3 השלבים להכפלה ושילוש מחזור המכירות

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

איך ב-3 שלבים אפשר להכפיל ולשלש את מחזור המכירות ב-2020, לפני שהשנה חולפת

סוד ההצלחה של חברות ענק לייצור לקוחות חדשים ואיכותיים נחשפת ומוצעת לכלל העסקים בישראל ועכשיו ניתנת להשמה ב-3 שלבים פשוטים אך עוצמתיים.

הרי שכולם יודעים, ככל שהחברה גדולה…הנפילה חזקה יותר ועדיין, דווקא בתקופה רגישה כלכלית בישראל, חברות ענק בישראל מצליחות לייצר שטף לקוחות חדשים ואיכותיים בזמן שהמתחרים שלהם בקושי מצליחים להחזיק את הראש מעל המים. איך הם עושים זאת? מהו סוד ההצלחה שלהם…? 

בי-פירסט. סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה במדינה שהצליחה להגדיל את מחזור ההכנסות ב- 87.2% מכלל לקוחותיה שבא לידי ביטוי בגידול היקף מכירות של-34.6% כבר ברכישת חבילת הלידים האיכותיים הראשונה!

להלן 3 שלבים להכפלה ושילוש מחזור המכירות:

1. שיווק מבוסס תוצאות.

להבדיל משיווק מקוון, 'פר-אקלנס', כשעל החברה להוציא הון בתקציבי פרסום, בניית מערך שיווק(פאנל)…ניהול מחלקות שיווק 'אין-האוס', לקונצרנים הרציניים אין את הזמן להתרכז בתהליך שיווקי שיגזול מהם חודשים יקרי ערך למען 'לידים איכותיים' ומעדיפים פשוט לרכוש לידים איכותיים, לפי דרישה, בכל יום ובכל שעה ובכך לקבל תוצאות מוכחות ולידים איכותיים כבר מההתחלה.

2. בחירת חבילת לידים איכותיים

החברה משלמת מראש על חבילת לידים איכותיים ומגדירה מראש את כמות הלידים שתקבל בכל יום ובכך היא חוסכת מעצמה את חוסר הוודאות לגבי כמות הלידים שתקבל, איכות הלידים שתקבל ואחוזי ההמרה של אותם הלידים שבידה.

חברות גדולות מתמקדות על 'השורה התחתונה' ועקביות בהיקף מכירות ולכן, ע"י ניצול שיווק מבוסס תוצאות הן יכולות להרשות לעצמן להגדיל את מחזור המכירות שלהן באופן עקבי ושיטתי.

3. מערכות ניהול ובקרה (זיקוק לידים איכותיים והגדלת אחוזי המרה)

לאחר שהחברה מיצתה את חבילת הלידים האיכותיים שרכשה לעצמה, סוכנות השיווק (שיווק מבוסס תוצאות) יכולה לקחת את ההצלחה של החברה, לאחר ניצול החבילה ולשכפל אותה ע"י שימוש בשיטות מתקדמות של ניהול ובקרת הלידים האיכותיים שהתקבלו ולקחת את ה-"נתח הארי" מכל הלידים האיכותיים שהומרו, לנתח ולטרגט את הקהל הלקוחות הפוטנציאלי והספיצי שהחברה המירה ולאתר בחבילה הבאה דווקא את הקהל מסוג זה ובכך להגדיל בצורה אקספוננציאלית את אחוזי ההמרה.

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: