי אחוזי המרה הגבוהים ביותר. לבי-פירסט ניסיון עתיר שנים בנישה זו ויודעת לפלח את הקהל הנכון הן לפתיחת תיקים מנוהלים והן לפתיחת חשבונות מסחר עצמאיים.

אז איך בי-פירסט מייצרת לידים איכותיים בלבד?

מבלי לחשוף את כל האסים על שולחן, להלן מספר דוגמאות בצורת העבודה של בי-פירסט לייצור לידים איכותיים בלבד:

פרסום ממומן פייסבוק- פייסבוק ממשיכה להוכיח את עצמה כפלטפורמת שיווק חדה כתער ואינה מראה סימני האטה. בי-פירסט לא חסכה בהוצאות ושכרה לה את טובי המעצבים הגרפיים, מנהלי קמפיינים וקופירייטרים שבמשך שנים מצליחים לטרגט את הלקוח הקצה המושלם לבתי השקעות בתחום הפיננסים. 

ע"י עיצוב באנרים וכתיבת תוכן ממוקד מטרה, מנהלי הקמפיינים מנתבים את דרכם בפייסבוק היישר ללקוח הפוטנציאלי המושלם עבורכם.

ייצור ליד איכותי ע"י שימוש פלטפורמת שיווק זו מביאה לידכם לקוח שמחכה לשירותים שלכם ויפה שעה קודם.

פרסום ממומן גוגל– מאז ומעולם, גוגל הייתה ידועה כמנוע חיפוש מושלם לשיווק מוצרים באינטרנט ובי-פירסט ידועה בניסיון של למעלה מעשור של ניצול פלטפורמה זו ע"י שימוש בבאנרים מקצועיים המובילים לכתבות,  דפי נחיתה, שאלונים…

דפי נחיתה–  דף אינטרנטי בו המבוטח העתידי שלכם מגיע בכדי להשאיר פרטים ליצירת קשר. עיצוב דפי נחיתה וכתיבת תוכן שיווקי בהם הם המרכיבים הקריטיים ביותר ללקוח הקצה. לקוח שמגיע עד לדף נחיתה ולא משאיר פרטים זה כמו להגיע לבאר ולא לשתות ממנה. 

בי-פירסט שכללה והשחיזה את יכולות העיצוב וכתיבת התוכן השיווקי במיוחד בנקודה זו כדי שתוכל להבטיח את את אחוזי ההמרה ואיכות הלידים שלה ללקוחותיה, דבר שרבים מסוכנויות שיווק רגילות ממהרות להתעלם.

כתבות– אמנות יצירת לידים איכותיים אינה עוצרת ב-גוגל או פייסבוק. כשמדובר ב-'שיווק מבוסס תוצאות', כלי השיווק חייבים להתפרש לקשת רחבה של פלטפורמות שיווקיות ויצירת לידים איכותיים באמצעות כתבות ממוקדות המותאמות ללקוח הקצה. היתרון המשמעותי בשימוש בכתבות ככלי שיווקי בא לידי ביטוי ביצירת חווית קורא ללקוח קצה אשר יוצרת קשר אישי ואף אינטימי איתו ובעזרת הקופירייטר הנכון והמקצועי המתמחה בכתיבת תוכן מסוג זה, הלידים האיכותיים שנוצרים מכתבות אלה הם בעלי אחוזי המרה גבוהים באופן חסר תקדים.

רימרקטינג– שיווק מחדש לקהלים שנחשפו לערך השיווק. כחלק משיטות הזיקוק שבי-פירסט משתמשת לייצור לידים איכותיים, רימרקטינג הוא כלי בסיסי וחשוב אבל כשמשתמשים בו בצורה נכונה ומקצועית.

לקוח שנחשף לקמפיין מסוים ולא השאיר פרטים, עדיין ניתן להפוך אותו לליד איכותי. קודם כל צריך להבין את הסיבה לכך שהוא לא השאיר פרטים ליצירת קשר ואז לפעול בהתאם. 

רימרקטינג נכון מצליח לייצר לידים איכותיים בצורה מדהימה וזה בא לידי ביטוי ביכולות ניהול הקמפיינים של אשפי ה-פייסבוק המועסקים בחברה

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: