פרסום בטאבולה (Taboola) וכל מה שתירצו לדעת על פרסום דרך המלצות תוכן
לפני שנתחיל להיכנס עמוק בתוך טאבולה ואפשרויות פרסום שיש בא, בואו נדבר קצת על סטטיסטיקה ועל ענף המלצות התוכן.
חברת טאבולה
לפי אתר techcrunch.com טאבולה מייצרת 200 מיליארד קליקים על המלצות תוכן כל חודש וכל זה מתוך 550 מיליון משתמשים. לפני קצת יותר משנה קיבלה טאבולה השקעה בסך של 117 מיליון דולר מתאגיד תקשורת הגדולה בעולם COMCAST .
איך נראית המלצת תוכן של טאבולה?
קישור לאתר גלובס לאלו מכם שרוצים לראות את זה בזמן אמת!
סרטון הדרכה להקמת קמפיין טאבולה
לפני שממהרים לעלות קמפיינים – טיפים חשובים להקמת קמפיין
כותרות של מודעות (להכין מראש)
תשתמשו בכותרות כמה שיותר רלוונטיות למטרת הקמפיין שלכם:
דוגמה א: טיפים הכי חמים להפסקת עישון
דגומה ב: רוצה להפסיק לעשן? רק אם הצלחת תשלם
אם מטרת הקמפיין שלכם זה לגייס לידים לתחום הפסקת עישון, איזה דוגמה הייתם בוחרים? אם התשובה שלכם "דוגמה ב" אז כנראה שאתם בכיוון הנכון, "בדוגמה ב" לגולשים מאד קל להבין שמדובר על שירות ולא על תוכן כללי להספקת עישון. הרעיון הוא לסנן כמה שיותר קוראים מיותרים שלא מעוניינים להוציא כסף או להשקיע קצת זמן מעבר לזמן קריאה של התוכן, בכל זאת אתם תשלמו כ 2 ש"ח עבור כל קורא כזה.
שימוש חכם ב-TAG MANAGER וצביעת גולשים
באמצעות TAG MANAGER בקלות ניתן להגדיר תג שיצבע לנו (ישתול עוגיה בדפדפן) רק את הגולשים שנמצאים בדף המאמר שלנו לפחות 10 או 20 שניות על מנת שנוכל לפרסם להם בהמשך באמצעות רימרקטינג (שיווק מחדש) בגוגל ופייסבוק.
בשלב ב' (רימרקטינג) מומלץ להפנות אותם לדף נחיתה שמיועד להמרות ללידים, אגב אם אתם רוצים לקבל מדריך לבניית דפי נחיתה ממירים אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט דרך הקישור הזה
יצירת עוגייה חכמה למעקב מקורות
ובכל זאת, אם אתם לא בטוחים או אין לכם עניין לעלות קמפיינים לבד:), תמיד תוכלו לפנות אלינו, אנחנו נעשה את העבודה על הצד טובה ביותר עבורכם.
תשתמשו Analytics URL Builder
כדי לדעת איזה מודעת טקסט הביאה לכם את ההמרה, מומלץ לשרשר את הפרמטרים של URL Builder לכל מודעה שאתם יוצרים.
http://www.be-first.co.il/
?utm_source=taboola&utm_medium=cpc
&utm_content=first%20ad%20group
&utm_campaign=be%20first%20leads
אז מה בעצם עשינו? חשוב להבין את הרעיון:
קבענו מה יהיה השם של כל שלב בהיררכיה של URL:
utm_source קבענו taboola כי משם אנחנו מקבלים את הטראפיק
utm_medium קבענו CPC כי זה עלות פר קליק
utm_content קבענו first ad (מודעות הבאות בקבוצה יקבלו second ad וכו..)
utm_campaign קבענו את שם הקמפיין be-first leads
אחרי שאנחנו משרשרים את הפרמטרים ב-URL אנחנו בעצם קובעים איך אנחנו נראה את הנתונים בגוגל אנליטיקס: