בניתם דף עסקי בפייסבוק, חיברתם אותו לאתר שלכם, הוספתם גם כפתור של Like באתר שלכם, אפילו עשיתם קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק… האם יש לכם עוד אופציות לפעולה במסגרת הפייסבוקית? תתפלאו לשמוע שכן.
בשורות הבאות ננסה להעניק לכם מספר טיפים וטריקים יעילים, שיעזרו לכם בשיווק האתר או המוצר שלכם בפייסבוק.
במידה ואתם רוצים לקבל הצעת מחיר לשיווק מקצועי מבפייסבוק היכנסו לעמוד זה
פרסמו את הסטטוס
לפעמים אתם מפרסמים משהו מעניין, ורוצים לתת לו את החשיפה המקסימלית שאתם יכולים. כדי לעשות זאת, תצטרכו לבצע העברה של סטטוסים מ Most Recent ל- Top News ב-News Feed. זאת אומרת, במילים פשוטות – לדאוג שהסטטוס יופיע תחת Top News, ששם יש רשימה מצומצת של עדכונים איכותיים, ולא תחת Most Recent, שמכיל את הסטטוסים המהירים שמתחלפים כל הזמן, סטייל טוויטר.
אתם צריכים רק לדאוג שאחד החברים יתן לייק ותגובה לסטטוס שהעליתם, ואז באופן אוטומטי הסטטוס שלכם עובר לMost Recent והחשיפה של הקוראים לסטטוס גודלת באופן משמעותי. פשוט וקל!
גם אם ההודעה שלכם ירדה לתחתית הרשימה של ה News Feed, זה לא אמור להוות בעיה. תגובה נוספת תקפיץ אותה בחזרה לראש הרשימה, ושוב יחשפו אליה משתמשים רבים.
תייגו את המשתמשים
עליכם ליצור תמונה מרשימה ופרסומית, ולתייג אליה חברים מסויימים. אותם אנשים יקבלו הודעה במייל שתבשר להם על התיוג, כאשר הם ירוצו לבדוק זאת הם יחשפו לפירסום שלכם והרווחתם את החשיפה הראשונית. בנוסף לזאת, התמונה תופיע בראש רשימת התמונות שלהם, וכל מי שיכנס אליהם לדף יחשף לתמונה זו. יש לשים לב כי פייסבוק הטילה מגבלה על כמויות התיוג האפשרי.
נצלו פרסומים של אחרים
גם אם מישהו אחר תייג אתכם לתמונה פרסומית שלו, יש לכם אפשרות לנצל זאת לטובתכם. איך תעשו זאת? הוסיפו לתמונה שלו את התגובה שלכם, עם פידבק קטן: “תמונה מהממת”! הוסיפו לה קישור לאתר או לעמוד שלכם, ולאחר מכן הסירו את התיוג שלכם מהתמונה. כל האנשים שתוייגו לתמונה הקודמת, וכל המגיבים הקודמים לתמונה, יקבלו את ההודעה שלכם עם הקישור, מה שאומר – הרווחתם פרסום חינם.
שנו את שם הדף
גם אם הדף שלכם כבר לא פעיל במשך תקופה, תוכלו לחדש את התכנים שנמצאים בו ואז לשנות את שם הדף. כל החברים בדף יקבלו הודעה על שינוי השם, וזו דרך נוספת להזכיר לכולם שהדף קיים, ולפרסם את הדף שלכם אצל כל החברים.