עסקים מגדילים מחזורים, עם לידים ‘סופר איכותיים’!
לייצר לידים בזירה המקוונת, זו לא חוכמה. לייצר לידים איכותיים, עם אחוזי המרה גבוהים…זה כבר אמנות! אז איך ניתן להבטיח לעסקים אך ורק לידים איכותיים?
אולי יעניין אותך גם>> לידים לעסקים
בין ערימת לידים ירודים, נמצא ליד איכותי, פה ושם
בשיטות שיווק מקוון המקובלות כמעט ובלתי אפשרי לייצר לידים איכותיים על בסיס קבוע ויותר מזה…להישען על תוצאות ייצור הלידים לתחזיות רווח והגדלת מחזור המכירות.
הסיבה לכך היא פשוטה- שיטות השיווק בזירה המקוונת שהכרנו עד היום, כבר מזמן לא יעילות!
ברגע שחברות הענק גילו את נפלאות השיווק הדיגיטלי, עלויות תקציבי הפרסום קפצו מספר מדרגות וסוכנויות שיווק נורמטיביות, מאז ועד היום, מתקשות להתמודד עם מציאות זו.
כשלמתחרים שלכם יש כיסים עמוקים וגב כלכלי שיכול לכלכל מדינה קטנה…המלחמה על עלויות הפרסום בזירה המקוונת אינה נוטה לטובתכם.
בשיווק דיגיטלי, תקציב פרסום שווה ערך לאוויר לנשימה לצוללן חופשי. עומק הצלילה נמדד בחלקו העיקרי בכמות החמצן שיכול הצוללן להכיל בריאותיו.
נכון, יעילות מיצוי כמות החמצן בעת הצלילה חשוב גם כן, בדיוק כמו שבשיווק מקוון, מיצוי תקציב הפרסום בעלויות שיווק נמוכות עבור כמות לידים מקסימלית תופס תפקיד חשוב בשיווק מקוון יעיל אבל כשיש לצידך צוללן מתחרה שיכול להישאר שעות מתחת למים ולצלול לעומקים, פי כמה וכמה עמוקים יותר ממך…אתה פתאום חושב פעמיים האם בכלל להיכנס למים.
אז השאלה שנדרשת להישאל כאן היא “האם זה אפשרי בכלל לייצר לידים איכותיים במחירים סבירים אך עדיין תחרותיים?”
השפן הקבוע שנשלף מהכובע
ישנם כל מיני דרכים להתמודד עם עלויות פרסום וייצור לידים והמון פעמים, כדי שסוכנות שיווק תוכל להצדיק את שירותיה ותשלומי הריטיינר שגובה מלקוחותיה, ‘מעגלת פינות’, משתמשת בקיצורי דרך מסוכנים ולמעשה גורמות ללקוחות שלה לבזבז משאבים רבים(משאבי אנוש בעיקר) להמרת לידים ירודים ולא רלוונטים.
את הדרכים ה-“מקובלות” בהן סוכנויות שיווק דיגיטליות מעגלות פינות, בזמן שהן שומרות על האינטרסים הכלכליים שלהן היא דווקא בעלויות הפרסום שעל הלקוחות שלהן לשלם בכל חודש.
ההבדל בין ליד איכותי לסתם עוד ‘ליד’
ליד איכותי זה לקוח פוטנציאלי שעבר משפך שיווקי איכותי ומכוון מטרה, שהשאיר פרטים ומחכה שיצרו עימו קשר.
כדי שסוכנות השיווק תוכל למצוא את אותו ‘ליד איכותי‘, יהיה עליה להשתמש בכלים שיווקיים מתקדמים וכלים אלה, ברוב הגורף מהמקרים, מייקרים את עלויות הפרסום.
כדי “לבשל” את אותו לקוח פוטנציאלי ולהבטיח שהוא אכן מתאים ורלוונטי לרכוש את המוצר/שירות של בעל העסק, על סוכנות השיווק להשתמש בשיטות סינון מתקדמות ולזקק את הלקוחות ‘הרציניים’ מכל שאר “הג’וקרים” שסתם משאירים פרטים בכל אתר שנקלעים.
סינונים אלה יכולים לבוא בכל מיני צורות. הן בצורת שאלונים, בדיקות התאמה/זכאות או כל דרך שיווקית שתצביע על הלקוחות הפוטנציאלים הרלוונטיים ביותר והרציניים ביותר…אלה שזקוקים למוצר/שירות של בעל העסק ממש כמו אוויר לנשימה!
כלים אלה מייקרים באופן משמעותי את המשפך השיווקי וכך, בסופו של יום…את תקציב הפרסום.
סוכנויות שיווק מעדיפות להשאיר את הכסף אצלן
כשבעל העסק צריך לשלם ממיטב כספו על בניית מערך שיווק(הקמה), תשלומי ריטיינר חודשיים(לסוכנות השיווק עבור השירות) ותקציב פרסום חודשי…ניתן לנחש איפה הן תקזזנה בעלויות…בעלויות הפרסום כמובן.
הרי שתשלום על בניית מערך השיווק הולך לכיסה. תשלומי הריטיינר גם כן הולך לכיסה. על אלה היא לא תוותר. אז ברור לכל שהיא “תוזיל” את עלויות הפרסום של המשפך השיווקי לייצור לידים.
השאלה היא “מה איכות הלידים שיקבל בעל העסק כשעלויות הפרסום שלו נמוכות?”
מכירים את המושג “מה שזול, בסוף עולה ביוקר”? ובכן, אין זה שונה גם בכל הקשור לעלויות פרסום נמוכות.
הולכים על “כמות ולא על “איכות”
מכיוון שעלויות תקציבי הפרסום, בזירה המקוונת, עלו משמעותית, סוכנויות שיווק מתקשות להשיג לקוחות חדשים ברגע שהם מציבים מולם את סכום העלויות הפרסום שעל הלקוח לשלם ולכן, הן תעדפנה להשאיר את עלויות הפרסום נמוכות עד כמה שאפשר ומתמקדות בייצור מסה גדולה של לידים (לידים ירודים), בתקווה שהלקוח שלהם יוכל לנצח ב-“משחק המספרים הגדולים”. בינתיים, הלקוח מבזבז משאבים רבים בשיחות סרק ולא מועילות, מבזבז זמן יקר של אנשי המכירות שלו וכל זאת…בגלל שסוכנות השיווק לא מוכנה לעשות את השינוי הנדרש, למען ייצור לידים איכותיים…אצלה!
גם כלב עיוור, מדי פעם מוצא עצם
סוכנויות שיווק דיגיטלי רגילות עדיין מצליחות לייצר לידים איכותיים מבין ערימת הלידים הירודים שמייצרים עבור הלקוחות שלהם אבל באיזה מחיר ומי משלם אותו?
התשובה לכך פשוטה. ברור שהלקוח משלם על כך!
כשעובדים עם סוכנות שיווק דיגיטלי מהשורה, אנחנו משלמים על הקמת מערך שיווק(בין10,000-15,000 ש”ח), תשלומי ריטיינר חודשיים לסוכנות(בין 5,000-10,000 ש”ח בחודש) ובנוסף לכל זה, תקציבי פרסום הנעים בין 2,500-12,000 ש”ח בחודש.
עכשיו- כשהלקוח צריך לחשב ROI מכל הלידים שקיבל, כשמספר קטן מאוד מאותם הלידים נחשבים לאיכותיים…האם זה בכלל משתלם לו?
תכירו את השחקן החדש בזירה המקוונת
למזלנו, ישנן מספר קטן של סוכוניות שיווק שלקחו על עצמן לעבור את התהליך האבולוציוני הנדרש כדי “לספק את הסחורה” ללקוחותיהן ולייצר ‘סופר לידים איכותיים’, בכל יום וכל היום!
סוכנויות אלה לוקחות על עצמן את כל העול הכלכלי של מערכי השיווק ומתירות ללקוחות שלהן לרכוש לידים חמים שכבר נכנסו למערכת ומחכים שיצרו עימם קשר. במילים אחרות, הלקוח רוכש לעצמו “שיווק מבוסס תוצאות”!
בי-פירסט, סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה במדינה
מבין קומץ סוכנויות שיווק מבוסס תוצאות בישראל, מה שמבדיל את בי-פירסט מכל השאר זה יכולת ראייה שיווקית רחבה אשר חוצה את עולם המקוון.
בי-פירסט מקנה ערך מוסף ללקוחותיה, מעבר ל-רק ייצור לידים איכותיים אלא שהיא מעניקה מטריה עסקית רחבה שנועדה לעזור ללקוחותיה להגדיל את מחזור המכירות באופן אקספוננציאלי!
איך היא עושה זאת?
להלן מספר מהשירותים הנלווים שבי-פירסט מציעה ללקוחותיה, לצד ייצור לידים איכותיים:
- תיאום פגישות במיקור חוץ– אם עסק/חברה עבד עם מחלקת מכירות של איש אחד או שניים ולפי כמות הלידים שמקבל הוא חייב לבנות מחלקה של 10 אנשים או יותר, בי-פירסט יכולה לעזור לו להקים מחלקת מכירות מבלי שיצטרך לאכלס ולהעסיק עובדים חדשים בבית העסק. בי-פירסט תבנה עבורך CALL CENTER מבלי שתצטרך להניף אצבע. כל שתצטרך זה לממש את הפוטנציאל העסקי שלך.
- הדרכת מכירות- לקוח שמעוניין להרחיב את מחלקת המכירות שלו ולהעסיק אנשי מכירות חדשים והכין אותם לעבודה שוטפת במהירות האפשרית, בי-פירסט תשמח לספק עבורו שירותי הדרכת מכירות המותאמת לקוד הגנטי של העסק שלו ושל מערך השיווק שנבנה עבורו.
- מערכות ניתוח ובקרה- בי-פירסט תספק עבור לקוחותיה מערכות מתקדמות של ניתוח ובקרה כדי שבעל העסק/חברה יוכלו לשכפל את ההצלחה שלהם ובכך להכפיל ולשלש את מחזור המכירות שלהם.
כשעובדים עם סוכנות שיווק מבוסס תוצאות, רוכשים תוצאות ולא סתם לידים
במקום שבעל העסק יוציא עשרות אלפי שקלים על שיווק דיגיטלי ואז ישקיע משאבים להמיר את הלידים שקיבל לידו למכירות, יחשב ROI…בקיצור, כאב ראש עסקי שאף בעל עסק לא צריך על כתפיו, בי-פירסט מוכנה לקחת על גבה את כל העול כלכלי של השיווק ולייצר אך ורק לידים איכותיים כשהלקוח פשוט רוכש חבילת לידים המוכנים להמרה…המתמטיקה כאן פשוטה להחריד!
לכן- שיווק מבוסס תוצאות הוא הפתרון האולטימטיבי לכל עסק בישראל כדי להגדיל את המחזורים שלו, כבר מהחבילה הראשונה!
הבעיה היא שקשה מאוד למצוא סוכנויות אלה מכיוון שהן מאוד סלקטיביות בנוגע ללקוחות שהן מוכנות לעבוד איתן. מכיוון שהן בונות עבור כל לקוח ולקוח מערך שיווק ייחודי, על חשבונן, הן ירצו כמובן שהלקוחות שלהן יעבדו איתן לאורך שנים ולא לתקופות קצרות!
התקשרו או השאירו פרטים באתר ואנו נדאג לחזור אליכם עוד היום.
כאן בשבילכם,
Be-First