איך מקימים תשתית לשיווק באינטרנט ומה צריך לקחת בחשבון?
חשוב זכור כי אחד הנושאים החשובים יותר להצלחת העסק/חברה שלכם הוא בבחירת ספקים נכונים ומקצועיים (לא רק לשיווק באינטרנט) ביחוד כאשר מדובר בשיווק העסק שלכם, תרשו לי לעלות בפניכם מספר נקודות:
- איך חברות גדולות מצליחות?
- למה הם משלמים שכר גבוה כל כך למנכ"לים ולאנשי שיווק טובים?
- אל תתמקדו רק במחיר כאשר אתם בוחרים ספק שיווק תתמקדו בחיפוש איש מקצוע שיעשה זאת בצורה הטובה ביותר.
- כי התשובה היא אחת, צוות מקצועי זהו צוות מנצח.
איך באמת תוכלו לוודא שאתם בידיים הנכונות?
בחרו במודל עבודה מבוסס הצלחה מול הספק שלכם לדוגמה ניתן להציע פרמיה שמבוססת על הצלחת הקמפיין שלכם:
- תגמול לספק על כל ליד שאתם סוגרים.
- תגמול על מספר לידים איכותיים שמתקבלים.
- תגמול על מיקומכם במנועי החיפוש.
- תתגמלו את הספק ממחזורי המכירות שלכם.
לא תרכשו את כל סוגי השירותים יחד, תדרשו דיווח שבועי על הנעשה בקמפיינים שונים, ותבחנו איזה מדיה מתאימה לתחום הפעילות שלכם ברשת האינטרנט.
קידום אורגני – בידקו מיקומים של הלקוחות שלהם ואל תהססו לדבר עימם.
קידום ממומן – בידקו את אחוזי המרות שלהם מקמפיינים שונים, תנסו לחשב מחיר לליד.
לידים – במקרה הזה הכי קל לבחון את הספק, ניתן לעשות פיילוט של כ-30 לידים ולראות את טיב הקמפיין/לידים מומלץ מאד.