למרות הפופולאריות ואחוזי השימוש הגבוהים של מודעות שיווק מחדש מצד מפרסמים בפייסבוק, עד היום הייתה חסרה היכולת לזהות גולשים שביקרו באתרי מתחרים או גלשו בעמודי רלוונטיים בפייסבוק, כך שלמעשה המפרסם היה יכול להתבסס אך ורק על גולשים שביקרו באתר שלו עצמו. מעכשיו פייסבוק משנה זאת ובכך מצמצמת את הפער מול שירותי פרסום אחרים שמנתחים ומציגים מודעות על סמך אתרים שונים ברשת (כגון Adwords של גוגל…).
אם להאמין לפייסבוק, המודעות החדשות (שייקראו מודעות דינאמיות) אמורות להיות מדויקות במיוחד, כך שהן יוכלו להציע לצרכנים לרכוש מוצרים כמו נעלי ספורט אם ביקרו בחנות ספורט מתחרה וצפו בעמוד המכיל נעלי ספורט למכירה, השתמשו באפליקציה רלוונטית או היו פעילים בעמודי פייסבוק הקשורים למוצרים כאלו. יחד עם זאת, יש לציין שכרגע מדובר על מודעות מוצרים בלבד ולא על מודעות כלליות. כמו כן, פייסבוק לא תיתן עדיפות למותג עצמו כאשר היא מציגה מודעות ותבדוק את מידת ההתאמה של המודעה לגולש על סמך הפעילות שלו בכלל הרשת. כפועל יוצא מכל, אי אפשר לטרגט אתרים ספציפיים של מתחרים…
כמובן שמיד נשאלת השאלה מה קורה אם מותג מסוים לא רוצה שמתחרים ינצלו את הפופולאריות שלו? במקרה זה הוא יכול לחסם את המעקב אחרי האתר שלו או האפליקציה שלו, אבל פעולה זו תהיה גורפת, כך שהוא גם לא יוכל לבצע שיווק מחדש בעצמו על סמך המתחרים שלו…
מי שעדיין רוצה את שיטת השיווק מחדש הקלאסית, יכול להמשיך להשתמש בה מכיוון שהיא עדיין תהיה זמינה ממנהל המודעות של פייסבוק, ה – Power Editor או אפליקציות צד שלישי לניהול קמפיינים בפייסבוק.