איך תבחרו חברת שיווק באינטרנט?

תוכן עניינים

 

בוחרים חברת שיווק? הדבר הראשון שמומלץ לבדוק, בטרם בטרם חתמתם הסכם ארוך טווח עם חברת השיווק שלכם, הוא הוותק של החברה. רק כך לא תיפלו בפח.

מן הסתם, תשעים ותשעה אחוזים מהחברות יאמרו לכם שהם בעלי 12 שנות ניסיון, ועם וותק ארוך טווח. האם אתם יכולים לבדוק אותם? מסתבר שכן.

הכירו את הכלי המצוין שנקרא Wayback Machine

בחלון יעודי תוכלו להקליד את כתובת האתר שאתם מעוניינים לבדוק, ומיד תוכלו לראות את העבר ההיסטורי של אותו אתר. איזה מידע אתם יכולים לקבל?

  • וותק של שם האתר ייתן אינדיקציה ראשונית לאמינות וותק החברה, אולם יתכן מצב בו החליפה החברה את השם עקב עונש מגוגל.
  • תוכלו לראות אם תיק הלקוחות של החברה גדל באופן טבעי והדרגתי, או שפתאום, ביום בהיר אחד, התווספו לחברה 200 לקוחות חדשים.
  • צוות העובדים – היכנסו לאתר ובחנו את צוות העובדים, ולאחר מכן תוכלו לחפש בגוגל ולבדוק האם על אותם עובדים יש מידע מקצועי באינטרנט.
  • ניתן יהיה להשוות את כתובות החברה בתקופה הקודמת לעומת התקופה הנוכחית. אם החברה מחליפה את הכתובת כל מספר חודשים, זה צריך להדליק לכם נורה אדומה.

אם תעשו סקר שוק בקרב חברות השיווק באינטרנט, בטח תשימו לב כי 90% מהחברות שתפגשו ישמיעו באוזניכם כי הם הטובים ביותר, ושיש להם לקוחות הכי גדולים את הניסיון הרב והידע המקצועי.

מומלץ באמת להתקשר לפחות ל-10 לקוחות ולשאול על שביעות רצונם משירותי החברה אשר מולה אתם מעוניינים לעשות עסקים.

ואחרון חביב, הדבר הבסיסי שאתם צריכים לבדוק הוא – האם החברה יודעת לשווק את עצמה?

אם החברה שמציעה את שירותיה המקצועיים בשיווק אתרים, אינה יודעת לעשות את העבודה עבור עצמה, סביר להניח שגם עבורכם היא לא ממש תעשה את העבודה.

מה עוד אפשר לעשות?

חפשו בגוגל על החברה ועל בעליה, חפשו גם ביוטיוב, האם יש לה ערוץ יוטיוב פעיל, בדקו ככל יכולתכם!

להצעת מחיר מיידית הזינו את מספר הטלפון שלכם

5/5
מאמרים נוספים

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג

השאירו פרטים

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: