מה צריך כדאי להצליח בעסקים?
כל שלב בפאנל השיווקי שלכם צריך לעובד בצורה מושלמת, החל מאופן קבלת ליד, מכירות, ניתוח ובקרה כמו מנגנון שוויצרי

לגרום להם להגיע אליך.

במקום לרדוף אחר הלקוחות הפוטנציאלים ע"י שיטות שיווק ישנות ויקרות, בעזרת ייצור לידים איכותיים, הלקוחותהפוטנציאלים מגיעים אליכם, בכל יום ובכל שעה…לפי דרישה!

מהו ליד איכותי:
ליד איכותי הוא בעצם פרטי לקוח בעל אחוזי המרה גבוהים לביצוע עסקה עם בית העסק, ככל שפרטי הלקוח ייחודיים כך הליד יותר 'איכותי'. 

האיכות נמדדת בלקוח בלבד, אם הלקוח משאיר פרטים באופן קבוע באתרים שונים כדי לקבל שירותים, התחרות עליו תהיה גדולה ולכן יחשב לליד פחות איכותי.

ליד איכותי מנגד זהו מצב בו אדם השאיר פרטים באתר עסקי אחד ולא בכמה אתרים שונים, לכן הוא יותר "איכותי" היות והסיכויים לביצוע עסקה גבוהים יותר.

אחד היתרונות המרכזיים ביצירת לידים איכותיים לעסקים הינה שבעל העסק יודע בדיוק כמה כל לקוח עלה לו, מה הייתה השקעתו בתמורה לרווח הנוכחי מאותו לקוח ובעצם מעניקה שליטה מלאה לבית העסק.


כיצד מייצרים לידים:
קיימים מספר דרכים ליצירת לידים, ניתן לייצר אותם ללא עלות בכלל אולם איכות הליד תיפגע לכן המלצתנו הינה להשקיע מעט כסף כדי לקבל תשואה בתמורה.

הייצור נעשה ברשת תוך כדי יצירת דפי נחיתה וקמפיינים ממונים ברחבי הרשתות החברתיות, כל
זה במטרה למצוא את הלקוח ולגרום לו להשאיר את פרטיו ליצירת קשר עתידי במטרה לבצע עסקה.

לוודא שמעדיפים אותך מפני המתחרים

אחד האתגרים הגדולים ביותר של כל סוכנות שיווק דיגיטלי הוא ללכוד את תשומת ליבו של הגולש באינטרנט.

קופירייטרים שוברים את האצבעות שלהם על המקלדת כדי לשמור על הקורא, משורה אחת לשניה, לעורר אצל הקורא מספיק סקרנות בוף משפט כדי שיתחיל לקרוא את המשפט הבא.

בעידן של ריגושים ויזואלים וסיפוק מיידי, על פני השטח זה נראה ש-'אתגר תשומת הלב' של הגולש, מיום ליום…הופכת לבלתי אפשרית.

כל סוכנות שיווק דיגיטלית יודעת זאת היטב- תשומת הלב של הגולש הנורמטיבי באינטרנט הולכת
קודם כל ל:
קטע וידאו
תמונה
תוכן
זו מציאות עגומה, במיוחד בעידן האינטרנט בו הפכנו במידה לעצלנים והמילה הכתובה הפכה לנטל וכיום אם לא "נאכיל בכפית" את הגולש הנורמטיבי בשיווק המוצר/שירות שלנו, הקלות בה יוכל לגזור עלינו את הגזירה, לדפדף אותנו הלאה…היא קלה יותר מאצבע על ההדק!

בי-פירסט, החברה המובילה בישראל בשיווק מבוסס תוצאות מצליחה, באמצעות הפקות וידאו
וצילומי חוץ לנצל את מיטב כוחו של שיווק הדיגיטלי ולייצר ללקוחותיה לידים איכותיים, כל יום..כל
היום!

לדעת למכור להם!

לדעת למכור זו תורה. יש לה חוקים משלה, מצוות וחובות משל עצמה ומי שלא מתנהל לפי החוקים שלה משלם על כך ביוקר.

יש את אלה שמכירות בא להם בקלות יתרה ואותם מכנים "כישרון מלידה" אבל אם נבחן את המילה "כישרון" מבין שמילה זו היא נגזרת של המילה "כישור" ולכן, כל מי שניחן בכישרון מכירתי למעשה רכש לעצמו, במודע או שלא כישורים מכירתיים אינטואיטיביים.

אז מה בנוגע לאותם אלה שלא ניחנו בכישורי מכירה אינטואיטיביים?

בי-פירסט, החברה המובילה בישראל בשיווק מבוסס תוצאת המתמחה בייצור לידים איכותיים מספקת ללקוחותיה הדרכות מכירה ולהמרת הלידים האיכותיים שמספקת לסגירת עסקאות.

בהדרכת המכירות של בי-פירסט תוכלו להכיר את עולם המכירות מבפנים. לדעת איך לזהות את הנקודה בה "קניתם" את הלקוח הפוטנציאלי שלכם, שבדקות הקרובות הוא קונה את המוצר שלכם.

אתם תלמדו להכיר את פוטנציאל המכירה מול הליד שלכם ולהבין מתי הלקוח צריך "להתבשל במיצים של עצמו" ולחזור אליו במועד מאוחר יותר ולא לבזבז לעצמכם זמן יקר של מכירות נוספות ומצד שני, לא לסכן את המכירה הקיימת ע"י הפעלת לחץ מיותר על הלקוח.

להבין מאיפה מכרת ולהתמקד שם

כל מערך שיווק (פאנל) בבי-פירסט עובר תהליך קשה של ניתוח ובקרה.
אם זה זיקוק קהלים ולידים בקמפיינים של פייסבוק, ניתוח DATA קיים מול DATA חדש, ניתוח מודעות, הן ברמה העיצובית והן ברמת התכנים, ניתוח קטעי וידאו ע"י ניתוח כמות צפיות ומשך זמן צפייה…

כל אלה נותנים עבורנו מידע חיוני למען שכפול מערך שיווק מנצח כשתוצאות ניתוח ובקרה כמו אלה חותכות את העלויות של חברת השיווק וכפועל יוצא, חוסכות ללקוח(בעל העסק) כסף רב בעלות ה-'ליד'.

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: