בשנה האחרונה שידורים חיים הפכו להיות הדבר החם ביותר בתחום הווידאו ברשת : פייסבוק כבר מאפשרת לכל אחד לשדר קטעים כאלו בזמן אמת לחברים ולשמור אותם לשימוש מאוחר יותר ואפילו אמאזון נכנסה לתחום כאשר רכשה את אתר הווידאו הייעודי למשחקי וידאו Twitch. למרות זאת, יו-טיוב הוא עדיין אתר הווידאו הפופולרי ביותר בכללותו בתחום זה בפרט כאשר יותר ויותר מותגים עושים בו שימוש.
עד כה יו-טיוב אמנם נתנה אפשרות להרוויח משידורים חיים דרך מודעות שהופיעו באמצע השידור או אפילו גביית כסף מכל מי שרצה לראות את השידור, אך אפשרויות אלו היו לפעמיים יותר מציקות מאשר יעילות. החל מהחודש, יו-טיוב מציעה פתרון אחר שכנראה יהיה נוח יותר לשני הצדדים : סופר צ’ט. באמצעות סופר צ’ט, כל מי שעוקב אחרי השידור החי יכול לשלם כסף על מנת שהתגובות שלו יבלטו מעל התגובות של שאר הצופים. הסכום אותו ישלם יופיע באופן בולט והתגובה עצמה תהיה מודגשת ומוצמדת לחלק העליון של מסך התגובות למשך זמן של עד חמש שעות (כנראה כתלות בסכום ששולם).
למרות שלמותגים גדולים כנראה מדובר בכסף קטן, זוהי עדיין דרך מצוינת לבודד ולזהות מובילי דעה שיכולים לתרום למותג. כמו כן, לתגובות חיוביות שבולטות במיוחד יכולות להיות השפעות חיוביות על כלל הצופים בשידור.
כרגע יש יחסית מעט מדינות (שישראל איננה נכללת ביניהן) בהן ניתן להשתמש בתכונה החדשה, אך בעתיד האפשרות אמורה להתרחב ליוצרים וצופים ב – 40 מדינות שונות.