לידים לאיתור כספים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

איך אפשר להפסיק את המרדף הבלתי פוסק אחר לקוח ולגרום לשטף לקוחות חדשים, בכל יום, להגיע אליך?

כל סוכן ביטוח או כל חברה המתמחה באיתור כספים אבודים יודעים עד כמה קשה זה למצוא לקוחות שמוכנים לעבור את התהליך המייגע של ביורוקרטיה וטוספולוגיה מול רשויות המס וחברות הביטוח…ולהלן מספר סיבות מדוע מתקשים אנשי מקצוע המתמחים באיתור כספים אבודים להגדיל את היקף קהל הלקוחות שלהם ומחזור המכירות:


  1. הלקוחות מעדיפים לוותר על עשרות אלפי שקלים של כספים אבודים מאשר "להכניס ראש בריא למיטה חולה" בכל הקשור ל-"מלחמת ראש בראש" מול רשויות המס וחברות הביטוח.
  2. לקוחות לא מוכנים לשלם עבור שירותי איתור כספים אבודים לאנשי מקצוע ומעדיפים לפספס 100% מהכספים האבודים מאשר להחזיק ב-75% מהם ביד.
  3. הציבור לא מאמין שישנם כספים אבודים עם השם שלהם, השוכבים ברצפת המדינה, מחכים שמישהו יאסוף אותם.

 

אלה הן חלק מהסיבות בהן מתקשה איש המקצוע או החברה המתמחה בתחום זה להרחיב את הפעילות העסקית שלו ואף להגדיל את המחזור החודשי ולהגיע לאותם הלקוחות המושכלים וה-"מבושלים" לסגירת עסקה בהינד עפעף.

 

חברות רבות ואנשי מקצוע שעיקר עיסוקם מתרכז באיתור כספים אבודים שמשווקים עצמם בצורה דיגיטלית משקיעים הון בבניית מערכי שיווק יקרים, תקציבי פרסום גדולים ותשלומים חודשיים עבור שירותי סוכנויות שיווק כאלה ואחרות ליצירת לידים שלאו דווקא יניבו תוצאות מקסימליות.

 

בי-פירסט מספקת לידים איכותיים, מזוקקים ומסוננים לפי דרישה וחוסכת מאיש המקצוע/חברה המתמחה לתחום זה עלויות שצוינו לעיל ולמעשה חותכת את "המתווך" ב-100% כך שהלקוח רוכש לידים איכותיים בלבד, בכמות היומית/חודשית הרצויה.

חשוב לציין ששיטות אפיון וזיקוק הלידים ייחודית לבי-פירסט והינן אקסקלוסיביות ורלוונטיות אך ורק ללקוח!

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: