הפייסבוק, אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם כיום, משמשת כפלטפורמה שיווקית מצוינת בזכות מבחר הכלים שבה וחשיפתה בפני מיליוני גולשים. שיווק בפייסבוק, שהפך בשנים האחרונות, לאחת משיטות השיווק היעילות ביותר, מאפשר לכל עסק, קטן וגדול כאחד, להגיע לכמה שיותר לקוחות, ובעיקר – ללקוחות פוטנציאליים, שטרם נחשפו אליו. השיווק בפייסבוק נעשה באמצעות מבחר מגוון מאד של כלים, העוזרים לבחון את קהל היעד באופן מדויק יותר ולהגיע אליו באמצעים שונים שיניעו אותו לפעולה ויגרמו לו, בסופו של דבר, לרכוש את המוצר או להזמין את השירות המוצע.
רוצים לעלות קמפיין אפקטיבי פייסבוק? פרטים נוספים בדף הזה
יתרונות עבודה עם פי פירסט
- התמחות של 9 שנים בניהול קמפיינים עמוקים
- מקצוענים ב-data analytics וניתוח נתונים
- צוות מקצוענים שעושים שימוש בכלים מתקדמים
- שיפור קמפיין נעשה על בסיס data
- שימוש מתקדם ב- A/B טסטים
- התממשקות לכל מערכות CRM מתקדמות
כאשר בונים קמפיינים מצליחים אין צורך בהתחייבויות
אנחנו לא מחייבים את הלקוחות שלנו בחוזים ארוכי טווח, אנחנו מתחילים את הפיעלות עם הפיילוט של 30 ימים, ללא כל התחייבות.
הפייסבוק של היום (מכונת לידים אמיתית)
עד לא מזמן פייסבוק היה מתאים למי שרצה ליצור נוכחות ברשת ופחות התייחסו עליה כפלטפורמה ליצירת לידים כהיום פייסבוק הפך להיות מפלצת ליצירת לידים בכל התחומים כמעט (הימורים, רפואה, עו"ד, ועוד) השינוי הגיע בעקבות שדרוגים הרבים שפייסבוק עשתה במערכת פרסום מודעות שלה "Add Manager" .
איפה השיווק אפקטיבי יותר? בפייסבוק או בגוגל
זאת שאלה שבטח רבים מכם שואלים, ברוב התחומים עדיין גוגל אדוורדס חזקה יותר ומצליחה לרשום למפרסמים שלה ROI חיובי יותר אך בעקבות הרפורמות האחרונות פייסבוק מתחילה לתת פייט מאד רציני לגוגל.
מה יהיה בעוד שנתיים? אין ספק כי לפייסבוק יש הרבה יותר מה להשתפר מבחינת ממשק פרסום שלה מאשר לגוגל ומסיבה זאת בשנים הקרובות פייסבוק צפויה לסגור את הפאר בצורה משמעותית עוד יותר.
עוד הבדל משמעותי לטובת גוגל - כהיום לחברת גוגל יש את השרות לקוחות הטוב ביותר בעולם לפייסבוק מהגרועים ביותר ( אלא אם מדובר בסוכנות פרסום שעובדת בתקציבים גבוהים).
כיצד זה עובד?
השיווק בפייסבוק יכול להיעשות בדרכים שונות:
- על ידי פתיחת וניהול דף עסקי
- על ידי ניהול של קמפיינים ממומנים
- על ידי מעקב אחר קהל היעד
- פילוח שוק ופנייה ישירה וממוקדת יותר ללקוח ועוד.
- הפניית טראפיק מפייסבוק לאתר או לדף נחיתה
באמצעות תכנים המועלים ישירות בעמוד העסקי של העסק, ניתן להגיע ללקוחות רבים ולחשוף אותם לשירות או למוצר החדשים. התוכן נשלט על ידי העסק עצמו, הנעזר באמצעים שונים כדי להפוך אותו למעניין ואטרקטיבי הרבה יותר: תמונות, קטעי וידאו ועוד. שיטת שיווק זו ממוקדת יותר ומאפשרת לבצע מעקב שוטף אחר מידת הצלחתו וביצועיו של הקמפיין הנבחר. העלות זולה מאד בהשוואה לשיטות שיווק אחרות, וכמו כן, החשיפה רבה.
למי זה מתאים?
שיווק בפייסבוק הוא פתרון מצוין לעסקים בכל תחום. לעסקים שלא תמיד ניתן לאתר אותם במנועי החיפוש, לעסקים ללא אתר אינטרנט או לעסקים המעוניינים להציע מרחב נוסף ללקוח, מקום שבו יוכל להיות בקשר בלתי אמצעי עם העסק ולקבל מידע שוטף באשר למבצעים, הנחות מיוחדות או כל מידע אחר שקשור למוצר או לשירות שהוא מציע. השיווק בפייסבוק עוזר להגיע ללקוחות הפוטנציאליים באמצעות שיטות פילוח מיוחדות והכלים העומדים לרשותו של העסק: ניתן לפרסם בפייסבוק ללקוחות תוך התייחסות למאפייניהם הדמוגרפיים, כמו המקום שבו הם מתגוררים, גילם ועוד, ניתן לפרסם לבעלי תפקידים מסוימים, ללקוחות בעלי תחומי עניין כלשהו ואפילו להעלות קמפיין פרסומי ללקוחות, החוגגים את יום ההולדת שלהם בשבוע הנוכחי.
קצת עלינו
חברת Be-First מתמחה במתן פתרונות שיווקיים ללקוחות ועסקים בתחומים שונים, תוך ניצול הפלטפורמות האינטרנטיות השונות ושימוש במגוון רחב מאד של כלים שיווקיים. ל-Be First צוות מקצועי ומיומן מאד של עובדים, העומדים לרשותו של הלקוח החל מפנייתו הראשונה ולאורך כל הדרך. חברת Be-First עוזרת לעסקים רבים להגיע לכמה שיותר לקוחות, ליהנות מחשיפה רבה מאד במרחב האינטרנטי כחלק ממבחר
להצעת מחיר מיידית לשיווק בפייסבוק הזינו את הפרטים:
מאמרים הקשורים לנושא

איך נתכונן לעידן האינטרנט של הדברים?
בניגוד להרבה באז וורדס שאנחנו בעיקר שומעים עליהן, האינטרנט של הדברים (IoT) הוא משהו שקורה ממש עכשיו : יותר ויותר

איך המגבלות החדשות בפייסבוק ישפיעו על הפרסום הממומן והלידים שנקבל?
בשבועות האחרונים פייסבוק זכתה לתשומת לב חסרת תקדים, אבל כנראה לא מהסיבות להן היא ציפתה: אחרי שלכולם כבר היה ברור

איך לעבוד מהבית דרך האינטרנט בלי להתחרפן
מקצועות האינטרנט ובכלל זאת קידום אתרים, שיווק באינטרנט, רכישת ומכירת לידים הפכו את העבודה מהבית להרבה יותר משתלמת ונוחה :

מנהלים קמפיינים שיווקיים באירופה? כדאי מאוד שתקראו את הפוסט הזה עד הסוף…
בעוד חודשיים (ה-28 במאי ליתר דיוק), ייכנס לתוקף באירופה אוסף של רגולציות המתייחסות לפרטיות הגולשים והאופן שבו יהיה ניתן לאסוף

איסוף לידים באמצעות גוגל לעסקים
השרות של גוגל לעסקים ("גוגל לעסק שלי") הוא שירות מבית גוגל שמאפשר לכל עסק לרשום את עצמו באינדקס העסקים של