לידים לביטוח רכב

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

סוכני ביטוח רכב מתקשים להגדיל את היקף קהל הלקוחות שלהם והגדלת המחזור החודשי שלהם ממספר סיבות:

  1. הלקוחות לא ששים להחליף חברות ביטוח או פוליסות ביטוח מחשש או חוסר ידע לגבי שינויים רבים בזכויות שלהם עקב הרפורמה בביטוחי הרכב של משרד האוצר.
  2. סוכני ביטוח לא מצליחים לסנן את הלקוחות האופטימליים עבורם מקהל רחב של מבוטחים שלמעשה אינם זכאים לשירותים שלהם.
  3.  עלויות שיווק דיגיטלי לצד זיקוק לידים לא איכותיים הופך לעוד "מסמר בארון הקבורה" בעמודת ההוצאות של הסוכן/סוכנות.

 

מסיבות אלה ולצד דריסת הרגל של חברות ביטוח ישיר גדולות למיניהן, השלמת משימה זו הופכת לחלום בלהות עסקי לכל סוכן ביטוח.

 

סוכנים/ סוכנויות ביטוח שמשווקים עצמם בצורה דיגיטלית משקיעים הון בבניית מערכי שיווק יקרים, תקציבי פרסום גדולים ותשלומים חודשיים עבור שירותי סוכנויות שיווק כאלה ואחרות ליצירת לידים שלאו דווקא יניבו תוצאות מקסימליות.

 

במקום לשים את האמון והכיס שלכם בידי סוכנות שיווק שאולי תספק עבורכם את הלידים האיכותיים שאתם משלמים הון עבורם, תנו לבי-פירסט להניח לכם על השולחן לידים חמים ואיכותיים, לידים שעברו דרך כל צינורות הסינון הייחודיות לבי-פירסט ומבלי לקחת סיכונים כלכליים מיותרים, ולהגדיל את מחזור המכירות שלכם בעשרות אחוזים מספר רגעים שלאחר רכישת החבילה ולא לאחר מספר חודשים!

 

אז מה סוכן/סוכנות ביטוח מקבלים:

  1. חיסכון אדיר של עלויות מיותרות של שירותי סוכנות שיווק וכל הנלווה לשירותים אלה
  2. לידים איכותיים, חמים ורלוונטים שעברו סינון וזיקוק דרך מערכות סינון מתקדמות הייחודיות לבי-פירסט.
  3. רוכשים לידים בחבילות לפי דרישה
  4. שליטה מוחלטת על הוצאות השיווק. בלי הפתעות ובלי כאבי ראש מצד סוכנות השיווק לגבי העלאת תקציבי פרסום עקב חוסר ניהול קמפיינים נכון ומקצועי.

 

בי-פירסט מספקת לידים איכותיים, מזוקקים ומסוננים לפי דרישה וחוסכת מסוכן/סוכנות ביטוח עלויות שצוינו לעיל ולמעשה חותכת את "המתווך" ב-100% כך שהלקוח רוכש לידים איכותיים בלבד, בכמות היומית/חודשית הרצויה.

 

חשוב לציין ששיטות אפיון וזיקוק הלידים ייחודית לבי-פירסט והינן אקסקלוסיביות ורלוונטיות אך ורק ללקוח!

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: