לידים לפיננסים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים איכותיים בתחום הפיננסים- כשיש בידכם אך ורק לידים איכותיים, זה אומר שאתם עובדים פחות ומרוויחים יותר!

כשאתם עובדים עם סוכנות שיווק ורוכשים חבילות לידים, איכות הלידים באה לידי ביטוי ע”י עובדה אחת פשוטה…גובה הרווח שלכם מכל ליד שבידכם. בסופו של יום…אתם רוצים לדעת שללידים שלכם יש המון בשר על העצם!

כל מי שרוכש לידים בתחום הפיננסים מכיר את תחושת חוסר הוודאות לגבי טווח הצבירות שעומד מאחורי ה-‘ליד’. אז איך מוודאים…באמת מוודאים, שמאחורי כל ליד שרכשתם, ישנם צבירות גבוהות המחכות לכם להמיר לעמלה שמנה?

מתמחים בתחום
לפני שרוכשים את חבילת הלידים הראשונה, כל בעל עסק חייב זאת לעצמו, לוודא כי סוכנות השיווק שתייצר עבורו לידים, אכן מתמחה בתחום עיסוקו.
לא פעם שנתקלים בסוכנויות שיווק אשר יודעות לייצר לידים אך איכותם ירודה רק מהסיבה שסוכנות השיווק אינה בקיאה ברזי תחום הנישה שממנה מייצרת לידים.

סוכנות שייוק אשר מתמחה בצורה מקצועית בנישה הרלוונטית תוכל לייצר לידים איכותיים באופן עקבי כשעיקר תשומת הלב השיווקית מתרכזת בצבירות שעומדות מאחורי הלידים, כך שאתם תוכלו להשיג את המירב מכל ליד וליד שמגיע לידכם.
אז איך סוכנות שיווק מקצועיות המייצרות לידים איכותיים עושות זאת?

מסננים את העיקר מהטפל
לפני שאתם מתחילים לעבוד מול סוכנות שיווק המתמחה בייצור לידים, מומלץ לכם לשאול מה הן שיטות הסינון שהיא משתמשת בתהליך ייצור הלידים.
בי-פירסט לא מצאה את עצמה בקדמת דפי התוצאות של גוגל רק מייצור למעלה מ-100,000 לידים עבור לקוחותיה בשנה הנוכחית אלא בזכות שיטות סינון מתקדמות, מצליחה לייצר אך ורק לידים איכותיים.
אם זה ע”י שאלונים, מיקוד קהל רלוונטי, תכנים חדים כתער…בי-פירסט יודעת לפסל את הלקוח המושלם של בעל העסק ולבנות עבורו מערך שיווק עתיר מסננים כך שבסופו של יום, תתקבלנה תוצאה אחת ברורה…ליד איכותי בלבד!

לקוחות עם צבירות גבוהות
במקום להשקיע זמן יקר על  להמיר ליד עם צבירה של 50,000 ש”ח, לא עדיף להשקיע זמן בליד עם צבירה של 500,000 ש”ח?!
כשסוכנות השיווק שאיתה אתם עובדים דואגת לייצר עבורכם לידים עם צבירות גבוהות, אתם למעשה עובדים פחות…ומרוויחים הרבה יותר!

מוקד טיוב לידים טלפוני- מוודאים עבורכם את המספרים
סוכנות שיווק מקצועים תספק עבורכם שירותי טיוב לידים. מוקד זה יוודא שכל הנתונים שהלקוח הפוטנציאלי השאיר בפרטי יצירת הקשר אכן נכונים כך שאתם לא תבזבזו משאבים יקרים וזמן יקר על לידים תקולים!

סוד ההצלחה טמון בערוצי תקשורת
להבדיל ממרבית סוכנויות שיווק שמייצרות לידים, בי-פירסט זכתה לגלות את סוד ההצלחה בייצור לידים איכותיים אשר גדלים בצורה אקספוננציאלית.
למרות שלקוחות בי-פירסט מתחילים לקבל לידים איכותיים כבר על ההתחלה, בי-פירסט תמיד שואפת לשלמות ולהשיג את את ‘חד-קרן’ של הלידים האיכותיים ולשם כך, היא צריכה את עזרת לקוחותיה.
כשערותי התקשורת, בין בי-פירסט ללקוחות שלה פתוחים לרווחה…הפידבק שלקוות החברה מספקים לגבי הלידים האיכותיים שמקבלים עוזר לצוות בי-פירסט להשחיז את מערכי השיווק שיצרו עבורם עוד יותר, לחדד ולמקד את “זווית התקיפה” על הלקוחות הפוטנציאלים המחכים בקוצר רוח שיצרו עימם קשר.

מה שזול, בסוף עולה ביוקר- איך מבדילים בין מקצוענים לחובבנים?
במקום לקחת סיכון ולשלם על חבילת לידים ולקוות שסוכנות השיווק אכן עומדת מאחורי כל ההצהרות שלה…ישם מספר סימני היכר, כבר מההתחלה שבזכותם ניתן לזהות עם מי אתם הולכים לעסוק תעסקים!
סוכנויות שיווק מקצועיות מציעות מגוון שירותים נלווים, לצד ייצור לידים איכותיים ושירותים אלה נועדו לעזור ולהכין את הלקוחות שלה למציאות בה הם יכולים לעמוד בשטף הלידים שמיוצרים עבורם ולעזור להם להכפיל ולשלש את מחזור המכירות שלהם.
אז איך הן עושות זאת?

  1. תיאום פגישות במיקור חוץ– אם עסק/חברה עבד עם מחלקת מכירות של איש אחד או שניים ולפי כמות הלידים שמקבל הוא חייב לבנות מחלקה של 10 אנשים או יותר, בי-פירסט יכולה לעזור לו להקים מחלקת מכירות מבלי שיצטרך לאכלס ולהעסיק עובדים חדשים בבית העסק. בי-פירסט תבנה עבורך CALL CENTER מבלי שתצטרך להניף אצבע. כל שתצטרך זה לממש את הפוטנציאל העסקי שלך.
  2. הדרכת מכירות- לקוח שמעוניין להרחיב את מחלקת המכירות שלו ולהעסיק אנשי מכירות חדשים והכין אותם לעבודה שוטפת במהירות האפשרית, בי-פירסט תשמח לספק עבורו שירותי הדרכת מכירות המותאמת לקוד הגנטי של העסק שלו ושל מערך השיווק שנבנה עבורו.
  3. מערכות ניתוח ובקרה-  בי-פירסט תספק עבור לקוחותיה מערכות מתקדמות של ניתוח ובקרה כדי שבעל העסק/חברה יוכלו לשכפל את ההצלחה שלהם ובכך להכפיל ולשלש את מחזור המכירות שלהם.
  4. הפקות וצילומי חוץ- קטעי וידאו הם בהחלט משמשים כלי יעיל ואגרסיבי לייצור לידים איכותיים אבל שלא נתבלבל לרגע, אין זה מספיק לקחת מצלמת סלפי ולצלם ברחוב. כמו כל כלי עבודה, איכותי שיהיה, זה שמשתמש בו הוא זה שיביא את התוצאה הרצויה.

    בי-פירסט  יודעת לבנות את ה-“עלילה המושלמת” לסיפור המושלם לבעל העסק. החברה עובדת עם צוות הפקה מקדמת הבימה שמך שנים רבות ובצורה סינרגית ומקצועית, יודעת לייצר הפקות וידאו וצילומי חוץ ללא מתחרים. הכל בכדי  שבעל העסק והמוצר שלו יכולו להגיע לידי ביטוי בצורה המקצועית ביותר, המתאימה ביותר והטובה ביותר כשעל המטרה מופיע דבר אחד בלבד…ייצור לידים איכותיים!

לא משתמשים בדאטה!
למרבה הצער, סוכנויות שיווק רבות ממחזרות לידים קרים ממאגרי מידע ישנים ומוכרים אותם ללקוחות חדשים תחת כסות של “ליד חם”. תופעה זו פוגעת בעסקים רבים בישראל כי מצד אחד, הם משלמים ממיטב כספם עבור לידים קרים ומצד שני, הם משקיעים מאשבים רבים לנסות ולהמיר לידים אלה.
תופעה זו בהחלט שמציירת תמונה עגומה עבוקר סוכנויות שייוק דיגיטליות בישראל אבל למספר מועט של סוכנויות שיווק מקצועיות ואמינות, תופעה זו רק שופכת אור זרקורים בהשוואה אליהן. 
סוכנויות שיווק שמייצרות לידים איכותיים לא יכולות להרשות לעצמן לעשות דברים מסוג זה כי אחרי הכל, כל המודל העסקי שלהן מושתת על מערכות יחסים עסקיות ארוכות טווח עם לקוחותיהן.

לפני שבכלל חושבים לרכוש לידים

כל מי שחושב לרכוש לידים, רוב הסיכויים שניסה את מזלו בניסיון ייצור לידים, הן בעצמו והן ע”י שירותי שיווק של סוכנות שיווק דיגיטלי. לכן, אנו לא ניכנס כאן להסברים מיותרים כמו “מה ליד”, “משפך שיווק” וכיוב’…

מעוניינים לרכוש לידים? מעולה. עכשיו, איך באמת תוכלו להבטיח שחבילת הלידים שאתם רוכשים היא איכותית?
להבדיל בשיטת השיווק המוכרת, בה אתם רוצים לייצר ליד במחיר נמוך, כאן, כשעובדים עם ספקיות לידים, לעלות הליד יש אפקט מכריע על טיב ואיכות הליד!

ייצור ליד איכותי תלוי במסע לקוח

הסוד הכמוס ביותר בעולם השיווק בנוי משני אופנים:

  • זיהוי ואיתור לקוח קצה
  • מסע לקוח

זיהוי ואיתור לקוח קצה– זיהוי לקוח הקצה נעשה ע”י קופירייטרים מקצועיים ומנוסים. הם יודעים להיכנס לנעליו של לקוח הקצה ולמשך זמן מסוים, למעשה נושמים וחיים את חיי הלקוח מבעד עיניו. כדי שהקופירייטר יוכל לכתוב את התכנים שידברו לליבו של לקוח הקצה, עליו להבין בדיוק מי הוא ואיך יום בחייו נראה. בן כמה הוא, האם נשוי/רווק/גרוש, תחום עיסוק בו עוסק, מצב כלכלי…כל אלה מרכיבים עבור הקופירייטר תמונה, אווטר אם תרצו, של הלקוח המושלם לכם וברגע שהצליח ליצור אותו, הקסם השיווקי בכתב מתחיל.

איתור הלקוח, נעשה ע”י מנהל הקמפיינים. ברגע שנוצר ה-אווטר של לקוח הקצה, על מנהל הקמפיינים לאתר כמה שיותר אנשים העונים לקריטוריונים שמרכיבים את האווטר, ברחבי האוקיינוס של האינטרנט.

אז הרכבנו את לקוח הקצה המושלם עבור המוצר/שירות שלכם והצלחנו לאתר קהל גדול שעונה על אותם הקריטוריונים שמרכיבים אותו. עכשיו…צריך לבנות את משפך השיווק, קרי, ‘מסע הלקוח’ שנבנה במיוחד עבור לקוח הקצה שלכם, שאליו ייחשף ויעבור.

ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, עתיר תחנות ביניים כך מצד אחד, לקוח הקצה שלכם מבין שאתם הוא הפתרון שלו חיכה וחיפש זמן רב. מצד שני, ככל שמסע הלקוח ארוך יותר, מרובה תחנות ביניים…כך נוכל לסנן עבורכם לקוחות לא רלוונטיים. לקוחות שאינם רלוונטיים, פשוט יפלו באחת מהתחנות שבמסע הלקוח ואלה שישארו עד סופו…יהפכו לליד חם ואיכותי המוכן להמרה.

ככל שמשפך השיווק עשיר יותר, הוא יקר יותר עבור ספקית הלידים

כדי שמסע הלקוח, במשפך השיווק, יהיה מעניין, רלוונטי ללקוח הקצה…אחד שיגרום לו להיצמד לכיסא ולצפות בקוצר רוח להשאיר פרטי התקשרות, על משפך השיווק להשתמש במגוון רחב של כלים שיווקיים מתקדמים ומספר רב של פלטפורמות שיווק וכל אלה…עולים כ-ס-ף!

להלן שתי דוגמאות ללידים ירודים לעומת לידים איכותיים:

בשקופית הבאה, אנחנו רואים איך ליד שעלותו זולה נוצר.
ספקית הלידים תייצר עבורכם פוסט בפייסבוק, תעצב עבורכם, בתוך הפוסט, באנר כשמעל הבאנר תוכן שיווקי.
מתחת לבאנר, תופיע הנעה לפעולה שתוביל לדף נחיתה בו עוד מספר מילות תוכן וטופס השארת פרטי התקשרות. ברגע שהלקוח משאיר פרטי התקשרות, הוא הופך ל-ליד.

בשקופית הבאה(מתחת), אנו יכולים לראות איך מייצרים ליד איכותי.
את לקוח הקצה, ספקית הלידים תמצא ממזפר מקורות שונים, לאו דווקא מפייסבוק אבל בפייסבוק, במקום להשתמש בבאנר(תמונה) היא תשתמש בסרטון שהוכן והופק במיוחד עבורכם. לספקיות לידים מקצועיות, סטודיו להפקות וידאו וצילומי חוץ משלהם וע”י הפקת סרטונים שיווקיים עבור החברה שלכם, לקוח הקצה, כבר מההתחלה יכול לחבר פנים למוצר/שירות שלכם או במילים אחרות.. הוא מבין שלמוצר/שירות שהוא מתכוון לרכוש יש “אימא ואבא” והדבר יוצר אמינות, כבר בתחילת מסע הלקוח!
מקור שיווק נוסף הוא גוגל- ע”י שיווק במנוע החיפוש הגדול בעולם, לקוחות קצה רבים יכולים להגיע אליכם.
מקור שיווק נוסף הוא אאוטבריין/טאבולה- כאן, אנחנו נכנסים לזירת האתרים הנחשקים כמו N12, Ynet, ביזפורטל, וואלה… באמצעות באנרים ותכנים חדים כתער, שלא משאירים הרבה ברירות חוץ מלהקליק על הבאנר, היישר לשלב הבא במסע הלקוח.

ברגע שלקוח הקצה מקליק על ההנעה לפעולה באחד ממקורות השיווק, הוא עובר לתחנה הבאה…לכתבה.
בכתבה, כישורי הקופירייטר נכנסים להילוך גבוה. לקוח הקצה יקרא ויבין עד כמה המוצר/שירות שלכם מתאים לו ככפפה ליד. הקופירייטר ינצל את הבמה ויגרום ללקוח הקצה להרגיש שיש מי שמבין אותו(זוכרים שדברנו על בניית ה-אווטר שהקופירייטר בונה..?). ברגע שהוא ירגיש שאכן יש מי שמבין לליבו, יש מי שיודע בדיוק מדוע הוא צריך מוצר/שירות מסוג זה, באותה הכתבה, הקופירייטר יכיל את התכנים הנכונים והמדוייקים ביותר שיובילו אותו לרצות לעבור לתחנה הבאה, והיא…השאלון.

לשאלון מספר תפקידים.
מצד אחד, תפקיד השאלון הוא לסנן לקוחות קצה לא רלוונטיים. כאלה שאם כל הרצון הטוב שבעולם לרכוש את המוצר/שירות שלכם, פשוט אינם עומדים בקריטוריונים שאתם קבעתם מראש עבור “הלקוח המושלם” שלכם! אלה, פשוט לא יהפכו ל-ליד ולא יגיעו לשולחנם של אנשי המכירות שלכם. אלה שכן מילאו את השאלון וענו נכונה על הקריטוריונים שלכם, יהפכו ל-ליד ויעברו אליכם.
תפקיד נוסף לשאלון הוא להעלות את רמת המחוייבות של הלקוח. לקוח שצפה בסרטון בפייסבוק, לאחר מכן קרא כתבה שלמה על המוצר/שירות שאתם מציעים ועכשיו השקיע ומילא שאלון שלם…אם זה לא נקרא מחוייבות…אנחנו באמת שלא יודעים מה כן!

אז איך מתחילים?
להתחיל בקטן, זה כמו לכשכש במים, לפני ש-‘קופצים ראש’.
לבי-פירסט מגוון רחב של חבילות לידים איכותיים לרכישה. ללקוחות חדשים, אנחנו תמיד ממליצים להתחיל ב-“פיילוט”. פיילוט מתחיל בחבילה של 100 לידים. כמובן שגודל חבילת ה-פיילוט משתנה מלקוח ללקוח. 
חוק אצבע בקביעת ‘בנץ’-מרק’ בו ניתן לקבוע את איכות הלידים מתחיל במינימום של 100 לידים. חברות גדולות, עם מוקד מכירות מאסיבי, בהחלט שלא יוכל לאמוד את איכות הלידים בכמות כה קטנה. חברות עם מוקד מכירות ייעודי, מומלץ להתחיל בפיילוט של 500 לידים בחודש הראשון. 

המחר מחכה למי שמתכונן אליו היום
אם מאס לכם לכמויות של לידים ירודים, לידים קרים במסווה של “ליד חם” ואתם צמאים לאחוזי המרה גבוהים…? כדאי שתשאירו אצלנו פרטים ליצירת קשר כי מגיע לכם לעבוד עם סוכנות שיווק המובילה במדינה!

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר
כללי
Ian Smith

חברת לידים

חברת לידים/כשעובדים עם חברת לידים בשיטת ‘שיווק מבוסס תוצאות’…לאילו תוצאות צריך לצפות ואיך עושים זאת. עסקים רבים המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלהם, נוהרים לשיווק

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים איכותיים ROI

מסתבכים עם ה-ROI בשיווק דיגיטלי? כנראה שאין לכם לידים איכותיים! לצד הוצאות נלוות של תשלומי ריטיינר לסונות השיווק, עלויות הקמת מערך השיווק ותקציבי פרסום…ללא ייצור

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

רכישת לידים

רכישת לידים: איך מזהים סוכנות שיווק שמייצרת לידים איכותים לרכישה ההבדל בין סוכנות שיווק שמייצרת אך ורק לידים איכותיים לבין סוכנות שיווק שרק מייצרת לידים

קרא עוד »
כללי
Ian Smith

ייצור לידים סופר איכותיים

עסקים מגדילים מחזורים, עם לידים ‘סופר איכותיים’! לייצר לידים בזירה המקוונת, זו לא חוכמה. לייצר לידים איכותיים, עם אחוזי המרה גבוהים…זה כבר אמנות! אז איך

קרא עוד »

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר