צריכים למשוך את תשומת הלב של צרכנים פוטנציאלים למותג העסקי שלך? הנה כמה טיפים להצלחה עסקית בדיגיטל

המון בתי עסק ותאגידים בישראל מחפשים דרכים יצירתיות לבנות מאגר לקוחות ממיר לרשימת תפוצה שלהם. ניתן להשתמש בשיטת הלידים ועל הדרך להעלות את מודעות המותג העסקי שלכם, וכל זה בקמפיין שיווקי אחד. אולי הגיע הזמן לבחון את התחרות בזירה הדיגיטלית:

אם אתה עסק זעיר שזה עתה רק התחיל, ייצור לידים היא אחת מהדרכים הטובות והיעילות ביותר לבניית מאגר לקוחות עם מדד ROI גבוהה (מדד החזר השקעה), גם בתקציב פרסומי נמוך של 300 ש"ח – זה אפשרי. כדי להצליח בפרסום ולייעל את התקציב יש לעקוב אחר מספר שלבים הקשורים זה לזה, אם תעקבו אחריהם אתם תראו תוצאות תוך מספר ימים.

  1. פלטפורמה:

החשיבות של בחירת פלטפורמה נכונה ויעיליה לפרסום העסק שלכם היא הגבוה ביותר, אם תפרסמו באמצעי מדיה שאינם מביאים לכם לקוחות פטונציאלים ואיכותיים – הכסף שלכם הולך לפח. בעידן הנוכחי שי המון פלטפורמות המציאות את שטחן הדיגיטלי לפרסום, רשתות חברתיות מעניקות אפשרות לקדם מוצרים בסגנון E commerece ואילו מנוע החיפוש הגדול בעולם 'Google' נמצא יעיל יותר לשירותים כלליים ודחופים.

יש לזכור שכל אמצעי מדיה או מנוע חיפוש שונה לחלוטין מהאחר, שיטות הניתוח והאנליזה של הפרסום והמרקטינג אינן דומות כמעט כלל לשכנות לה באינטרנט. אם אתם חושבים ש'לידים איכותיים' מתאימים עבורכם יותר, אז כדאי לכם להתמקד ברשתות החברתיות שם ניתן למצוא אלפי לקוחות פוטנציאלים שניתן לאתר אותם לפי ניתוח קהל יעד הנעשה ע"י מומחה קמפיינים בעל שנות ניסיון עשיר. אם אתם צריכים עזרה או ייעוץ, אנחנו ב-Be-First כאן כדי להעניק מענה לכל עסק המעוניין לנצל בצורה המיטבית ביותר את תקציב הפרסום שלו. אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בתחתית הדף ואנו נחזור אליכם.

  1. קרייטיב שיווקי

ברכות, לאחר שבחרתם את הפלטפורמה הפרסומית היעיליה ביותר עבורכם עליכם כעת לחשוב כיצד אתם גורמים למותג והמוצר שלכם למשוך תשומת לב, אפילו יותר מהמתחרים. בגדול אתם יכולים לעשות את זה לבד, אבל דעו כי התוצאה לא תהיה דומה לזו שתיארתם לעצמם ואילו הלידים לא יהיו איכותיים. כדי לעורר באדם צורך להשאיר פרטים ברחבי האינטרנט, המודעה הפרסומית צריכה להיות מדוייקית וטובה כאחד, כזו שגם הגרפיקה וגם המלל כובשים את ליבו של הצרכן הפוטנציאלי, לשם כך צריך מיומנות כתיבה ועריכה גרפית גבוהה.

הסוד תמון בתוכן, ההבדל בין קופירייטר מקצועי לחובבן בא לידי ביטוי באיכות ובכמות הלקוחות המגיעים דרך המרחב הדיגיטלי. מקצוען ידע כיצד להציג את המותג ולמכור אותו דרך המסך, בלי צורך בשאלות או התעמקות ארוכת זמן בכל לקוח ולקוח, אם הוא יודע להעביר את כל המידע הרלוונטי ללקוח דרך המודעה, הלקוח לא יגזול ממכם זמן רב. חשוב לשקול לקחת שירותים של חברת דיגיטל המכירה את התחום בו אתם עוסקים, הם יכולים לקצר לכם את התהליך משמעותית וידעו איך לנתב את התקציב הפרסומי שלכם.

  1. קמפיין פרסומי

השלב הסופי הוא השלב בו היצירה באה לידי ביטוי, לאחר שבחרתם בפלטפורמה המתאימה וכן התוכן של המודעה כבר שמור, כעת יש להקים קמפיין במטרה להעלות מודעות של מותג, מוצר או אפילו שירותים. הקמפיינים בכל פלטפורמה שונה וכך גם כל התוכנה שמציעה אותה פלטפורמה ספציפית, תאורטית אתם יכולים לעשות זאת לבד אולם זה יגזול מכם המון (באמת הרבה) זמן כדי ליצור קמפיין ברמה גבוהה שימיר היטב. כאן אנו ממליצים לשכור שירותים של מומחים דיגיטלים המכירים את העבודה, כאלו שיש להם כבר ניסיון רב שנים עם הוכחות לעבודות קודמות.

 

כאן ב Be-First אנו מציעים מגוון שירותים לעסקים רבים, הקמפיינים השיווקים זו המומחיות שלנו. מה שאתם צריכים לעשות זה להגדיר לנו את המטרות העסקיות שלכם וכמובן גודל תקציב שיווקי ואנו נדאג כבר לקחת את העסק שלכם ולהפוך אותו לתאגיד ענק. אתם מוזמנים להשאיר פרטים בתחתית הדף או להתקשר אלינו 03-3036366.

תנו לנו להוביל אותכם בדרך המלך אל עסק משגשג ופורח.

 

כאן לשירותכם,

המומחים הדיגיטליים של Be-First

לקבלת ייעוץ חינם השאירו פרטים

להצעת מחיר ללידים אנא הזינו את הפרטים:

פופולרי באתר כעת:

צריכים למשוך את תשומת הלב של צרכנים פוטנציאלים למותג העסקי שלך? הנה כמה טיפים להצלחה עסקית בדיגיטל

המון בתי עסק ותאגידים בישראל מחפשים דרכים יצירתיות לבנות מאגר לקוחות ממיר לרשימת תפוצה שלהם. ניתן להשתמש בשיטת הלידים ועל הדרך להעלות את מודעות

קרא עוד »