איך ב-3 שלבים אפשר להכפיל ולשלש את מחזור המכירות ב-2020, לפני שהשנה חולפת

סוד ההצלחה של חברות ענק לייצור לקוחות חדשים ואיכותיים נחשפת ומוצעת לכלל העסקים בישראל ועכשיו ניתנת להשמה ב-3 שלבים פשוטים אך עוצמתיים.

פרטים נוספים>>

הרי שכולם יודעים, ככל שהחברה גדולה…הנפילה חזקה יותר ועדיין, דווקא בתקופה רגישה כלכלית בישראל, חברות ענק בישראל מצליחות לייצר שטף לקוחות חדשים ואיכותיים בזמן שהמתחרים שלהם בקושי מצליחים להחזיק את הראש מעל המים. איך הם עושים זאת? מהו סוד ההצלחה שלהם…? 

בי-פירסט. סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה במדינה להצליחה להגדיל את מחזור ההכנסות של 87.2% מלקוחותיה ב-34.6% כבר ברכישת חבילת הלידים האיכותיים הראשונה!

להלן 3 שלבים להכפלה ושילוש מחזור המכירות:

  • שיווק מבוסס תוצאות.

להבדיל משיווק מקוון, ‘פר-אקלנס’, כשעל החברה להוציא הון בתקציבי פרסום, בניית מערך שיווק(פאנל)…ניהול מחלקות שיווק ‘אין-האוס’, לקונצרנים הרציניים אין את הזמן להתרכז בתהליך שיווקי שיגזול מהם חודשים יקרי ערך למען ‘לידים איכותיים’ ומעדיפים פשוט לרכוש לידים איכותיים, לפי דרישה, בכל יום ובכל שעה ובכך לקבל תוצאות מוכחות ולידים איכותיים כבר מההתחלה.

  • בחירת חבילת לידים איכותיים

החברה משלמת מראש על חבילת לידים איכותיים ומגדירה מראש את כמות הלידים שתקבל בכל יום ובכך היא חוסכת מעצמה את חוסר הוודאות לגבי כמות הלידים שתקבל, איכות הלידים שתקבל ואחוזי ההמרה של אותם הלידים שבידה.

חברות גדולות מתמקדות על ‘השורה התחתונה’ ועקביות ולכן, ע”י ניצול שיווק מבוסס תוצאות הן יכולות להרשות לעצמן להגדיל את מחזור המכירות שלהן באופן עקבי ושיטתי.

  • מערכות ניהול ובקרה (זיקוק לידים איכותיים והגדלת אחוזי המרה)

לאחר שהחברה מיצתה את חבילת הלידים האיכותיים שרכשה לעצמה, סוכנות השיווק (שיווק מבוסס תוצאות) יכולה לקחת את ההצלחה של החברה ולשכפל אותה ע”י שימוש בשיטות ניהול ובקרת הלידים האיכותיים שהתקבלו ולקחת את ה-“נתח הארי” מכל הלידים האיכותיים שהומרו, לנתח ולטרגט את הקהל הלקוחות הפוטנציאלי והספיצי שהחברה המירה ולאתר בחבילה הבאה דווקא את הקהל מסוג זה ובכך להגדיל בצורה אקספוננציאלית את אחוזי ההמרה.

 

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר שירותי דיוור ישיר