אם לידים הוא המקור העיקרי שמקדם את העסק שלך קדימה, אז חשוב לשים לב לתוכן השיווקי. התוכן הוא המנוע הפועם של הלידים כי בסופו של יום, המילים כובשות את לב הלקוח ובלעדיהן, ספק אם אותם לקוחות היו מגיעים לבית העסק שלך. שימוש בתוכן נכון ומדויק מעלה את רמת ההמרה וההסתברות שהלקוח ישאיר את פרטיו בעת גלישה ברשתות החברתיות, מילה נכונה יכולה לעלות את איכות הלידים ואף את הכמות.
בזמן שרובכם כנראה מבינים את הבסיס של שימוש בתוכן איכותי להגדלת האיכות וכמות הלידים, יש מספר דרכים נוספות בהם תוכלו אפילו להכפיל את הכמות כמעט בין לילה, הכמות והאיכות ישאירו אותכם פעורי פה.
תוכן המודעה:
הדרך הראשונה הינה הקלה מבין כולן. התוכן חייב להיות קצר וקולע שיעביר את המסר בצורה האידיאלית והקצרה ביותר, כיום אנשים נוטים לדלג על מודעות בהם יש מילים רבות שכן זה נובע מעצלנות וגם מהחשש שהתוכן רק יבלבל יותר מאשר יביא תועלת. המלצתנו היא לקחת אדם שחי ונושם תוכן ויודע לכתוב מודעות ברמה גבוהה, יודע למצוא את המילה שתכבוש את הצרכן ותביא אותו עד לבית העסק שלכם, וכל זה תוך כדי העלאת הסיכוי לעסקה בין הצרכן לעסק שלכם.
תוכן רב-ססגוני:
אם אתם רוצים ממש להצליח, ניתן להכין מספר מודעות עם תוכן שונה זה מזה, כך הוא יפנה לקהלים עם פילוח לפי אינטרסים. מספר מודעות בו-זמנית יכולים לשפר המון את איכות וכמות הלידים שמגיעים אליכם, כך יהיו לכם מספר מודעות שונות בתוכן (ניתן גם גרפית על ידי תמונות שונות עם מלל שונה) בו-זמנית, כך שכל מודעה מצליחה למצוא את הלקוח המתאים וזאת אך ורק עם תוכן מותאם ומגוון.
הבונוס העיקרי בהרמת מספר מודעות פרסומיות הינה היכולת שלנו לאחר מספר ימים לדעת איזו מודעה ממירה יותר ואיזו פחות, מי מהן מבזבזת כסף סתם ומי נותנת את התמורה הגבוהה והמתאימה ביותר לך כבית עסק. רשתות חברתיות רבות כמו ‘פייסבוק’ מנסות להתאים את המודעות לקהל היעד שהגדרנו, לעיתים אנו נראה שפייסבוק אינו מצליח והמודעה לא נותנת מספיק תמורה. במצב זה יש לנו יכולת לדעת בדיוק איזו מודעה יעילה ואיזו לא, וכך לדעת האם להמשיך להריץ אותה או לוותר.
זו היא דוגמה לקמפיין עם מספר סגנונות של מודעות, קבוצת המודעות מחולקת ל’סרטון’ ו’תמונה’ כאשר הדומה לו שונה בתוכן הכתוב בגוף המודעה על מנת לבדוק איזו מודעה ממירה יותר טוב. לשיטה זו קוראים בשפה המקצועית
‘A/B Testing’
לאחר כ-48 שעות יהיה ניתן לראות באופן ברור איזו מודעה רצה יותר טוב ואינה מבזבזת כסף לאוויר, זו הדרך הטובה ביותר לייעול העסק שלך וכמובן חסכון ענק בהוצאות פרסום עסקי.
‘פופ-אפ’ למילוי פרטים באתר עסקי:
המושג ‘פופ-אפ’ (Pop-up) משמעותו בשפה הפשוטה הינו “חלון קפיצה”, הכוונה היא שכאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר העסקי שלכם, לא מספיק שקיימים טפסי לידים למילוי בראש העמוד ואפילו בתחתית. התקנת ‘פופ-אפ’ באתר שלכם יעניק ללקוח אפשרות למלא את הפרטים טרם החל לקרוא את הכתבה או לגלוש באתר שלכם. ‘הקפיצה’ נעשית בכל עמוד באתר ומאפשרת לך כבעל עסק לסחוט עוד לידים מלקוחות שהגיעו לאתר.
חברות ענק הבינו שהקהל שמגיע אליהם לדפים העסקיים הם לקוחות פוטנציאלים, וכדי לא לפספס אותם התקינו באתרי הבית שלהם פופ-אפ שיוצג לכל אדם שגולש באתר, החלון קופץ לאחר מספר שניות וכן תלוי בהחלטתכם. דוגמה מאתר הבית של חברת ביגוד הענק ‘Nike’:
למען ההגינות, אנו ב’בי-פירסט’ מאמינים ביושרה וממליצים לך לקרוא עוד על הנושא ולא להסתמך על כתבה אחת המעניקה טיפים זריזים ומקוצרים להגדלת קהל הלקוחות העסקי שלך. לשם כך קיימים משרדי דיגיטל המתמחים בלידים וברשתות חברתיות. אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר וייעוץ אתם מוזמנים להתקשר למספר המופיע בחלק העליון של הדף או להשאיר פרטים בתחתית, אנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.
כאן בשבילכם ולשירותכם,
צוות הדיגיטל של