ייצור לידים איכותיים בלבד המותאמים ל-DNA העסק
עסקים רבים כיום מנסים להרחיב את מאגר הלקוחות שלהם, אולם לעיתים נתקלים בבעיות רבות וקשיים שאינם מספקים את רצונם. הם מוצאים את הפתרון הנכון ברכישת לידים לעסקים מחברות צד ג’ המתמחות בתחום, הלידים האיכותיים מצליחים להרחיב את מאגר הלקוחות ואף להביא לעסקאות מרובות בין העסק ללקוח.
בי-פירסט היא חברה ידועה ביכולות ‘זיקוק’ לקוחות איכותיים, ע”י שימוש בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות, המבוססות על ניסיון רב שנים בייצור לידים איכותיים המתאימים ככפפה ליד של בעל העסק ולכן, בכדי להגדיל את המחזורים של העסק, לא רק כמות הלידים(לקוחות פוטנציאלים) שחשובה כאן אלא טיבם של הלידים או במילים אחרות…איכות הלידים.
לכן- יצירת לידים איכותיים היא MUST לקיום סוכנות שיווק מבוסס תוצאות ואפשר לומר או להסתכל על זה מזווית ראייה שונה שלידים איכותיים, לבעל העסק…הם תוצר לוואי של הנחיצות שלהם לקיום סוכנות השיווק.
איך נוצר ליד איכותי?
בי-פירסט מחזיקה, קרוב ללב, את שיטות ייצור הלידים שלה אבל מה שנוכל לחשוף זה שכל לקוח של החברה מקבל קמפיין ייעודי רק לו. כל מערך השיווק בנוי על מוצר/שירות העסק, אם כל הדרישות וכל ההטבות שהעסק מבדיל את עצמו ממתחריו.
הדרך הטובה ביותר ליצור לידים איכותיים לעסקים:
כפי שצוין קודם לכן, יש לכם את האפשרות לייצר לידים באופן עצמאי ובזול, השאלה היא האם יהיה לכם מספיק זמן כדי ללמוד את התחום. בדומה לשאר התחומים, תעדיפו איש מקצוע כדי לתקן לכם סתימה בבית או לשפץ את הדירה, כאמור אתם יכולים לעשות זאת לבד אולם התוצאה לאו דווקא תהיה איכותית וטובה כרצונכם.
אם אתם מחפשים לידים איכותיים לעסק שלכם יש להתייעץ עם אנשי מקצוע כגון חברות בוטיק דיגיטליות המתמחות בעיקר בייצור לידים איכותיים, הם מכירים היטב את התחום ויספקו לכם את כל המידע ובמידת הצורך, ייצרו לידים איכותיים לעסק שלכם. בעלי עסק רבים חושבים כי יצליחו לייצר אלפי לידים במו ידיהם, בטווח הארוך הם יוצאים יותר מופסדים מאשר מורווחים היות והם משקיעים זמן יקר בניסיון ללמוד את תחום ייצרו הלידים במקום להתרכז בניהול עסק וייצור לקוחות נאמנים. על איכות לא מתפשרים, וזה תקף גם על לידים כי בגדול אתם יכולים לייצר אלפי לידים שלא יניבו לכם רווח אלא רק הוצאה מאחר ופילוח הקהל נעשה בצורה לא מחושבת, שכן פילוח קהלים הינו הבסיס לאיתור לקוחות פוטנציאלים בעלי אחוזי המרה גבוהים לעסקה ממשית.
שליטה בזירה המקוונת
כפי שצוין לעיל, ישנן מגוון רחב של פלטפורמות שיווק בהן ניתן לייצר לידים.צינורות השיווק בה החברה משתמשת הינם מגוונים אך במספר מילים אפשר לכמת מספר צינורות שיווק מקובלים בהם בי-פירסט צולחת בצורה משמעותית מאחרים ולא רק מייצרת לידים אלא מייצרת אך ורק לידים איכותיים:
- כתבות תוכן- צינור שיווק מעולה לייצור לידים איכותיים ומזוקקים .
- קמפיין פייסבוק- הזירה המרכזית לשיווק מוצרים/שירותים באינטרנט כיום
- אינסטגרם- האחות הצעירה של פייסבוק שהפכה בשנים האחרונות לשחקנית מפתח בשיווק דיגיטלי.
- גוגל- המפלצת האינטרנטית שאין עליה עוררין בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
- יוטיוב- האח ה-‘לא כל כך צעיר’ של גוגל שהוכיח מ-DAY 1 שזירת הוידאו…היא שלו
כל אלה הם חלק מכלל צינורות השיווק בהם בי-פירסט משתמשת כדי לייצר לידים איכותיים.
כדי לנצח במירוץ ‘פורמולה-1’ צריך “שומאכר” מאחורי ההגה!
שיטות וטכנולוגיות מתקדמות של שיווק מבוסס תוצאות ולצד מספר רב של שנות ניסיון…הכל טוב ויפה אבל מישהו צריך לנווט את מכונית המירוץ הזאת לקו הסיום.
בי-פירסט מעסיקה עובדים מקדמת הבמה, ממנהלי הקמפיינים, מעצבים גרפיים ועד לקופירייטרים חסרי רסן. כדי שמערכת שיווק בסדר גודל מבצעי ומקצועי כמו בי-פירסט תביא לבעל העסק לידים איכותיים בכל יום, כל היום…עליה לשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר במקומות הנכונים.
צוות מומחי השיווק והלידים של ‘Be First’ יעניקו לכם את התמיכה והעזרה הנחוצה לכם, נלווה אתכם במהלך כל הדרך עד לסיפוק עסקי מלא שלכם. כדי להטיס את העסק שלכם למעלה, אתם צריכים חברת בוטיק שתעמד לצידכם ותספק לכם מאות ואף אלפי לקוחות מדי יום שרק יחכו לטלפון מכם, השקעה ביצירת לידים איכותיים משתלמת לטווח הארוך שכאמור מאפשרת לבנות קהל לקוחות עסקי השייך רק לכם.
לפני שבכלל חושבים לרכוש לידים
כל מי שחושב לרכוש לידים, רוב הסיכויים שניסה את מזלו בניסיון ייצור לידים, הן בעצמו והן ע”י שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלי. לכן, אנו לא ניכנס כאן להסברים מיותרים כמו “מה ליד”, “משפך שיווק” וכיוב’…
מעוניינים לרכוש לידים? מעולה. עכשיו, איך באמת תוכלו להבטיח שחבילת הלידים שאתם רוכשים היא איכותית?
להבדיל בשיטת השיווק המוכרת, בה אתם רוצים לייצר ליד במחיר נמוך, כאן, כשעובדים עם ספקיות לידים, לעלות הליד יש אפקט מכריע על טיב ואיכות הליד!
ייצור ליד איכותי תלוי במסע לקוח
הסוד הכמוס ביותר בעולם השיווק בנוי משני אופנים:
- זיהוי ואיתור לקוח קצה
- מסע לקוח
זיהוי ואיתור לקוח קצה– זיהוי לקוח הקצה נעשה ע”י קופירייטרים מקצועיים ומנוסים. הם יודעים להיכנס לנעליו של לקוח הקצה ולמשך זמן מסוים, למעשה נושמים וחיים את חיי הלקוח מבעד עיניו. כדי שהקופירייטר יוכל לכתוב את התכנים שידברו לליבו של לקוח הקצה, עליו להבין בדיוק מי הוא ואיך יום בחייו נראה. בן כמה הוא, האם נשוי/רווק/גרוש, תחום עיסוק בו עוסק, מצב כלכלי…כל אלה מרכיבים עבור הקופירייטר תמונה, אווטר אם תרצו, של הלקוח המושלם לכם וברגע שהצליח ליצור אותו, הקסם השיווקי בכתב מתחיל.
איתור הלקוח, נעשה ע”י מנהל הקמפיינים. ברגע שנוצר ה-אווטר של לקוח הקצה, על מנהל הקמפיינים לאתר כמה שיותר אנשים העונים לקריטוריונים שמרכיבים את האווטר, ברחבי האוקיינוס של האינטרנט.
אז הרכבנו את לקוח הקצה המושלם עבור המוצר/שירות שלכם והצלחנו לאתר קהל גדול שעונה על אותם הקריטוריונים שמרכיבים אותו. עכשיו…צריך לבנות את משפך השיווק, קרי, ‘מסע הלקוח’ שנבנה במיוחד עבור לקוח הקצה שלכם, שאליו ייחשף ויעבור.
ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, עתיר תחנות ביניים כך מצד אחד, לקוח הקצה שלכם מבין שאתם הוא הפתרון שלו חיכה וחיפש זמן רב. מצד שני, ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, מרובה תחנות ביניים…כך נוכל לסנן עבורכם לקוחות לא רלוונטיים. לקוחות שאינם רלוונטיים, פשוט יפלו באחת מהתחנות שבמסע הלקוח ואלה שישארו עד סופו…יהפכו לליד חם ואיכותי המוכן להמרה.
ככל שמשפך השיווק עשיר יותר, הוא יקר יותר עבור ספקית הלידים
כדי שמסע הלקוח, במשפך השיווק, יהיה מעניין, רלוונטי ללקוח הקצה…אחד שיגרום לו להיצמד לכיסא ולצפות בקוצר רוח להשאיר פרטי התקשרות, על משפך השיווק להשתמש במגוון רחב של כלים שיווקיים מתקדמים ומספר רב של פלטפורמות שיווק וכל אלה…עולים כ-ס-ף!
להלן שתי דוגמאות ללידים ירודים לעומת לידים איכותיים:
בשקופית הבאה, אנחנו רואים איך ליד שעלותו זולה נוצר.
ספקית הלידים תייצר עבורכם פוסט בפייסבוק, תעצב עבורכם, בתוך הפוסט, באנר כשמעל הבאנר תוכן שיווקי.
מתחת לבאנר, תופיע הנעה לפעולה שתוביל לדף נחיתה בו עוד מספר מילות תוכן וטופס השארת פרטי התקשרות. ברגע שהלקוח משאיר פרטי התקשרות, הוא הופך ל-ליד.
בשקופית הבאה(מתחת), אנו יכולים לראות איך מייצרים ליד איכותי.
את לקוח הקצה, ספקית הלידים תמצא ממזפר מקורות שונים, לאו דווקא מפייסבוק אבל בפייסבוק, במקום להשתמש בבאנר(תמונה) היא תשתמש בסרטון שהוכן והופק במיוחד עבורכם. לספקיות לידים מקצועיות, סטודיו להפקות וידאו וצילומי חוץ משלהם וע”י הפקת סרטונים שיווקיים עבור החברה שלכם, לקוח הקצה, כבר מההתחלה יכול לחבר פנים למוצר/שירות שלכם או במילים אחרות.. הוא מבין שלמוצר/שירות שהוא מתכוון לרכוש יש “אימא ואבא” והדבר יוצר אמינות, כבר בתחילת מסע הלקוח!
מקור שיווק נוסף הוא גוגל- ע”י שיווק במנוע החיפוש הגדול בעולם, לקוחות קצה רבים יכולים להגיע אליכם.
מקור שיווק נוסף הוא אאוטבריין/טאבולה- כאן, אנחנו נכנסים לזירת האתרים הנחשקים כמו N12, Ynet, ביזפורטל, וואלה… באמצעות באנרים ותכנים חדים כתער, שלא משאירים הרבה ברירות חוץ מלהקליק על הבאנר, היישר לשלב הבא במסע הלקוח.
ברגע שלקוח הקצה מקליק על ההנעה לפעולה באחד ממקורות השיווק, הוא עובר לתחנה הבאה…לכתבה.
בכתבה, כישורי הקופירייטר נכנסים להילוך גבוה. לקוח הקצה יקרא ויבין עד כמה המוצר/שירות שלכם מתאים לו ככפפה ליד. הקופירייטר ינצל את הבמה ויגרום ללקוח הקצה להרגיש שיש מי שמבין אותו(זוכרים שדברנו על בניית ה-אווטר שהקופירייטר בונה..?). ברגע שהוא ירגיש שאכן יש מי שמבין לליבו, יש מי שיודע בדיוק מדוע הוא צריך מוצר/שירות מסוג זה, באותה הכתבה, הקופירייטר יכיל את התכנים הנכונים והמדוייקים ביותר שיובילו אותו לרצות לעבור לתחנה הבאה, והיא…השאלון.
לשאלון מספר תפקידים.
מצד אחד, תפקיד השאלון הוא לסנן לקוחות קצה לא רלוונטיים. כאלה שאם כל הרצון הטוב שבעולם לרכוש את המוצר/שירות שלכם, פשוט אינם עומדים בקריטוריונים שאתם קבעתם מראש עבור “הלקוח המושלם” שלכם! אלה, פשוט לא יהפכו ל-ליד ולא יגיעו לשולחנם של אנשי המכירות שלכם. אלה שכן מילאו את השאלון וענו נכונה על הקריטוריונים שלכם, יהפכו ל-ליד ויעברו אליכם.
תפקיד נוסף לשאלון הוא להעלות את רמת המחוייבות של הלקוח. לקוח שצפה בסרטון בפייסבוק, לאחר מכן קרא כתבה שלמה על המוצר/שירות שאתם מציעים ועכשיו השקיע ומילא שאלון שלם…אם זה לא נקרא מחוייבות…אנחנו באמת שלא יודעים מה כן!
כמה עולה ליד?
מחירי לידים נקבעים לפי מספר פרמטמים, החשובים שבהם:
- קושי ייצור ליד (ככל שתחום פופולרי כך יהיה יותר קל לייצר אותו)
- עלויות מדיה – ככל שהמדיה יקרה בתחום, לדוגמא מחיר לקליק – כך מחיר ליד צפוי שיהיה יקר יותר.
יש לנו מחירון לידים זמין באתר, הוא לא תמיד מעודכן, אבל לאינדיקציה זה בהחלט מספיק.
התקשרו או השאירו פרטים באתר ואנו נדאג לחזור אליכם עוד היום.
כאן בשבילכם,
Be-First