ייצור לידים איכותיים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

עסקים רבים כיום מנסים להרחיב את מאגר הלקוחות שלהם, אולם לעיתים נתקלים בבעיות רבות וקשיים שאינם מספקים את רצונם. הם מוצאים את הפתרון הנכון ברכישת לידים לעסקים מחברות צד ג' המתמחות בתחום, הלידים האיכותיים מצליחים להרחיב את מאגר הלקוחות ואף להביא לעסקאות מרובות בין העסק ללקוח.

מהו ליד איכותי:

ליד איכותי הוא בעצם פרטי לקוח בעל אחוזי המרה גבוהים לביצוע עסקה עם בית העסק, ככל שפרטי הלקוח ייחודיים כך הליד יותר 'איכותי'. האיכות נמדדת בלקוח בלבד, אם הלקוח משאיר פרטים באופן קבוע באתרים שונים כדי לקבל שירותים, התחרות עליו תהיה גדולה ולכן יחשב לליד פחות איכותי. ליד איכותי מנגד זהו מצב בו אדם השאיר פרטים באתר עסקי אחד ולא בכמה אתרים שונים, לכן הוא יותר "איכותי" היות והסיכויים לביצוע עסקה גבוהים יותר.
אחד היתרונות המרכזיים ביצירת לידים איכותיים לעסקים הינה שבעל העסק יודע בדיוק כמה כל לקוח עלה לו, מה הייתה השקעתו בתמורה לרווח הנוכחי מאותו לקוח ובעצם מעניקה שליטה מלאה לבית העסק.

בי-פירסט היא חברה ידועה ביכולות 'זיקוק' לקוחות איכותיים, ע"י שימוש בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות, המבוססות על ניסיון רב שנים בייצור לידים איכותיים המתאימים ככפפה ליד של בעל העסק ולכן, בכדי להגדיל את המחזורים של העסק, לא רק כמות הלידים(לקוחות פוטנציאלים) שחשובה כאן אלא טיבם של הלידים או במילים אחרות…איכות הלידים.

מה הקשר בין שיווק מבוסס תוצאות ל-לידים איכותיים.


שיווק מבוסס תוצאות הוא למעשה שיווק דיגיטלי שעובד הפוך.
במקום שבעל העסק ישקיע הון לא מבוטל בבניית מערך שיווק, בנייה של קמפיינים ממומנים ותשלומים שוטפים לסוכנות שיווק דיגיטלית עבור אותם שירותים אלה ואז..רק אז להתחיל ולראות לידים…בשיווק מבוסס תוצאות, סוכנות השיווק לוקחת על עצמה את כל העול הכלכלי והמקצועי עליה, אם זה בניית מערך שיווק, כתיבת תכנים, עיצוב גראפי לבאנרים, בנייה ותפעול קמפיינים ממומנים…והלקוח(בעל העסק) פשוט רוכש לעצמו לידים איכותיים, לקוחות פוטנציאלים שמחכים שיחזור עליהם.

סוכנויות שיווק מסוג זה כמעט ולא קיימות בישראל מסיבה פשוטה מאוד…כשכל הסיכון הכלכלי נופל על כתפי סוכנות השיווק, החברה חייבת להביא תוצאות מרשימות ולא…לא תוכל להתקיים!

לכן- יצירת לידים איכותיים היא MUST לקיום סוכנות שיווק מבוסס תוצאות ואפשר לומר או להסתכל על זה מזווית ראייה שונה שלידים איכותיים לבעל העסק…הם תוצר לוואי של הנחיצות שלהם לקיום סוכנות השיווק. 

אז מה הוא השוני העיקרי בין שיווק דיגיטלי לשיווק מבוסס תוצאות?

אם נשים לרגע בצד את ההיבט הכלכלי המובהק, שמשחק תפקיד מרכזי בעלילה, לבעל העסק יש יתרון אחד חשוב מאוד כשהוא נעזר בסוכנות שיווק מבוסס תוצאות:

בעל העסק קונה "לידים לפי משקל"!
במקום לשים את כל האמון והארנק של העסק בידי סוכנות שיווק דיגיטלי שתספק לידים, הן במכמות והן באיכות, בכל חודש בחודשו, בשיווק מבוסס תוצאות בעל העסק רוכש לעצמו חבילת לידים חודשים (ממש כמו מנוי) ובכל יום, הוא מקבל את מספר הלידים היומי שביקש מראש. בלי כאבי ראש ובלי הוצאות מיותרות.

כיצד מייצרים לידים:

קיימים מספר דרכים ליצירת לידים, ניתן לייצר אותם ללא עלות בכלל אולם איכות הליד תיפגע לכן המלצתנו הינה להשקיע מעט כסף כדי לקבל תשואה בתמורה. הייצור נעשה ברשת תוך כדי יצירת דפי נחיתה וקמפיינים ממונים ברחבי הרשתות החברתיות, כל זה במטרה למצוא את הלקוח ולגרום לו להשאיר את פרטיו ליצירת קשר עתידי במטרה לבצע עסקה.

(מתוך אתר 'סודות המשפט')

דפי הנחיתה נמצאים ברחבי האינטרנט ומאפשרים ללקוח להשאיר פרטים לאחר שחיפש את מבוקשו בגוגל או שמא הגיע לאתר תוכן המעניק גם שירותים. אם נתבונן בדוגמה הזו שנלקחה מאתר 'סודות המשפט' וכן מציע שירותי ייעוץ משפטי לכל הדורש, הדורשים במצב זה אלו הלקוחות שמשאירים פרטים בידיעה כי יחזרו אליהם עם פתרונות סיוע משפטי. עם זאת, יש דרכים נוספות לייצור לידים כמו על ידי קמפיינים פרסומיים שאתם נחשפים אליהם ברשתות החברתיות. קמפיינים אלו מציעים לקהל שירותים ואילו הם משאירים את פרטיהם. הפרטים ('לידים') מנותבים ישירות אל בית העסק המנסה לייצר לידים איכותיים לעסקיו.

דרך נוספת היא על-ידי יצירת מודעות מקודמות דרך 'גוגל', מעצב באנרים וקופירייטר מקצועי יעצבו פרסומות המוצגות באתרים המובילים ביותר, החל מאתרי חדשות ועד לפורמים סגורים. הבאנרים הפרסומיים מוצגים בצדי דף האינטרנט ולעיתים רבות אנשים לוחצים עליהם, ואילו הבאנר מעביר את הקורא אל אתר התוכן בו מוצגת כתבה ובחלק התחתון מוטמע 'טופס מילוי לידים' (הדומה לדוגמא שהוצגה מאתר 'סודות המשפט').

איך נוצר ליד איכותי?

בי-פירסט מחזיקה, קרוב ללב, את שיטות ייצור הלידים שלה אבל מה שנוכל לחשוף זה שכל לקוח של החברה מקבל קמפיין ייעודי רק לו. כל מערך השיווק בנוי על מוצר/שירות העסק, אם כל הדרישות וכל ההטבות שהעסק מבדיל את עצמו ממתחריו.

הדרך הטובה ביותר ליצור לידים איכותיים לעסקים:

כפי שצוין קודם לכן, יש לכם את האפשרות לייצר לידים באופן עצמאי ובזול, השאלה היא האם יהיה לכם מספיק זמן כדי ללמוד את התחום. בדומה לשאר התחומים, תעדיפו איש מקצוע כדי לתקן לכם סתימה בבית או לשפץ את הדירה, כאמור אתם יכולים לעשות זאת לבד אולם התוצאה לאו דווקא תהיה איכותית וטובה כרצונכם.
אם אתם מחפשים לידים איכותיים לעסק שלכם יש להתייעץ עם אנשי מקצוע כגון חברות בוטיק דיגיטליות המתמחות בעיקר בייצור לידים איכותיים, הם מכירים היטב את התחום ויספקו לכם את כל המידע ובמידת הצורך, ייצרו לידים איכותיים לעסק שלכם. בעלי עסק רבים חושבים כי יצליחו לייצר אלפי לידים במו ידיהם, בטווח הארוך הם יוצאים יותר מופסדים מאשר מורווחים היות והם משקיעים זמן יקר בניסיון ללמוד את תחום ייצרו הלידים במקום להתרכז בניהול עסק וייצור לקוחות נאמנים. על איכות לא מתפשרים, וזה תקף גם על לידים כי בגדול אתם יכולים לייצר אלפי לידים שלא יניבו לכם רווח אלא רק הוצאה מאחר ופילוח הקהל נעשה בצורה לא מחושבת, שכן פילוח קהלים הינו הבסיס לאיתור לקוחות פוטנציאלים בעלי אחוזי המרה גבוהים לעסקה ממשית.

שליטה בזירה המקוונת

כפי שצוין לעיל, ישנן מגוון רחב של פלטפורמות שיווק בהן ניתן לייצר לידים.צינורות השיווק בה החברה משתמשת הינם מגוונים אך במספר מילים אפשר לכמת מספר צינורות שיווק מקובלים בהם בי-פירסט צולחת בצורה משמעותית מאחרים ולא רק מייצרת לידים אלא מייצרת אך ורק לידים איכותיים:

  1. כתבות תוכן- צינור שיווק מעולה לייצור לידים איכותיים ומזוקקים .
  2. קמפיין פייסבוק- הזירה המרכזית לשיווק מוצרים/שירותים באינטרנט כיום
  3. אינסטגרם- האחות הצעירה של פייסבוק שהפכה בשנים האחרונות לשחקנית מפתח בשיווק דיגיטלי.
  4. גוגל- המפלצת האינטרנטית שאין עליה עוררין בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
  5. יוטיוב- האח ה-'לא כל כך צעיר' של גוגל שהוכיח מ-DAY 1 שזירת הוידאו…היא שלו

כל אלה הם חלק מכלל צינורות השיווק בהם בי-פירסט משתמשת כדי לייצר לידים איכותיים.

כדי לנצח במירוץ 'פורמולה-1' צריך "שומאכר" מאחורי ההגה!

שיטות וטכנולוגיות מתקדמות של שיווק מבוסס תוצאות ולצד מספר רב של שנות ניסיון…הכל טוב ויפה אבל מישהו צריך לנווט את מכונית המירוץ הזאת לקו הסיום.

בי-פירסט מעסיקה עובדים מקדמת הבמה, ממנהלי הקמפיינים, מעצבים גרפיים ועד לקופירייטרים חסרי רסן. כדי שמערכת שיווק בסדר גודל מבצעי ומקצועי כמו בי-פירסט תביא לבעל העסק לידים איכותיים בכל יום, כל היום…עליה לשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר במקומות הנכונים.

צוות מומחי השיווק והלידים של ‘Be First’  יעניקו לכם את התמיכה והעזרה הנחוצה לכם, נלווה אתכם במהלך כל הדרך עד לסיפוק עסקי מלא שלכם. כדי להטיס את העסק שלכם למעלה, אתם צריכים חברת בוטיק שתעמד לצידכם ותספק לכם מאות ואף אלפי לקוחות מדי יום שרק יחכו לטלפון מכם, השקעה ביצירת לידים איכותיים משתלמת לטווח הארוך שכאמור מאפשרת לבנות קהל לקוחות עסקי השייך רק לכם.

התקשרו או השאירו פרטים באתר ואנו נדאג לחזור אליכם עוד היום.
כאן בשבילכם,
Be-First

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: